Sari la conținut

Postări Recomandate

Pretul este dubios de mic pt. un 800ST decent. A fost unul care s-a dat la un pret asemanator p-aici pe forum dar fusese cazut, vroia omul sa scape de el... vad ca e unul si pe mobile la pretul asta dar la 81.000km n-as lua asa ceva, s-ar putea sa urmeze sa tot bagi bani in el, in plus nu-l mai vinzi apoi niciodata cu vreo 100.000km la bord.

Realist cred ca trebuie sa cauti pe la 4500-5000€. Daca nu-i ai, mai bine mai astepti.

 

Cu Hornetul te inteleg ca nu e deloc de drum lung, mai bine in jurul pretului asta cauti un V-Strom ABS cred...

 

Le-am gasit pe moto.it. Oricum in caz ca ma hotarasc o sa mearga cineva priceput sa vada daca motoreta merita banii. Si Strom-ul e in calcul. Cautand Strom am dat peste F800 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Instructiv filmuleţul, chiar mi-am propus să verific/schimb rulmenţii (bucşile) de la cele două şuruburi de prindere a cardanului de braţ. Am joc în roata spate şi, din ce am citit, ei ar cauza asta. Ce m-a mirat la tot procesul este că nu a mai pus Loctite pe cele două şuruburi. Autorul motivează la comentarii că la instruirile ţinute de BMW (el e fost angajat al unui dealer BMW) li s-a spus să nu foloseasca, motivul pentru care este pus în fabrică fiind posibilitatea ca vreun angajat să uite să strângă şuruburile la torsiunea corespunzătoare.

Mulţumesc pentru link!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Instructiv filmuleţul, chiar mi-am propus să verific/schimb rulmenţii (bucşile) de la cele două şuruburi de prindere a cardanului de braţ. Am joc în roata spate şi, din ce am citit, ei ar cauza asta. Ce m-a mirat la tot procesul este că nu a mai pus Loctite pe cele două şuruburi. Autorul motivează la comentarii că la instruirile ţinute de BMW (el e fost angajat al unui dealer BMW) li s-a spus să nu foloseasca, motivul pentru care este pus în fabrică fiind posibilitatea ca vreun angajat să uite să strângă şuruburile la torsiunea corespunzătoare.

Mulţumesc pentru link!

Cu placere!

 

e intresant ce zice si cu strangerea pivotilor, ca in manuale este gresit trecut 7Nm, si la instruirea BMW au spus ca trebuie strans cu 10-12 Nm!!! Desi peste tot se spune ca daca strangi pivotul mai tare decat 7Nm se poate rupe rulmentul cu ace.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am citit mai multe topicuri legate de pivoţi şi peste tot se vorbea de 7 Nm. Cu toate astea, mi se pare că omul ăla ştie ce vorbeşte. Eu sper să scap acum doar cu strângerea lor, să mai amân schimbul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa verific si eu pe al meu si daca trebuie schimbat rulmentii pun bucse, le fac la mine la lucru.

Da, am citit mai multe topicuri legate de pivoţi şi peste tot se vorbea de 7 Nm. Cu toate astea, mi se pare că omul ăla ştie ce vorbeşte. Eu sper să scap acum doar cu strângerea lor, să mai amân schimbul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca o sa-mi asum riscul ... probabil ca etapa asta intermediara va dura vreo 3 ani :) Pan n-am vazut inca fata-n fata, FJR-ul e deosebita si chiar daca sunt mai scund nu renunt nici la ideea RT sau poate chiar K1200GT ... dar sa vedem cum s-or alinia planetele. Merci de informatii :cheers:

Salutare eu am 1,72 si ma descurc perfect pe rt. De fapt daca te-ai urcat pe ea si pleci in probe nu mai conteaza inaltimea greutatea sau daca ai sau nu toti banii. Pur si simplu o vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare pasionati de BMW... exista cumva printre voi posesori de F 800 ST - 2006? Imi place ... si m-as indrepta spre o achizitie insa as vrea sa o vad "la ochi" si s-o aud putin inainte. Asadar daca ar fi cineva din Bucuresti/Ploiesti dispus sa-mi faca cunostinta cu motoreta lui as fi foarte recunoscator. :D Multam

 

 

Salut, am eu F800GT de putina vreme daca te intereseaza sa o studiezi un pic. Am facut si 750 km intr-o zi si tot nu-mi venea sa ma dau jos de pe ea, eu sunt f incantat de motoreta...

Editat de glucian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am eu F800GT de putina vreme

oricum, a aparut de putina vreme. frumoasa motocicleta, motor bun la toate. Ba bine ca nu ai luat ST asa cum voiai, Gladius-ul l-ai dat la BMW? cumparatori de motocicleta frumoasa nu mai exista in RO daca nu are 500CP?

 

F 800 ST - 2006?

 

ST? cred ca e cea mai urata motocicleta!

Motorul ala de 800 e superb! M-am dat cu ST dar si cu cel botezat "650" cu motor de 800. Voiam un test cu F800R, dar nu a fost ocazie.

