mihalceai Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Poți folosi cu încredere tehnologia Helicoil. Vei avea nevoie de niÂşte scule speciale ... Lasă-mi un nr. de tel. verific azi dacă am 2 bucÂşi pentru M6 Âşi te sun. Multumesc inca o data pentru sfat si scule, a mers brici din prima si metoda ii super; recomand si altora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgem Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Multumesc inca o data pentru sfat si scule, a mers brici din prima si metoda ii super; recomand si altora Intrebare: daca vrei sa desfaci surubul si apoi sa-l pui la loc, ai nevoie din nou de scule speciale? Trebuie schimbata insertia sau se refoloseste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Insertia = noul filet; surubul il scoti normal si il pui la lor cu cheia ca si cind nu ar fi fost facuta nici o modificare; ii foarte faina metoda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Cu plăcere, oricând. Mă bucur că s-a rezolvat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Exact d-aia mi-am luat si eu GS. Iar in Ro cu atat mai mult ai ocazia sa te dai pe "altfel de drumuri" (forestiere, neasfaltate etc, bineinteles, pt. cine apreciaza asa ceva) Asta este al doilea motiv pt. care recomandam GS (mai ales in Ro), bucatile de drum prost. De exemplu, ieri pe centura Bucurestiului (ultima parte intre Otopeni si A2) era sa-mi "rup" jantele la masina prin craterele alea. Si este clar diferit modul in care simti asa ceva pe un enduro-touring fata de una sport-touring. Pana si in Italia si Slovenia, in ultima excursie, am prins bucati cu drum prost rau, unde cei cu RT injurau la greu, chiar si cu ESA pe comfort. Ca "fun factor" mi s-a parut excelent RS-ul; se lasa frumos si usor pe curbe, suspensii si frane excelente, motorul trage excelent de jos in stilul clasic boxer, de confort, inclusiv pt. pasager, nu mai vorbesc, capacitate mare de transport; iar ceea ce nu-mi placea mie la 1100 (ex. lipsa trapta 6 si ABS integral, ergonomia butoanelor) la 1150 au fost rezolvate. Daca nu vrei GS, iti recomand clar 1150RS. O retinere insa ar mai fi ca daca o scapi pe jos, este destul de costisitoare reparatia (carene, capace cilindri etc). In caz ca iti iei, ti-as recomanda un crashbar. Si urmasul sau, R1200ST, a fost super-motocicleta, mi-am dorit-o mult (in ciuda partii frontale considerata de multi cam urata). Din pacate insa de vreo 3-4 ani BMW nu mai ofera un sport-touring boxer, lucru inexplicabiul pt. mine. Multumesc pentru descriere Intr-un mod ciudat ST'ul e la acelasi pret ca si RS'ul(probabil din cauza esteticii). In rest, in review'uri se zice ca ar fi versiunea putin imbunatatita a RS'ului, ca e un R1200RT cu carene sport si un minus de 20kg si ca trecand peste aspect(care din punctul meu este "love it or hate it") este putin sub concurenta(mai ales pe viraje unde se simte grea). Si inca unul din aspectele pe care le-am observat, motorul e gandit(ca si la RT'ul de 1200) sa mearga cu combustibil de 98(ce castigi ca si consum pierzi in pretul combustibilului). Trebuie sa ma gandesc bine. Din pacate diferenta pana la un GS bun e cel putin 2000e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 (editat) Vă salut! Aseară, încercând să-mi schimb cablul de accelerație de pe dreapta, am găsit acea tăbliță ce ține presat capătul cabului, căzută. Probabil ăsta e motivul pentru care a 'înflorit' cablul de acclerație. La demontarea clapetei/placuței, cele 2 Âşuruburi M3 cred, mi-au măcinat filetul din ax ... Ce soluții recomandați? Mulțumesc. Editat Mai 31, 2012 de GorG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Un kit de reparatie la mine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Sal. O intrebare pt posesori de G S 1200 :astazi dupa niste drumuri cand am ajuns acasa am vazut la cardan [iesirea din cutie in dreptul cruci cardanice ]pufarul de cauciuc iesit afara in partea spre cardan /roata . Pufarul am vazut este prins spre partea cuiei cu un