shui Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 fiecare e liber sa-si ia ce vrea,defapt ce-si permite,la fel si eu am prin ograda numai orezarii ca nu-mi permit o europeanca. topicul nu face referire neaparat la bmw ci la produsele europene,trebuia sa amintesc neaparat de ducati,agusta,ktm[rc8],triumph .. de parca voi nu stiti... japonezele... afurisite dar se plictisesc repede de viata! aa si ieftine incat te simti obligat sa le ti partea! Mesaj completat unii struguri sunt cam acri! cel putin in privinta mea,desi n-as vrea,trtebuie s'o recunosc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) Pana una alta, eu vad o concentratie mare de orezare prin ce-ai avut tu. Editat Noiembrie 20, 2009 de jcdenton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Wow, au scos BMW ceva care sa concureze cu japonezele la categoria supersport.......dupa 20 de ani.[...] si arata ca una de 20 ani! frate, are o fatza de-ti vine s-o bati! cine drq a facut designul la asta? un mos chior, de 90 ani, cu parkinson, care nu s-a mai uitat la televizor de cand era virgin? pana si R1 este frumos pe langa chestia asta botzita. de un 1198 ce sa mai zici? bine ca nu i-au pus roti patrate macar....sau de lemn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitorul din oz Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 In USA un Ducati costa de 1.5-2x pe mila sa mergi cu el decit o japoneza. D-aia nu prea-s pe strada. Nu e vorba de permis, e pur si simplu greu de justficat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Fiecare isi cumpara ce isi permite sau ce ii place. Discutiile astea cu ce urata/frumoasa e, ce rapida/lenesa e, ce albastra/verde e nu isi au rostul; daca e rapida sau frumoasa e pentru meritul celor care au proiectat-o si contruit-o. Dar BMW chiar ii fain; legat de cat de puternica e, cele mai elocvente pareri ar veni de la cei care s-au dat si cu orezarii si cu SS BMW; la cum arata, fiecare isi cunoaste gusturile. Ce au vrut cei de la BMW sa faca cu modelul asta a fost sa copieze farul de pe 1200/1150/800 - adica "raised eyebrow" si sa il translateze pe o sportiva cu forme rotunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 si nu le-a iesit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
logan Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 iar incep discutile.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Da, daca nu era BMW nu s-ar fi inventat motocicleta niciodata. Adica se vede cu ochiul liber al unei babe de 90 de ani ca sunt in urma la orice capitol si abia acum recupereaza, dar o fac scump... si tot ei sunt cei mai buni. Bine domle, cum ziceti voi, asa e, asa e, asa e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Cu ce is in urma? Fac motoare din 1923. Cu arhitectura boxerului au facut tot ce se poate - sport, cruiser, touring, enduro touring, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) Cu ce is in urma? Fac motoare din 1923. Cu arhitectura boxerului au facut tot ce se poate - sport, cruiser, touring, enduro touring, etc. Din pacate segmetul de piata caruia i se adreseaza BMW-Motorrad este compus fix din "tineri pensionari" asemeni celui din prima poza. Exista si exceptii de la regula dar asta nu poate fi descris drept un...'fenomen" Eu, personal balesc dupa un R1150-1200 RT si/sau GS dar asta e alta poveste, eu sunt cu capu' Editat Noiembrie 20, 2009 de Gixxx' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Din pacate segmetul de piata caruia i se adreseaza BMW-Motorrad este compus fix din "tineri pensionari" asemeni celui din prima poza. Exista si exceptii de la regula dar asta nu poate fi descris drept un...'fenomen" Eu, personal balesc dupa un R1150-1200 RT si/sau GS dar asta e alta poveste, eu sunt cu capu' Cred ca mai corect este "se adresa". Toti tinerii pensionari inca au mobrele din '80-'90 si nu prea le schimba. Asta pentru ca nu se dau asa mult cu ele. BMW este (cel putin aici) cea mai raspandita mobra pentru commuting (zi de zi la munca cu ea) urmata la mare distanta de Honda. Duminica,daca este soare,apar si gixxerele care-mi dau