COObra Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 da domne', dar cu stil. urmeaza finalul ....come to marlboro country. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 (editat) http://www.youtube.com/watch?v=NMty_MOmPbM http://www.bikeexif.com/bmw-r1200 Editat Februarie 6, 2014 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 (editat) Interesanta motoreta .sunt curios daca se poate calarii.mi se pare una din cele mai ciudate pozitii pe care le-am vazut .cred ca e la fel cape cruiserul de la husqvarna. Merci luigi.am rezolvat cu garcia.acum astept.am observat ca in uk sunt haine mai ieftine ca in ro.la noi bisnita e in floare din pacate. Editat Februarie 7, 2014 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Dupa R urmeaza S....asa ca am zis sa-l trec si pe acesta in CV. Sper ca sa fiu la fel de multumit ca si de R! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Orice ai face, nu schimba suruburile de la discuri cu unele din inox Pune tot originale, eventual incerca sa le eloxezi, de noi, daca ai de gand sa le schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Orice ai face, nu schimba suruburile de la discuri cu unele din inox Pune tot originale, eventual incerca sa le eloxezi, de noi, daca ai de gand sa le schimbi. Nu ma deranjeaza! Tot Ruginite le-am avut si la R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 12, 2014 Admin Share Postat Februarie 12, 2014 (editat) Orice ai face, nu schimba suruburile de la discuri cu unele din inox Pune tot originale, eventual incerca sa le eloxezi, de noi, daca ai de gand sa le schimbi. De ce Dane, este vreo problema? Eu le-am schimbat nu numai la discuri, ci tot ceea ce era vizibil, carenaj, inclusiv etrieri si am pus de inox, am deja 3 ani cu ele.. Editat Februarie 12, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 (editat) Depinde de surub, dar poti nimeri din inox mai moale, si cand vrei sa strangi la cuplu, ti se strica capul* la surub. Editat Februarie 12, 2014 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Sagetatu daca nu te descurci da-mi un semn, am un set Metzeler Z8 Interact ( modelul pt piata germana)cumparate in toamna tarziu, sunt sigilate, infoliate si nemontate. Ma uit cat am dat pe ele si ii zic unui sofer sa-mi aduca altele daca te ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Sagetatu daca nu te descurci da-mi un semn, am un set Metzeler Z8 Interact ( modelul pt piata germana)cumparate in toamna tarziu, sunt sigilate, infoliate si nemontate. Ma uit cat am dat pe ele si ii zic unui sofer sa-mi aduca altele daca te ajuta. Nu mi-am comandat inca nimic. Asteptam ceva promoti si intradevar vroiam ceva facut pentru piata Germana. Daca ma poti ajuta vezi cat costa ne auzim si stabilim detalii. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 (editat) Orice ai face, nu schimba suruburile de la discuri cu unele din inox Pune tot originale, eventual incerca sa le eloxezi, de noi, daca ai de gand sa le schimbi. Rezolvare simpla si eleganta: Suruburile originale raman pe pozitie, capetele se trateaza cu un strop de spray - lac incolor. Domnilor bavarezi: Imi trebuie un ștecher pentru priza laterala BMW boxer/2004. Am inteles ca poate fi si de la un incarcator... din comertul local. Bineinteles, pe dimensiune. Platesc greutatea lui in aur! Editat Februarie 22, 2014 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 (editat) Platesc greutatea lui in aur! Mult mai ieftin aici http://caranda.shopmania.biz/cumpara/adaptor-priza-bricheta-ctek-comfort-cig-plug-4614341 http://www.motosport.com/RO/motorcycle/TOURMASTER-SYNERGY-20-BMW-SOCKET-ADAPTER eu unul il folosesc pe cel din primul link (am si incarcatorul tot de la ei) Editat Februarie 22, 2014 de alex22_xxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 (editat) Alex, Cu prima ocazie te cinstesc cu un mare Jägermeister! Multumesc frumos. Dan Asemeni si ANACHIM... Prietenii stiu de ce!!! Editat Februarie 22, 2014 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 (editat) Daca cumva achizitionati si incarcatorul de la C-tek si incarcati bateria prin intermediul prizei laterale trebuie sa tineti cont ca operatiunea nu este plug and play. Trebuie pus contactul si apoi luat....altfel Ecu nu deschide circuitul! Un mic dezavantaj este acela ca prin aceasta metota nu se poate lasa bateria la incarcare(intretinere) peste iarna intrucat tot nenea ECU taie alimentarea cand batera este incarcata(si nu mai redeschide circuitul) Eu am ales alta varianta! Am cuplat unul din cablurile ce vine cu incarcatorul direct pe baterie,iar mufa am fixat-o langa ghidon.