kyvacka Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 Alea rar se strica, numai daca nu uiti de el pornit stand pe loc Nu inteleg ce vrei sa spui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 Nu inteleg ce vrei sa spui? Exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 Exact Exact ce? Ca exprimarea e in cel mai bun caz ambigua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Pai... ti-am scris ca ochiul ala incepe sa curga da ca incingi destul mobra. Apoi tu mai ziceai ca tovarasul o luat mobra inchiriata. De aici deduc ca nu stia ca nu ii ok sa il lasi pornit si stand pe cricul central, deci "exact" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Pana in 3800-4000 rpm merge de parca ar fi un motor electric - lin zici ca plutesc. peste turatia asta incepe sa vibreze si cum creste turatia vibratia se simte mai accentuat.Intradevar nu vibreaza sa zici ca are o defectiune sau asa ceva doar nu mai merge lin Nu stiu asta de ce? Este foarte normal. Io nu-mi amintesc sa fi fost altfel la mine vreodata. Baga toba goala si scoate cat-ul Nu o sa mai simti absolut nimic. Parol! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Pai... ti-am scris ca ochiul ala incepe sa curga da ca incingi destul mobra. Apoi tu mai ziceai ca tovarasul o luat mobra inchiriata. De aici deduc ca nu stia ca nu ii ok sa il lasi pornit si stand pe cricul central, deci "exact" Pai n-am specificat ca a stat pornit si pe cricul central. Cum ai dedus asta? Mobra a fost inchiriata de trei gagii din Bucale. Tovarasul asta al meu doar le-a peticit-o ca sa poata ajunge acasa. Circumstantele in care a inceput sa curga imi sunt necunoscute. Cand a inceput sa curga baietii au completat cu ulei si se pare ca au exagerat pentru ca din motor s-au scos 6 litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Cand a inceput sa curga baietii au completat cu ulei si se pare ca au exagerat pentru ca din motor s-au scos 6 litri. sa faci o poza cu airboxu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 24, 2012 Autor Share Postat Septembrie 24, 2012 Este foarte normal. Io nu-mi amintesc sa fi fost altfel la mine vreodata. Baga toba goala si scoate cat-ul Nu o sa mai simti absolut nimic. Parol! Mersi Budd de raspuns. Intre timp (sambata) a incercet mobra si Dan Cata. Si e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Pai n-am specificat ca a stat pornit si pe cricul central. Cum ai dedus asta? Mobra a fost inchiriata de trei gagii din Bucale. Tovarasul asta al meu doar le-a peticit-o ca sa poata ajunge acasa. Circumstantele in care a inceput sa curga imi sunt necunoscute. Cand a inceput sa curga baietii au completat cu ulei si se pare ca au exagerat pentru ca din motor s-au scos 6 litri. Iti spun eu ce sa intimplat:sunt 2 variante:ori au uitat motoru pornit pe loc vreo 30 min ori s-au pilit si au vrut sa vada cit de rezistent e gs.spun astea pt ca in mers nu poti sa incingi atit de rau un boxer.ai spus ca avea 6 l de ulei in ea.asta inseamna ca in ordinea urmatoare s-a intimplat:motorul s-a supraincalzit vizorul de ulei s-a topit si s-a matuit iar apoi s-a defectat senzorul de ulei din cauza temperaturii.bec de ulei aprins in bord,nivelul uleiului nu se mai vedea deoarece vizorul erea alb si parea ca nu are mobra ulei,complectare ulei pina cind odata ajuns la 3,5 l si-au dat seama ca e ulei in ea si s-au oprit gindinduse ca e altceva sticat.acum pe la vizor curge ulei ori din cauz faptului ca a fozt prea mult ori ca a fost prea fierbinte.de recomandat sa mai verifice si alte semeringuri.poate in 50km o sa ii patineze si ambreiajul.asa se intimpla daca nu e mobra ta si e inchiriata R1250gs racit pe apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 (editat) In caz ca intereseaza pe cineva, am de vanzare un set de aripioare de RT(shark fins), alea care vin montate sub carene ca sa dirijeze curentul mai bine catre cilindri. O poza cu ele (poza e de pe net, culoarea nu e cea din poza) Culoarea este ca pe mobra asta: Cand mi-am montat crashbarul de politie, astea nu mai aveau loc; pe mobrele de politie nu sunt puse nici din fabrica. In afara de un strat superficial de praf, nu au nici un alt defect. Se potrivesc pe R 1100 si R 1150 RT Editat Septembrie 25, 2012 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 intreb si eu (sper sa nu ma injure nimeni)...ar fi cineva interesat sa schimbe "clasa"? adica un 1100 rt pe un 1100 gs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 1100GS -> 1100RT = OK 1100RT -> 1100GS = no OK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 just asking Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 (editat) 1100GS -> 1100RT = OK 1100RT -> 1100GS = no OK Hai Budd ca suntem prieteni! 1100GS <- 1100RT <- 1150GS = OK 1150GS -> 1100RT -> 1100GS = OK ; la mine sunt 2 OK )), confirmi si tu Dane? Editat Septembrie 29, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 Ce dumnezeu e cu sagetile alea ? E sens unic sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 Rupele coada si ai grija la varfuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 De ceva vreme ma bate un gind sa imi iau un boxer nou.acum va intreb si pe voi cei care au avut 1100,1150 si au trecut la 1200 luat nou sau sh:cum e 1200?isiface banii ,sunt probleme ,ce va placut mai mult 1100 sau 1200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 De miercurea trecuta. Am facut Bucuresti-Cheia-BV-Sighisoara-Agnita-Sibiu-Valea Oltului-Ramnicu Valcea-Pitesti-Bucuresti. In total au fost 671 km. Frumoasa tura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 Pentru cei cu discuri de frana flotante pe fata (1100RT de ex.), is acolo niste bucse ce fac legatura intre disc si partea pe care se prinde discul. Daca ai joc lateral in ele e ok, daca ai joc in ele cum se invarte roata, nu e ok. Toata distractia ar costa ~ 300 ron la BMW, is 18 bucse, saibe elastice si sigurante zeger. O astfel de piesa uzata arata cam asa: Daca se desprinde una dinaia, rezultatele is de nedescris... Totusi, e vorba de frane... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 ma bantuie deja de vreo 2 saptamani si pe mine problema cu cuplele alea. Bifati pe harta voastra Pasul Tihuta! o placere de 45 km circuit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 2, 2012 Admin Share Postat Octombrie 2, 2012 Imi amintesc ca eu am schimbat discurile cu totul, aveau si uzura mare in ele si pe disc, am luat Lucas care aveau doar 6 sau 8 bucse/disc, oricum altfel proiectate, cam cum este la 1150. Clampaneau tare pe piatra cubica, zici ca era o moara stricata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 E oarecum normal sa sune pe drum rau. Pentru asta is saibele alea subtiri din otel, indoite, ca sa tina discurile in loc si sa nu sune. Joc axial e normal sa aiba, joc radial nu e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Bifati pe harta voastra Pasul Tihuta! o placere de 45 km circuit... ai fost cu Bogdan la plimbare sau doar ai gasit pacolo C650GT-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 (editat) L-am gasit acolo, am vorbit putin cu el. Ar vrea sa se arunce la 1600 GT. Dar mai este loc de facut kilometri... @ Luigi,DanCata Iarna este un sfetnic bun! Le vine randul, kitului de bucse disc, seii cu gel, in rest strangem bani de benzina; se prevad scumpiri. Editat Octombrie 2, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Mobra unui client din Australia. Interesanta zic eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.