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am eu F800GT de putina vreme daca te intereseaza sa o studiezi un pic. Am facut si 750 km intr-o zi si tot nu-mi venea sa ma dau jos de pe ea, eu sunt f incantat de motoreta...

 

Mi-ar placea. Am inteles ca GT-ul ar fi urmasul ST-ului. :D Vad ca esti din Bucuresti. Deci cand ti-e la indemana :D

 

 

oricum, a aparut de putina vreme. frumoasa motocicleta, motor bun la toate. Ba bine ca nu ai luat ST asa cum voiai, Gladius-ul l-ai dat la BMW? cumparatori de motocicleta frumoasa nu mai exista in RO daca nu are 500CP?

 

 

ST? cred ca e cea mai urata motocicleta!

Motorul ala de 800 e superb! M-am dat cu ST dar si cu cel botezat "650" cu motor de 800. Voiam un test cu F800R, dar nu a fost ocazie.

 

Eu am gusturi cel putin dubioase :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut pictorash pot sa-ti recomand un motor bun si IEFTIN

 

BMW K1200 RS an 1998, stare foarte buna ,2500 EUR 42.000 km, 2 side case originale BMW, topcase GIVI

pe FB proprietarul este MARIUS ARDELEAN

 

post-40-0-10555000-1376040082_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut pictorash pot sa-ti recomand un motor bun si IEFTIN

 

BMW K1200 RS an 1998, stare foarte buna ,2500 EUR 42.000 km, 2 side case originale BMW, topcase GIVI

pe FB proprietarul este MARIUS ARDELEAN

Salut, Merci de oferta, dar caut ceva mai nou. Si oricum momentan nu am banii. Incerc doar sa ma hotarasc in ce voi investi. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Merci de oferta, dar caut ceva mai nou. Si oricum momentan nu am banii. Incerc doar sa ma hotarasc in ce voi investi. Bafta.

Din cate vad din discutiile de pe aici ,cele ,,mai noi" prezinta ceva ,,bube de fabricatie". Eu am luat ceva ,,foarte vechi" si culmea functioneaza brici fara nici o problema si lucru minunat se impaca foarte bine si cu apa ,asa ca mai gandeste-te :))

 

PS-acum in cazul meu se poate interpreta si : ,,vulpea cand nu ajunge la struguri ....":))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto, nu ai banii dar vrei sa stii de-acum ce vei lua..eu zic s-o iei pe etape, sa fii sanatos, faci rost de bani si vezi atunci :)

La mine functioneaza altfel... tre` sa stiu ce-mi voi lua ca sa ma motiveze sa fac rost de bani :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rugamintea sa ma ajutati cu o informatie.

Azi am pornit motorul dupa o perioada mai lunga (aprox 3 sapt) in care nu i-am dat nicio cheie.

Tacticos am tras socul si al dat la buton iar motoru a pornit ca de fiecare data fara probleme.

 

Toate bune si frumoase pana in clipa in care uitandu-ma in spate spre evacuare am vazut cu scotea fum, fum ce mie personal imi dadea impresia ca ar fi fost gaze nearse pe toba (nu era fum albastru ci undeva mai gri -negricios)

 

Fumul a continuat sa iasa pe toba unsa intr-o proportie mai mica pana ce motorul s-a incalzit iar cand aceleram scurt mai scotea ffff putin.

 

E normal?! care sa fie problema (daca ea exista).

 

Precizez ca nu consuma prea mult ulei (in niciun caz 1L la 100 km), nu bate nu tacane si nu imi da impresia ca ar duce lipsa de putere sau cuplu in ideea in care pistonul /segmentii ar fi dusi.

 

Va rog sa ziceti ce aprere aveti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E suficient sa-l tii pe cel lateral si 2 ore.D-acolo e fumul.N-au vrut francezii de la Citroen sa le dea si nemtilor solutia de a nu se mai scurge ulei in camera de ardere la motoarele boxer.Nu s-au inteles la pret.Ai dreaqu'!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat o evacuare de la polonejii astia (Dankowice, Poland) - http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290954722648

 

Din ce am citit pe net, review-urile par sa fie toate bune, lucratura buna si lumea e multumita. O sa revin cu detalii si poate un filmulet dupa ce o primesc.

 

Oricum, la banii astia(214$), is cei mai ieftini de pe piata, din cate stiu eu. Si iti dau finala, teava curbata in locul catalizatorului si un dbkiller.

 

Abia astept sa vad ce si cum. :D

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut pe 1100 tot ceva facut de poleci se numea race .tot asa suna .e ok ca in oras te cam aude toata lumea dar la drum e ok pt ca sunetul ramine in urma iar la turatie constanta nu e mai zgomotoasa decit cea de fabrica.avantajul major e ca dai jos de pe mobra o gramada de kg.dane sa nu te sperii la rateuri.eu la primul rateu dat am crezut ca e accident in spatele meu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...