Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Admin

Daca nu este tacanit de tacheti s-ar putea sa se fi uzat clapetele de la injectie.

Iti dai seama daca este asa cand motorul nu mai merge rotund,indiferent cit de bine este reglat balansul injectriei,merge balbait,bolovanos si cind se aude acel clampanit/tacanit.

Daca este asta partea proasta este ca nu prea ai ce face,trebuiesc schimbate cu totul.

Partea buna este ca pe ebay.de le gasesti incepand de pe la 50 de euro/buc.in sus,in conditiile in care noi costa cam 200 iepuroi/buc.

Eu le-am luat de pe ebay.de si le-am schimbat.

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

tacanitul nu ar trebui sa fie de la tacheti deoarece am facut reglajul acum 1300 de km....sau poate nu l-au facut bine, oricum inainte de reglaj parca nu se auzea asa....

motorul merge ok, rotund.....

daca e de la clapeta trebuie schimbat tot mecanismul?

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am un mic clampanit la clapeta de pe dreapta. Mi-a scos-o Tibi cat de cat prin curatire si ceva reglaje dar inca se mai aude.

Va rog, daca tot ne dati sfaturi, pentru care multumim, scrieti si voi cum se spune la diferitele componente in limba germana ca sa cautam pe www.ebay.de sau alte limbi pentru alte variante.

Danke!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la asta va referiti nu?

http://cgi.ebay.de/Original-BMW-R-1100-S-R...%3A1|240%3A1318

 

 

da, clar nu sunt ieftine nici SH....iar pe la AB nu as vrea sa mai ajung...o sa mai cer niste pareri ca sa nu cumpar ceva aiurea..poate nu este de acolo...cine stie...eu inca mai sper :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este de la clapete sigur. Si eu am avut acelasi tzacanit la 1150gs, doar la ralanti; loveste clapeta in limitatorul de cursa. Daca o departezi cu mana putin de limitator (sau daca turezi putin motorul), nu mai tzacane. Am vrut sa le schimb pe amandoua la AB si costau vreo 1200 ron bucata.

 

motorul merge fara probleme, doar ca tzacanitul e enervant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut,

 

Am nevoie de o semnalizare pt un BMW f650 model 1998. Aveti idee de unde se poate cumpara, sau daca are cineva de vanzare.

 

Sper ca e ok daca am postat aici, daca nu, rog sa fie mutat in alta categorie. Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am nevoie de o semnalizare pt un BMW f650 model 1998. Aveti idee de unde se poate cumpara, sau daca are cineva de vanzare.

 

Sper ca e ok daca am postat aici, daca nu, rog sa fie mutat in alta categorie. Merci

 

http://www.accesorii-moto.ro/

 

Eu de aici am luat.

30 Ron 2 semnale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine v-am gasit!

Sunt membru vechi, dar cam inactiv pe aici.

Am un R1200C acum si ma gandeam sa il schimb cu un R1200CL. Are cineva pe aici? E greu de manevrat? Asa se zice pe net. Orice parere e binevenita.

post-643-1243253914_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am si eu o intrebare relativ la piesele de schimb pt. motoarele BMW. Stiu ca in general, producatorii asigura piese de schimb cca. 10 ani dupa incheierea productiei unui model. BMW tot asa procedeaza?

 

M-ar interesa sa imi iau un BMW mai de touring, dar ceva mai vechiutz, de prin 1995 incoace. Si ma gandeam daca se buleste ceva, mai gasesc piese de schimb ori ba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare relativ la piesele de schimb pt. motoarele BMW. Stiu ca in general, producatorii asigura piese de schimb cca. 10 ani dupa incheierea productiei unui model. BMW tot asa procedeaza?

 

M-ar interesa sa imi iau un BMW mai de touring, dar ceva mai vechiutz, de prin 1995 incoace. Si ma gandeam daca se buleste ceva, mai gasesc piese de schimb ori ba?

 

BMW asigura piesele de schimb si la modele mult mai vechi de 10ani, mai ales ca foarte multe sunt in perfecta stare de functionare.

 

In august 2005 am vazut in parcul Olympia, vis-a-vis de sediul BMW, un garaj unde un nene lucra singur la un BMW (auto, BMW 2002tii) care avea cca 40ani vechime dar totul era nou-nout si l-am intrebat despre ce este vorba. Era un proiect prin care masina respectiva era facuta 90% numai din piese nou-noute; doar caroseria (scheletul) fusese cumparat dintr-un targ, in rest, toate piesele erau noi. Astfel BMW a vrut sa demonstreze ca poate furniza piese pe o perioada foarte indelungata pt clientii sai. Apoi, dupa cateva luni, din inamplare am nimerit la emisiunea "auto motor und sport" prezentarea masinii gata, mergand pe strada, si interviu cu acel nene.

