Dan Cata Postat August 20, 2019 Share Postat August 20, 2019 Motorul are 2 furtune, unul de scurgere la apa de la buson, sa nu iti curga in rezervor cand mergi prin ploaie si alimentezi, al doilea sa intre aer in rezervor cand scade nivelul la benzina. Baga aer pe ele de jos in sus si vezi daca rasufla pe sus, cu busonul deschis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SSR Postat August 20, 2019 Share Postat August 20, 2019 Acum 1 minut, Dan Cata a spus: Motorul are 2 furtune, unul de scurgere la apa de la buson, sa nu iti curga in rezervor cand mergi prin ploaie si alimentezi, al doilea sa intre aer in rezervor cand scade nivelul la benzina. Baga aer pe ele de jos in sus si vezi daca rasufla pe sus, cu busonul deschis. Merci de hint. Voi baga cand ajung acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat August 20, 2019 Share Postat August 20, 2019 Acum 55 minute, TeDy 'M a spus: Chiar asa? Normal, care sunt parametrii? Ai compresie 14 bari, motorul e in stare foarte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat August 20, 2019 Share Postat August 20, 2019 Asta ma bucura sa aud, la masina aveam in alte vremuri gandul cu compresia in baie care e cu totul altceva. Aici, stiind de compresii de cam 11.., nu-mi dădeau pace piticii. In rest... poate ca ar fi de vazut ce e cu intinzatoarele la lantul de distributie. La pornire se aud indeosebi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat August 23, 2019 Share Postat August 23, 2019 On 20.08.2019 at 9:52, Dan Cata said: @Ribo ce ai facut? poti pune diagnoza pe el sa vezi ce eroare iti da? @SSR unde pe evacuare? la finala? era cald sau rece motorul? poate fi condens de pe finala, dar o poza ar fi ajutat mult Salut, Am fost in concediu si in tot acest timp a fost la tibi, trebuie sa vb cu el sa vedem ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat August 23, 2019 Share Postat August 23, 2019 Aloha.Este un binevoitor -,posesor de K1200 S in Bucuresti, care sa.mi permita sa ma urc un pic pe el(motor), sa vad cum stau, ca ma bate gandul poate, poatee.Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat August 23, 2019 Share Postat August 23, 2019 Yep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat August 23, 2019 Share Postat August 23, 2019 Yepppp- este pentru mine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat August 23, 2019 Share Postat August 23, 2019 Yep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore Dolghin Postat August 26, 2019 Share Postat August 26, 2019 Salutare. Un RT 850 porneste doar daca e scos la neutral. Daca e in viteza nu se intampla nimic daca apas pe buton. E normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat August 26, 2019 Share Postat August 26, 2019 (editat) 5 minutes ago, Grigore Dolghin said: Salutare. Un RT 850 porneste doar daca e scos la neutral. Daca e in viteza nu se intampla nimic daca apas pe buton. E normal? Cu maneta de ambreiaj trasa? Editat August 26, 2019 de iaco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat August 26, 2019 Share Postat August 26, 2019 1 minute ago, iaco said: Cu maneta de ambreiaj trasa? cu contactu pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore Dolghin Postat August 26, 2019 Share Postat August 26, 2019 (editat) 1 oră în urmă, iaco a spus: Cu maneta de ambreiaj trasa? Si fara. Daca e scos din viteza, apas pe buton si porneste. Daca e in viteza, nu conteaza cum e ambreiajul, nu se invarte electromotorul. 1 oră în urmă, Ribo a spus: cu contactu pus? Hahaha sigur ca da, contactul pus. Ca sa fiu foarte clar: daca becul verde de neutral e aprins, porneste, indiferent de maneta de ambreiaj. Daca neutralul e stins (adica e in orice treapta de viteza), nu se intampla nimic cand apas pe buton, indiferent de cum e abreiajul. Editat August 26, 2019 de Grigore Dolghin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat August 26, 2019 Share Postat August 26, 2019 Pai, daca e in viteza, porneste doar cu maneta de ambreiaj trasa. Daca nu merge nici cu maneta de ambreiaj trasa, s-ar putea sa fie murdar microswitchu din maneta (la frana spre exemplu, o sa auzi un mic click in timp ce tragi de maneta). Am avut fix aceeasi problema la k1200s si s-a rezolvat dupa ce am demontat maneta si am curatat acel switch - poti vedea aici tutorial: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 26, 2019 Admin Share Postat August 26, 2019 Contactul de la cricul lateral funcționează? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 26, 2019 Share Postat August 26, 2019 Orice mobra trebuie sa porneasca cu ambreiajul tras, in orice treapta. Daca e lasat pe cricul lateral, nu o sa invarta (pt 850/1100) dar o sa invarta daca e la neutral (pt 1150/1200). Pentru contactul de la ambreiaj, poti fie sa: - il inlocuiesti, cel mai bine - il suntezi, bagi o lita in mufa de pe langa cadru central, partea stanga - nu iti recomand pt ca o sa poti da la automat si daca e mobra in viteza si ambreiajul nu e tras, adica o sa iti poti misca motorul din electromotor si asta nu e tocmai placut sa te surprinda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore Dolghin Postat August 26, 2019 Share Postat August 26, 2019 Acum 1 oră, Dan Cata a spus: Orice mobra trebuie sa porneasca cu ambreiajul tras, in orice treapta. Daca e lasat pe cricul lateral, nu o sa invarta (pt 850/1100) dar o sa invarta daca e la neutral (pt 1150/1200). Pentru contactul de la ambreiaj, poti fie sa: - il inlocuiesti, cel mai bine - il suntezi, bagi o lita in mufa de pe langa cadru central, partea stanga - nu iti recomand pt ca o sa poti da la automat si daca e mobra in viteza si ambreiajul nu e tras, adica o sa iti poti misca motorul din electromotor si asta nu e tocmai placut sa te surprinda Multumesc pentru informatii. Asa banuiam si eu, ca RT-ul de 1200 porneste cand e bagat in viteza si trag maneta de ambreiaj. Ala de 850 nu. (ca sa raspund si la cealalta intrebare, da, contactul de la cricul lateral functioneaza corect). Inseamna ca tre'sa ma ocup de treaba asta, ca e enervant sa fiu nevoit sa-l scot la neutral ca sa-l pornesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat August 26, 2019 Share Postat August 26, 2019 E posibil ca fostul proprietar sa fi facut vreo modificare in scop preventiv, a contactului elecric prin indicatorul de treapta de viteza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mv11b1 Postat August 29, 2019 Share Postat August 29, 2019 Salutare! Are careva in plus o clema (poz 3)? Unui caine i s-a parut tare gustoasa, si a servit cu pofta si capacul (poz 1). Capacul l-am cumparat, dar clema se vinde numai la set de 25 de buc . Sunt bun de cinste daca o aveti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat August 29, 2019 Share Postat August 29, 2019 Acum 2 minute, mv11b1 a spus: Capacul l-am cumparat, dar clema se vinde numai la set de 25 de buc N-am inteles chestia asta la BMW, si eu a trebuit sa cumpar niste spite de model mai vechi si trebuia sa iei minim 10 bucati iar la nipluri la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 29, 2019 Share Postat August 29, 2019 Acum 45 minute, mv11b1 a spus: Salutare! Are careva in plus o clema (poz 3)? Unui caine i s-a parut tare gustoasa, si a servit cu pofta si capacul (poz 1). Capacul l-am cumparat, dar clema se vinde numai la set de 25 de buc . Sunt bun de cinste daca o aveti Ai și tu un cod al clemei? Sau, dacă nu, dă-mi seria mobrei sa mă uit dacă pot face ceva. Sau iei set și mai cauți 24 de câini! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mv11b1 Postat August 29, 2019 Share Postat August 29, 2019 Acum 9 minute, john17 a spus: Ai și tu un cod al clemei? Sau, dacă nu, dă-mi seria mobrei sa mă uit dacă pot face ceva. Sau iei set și mai cauți 24 de câini! Cod clema 11 14 1 341 261 . Seria ZF06773 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Akbert Postat August 30, 2019 Share Postat August 30, 2019 Salutare un electromotor BMW cod 12317691956 (ptr un GS 1200 din 2010) are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat August 30, 2019 Share Postat August 30, 2019 Acum 9 minute, Akbert a spus: Salutare Asta se repara usor, ce problema are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Akbert Postat August 30, 2019 Share Postat August 30, 2019 curent primeste, dar nu se mai invarte. solenoidul pare ok. nu l-am desfacut sa vad ... nici nu cred ca gasesc piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.