Mishu GSX Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Initiatorul topicului are dreptate. Cele mai bune motociclete se construiesc in Europa, mai exact in Spania, la Montesa. http://www.honda-montesa.es Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Eu din pacate ma retrag, programul de lucru s-a incheiat, va urez tuturor un weekend placut si daca vremea va permite nu uitati sa scoateti bmw/suzuki/honda/yamaha/harley/ducati/... la plimbare. Eu o sa scot transalpica din barlog sigur daca nu ninge.. Nu marca conteaza, conteaza sa ai motocicleta care-ti place si sa faci ce vrei cu ea, sa nu fii ingradit de bani, complexe, restrictii.. Pe o roata, la 7000 de ture, pe camp pe asfalt, in apa, sub apa, pe ploaie pe zapada ... plimbati-va caci cu asta ramaneti! Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Nu pot sa ma dau,e inchis la dealer , am zis ca o sa fie gheata ca anul trecut pe vremea asta. Am luat bot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Eu am porcit-o pe a mea pentru a nu avea probleme cu rugina. In rest, toamna asta a vazut temperaturi negative si zapada, iar la munca sau faculta merg zilnic pe ea, inclusiv cu prietena. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitorul din oz Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 BMW e un Harley european. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) Acest topic s-a dorit a fii un flame de la inceput. Daca vreau sa fiu carcotas(desi imi plac dupa cum am mai spus seriile R 1150gs/rt) pot spune ca am depanat un R1200rt de police la iesirea din pasajul "Muncii" , un Bmw caruia ii sarise racordul cauciucat dintre admisie si carbu-injectie, totul datorita geniului care a creat sistemul de prindere si implicit acele minunate coliere de prindere. Nu suntem mecanici dar aveam manusi potrivite. Privind din alt unghi sunt absolut incantat de pozitia in sa la ghidonul unui R1150 RT iar la capitolul "elefant pe viraje' am ramas traznit cand am vazut cum se comporta un 1200GSA pe cateva viraje destul de rapide,cu pasager. Mesaj completat Later edit: Nici 1100gs nu e rau, doar ca e ugly in opinia mea. Castiga enorm la capitolul "autobuz polivalent" , de asta m-am convins cand l-am urmat pana la mare pe Uzunu pe "drumu vechi" si foarte valurit,spart as putea spune. El si cu prietena admirau peisajul la 90-100 kmh, eu si celalat nebun din spate ne chinuaim sa pastram mobrele(si splina,ficatul) unde treb Editat Noiembrie 20, 2009 de Gixxx' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Later edit: Nici 1100gs nu e rau, doar ca e ugly in opinia mea. Asta am zis si eu la inceput, dar dupa un timp incepe sa creasca in tine si sa-ti placa. Asa s-a intamplat la mine, cel putin. Nu conteaza culoarea, ci sa aiba cat mai mult noroi pe el. Ii mai acopera liniile ciudate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) honda 1989 bmw 2009 20 ani am zis la nimereala, dar vad ca e pe bune repet, ma refer doar la design fatza. Editat Noiembrie 20, 2009 de Cosmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Sincer acum, ce ti se pare atat de similar? Ca are doua faruri? Asa are si RRu' tau. Ca are unul aproape rotund? Ca are roata de 17 pe fata? Oglinzi? Parbriz? Aaaaa... Furca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) mai, nu stiu sigur... probabil as blama faptul ca prima secventa cu bmw-ul m-a facut sa ma gandesc FIX la honda de mai sus, si nu la hmm... un 1198... sau la rr, sau la cum sa opresc salivatul. mie mi se pare urat, si imi aduce aminte de honda -aia-. dc, nush. intreaba-i p cei de la bmw, ei au facut designul, ei stiu ce au vrut sa sublinieze. eu doar am reactionat. tu d c cand te lovesti zici "au", in loc de a sufla nasul? Editat Noiembrie 20, 2009 de Cosmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Sincer acum, ce ti se pare atat de similar? Ca are doua faruri? Asa are si RRu' tau. Ca are unul aproape rotund? Ca are roata de 17 pe fata? Oglinzi? Parbriz? Aaaaa... Furca? Cu asta trebuie sa recunosti ca au dat cu fasolea de gard...In goana lor dupa laurii japonezi-italieni au facut un R6 urat si scump... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Singurele avantaje ale transalpului d.p.m.d.v. sunt roata fata pe 21 in off road (numai in off road) si faptul ca e mai ingusta (la fel... numai in off road). In rest pe sosea BMW-ul 1100GS e muuuuult peste din toate punctele de vedere. Cine a mers cu un 1100GS stie cat de usor si firesc ti se pare sa-l conduci. Sa spun inca o data ca sta singur pe curbe si ca are niste frane extraordinare. Si ABS-ul... sa mai spun ceva de ABS? E de prisos... Nu vad cum ar putea vreodata cineva sa sustina ca transalpul se poate compara cu 1100GS-ul. Apropo... al meu are 133.000 de km. Care da mai mult? Si cum zicea si Belbody hai sa iesim la o plimbare ca e pacat de ele sa stea degeaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Singurele avantaje ale transalpului d.p.m.d.v. sunt roata fata pe 21 in off road (numai in off road) si faptul ca e mai ingusta (la fel... numai in off road). In rest pe sosea BMW-ul 1100GS e muuuuult peste din toate punctele de vedere. Cine a mers cu un 1100GS stie cat de usor si firesc ti se pare sa-l conduci. Sa spun inca o data ca sta singur pe curbe si ca are niste frane extraordinare. Si ABS-ul... sa mai spun ceva de ABS? E de prisos... Nu vad cum ar putea vreodata cineva sa sustina ca transalpul se poate compara cu 1100GS-ul.Apropo... al meu are 133.000 de km. Care da mai mult? Si cum zicea si Belbody hai sa iesim la o plimbare ca e pacat de ele sa stea degeaba... Stiu un transalp din 93 cu 150k la bord care merge brici,asa ca lasati-o mai moale cu km. BMW n-a inventat roata ci a facut in asa fel incat sa ti se para ok chiar daca e patrata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Cu asta trebuie sa recunosti ca au dat cu fasolea de gard...In goana lor dupa laurii japonezi-italieni au facut un R6 urat si scump... In materie de supersport... ca de altfel la orice alt tip de motocicleta actuala e greu sa "reinventezi roata". Ce sa mai schimbi la design incat sa iasa o chestie "deosebita"? E normal ca mai toate modelele sa semene intre ele. Sunt si exceptii si de obicei nu prea se incadreaza in standarde... si imi vine in minte acum Triumph Rocket. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) In materie de supersport... ca de altfel la orice alt tip de motocicleta actuala e greu sa "reinventezi roata". Ce sa mai schimbi la design incat sa iasa o chestie "deosebita"? E normal ca mai toate modelele sa semene intre ele. Sunt si exceptii si de obicei nu prea se incadreaza in standarde... si imi vine in minte acum Triumph Rocket. Cu ce seamana Fireblade-ul, 1098'-u de la Ducati, R1, Rc8 si lista poate continua? Limite in materie de creatie nu exista...Aici Rocket-ul nu-si are locul, vorbeam de categoria SS, logo ce troneaza cu mare fala pe pseudo R6-le ala din poza Editat Noiembrie 20, 2009 de Gixxx' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) dc nu s-au inspirat de la ducati? de la r1 ?(nu ultimul)? de la ninja? sunt atatea motociclete reusite ca design, in ultima vreme parca toti vor sa vada cat de urate pot sa le faca. nu speram sa fie unicat, sau radicala, sau noua. clona, daca e. da s-o scoata frumoasa! faza e ca au vazut ca le prinde bine sa tina o traditie(masca de la masini, angeleyes). dar e ca la motare ei tin mortis sa faca faruri asimetrice. parca a intrat in plop, si n-au avut piese s-o faca. e oribila! pune pe bmw-ul asta farurile de la 1198 si vezi cum se schimba treaba. macar pune farul stang in locul celui drept, si tot e ok! (in cont, vb strict de design) Editat Noiembrie 20, 2009 de Cosmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Cu ce seamana Fireblade-ul, 1098'-u de la Ducati, R1, Rc8 si lista poate continua? Limite in materie de creatie nu exista...Aici Rocket-ul nu-si are locul, vorbeam de categoria SS, logo ce troneaza cu mare fala pe pseudo R6-le ala din poza Pai... hai sa vedem: fireblade R1 1098 R6 RC8 In afara de RC8 care e mai "taiat" restul sunt cam in aceiasi oala cu mici diferente. Si toate respecta un lucru f important: sa fie aerodinamice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Misto chestia asta cu reviziile la 10 000 la BMW cu 4l de ulei dar... in astia 10 000 mai completezi 4l dc mergi ca omul, acum ma intreb ce rost mai are schimbul ca oricum se innoieste tot timpul . La mine pun 3L dar 6 000 nu mai desfac busonul la ulei, cine are de castigat? Pe segmentul asta prefer sa dau banii pe o orezarie noua din segmetul "semi-enduro" touring si sa-mi mai ramana de un upgrade la suspensii, acesorii + o a doua motocicleta. Iar la valentele enduro ale GS-ului abtinetiva ca tine minciuna pana ajungeti la noroi . (nu ma refer la f800gs). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 asta am vazut-o in vara la vrsac serbia. aprox 170 000,no... dupa cum arata sigur ne putem da seama si de functionalitatea ei. cel putin eu am fost langa ea,am vazut-o - am auzit-o.ia sa vad eu orezaria la km astia! si anii astia evident! din nefericire sunt nevoit sa schimb orezarie dupa orezarie.bmw nu stiu cand o sa-mi permit,cel putin imi permit sa salivez dupa ale voastre.. si aprp.. nu benelli a scos primul model 6 cilindri transversal? si kawa sa-l fi copiat,la fel cum au copiat si dkw-ul? hmm? pentru sustinatorii de orezare: -1) ce japoneza ti-ai lua vazand ca are peste 150 km rulati ?[dac'or fi] -2) cine ti-ar lua japoneza dac'ar observa ca ai peste 150 km rulati?[idem] dc sa recunosc ca am pwla mica.. cand pot s'o dau p'aia cu marimea nu conteaza.. [cand mai sunt si alte organe care fac la gramada aceeasi treaba pe care o face singur 'cardanu' mare .. ] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Bai... ce-aveti ma? Nu se stie ca exista BMW si "restul motocicletelor"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Desigur, întotdeauna vor exista fani ai autobuzelor Âşcolare, tirurilor Âşi tramvaielor Âşi pentru că sunt mijloace de transport atât de versatile Âşi eficiente, vor încerca să convingă pasionații de coupe-uri Âşi supercars că transportul în comun este alegerea corectă, ba chiar ar deschide Âşi subiectul hotrod-urilor pentru asta. Includ topicul în categoria tatăl meu e mai Âşmecher ca tatăl tău, bunicul meu deÂşi pensionar i-ar rupe ficații că are cuplu mare în ture joase Âşi cardanul este cea mai miÂşto invenție de la patent încoace. Rock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Desigur, întotdeauna vor exista fani ai autobuzelor Âşcolare, tirurilor Âşi tramvaielor Âşi pentru că sunt mijloace de transport atât de versatile Âşi eficiente, vor încerca să convingă pasionații de coupe-uri Âşi supercars că transportul în comun este alegerea corectă, ba chiar ar deschide Âşi subiectul hotrod-urilor pentru asta. Includ topicul în categoria tatăl meu e mai Âşmecher ca tatăl tău, bunicul meu deÂşi pensionar i-ar rupe ficații că are cuplu mare în ture joase Âşi cardanul este cea mai miÂşto invenție de la patent încoace. Rock! Hai ca asta a fost buna de tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Lasa-ti-o balta cu "strugurii sunt acrii", multi dintre noi ne-am permite un 1098R sau cea mai scumpa motocicleta de la BMW (nu m-a interesat niciodata care este aia). Nu spun asta pt ca detin japoneza, dar japonezele chiar sunt niste motociclete mai bune (performanta, fiabilitate, costuri de intretinere) care costa mult mai putin. De ce mi-as cumpara o europeana? Ca "sa se vada valoarea" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Sunt bune BMW-urile la sport-touring, enduro-turing.....sunt un fel de moto bune la toate, dar care nu exceleaza la nimik inafara de fiabilitate si confort la drum lung eventual(a se vedea Long Way Down) BMW face intr-adevar din 1923 moto, dar nu ne putem lua dupa asta......H-D si Indian fac moto din 1904 respectiv 1903, si se vede ca au invatat mai putzine lucruri despre marketing decat BMW Se stie ca, la enduro nu prea potzi merge prea extrem cu un boxer, pt ca e f expus la lovituri din cauza amplasamentului sau specific, si potzi sparge o chiulasa, si in plus e mult mai greu decat un monocilindru.... Vb de cazul asta in parte, asai ca au trebuit sa renuntzae la mandrele lor boxere pt L4 ca sa poata concura cu japo, care se stie sunt toate asa la ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 da' de ce nu se inghesuie nimeni sa-mi raspunda la alea 2 intrebari.. hmm? detalii cu 'ti dau fum' si ' o rup in saispe mi' sunt irelevante si nu-si au rostul,chiar de n-a spus-o nimeni direct [inca],desi apropo'ul acolo tinde! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.