Dan Cata Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 De aici ii vine numele la asta nou, racit cu apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 mamaie aia de pe fundal se intreaba de ce n-o luat-o pe pod, ca era imediat cum iesi din cadru pe stanga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Daca te uiti cu atentie mamaie facea pipi din picioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 cel cu care am lucrat avea saibe de Al si cupru si o-ringuri, este mecanic la Opel, cred ca se gasesc la magazinele auto de unde ati luat saibele de aluminiu pentru surubul de scurgere ulei motor si grup ? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Bmw r1100 rt 64614km din 97 Pierde ulei si nu știu exact pe unde. Atașeze niște poze poate găsim problema împreuna. Cine a mai întâlnit problema? Se schimba la km. astia garniturile de chiuloasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Da, pare sa fie garnitura de chiulasa. Spala-l si mai da-te cu el, verifica in 10 km pe unde curge iar proaspat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Salut, e normal la km astia? Nu merge cu silicon special care rezista la temperaturi înalte? Câte grade e acolo? Pe stânga se umezeste, pe dreapta ... Curge chiar... O garnitura e 60 EUR... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 1. e posibil sa nu fie reali km. 2. e un fier, chiar daca sunt reali km, lui bigfoot i-a picat nu stiu ce pe la grup la vreo 30k km, la mobra mult mai noua, deci se poate intampla orice. 3. de ce sa carpesti? Ia garnitura si schimb-o daca ea e vinovata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Mobră touring de 17 ani cu 65k km ... Dacă tot ai dat un ban pe o motocicletă serioasă, de ce vrei să umblii cu măgării pe la garnituri ? Problema vine de la faptul că este un motor în 2 timpi, după cum e prezentat la semnătură Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Mobră touring de 17 ani cu 65k km ... Dacă tot ai dat un ban pe o motocicletă serioasă, de ce vrei să umblii cu măgării pe la garnituri ? Problema vine de la faptul că este un motor în 2 timpi, după cum e prezentat la semnătură Pai din cauza ca vroiam sa cumpăr parbriz (200)si gume noi (190)nu sa dau 125 plus manopera pe garnituri... Asta e... O sa va urmez sfatul.. Da ce e cu aia doi timpi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 E de la garnitura dintre cilindru si blocul motor, garnitura de chiulasa e putin probabil sa se fi slabit in asa hal incat sa pise ulei, desi e posibil si acolo daca pasajele de ulei sunt in colturi sau foarte in margine. Nu ai ce silicon sa pui, o schimbi si gata, oricare din ele, eu as recomanda sa le schimbi pe amandoua. O carpeala rapida ar fi sa scoti capacul chiulasei si sa vezi daca mai poti sa strangi cam 1/4 ture cele 4 sau 5 prezoane ale chiulasei/cilindrului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Da, pare sa fie garnitura de chiulasa. Spala-l si mai da-te cu el, verifica in 10 km pe unde curge iar proaspat d'accord...si dupaia cu degetul daca verifici o sa vezi relativ usor pe unde scapa...ca raman urme de ulei pe deget... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 io zic, pe persoana fizica, ca daca erau garniturile de chiuloasa, si zici ca pisa una din ele, motorul nici numai tragea. iti dai seama ca compresie mai ioc. as merge si eu pe cele doua sfaturi: 1 - curata bine de tot, mergi un pic sa se incinga (fara viteze mari sa nu se prelinga), dupa care verifici exact. 2 - pune mana pe o dinamometrica si restrange toate suruburile la care ai acces. - la mine curgea pe la capacul din fata (unde e senzorul hall), si am constatat ca toate suroabele erau slabe. bafta. revin, daca nu trage bine, si tot esti la dinamometrica, sa verifici si strangerea bujiilor. just a thought. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Google imi spune ca e o problema cunoscuta. De exemplu: http://www.bikersoracle.com/rs/forum/showthread.php?t=5414 Si aparent exista un tip de garnitura noua care rezolva problema. Dar in deiverse surse se recomanda intai 're-torque' la prezoane. Adica, slabit un pic (1/4 de tura), si strans la cuplu indicat. io zic, pe persoana fizica, ca daca erau garniturile de chiuloasa, si zici ca pisa una din ele, motorul nici numai tragea. iti dai seama ca compresie mai ioc. Nu neaparat, pe langa etansare de cilindru, garnitura trebuie sa etanseze si treceri de ulei, cu si fara presiune. Daca bua se dezvolta la o trecere de ulei, motorul merge bine, compresie poate sa fie inca ok. la guzzi umezeste un prezon cu ulei, dar merge fara probleme. Si eu am un pantof murdare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Schimba garniturile,e una din muuultele probleme BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 9, 2014 Admin Share Postat Mai 9, 2014 Daca un posesor de japoneza cunoaste in amanunt muuuultele probleme BMW va dati seama! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 Daca un posesor de japoneza cunoaste in amanunt muuuultele probleme BMW va dati seama! Pai tocmai de aia e posesor de japoneza si nu de strutocamila cu roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 ai drecu strugurii astia. a mea e din 99 si nu am nici una din muuuuuuultele probleme. nu s-a rupt cardanu, cadru, nu curge, nu consuma mult, doar merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 (editat) Cand o sa schimbi la BMW garnituri-ambreiaje-piese in cutie si grupuri cate am schimbat eu,atunci poti discuta.Aici nu exista iarna si motocicletele predomina.Am avut si boxer,nu mai vreau. Editat Mai 10, 2014 de Indian73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 10, 2014 Admin Share Postat Mai 10, 2014 Pai tocmai de aia e posesor de japoneza si nu de strutocamila cu roti. Corect, nu-si pot permite toti asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Cand fac jocul supapelor e suficient sa fie motorul la poziția OT? Fiecare cu ce are...între timp a venit tovarășul cu Mobra din poza sa m-a tachineze, mi-a explicat ca de aia are Honda, eu l-am invitat in Croația la toamna si la anu in Gibraltar ... A spus ca se mai gandeste:)))))) Nu e cea mai fiabila dar e confortabila si sigura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 probabil ajunge sa stranga la cuplu. sper pentru el. Am comandat garniturile si ... probabil ajunge sa stranga la cuplu. sper pentru el. Am comandat garniturile si ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 (editat) Frati bavarezi, Inainte de a sti ca vand RT'ul, am cumparat 5 bujii (una de rezerva), drept pt care acum le vand. Este vorba despre NGK DCPR8EKC, adica exact ce vine ca prima specificatie standard pt RT. Daca se mai potrivesc si pe alte modele, astept sa zica cei care se pricep sau stiu cu certitudine. Pret 150RON pe toate 5. Trimit prin curier fara probleme. Contact - 0745159433 Am uitat, am si o curea de alternator Continental, la fel de moua ca si bujiile. 50RON (e cel putin 80 prin magazine, nu mai vorbim de reprezentanta) Editat Mai 13, 2014 de dexxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 (editat) pai spor la treaba atunci! Pentru reglaj supape e suficient sa aduc motorul la ot sau sa găsesc punctul unde nu se mai mișca supapele? Merci anticipat! Prima etapa , reglaj supape e gata. (Nu au ajuns garniturile-40 bucata)porneste la fel dar se aude mai bine. Întrebări si sugestii sunt binevenite, sa nu uitam utilitatea acestui forum. (Pentru Ciprian si nu numai ,sunt pozele) Editat Mai 13, 2014 de gabrielleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 (editat) Axul cu came se aduce la punctul la care se misca culbutorii, miscand cu mana se poate simti fooarte foarte fin acel joc. (supapele nu mai sunt actionate). Cu niste lere normale nu mergea, trebuie sa fie speciale pt BMW? Editat Mai 15, 2014 de Mikulas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.