Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare, daca ai umblat acolo inseamna ca ori esti priceput ori ti-ai facut de lucru. Pentru mine cutiuta aia e ca marul interzis...

 

Salutare,

 

sunt intr-o situatie fericita. Ma pricep si eu mai ales la partea mecanica. La parte electrica daca nu ma descurc e tata ( e elctrician auto) care ma ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sal.

Daca vreun confrate de aici din Buc apuca sa citeasca aceste randuri si este interesat pt maine de un drum, sper eu sa fie ok avand in vedere prognoza meteo ,eu maine vreau sa fac un drum pana la Balea lac pt o " bulgareala " cum se spune mai nou acum ,sper sa fie ok drumul .Ce am vazut pe la stiri problemele sunt pe Transalpina .

Daca mai este vreun doritor vb pe seara .

O zi buna .

Vik.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca am joc la roata spate la r1100rt-ul meu...

 

 

:)

Eu cred ca nu e de vina mobra si nici modul de utilizare ci mecanicul gigant care ti-o repara :rolleyes: in manualul ei de utilizare zice clar la 10000 km balans si supape si mic in paranteza scrie :nu lasati mecanici uriasi sa umble la mobre :friends: credeam ca stii deja :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din curiozitate intreb daca ati mai auzit de BMW[in speta GS-ul de 1200] care sa zamuie ulei pe la fereastra de control nivel? :unsure: Un prieten a depanat in seara asta chiar asa ceva. Moto era inchiriata din Bucale si baiul s-a intamplat pe langa Sighisoara. Remediul de moment a fost mult silicon in zona.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din curiozitate intreb daca ati mai auzit de BMW[in speta GS-ul de 1200] care sa zamuie ulei pe la fereastra de control nivel? :unsure: Un prieten a depanat in seara asta chiar asa ceva. Moto era inchiriata din Bucale si baiul s-a intamplat pe langa Sighisoara. Remediul de moment a fost mult silicon in zona.

Da.se mai intimpla.acolo e un oring are se poate inlocui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e naspa deloc. Naspa ar fi fost daca era montat pe un capc si geamul nu ar fi fost de suprafata, adica sa trebuiasca fi dat jos capacul si scos pe "dinauntru".

 

Alea rar se strica, numai daca nu uiti de el pornit stand pe loc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai... ti-am scris ca ochiul ala incepe sa curga da ca incingi destul mobra. Apoi tu mai ziceai ca tovarasul o luat mobra inchiriata. De aici deduc ca nu stia ca nu ii ok sa il lasi pornit si stand pe cricul central, deci "exact" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana in 3800-4000 rpm merge de parca ar fi un motor electric - lin zici ca plutesc. peste turatia asta incepe sa vibreze si cum creste turatia vibratia se simte mai accentuat.Intradevar nu vibreaza sa zici ca are o defectiune sau asa ceva doar nu mai merge lin Nu stiu asta de ce?

Este foarte normal. Io nu-mi amintesc sa fi fost altfel la mine vreodata. Baga toba goala si scoate cat-ul :wink: Nu o sa mai simti absolut nimic. Parol!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai... ti-am scris ca ochiul ala incepe sa curga da ca incingi destul mobra. Apoi tu mai ziceai ca tovarasul o luat mobra inchiriata. De aici deduc ca nu stia ca nu ii ok sa il lasi pornit si stand pe cricul central, deci "exact" :)

Pai n-am specificat ca a stat pornit si pe cricul central. Cum ai dedus asta? Mobra a fost inchiriata de trei gagii din Bucale. Tovarasul asta al meu doar le-a peticit-o ca sa poata ajunge acasa. Circumstantele in care a inceput sa curga imi sunt necunoscute. Cand a inceput sa curga baietii au completat cu ulei si se pare ca au exagerat pentru ca din motor s-au scos 6 litri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este foarte normal. Io nu-mi amintesc sa fi fost altfel la mine vreodata. Baga toba goala si scoate cat-ul :wink: Nu o sa mai simti absolut nimic. Parol!

 

Mersi Budd de raspuns. Intre timp (sambata) a incercet mobra si Dan Cata. Si e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai n-am specificat ca a stat pornit si pe cricul central. Cum ai dedus asta? Mobra a fost inchiriata de trei gagii din Bucale. Tovarasul asta al meu doar le-a peticit-o ca sa poata ajunge acasa. Circumstantele in care a inceput sa curga imi sunt necunoscute. Cand a inceput sa curga baietii au completat cu ulei si se pare ca au exagerat pentru ca din motor s-au scos 6 litri.

Iti spun eu ce sa intimplat:sunt 2 variante:ori au uitat motoru pornit pe loc vreo 30 min ori s-au pilit si au vrut sa vada cit de rezistent e gs.spun astea pt ca in mers nu poti sa incingi atit de rau un boxer.ai spus ca avea 6 l de ulei in ea.asta inseamna ca in ordinea urmatoare s-a intimplat:motorul s-a supraincalzit vizorul de ulei s-a topit si s-a matuit iar apoi s-a defectat senzorul de ulei din cauza temperaturii.bec de ulei aprins in bord,nivelul uleiului nu se mai vedea deoarece vizorul erea alb si parea ca nu are mobra ulei,complectare ulei pina cind odata ajuns la 3,5 l si-au dat seama ca e ulei in ea si s-au oprit gindinduse ca e altceva sticat.acum pe la vizor curge ulei ori din cauz faptului ca a fozt prea mult ori ca a fost prea fierbinte.de recomandat sa mai verifice si alte semeringuri.poate in 50km o sa ii patineze si ambreiajul.asa se intimpla daca nu e mobra ta si e inchiriata

 

R1250gs racit pe apa

post-41843-0-91020800-1348581144_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In caz ca intereseaza pe cineva, am de vanzare un set de aripioare de RT(shark fins), alea care vin montate sub carene ca sa dirijeze curentul mai bine catre cilindri.

 

O poza cu ele (poza e de pe net, culoarea nu e cea din poza)

 

34653.JPG

 

Culoarea este ca pe mobra asta:

 

r1100rt.jpg

 

Cand mi-am montat crashbarul de politie, astea nu mai aveau loc; pe mobrele de politie nu sunt puse nici din fabrica.

 

In afara de un strat superficial de praf, nu au nici un alt defect.

 

Se potrivesc pe R 1100 si R 1150 RT

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1100GS -> 1100RT = OK

1100RT -> 1100GS = no OK

Hai Budd ca suntem prieteni!

1100GS <- 1100RT <- 1150GS = OK

1150GS -> 1100RT -> 1100GS = OK ; la mine sunt 2 OK :))), confirmi si tu Dane?

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...