colier de plastic iar in partea celalta are un guler ,pe fuga am incercat sa-l pozitionez presand-ul usor sa reintre pe carcasa cardanului dar nu prea vrea ,a mai patit cineva asa ceva ? trebuie cumva sa desfac colierul de plastic [colier banal gen arici,cred ca la toate sunt la fel ] deci sa desfac colierul sa bag mai intai partea cu guler si dupa aceia cea unde este colierul ? As vrea sa fac asta maine dimineata duminica poate o iesire daca vremea este buna . Astept un sfat . Multam . * Cred ca m-am exprimat gresit cand am intrebat numai pe posesori de G S si la R T-eu este la fel ,nu pot sa-mi explic de ce a iesit ,este adevarat am coborat o bordura cam repede si poate a lucrat mai mult articulatia habar nu am . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 1, 2012 Admin Share Postat Iunie 1, 2012 (editat) Cred ca te referi la burduf. Schimba colierul de plastic cu unul de metal, repozitioneaza burduful la locul lui si mergi linistit, nu are nimic, are doar rol de protectie impotriva prafului si mizeriei. Editat Iunie 1, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Ok dar de ce pana mea a iesit ? Deci mai intai la guler si dupa aia la colier . Se vedea crucea cardanica este data cu un fel de vasilina alba Daca treceam printr-o apa pe la munte intra apa la cardan ? intra ....naspa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Nu intra apa la ala, e ca gasca prin apa Vezi ca burduful ala in partea din fata se prinde cu 4 cleme elastice, cumva inglobate in el. Adica e burdufu de guma si peste are un colier de plastic. Ala se prinde de cardan. Nu mai stiu eu exact, da teama mie- ca nu cumva ala sa trebuiasca prins prima data in fata, apoi in spate, caz in care ar trebui sa dai roata jos si sa desfaci surubu ce tine grupu de tija aia de deasupra si apoi sa le potrivesti. Am uitat sa zic, daca dai grupu jos o sa fie f.utere de utere sa il potrivesti la loc Da iti dau un indiciu: tine mobra la neutral cand faci asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 Sal . Multam Luigi si Dane .Am reusit dupa 2 ore de chin sa i-l pun la loc nu stiu ce sa spun dar am mucit mai mult decat schimbi consumabilile [ ulei/filtre e t c ] este o pozitie de tot rahatul ,dupa ce am pus pe pozitie buruful i-am dat pe margini cu ceva adeziv sa se sature sa mai iasa ....probat si este ok dar munca si nervi ca la balamuc pt un rahat .....asta este . Toate cele bune . Cu prima ocazie voi verifica si la MOTORUL MEU [rt-ul] bine G S -ul la intretinere este tot al meu dar teoretic este al lui fimiu ,ideea este ca prin oras ma simnt mai bine pe el ,pt mine nedumirirea este de ce a iesit din locasul lui . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 A folosit cineva bujii iridium pe r1100 ?e vreo difernta in mai nine stiu eu ardere mai buna poate ?dat fiind ca are doar o bujie pe cilindru modelu?sau sunt bani aruncati?si daca ati folosit ,de la ce firma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Sal. In scurta perioada cat am avut R T -ul 1100 am schimbat si eu bujiile si am pus iridium ,ce pot sa spun parca mergea mai rotund, atat cat poate sa functioneze un boxar ,altceva nimic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 A folosit cineva bujii iridium pe r1100 ?e vreo difernta in mai nine stiu eu ardere mai buna poate ?dat fiind ca are doar o bujie pe cilindru modelu?sau sunt bani aruncati?si daca ati folosit ,de la ce firma? Eu am folosit la fosta mea R1100RS si recomand. Initial, mergea cam aiurea la cca 3000rpm constant si doar cu iridium am rezolvat; mi le-au pus cei de la BMW, luate de ei la Wnderlich (deci erau fie NGK, fie Denso, habar n-am). Apoi la service-ul de 40.000 km mi-au pus bujii noi clasice si iar mergea putin tremurat; mi le-au pus pe cele vechi cu iridium la loc si pana la 50.000 cand am dat-o, inca mergea excelent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Eu am folosit la fosta mea R1100RS si recomand. Initial, mergea cam aiurea la cca 3000rpm constant