(astea la k1200r) Editat Februarie 23, 2014 de alex22_xxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rs-rider Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 (editat) Daca cumva achizitionati si incarcatorul de la C-tek si incarcati bateria prin intermediul prizei laterale trebuie sa tineti cont ca operatiunea nu este plug and play. Trebuie pus contactul si apoi luat....altfel Ecu nu deschide circuitul! Un mic dezavantaj este acela ca prin aceasta metota nu se poate lasa bateria la incarcare(intretinere) peste iarna intrucat tot nenea ECU taie alimentarea cand batera este incarcata(si nu mai redeschide circuitul) Eu am ales alta varianta! Am cuplat unul din cablurile ce vine cu incarcatorul direct pe baterie,iar mufa am fixat-o langa ghidon.(astea la k1200r) Problema asta se pune numai la modele mai noi, din 2006 incoace. Eu am incarcatorul pus la motor si functioneaza. Inca si la ora actuala e pus incarcatorul in priza ca sa "poata lucra" bateria. Editat Februarie 23, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Problema asta se pune numai la modele mai noi, din 2006 incoace. Eu am incarcatorul pus la motor si functioneaza. Inca si la ora actuala e pus incarcatorul in priza ca sa "poata lucra" bateria. Mai exact la mobre care au canbus. Eu am incarcatorul original si incarca fara handshake si R1150R, si R1200GSA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 se pune contactul, se pune chargerul, ecu il citeste, se ia contactul. ecu stie ca e pus chargerul si nu mai taie priza. RTFM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanu. Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Sunt incepator si ma bate gandul ca primul motor sa fie un K75 '95-'96! Am 26 de ani(1,78 si 70kg), 100 000 km pe 4 roti si 0km pe 2 roti! Sunt responsabil pe sosea si cumpatat! Vreau motor pt plimbare si cruise mode..umezitul liceencelor nu e sportul meu cum nici viteza nu e , SERIOS! Sunt omul care ma atasez de masina/motor si primul motor va fi si ultimul, asa ca inceputul pe 125 apoi 250 ..si tot asa nu merge! De ce k75 si nu altceva...nu stiu...mi-a mai facut cu ochiul si honda CX-500 dar e prea batrana ('80). Am hotarat sa scriu..pentru SFATURI, IMPRESII, CRITICI...toate sunt bine venite.. Asfalt uscat! Fanu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Vrea cineva vreo piesa de la baietii astia? http://www.ebay.co.uk/usr/trailbikestore Vreau sa iau ceva de la ei si ma gandeam ca poate mai gasesc pe cineva sa ne combinam la shiping. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 ceva nu e bine in poza asta..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 O mai fi o pereche pe partea cealalta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 (editat) Poza corecta este asta. Se stie ca boxerele au lantul la roata pe partea dreapta !... Editat Februarie 24, 2014 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 somnul ratiunii naste monstri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 din imaginea respectiva sa inteleg ca problema era imaginea in "oglinda"?...chiar cred ca unele persoane ar trebui sa mai ia cate o vacanta din cand in cand si sa mai lase caramida cu care se tot bat atata in piept ca-si murdaresc hainele! nu mai luati toate ********** in serios !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 (editat) Se stie ca boxerele au lantul la roata pe partea dreapta !... Raspunsul meu face apel la... ratiune si simtul umorului!... Nici la dispunerea motorului... nici la "oglinda" pozei... nici la caramida... Esentialul este la... MOTOARELE BOXER BMW SUNT PE CARDAN ! Deci... "plimba lantul" !!! Editat Februarie 27, 2014 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.