d a n Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 Nu sunt sigur dar parca toate jantele cu spite de la BMW sunt tubeless, mai putin cele de pe R9T. Cel putin asta stiu despre mobrele noi, despre cele mai vechi nu am habar. Eram curios daca si-a facut cineva tubeless jantele care sunt prevazute cu camere. Am comandat deja kit-ul de la OUTEX de pe ebay si voiam parerea cuiva care a facut deja modificarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai263788 Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 Salut, Ca proaspat posesor de K 1200 S am o curiozitate legate de ambreiajul hidraulic: venind de pe un Suzuki cu cablu pentru ambreiaj, la traficul de zi cu zi in oras mi se pare extrem de "tare" ambreiajul. Adica necesita mult mai multa forta si este oarecum incomod deoarece chiar si reglat in pozitia cea mai apropiata de maner/ghidon tot mi se pare cam departe-incomod si dupa cativa km prin Bucuresti cu semafoare si trafic aglomerat incep sa ma doara rau mainile, palmele... sunt eu anormal sau mai are si altcineva aceeasi problema? Se poate regla cumva "taria" levierului de ambreiaj ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 14, 2016 Admin Share Postat Octombrie 14, 2016 Nu se poate regla, aceeasi buba si la GT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 15, 2016 Share Postat Octombrie 15, 2016 Baga si tuun drum pe la un service sa isi dea si ei o parere.in bucuresti avem doua : bmw pe centura si mototehnica pe la autogara filaret » Post actualizat in 15 Oct 2016 19:19 Asta e dohc ca nu imi dau seama? » Post actualizat in 15 Oct 2016 19:21 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoangi Postat Octombrie 16, 2016 Share Postat Octombrie 16, 2016 Schimba manetele. Cele originale oricum sunt urate. Nu sunt scumpe http://www.ebay.de/itm/322242759122?_trksid=p2060353.m2748.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT mi se pare extrem de "tare" ambreiajul. Adica necesita mult mai multa forta si este oarecum incomod deoarece chiar si reglat in pozitia cea mai apropiata de maner/ghidon tot mi se pare cam departe-incomod si dupa cativa km prin Bucuresti cu semafoare si trafic aglomerat incep sa ma doara rau mainile, palmele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Octombrie 16, 2016 Share Postat Octombrie 16, 2016 Unde găsesc și eu un manual de reparații pentru K1200r sport? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoangi Postat Octombrie 16, 2016 Share Postat Octombrie 16, 2016 (editat) Pe torrent. Este program (reprom) si are in jur de 280 M, ce contine manuale pentru mai multe motociclete in functie de anul fabricarii. Se instaleaza in comp., tu descarci kitul de instalare. Editat Octombrie 16, 2016 de leoangi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai263788 Postat Octombrie 16, 2016 Share Postat Octombrie 16, 2016 Din cate stiu a fost servisat recent de fostul propietar la mototehnica dar o sa incerc sa schimb manetele. Multumesc pentru sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 Salut ! Am un 1200RT luat SH (provenienta Germania) si mi s-a fisurat flansa rotii spate. Am inteles ca astea s-ar schimba pt recall. Mi-or schimba-o si mie chiar daca n-am luat-o de aici din reprezentanta? Ce credeti? Merci anticipat ! Toate bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 Salut ! Am un 1200RT luat SH (provenienta Germania) si mi s-a fisurat flansa rotii spate. Am inteles ca astea s-ar schimba pt recall. Mi-or schimba-o si mie chiar daca n-am luat-o de aici din reprezentanta? Ce credeti? Merci anticipat ! Toate bune ! Salut, Da, se schimba gratuit ( pe baza VIN) chiar daca nu este luata noua din RO. Suni la reprezentanta si le zici de problema si ei te vor programa. Cel putin Oradea asa face. Stima, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 Salut ! Am un 1200RT luat SH (provenienta Germania) si mi s-a fisurat flansa rotii spate. Am inteles ca astea s-ar schimba pt recall. Mi-or schimba-o si mie chiar daca n-am luat-o de aici din reprezentanta? Ce credeti? Merci anticipat ! Toate bune ! Daca pentru VIN-ul mobrei tale nu s-a schimbat flansa, o pot schimba gratis. Dar nu iti recomand... Am scris cu multe pagini in urma ca flansa noua e doar 2/3 din latimea celei de aluminiu. Drept urmare, se poate intampla ca sa iti capete joc flansa pe canelurile grupului, caz in care nu mai ai ce face cu grupul ala. Ca sa poti pastra flansa veche de aluminiu si sa ai siguranta ca nu se crapa fatidic sub tine, eu am facut o protectie de aluminiu, asta: http://advrider.com/index.php?threads/aluflange-protection-for-the-r1200-rear-wheel-flange.951502/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Salut ! Am un 1200RT luat SH (provenienta Germania) si mi s-a fisurat flansa rotii spate. Am inteles ca astea s-ar schimba pt recall. Mi-or schimba-o si mie chiar daca n-am luat-o de aici din reprezentanta? Ce credeti? Merci anticipat ! Toate bune ! Da, mie mi-au schimbat-o la Bavaria. Suna-i ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Daca pentru VIN-ul mobrei tale nu s-a schimbat flansa, o pot schimba gratis. Dar nu iti recomand... Am scris cu multe pagini in urma ca flansa noua e doar 2/3 din latimea celei de aluminiu. Drept urmare, se poate intampla ca sa iti capete joc flansa pe canelurile grupului, caz in care nu mai ai ce face cu grupul ala. Ca sa poti pastra flansa veche