flit pe autostrada pana la Motoport. Pana acum nu am vazut niciun SS beemer,sunt si eu curios. Eu personal,nu m-as fi gandit niciodata la un BMW,mi se pareau urate ca dracu si nu intelegeam de ce are asa multa lume beemere. Adica stiam ca e un fel de cult insa nu stiam de la ce pornise. Plus ca nu concepeam (cum nu concep nici acum asta) ca un cult sa-mi dicteze mie cu ce mobra ma dau. Pana am facut pasul. E o mobra buna,nimic de zis insa acum nu mi-as mai lua boxer. Nu boxerul din ziua de azi,oricum. Il tin pe asta care-l am si eventual ma uit dupa un inline.Cred ca imbatranesc,devin tanar pensionar insa contrar asteptarilor,ma uit dupa un GTR1400 sau un FJR,sau un GT. Parerea mea : nu exista mobra perfecta. Cel putin eu nu am gasit-o. Cateodata am chef sa ma dau pe un tourer,cateodata pe un cruiser,cateodata pe un enduro... din pacate ar fi prea scump sa am asa multe mobre fiecare dedicate starii mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 1987 Mesaj completat Cu ce is in urma? Cu STIINTA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) 1987 Gay! Fara discutie. Acelasi an,1987 1990,insa o poza mai reprezentativa: Editat Noiembrie 20, 2009 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Ei nu e asa frumoasa ,dar dezvolta ceva caluti (195 parca) insa cui ii place sa o cumpere (si are resursele necesare) ,eu tot la japonezele mele raman. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Intr-adevar, concurenta a facut progrese vizibile din 87 pana in 98 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) 1990 Editat Noiembrie 20, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Da, i-a pus oglinzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 1970 pozele sunt alese random, doar anul e la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Beemeru' e de departe cel mai misto in pozele din 1970. Parerea mea.Care este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Cu STIINTA. Se vede. Prima motocicleta cu ABS, prima motocicleta pe injectie, furca Saxon-Motodd, prima motocicleta EURO 4 (R 1200 GS 2010), printre primele sisteme de control al tractiunii, sistem electronic de setare a suspensiei (din cate stiu, primul pe o motocicleta), primul race-ABS setabil din buton (nu cu cip ca la Fireblade). Continui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Se vede clar ca ala cu Honda se inclina cu un lat de p.ula mai mult ca ala cu BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Iara incepe festivalu'. Just for the records,io mi-am iubit toate mobrele la fel. Asa ca sa nu se certe intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Beemeru' e de departe cel mai misto in pozele din 1970. Parerea mea.Care este. cu dulapul ala in cadru cu 2 cocoase, da... Fanaticii marcii BMW nu pot fi combatuti asa cum nu se pot combate nici cei religiosi. Mergeti pe bmw ca nu se supara nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) Pai tocmai ce-ti spuneam ca gusturile nu se discuta.Mie imi place la nebunie vechiul boxer. E o opera de arta dpdv al simplicitatii. Nu cred ca se vor face vreodata mobre atat de simple si totusi complete. Editat Noiembrie 20, 2009 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Se vede. Prima motocicleta cu ABS, prima motocicleta pe injectie, furca Saxon-Motodd, prima motocicleta EURO 4 (R 1200 GS 2010), printre primele sisteme de control al tractiunii, sistem electronic de setare a suspensiei (din cate stiu, primul pe o motocicleta), primul race-ABS setabil din buton (nu cu cip ca la Fireblade). Continui? sa continui si eu cu pozele lui stifferu? motocicletele din europa au componenete fabricate in japonia, cele facute in japonia nu au componente facute in europa ... Mesaj completat Pai tocmai ce-ti spuneam ca gusturile nu se discuta. daca tie ti se pare o chestie de gust sa ai o motocicleta cu motor cat motoru de tractor intre picioare... dap... ce sa mai zic. eu voiam sa subliniez eleganta tehnica a realizarii motoarelor, monstruozitati care mai si functioneaza poate sa faca oricine are bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.