si doar cu iridium am rezolvat; mi le-au pus cei de la BMW, luate de ei la Wnderlich (deci erau fie NGK, fie Denso, habar n-am). Apoi la service-ul de 40.000 km mi-au pus bujii noi clasice si iar mergea putin tremurat; mi le-au pus pe cele vechi cu iridium la loc si pana la 50.000 cand am dat-o, inca mergea excelent. Daca imi rezolv singurul lucru care ma deranjeaza la 1100 fata de 850 prin bujiile astea ma imbat rau.1100 cit si 1150 in ture joase merge sacadat lucru care la 850 nu se intimpla.dupa ce le schim o sa va spun cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Andrei, poti sa ai bujii de pal melaminat, daca motorul e reglat corect, adica jocu la supape facut si sincronizat, sa nu aiba nici un senzor stricat (lambda, temperatura aer, ulei), nu are voie sa mai sacadeze sau sa simti surging-ul ala. Daca chiar vrei bujii, is unele, autolite le zice. Cred ca o sa fac o treaba sa cumpar mai multe, vro 20 de bucati, un fel de group buy. Da mai astept oleaca cu alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Sal . Dane tata sunt bujiile astea iridium autolite chiar asa de grozave fata de cele iridium NKG ? As vrea sa le schimb la Gs am vazut ca are unele normale si chiar vroiam sa comand la Louis NKG-uri,dar astept si parerea ta ,daca te iei dupa specificatile si prezentarile lor toate sunt nemaipomenit de bune ,am gasit si mag lor este in Buc pe B-dul Marasti. Multam . *Apropo cand este marea intrunire si unde ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Alea autolite is cu cupru, nu cu iridiu, si costa 3$ bucata. Daca te referi la BMW camp, intrunirea e pe 13 15 iulie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Andrei, poti sa ai bujii de pal melaminat, daca motorul e reglat corect, adica jocu la supape facut si sincronizat, sa nu aiba nici un senzor stricat (lambda, temperatura aer, ulei), nu are voie sa mai sacadeze sau sa simti surging-ul ala. Nu-s de acord cu tine; am facut service regulat numai la service BMW, deci joc la supape si sincronizat erau ok, a fost verificata, testere etc (abia ar fi asteptat sa-mi mai ia ceva baani pt. senzor sau altceva) si nimic. Cum naiba cu bujiile alea meegea brusc bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Placebo? Nu stiu de ce, dar mai multa incredere am in ce fac eu la motor decat la orice reprezentanta Si apoi, si reglaju asta la supape, are secretele lui. Nu ajunge doar sa bagi lera si sa blochezi contrapiulita... It's more than meets the eye Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 6, 2012 Admin Share Postat Iunie 6, 2012 (editat) Personal am pus NGK-uri pe vechiul boxer si intr-adevar mergea mai rotund decit cu cele de prim montaj, Bosch. Am montat si Iridium si nu mi s-a parut ca era diferenta fata de cele normale. Din ce am inteles Iridium ar fi mai recomandate la motoarele turate, ceea ce nu este cazul la boxer. Daca vreti schimbare recomand NGK. Editat Iunie 6, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Sal . Eu la astea ma refeream ....... http://www.automed.ro/index.php?menu=produse&filter_categorie=&filter_subCategorie=&produs=Bujii%20iridium%20autolite%20xtreme%20performance%20sua--304 Astea mi se par ca ar fii ok ,dar parca seamana cu cele cumparate de la Louis iridium N K G ,uite nu am pastrat o cutie in care vin sa mai vad ce scrie pe ea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Autolite 3923 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 salut si eu la motor am tot iridium la 100000km le schimb merg super cei cu rt am sa va spun cat de curand cum reusi eu si fratele meu sa schimbam ambreiaju la r 1200rt fara a fi s[pecialisti e munca dar a meritat am vazut cum au lucrat cei de la bavaria la norma nu fac treaba ca lumea au pus circuitul electric fara sal izoleze ca lumea la norma ai norocu un fir sa dea la masa neam mai pleci ce e facut de tine e sfant acu daca eu am facuto cred ca puteti si uni din voi ozi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.