de aluminiu si sa ai siguranta ca nu se crapa fatidic sub tine, eu am facut o protectie de aluminiu, asta: http://advrider.com/index.php?threads/aluflange-protection-for-the-r1200-rear-wheel-flange.951502/ Hmm, super interesanta treaba... nu stiam de ea... banuiesc ca protectia merge si la 1200GT nu doar GS, urmeaza sa-mi schimb uleiul la grup si daca tot mesteresc in zona cred ca ar fi o manevra buna, mai ales ca am observat ceva, ce pareau a fi usoare fisuri (nu pot fi sigur ca n-am X-Ray vision) ale flansei, la ultima schimbare de cauciuc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Merge pe orice, am variante diferite doar daca e janta cu spite - GS sau plina- RT / GT / K / S / etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Din cate stiu a fost servisat recent de fostul propietar la mototehnica dar o sa incerc sa schimb manetele. Multumesc pentru sfat! Ai mai avut ambreiaj hidraulic, sau doar pe cablu? Acționarea hidraulică este mai grea, nu este nimic anormal. Trebuie să te obișnuiești. Schimbarea manetelor nu văd cu ce te-ar ajuta (poate la estetică?): cele stoc sunt lungi și oferă pârghie mare (i.e. acționare mai ușoară). De asemenea, nu te sfătuiesc să mergi cu ele în poziția cea mai apropiată de ghidon: având cursa mai scurtă, nu debraiază la fel de mult când tragi de manetă și s-ar putea să apară probleme la cutie în timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Multumesc tuturor de raspunsuri ! Dan Cata, merci de sfat, dar la fel ca si m4v3rick, voi lua in considerare varianta cu protectia de aluminiu in viitor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 (editat) Daca pentru VIN-ul mobrei tale nu s-a schimbat flansa, o pot schimba gratis. Problema se manifestă cu precădere la R-uri? Întreb pentru că motocicleta mea (afectată de recall) are încă flanșa originală care deocamdată nu dă urme de oboseală. În consecintă nu aș umbla la ea... Editat Octombrie 19, 2016 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Nu e regula, am vazut si mobre de strada cu flansa crapata, gen k1200s dar si GS-uri cu flansa intacta. Si mai interesant, am vazut flanse noi de pe mobre din 2004 care aveau cumva gaurile la prezoanele rotilor, bucsate cu otel. Si asta din fabrica! Apoi au aparut flansele fara bucse si si mai tarziu, flansele din otel cu distantier de compensare. Parerea mea, cel mai sfant ar fi fost o flansa bi-metalica, cu aluminiu in zona canelurilor de la grup si otel la prezoane si prinderile discului. Aia ar fi fost lifetime! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Si mai interesant, am vazut flanse noi de pe mobre din 2004 care aveau cumva gaurile la prezoanele rotilor, bucsate cu otel. Si asta din fabrica! Cred că este cazul meu. Credeam că este ceva modificare făcută de fostul proprietar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Parerea mea, cel mai sfant ar fi fost o flansa bi-metalica, cu aluminiu in zona canelurilor de la grup si otel la prezoane si prinderile discului. Aia ar fi fost lifetime! Nu se mai vrea lifetime... Si e valabil la orice in zilele noastre, masini, electrocasnice, tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Nu se mai vrea lifetime... Si e valabil la orice in zilele noastre, masini, electrocasnice, tot. adevarat ai grait... si fenomenul evolueaza deja de ceva vreme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Măiestria ingineriei germane a devenit găsirea echilibrului între cum s-o facem să crape cât mai repede, ca să facem bani din servis și să nu crape totuși atât de des încât să ne afecteze blazonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoangi Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Schimbarea manetelor nu văd cu ce te-ar ajuta (poate la estetică?): cele stoc sunt lungi și oferă pârghie mare (i.e. acționare mai ușoară). De asemenea, nu te sfătuiesc să mergi cu ele în poziția cea mai apropiată de ghidon: având cursa mai scurtă, nu debraiază la fel de mult când tragi de manetă și s-ar putea să apară probleme la cutie în timp. Nu ai inteles recomandarea mea: - ce treaba are parghia lunga? Tu strangi de capat , cu toate degetele? Doua degete in zona curbata e suficient. La cea originala este prea departe, vezi foto si e la minim. Cei cu degetele scurte se pot plange de dureri - ambreiajul se decupleza la 2 cm de actionare...restul cursei e moarta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 19, 2016 Admin Share Postat Octombrie 19, 2016 Si parghia originala are reglaj, nu te ajuta cu nimic aftermarket. Ambreiajul este tare la toate K-urile, si la GT este absolut la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 Nu ai inteles recomandarea mea: - ce treaba are parghia lunga? Tu strangi de capat , cu toate degetele? Doua degete in zona curbata e suficient. La cea originala este prea departe, vezi foto si e la minim. Cei cu degetele scurte se pot plange de dureri - ambreiajul se decupleza la 2 cm de actionare...restul cursei e moarta. - Eu am mâna destul de mică și da, trag cât mai aproape de vârf, tocmai pentru a profita de pârghia respectivă - Nu știu de unde ai datele sau cum ai calculat, dar eu personal simt o diferență la schimbarea vitezelor între pozițiile manetei. Afirmația este valabilă pentru toate motocicletele pe care le-am avut (atât ambreiaj pe cablu cât și hidraulic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.