 

http://www.7-forum.com/news/Der-Klassiker-...eburt-1071.html

 

post-9546-1243377415_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru tacanit-ul clapetei din dreapta...

 

poti sa iti dai seama daca aia ii in timp ce motorul merge la relanti, esti in neutral, si cu mana tragi usor inspre exterior de partea de jos a rotitei pe care sta cablul de acceleratie. suna pentru ca axul ii facut din ceva material mai moale am inteles, si se uzeaza, deia capata joc; asta se intampla mai ales daca folosesti mobra preponderent in oras, unde acceleratia ii olosita destul de des.

 

ca si solutie, se pare ca sunt kituri de reparat, ca sa nu mai dai banii pe tot throttle body-ul, direct de la producator, adica de la Bing; ramane ca tu sa aflii cum sa ajungi la kitul respetiv; altii pe advrider ziceau ca au facut bucsi la strung si tine figura.

 

btw, de vreo 4 luni am anulat intrerupatorul de la cricul lateral, sa creada ca tot timpul ii ridicat, pana ieri, cand intr-o curba pe alee, la 50 la ora, mi-am dat seama ca intrerupatorul ala ii cu un rost acolo, deci nu il anulati!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, dar rostul lui nu e ala la care te gindesti tu...

pai mi-am dat seama luand curba la stanga cu cricul lasat... asa o sarit de spate de am crezut ca ma da pe jos.

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel putin pentru motociclete, BMW produce piese noi pentru toate modelele mai noi de 1970. In plus, cel putin la R-uri si K-uri, exista multe piese care se potrivesc si de la masini. Ai grija cand cumperi la subcadru, la roti (sa fie drepte daca-s spitate, foarte putini stiu sa le faca la loc, e patent BMW), la senzorii hall daca are peste 60.000km (fa-i o baie cand o testezi, vorbesc foarte serios), la transmisia finala (sa nu aiba joc) si sa nu se auda zgomote foarte ciudate (sunt normale: tacanitul clapetei drepte, un uruit slab in cutie, cloncatitul cutiei la schimbarea treptelor, cloncanitul ambreiajului la activare, zgomotul de activare al ABS-ului). Daca nu porneste ABS-ul, evita din start. Si nu te speria de kilometraje mari. Daca s-a mers constant cu mobra, cu siguranta este buna, chiar daca are si 100.000km. Si intreaba din start cat ulei consuma. Daca nu stie, inseamna ca-i samsar. Daca zice ca nu o face, minte. Toate R-urile si o parte din K-uri consuma din fabrica ulei. A mea consuma 1L la 10.000km (acum are 75.000km) si este sub medie la capitolul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai mi-am dat seama luand curba la stanga cu cricul lasat... asa o sarit de spate de am crezut ca ma da pe jos.

 

:)

Cricul lateral are intrerupatorul acela pentru a nu putea sa pornesti motorul.

Datorita pozitiei cilindrilor, sint probleme cu ungerea mai ales la turatii mici, si pornirea si "incalzitul" motorului pe cricul lateral ar genera niste uzuri foarte mari in cilindrul "de sus".

De aia nu este recomandat sa dezactivezi intrerupatorul ala, pentru ca vei fi tentat sa pornesti motorul pe cricul lateral, si dupa aia o sa plingi ca BMW face motoare proaste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai mi-am dat seama luand curba la stanga cu cricul lasat... asa o sarit de spate de am crezut ca ma da pe jos.

 

:)

Cricul lateral are intrerupatorul acela pentru a nu putea sa pornesti motorul.

Datorita pozitiei cilindrilor, sint probleme cu ungerea mai ales la turatii mici, si pornirea si "incalzitul" motorului pe cricul lateral ar genera niste uzuri foarte mari in cilindrul "de sus".

De aia nu este recomandat sa dezactivezi intrerupatorul ala, pentru ca vei fi tentat sa pornesti motorul pe cricul lateral, si dupa aia o sa plingi ca BMW face motoare proaste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cricul lateral are intrerupatorul acela pentru a nu putea sa pornesti motorul.

Datorita pozitiei cilindrilor, sint probleme cu ungerea mai ales la turatii mici, si pornirea si "incalzitul" motorului pe cricul lateral ar genera niste uzuri foarte mari in cilindrul "de sus".

De aia nu este recomandat sa dezactivezi intrerupatorul ala, pentru ca vei fi tentat sa pornesti motorul pe cricul lateral, si dupa aia o sa plingi ca BMW face motoare proaste.

 

Ce spui tu este adevarat. Dar la modelele R1200 poti porni pe cricul lateral. De ce oare? Este vreo diferenta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, este o diferenta de pozitie, cricul lateral nu mai tine motocicleta asa de inclinata, ca la 1100 si 1150.

Asta nu este un avantaj decit pe asfalt, dar cum 90% din drumuri sint asfalt...

Editat de d@nn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...