Sari la conținut

Postări Recomandate

Presupun ca in clip e fara silencer. Are si ala rolul lui.

 

Mai mult pe considerente de greutate am luat-o... chiar o sa cantaresc toba originala si asta, sa vad diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

stiu, am servit una!

 

gasesti pe filtershop.ro castrol actevo 20/50 la pret bun!

 

scuze, link corect: http://www.the-filtershop.ro/spl/338491/CASTROL

 

mi-a venit prin curier, in 2-3 zile din ungaria. pret aprox. curier: 8 eur/35 ron, nu mai retin exact, zice pe site.

am dat comanda,, culema uleiul este 32 lei litrul iar transportul ptr acesta e 36 lei.

 

Japca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ce complicatii cu uleiul asta la BMW-uri, (mai ales la boxere) te doare mintea!

Luati frate ulei de aici, un schimb cu filtru cu tot costa 120 lei, toti isi permit sa-l schimbe si la 2000 km la banii astia, cu BMW-urile am facut peste 100.000 doar cu ulei de aici si motoarele se invart perfect..eu tin uleiul cam 5000 km ..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce complicatii cu uleiul asta la BMW-uri, (mai ales la boxere) te doare mintea!

Luati frate ulei de aici, un schimb cu filtru cu tot costa 120 lei, toti isi permit sa-l schimbe si la2000 km la banii astia, cu BMW-urile am facut peste 100.000 doar cu ulei de aici si motoarele se invart perfect..eu tin uleiul cam 5000 km ..

da un link!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Intodeauna iau consumabilele de la colegul nostru LinX (si el posesor de BMW), aduce tot ceea ce inseamna uleiuri/filtre auto/moto, are punctul de prezentare in Giulesti, in cadrul autobazei.

Suna la 0723 005 580 (Florin), spune-i ca suni din partea mea si iti iei ce ai nevoie la preturi cumsecade.

Inca ceva..ale noastre fiind cu ambreiaj uscat intodeauna am bagat ulei de masina, fara absolut nicio problema si altceva la fel de important, niciodata nu am tinut cont de brand, toate sunt la fel, atata timp cit folosesti specificatiile din manual.

In LT am bagat de la inceput Total 10w40, am deja 55.000 km de cind fac asta si merge ca nou.

Fiecare face insa cum il taie capul..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba cu uleil nu e ceva complicat.acum ulei se gaseste la orice magazin xe piese auto.nu stiu de ce se complica toata lumea cu comenzi afara.cit despre a pune ulei de masina in moto nusunt de acord pt ca motoarele de masina merg la turatii mai joase si temperaturi mai mici decit cele de moto,sunt complect diferite chiar daca principiul de functionare e la fel.de ce nu ulei moto cind diferenta de bani e de citiva lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Andrei, evident ca treaba cu uleiurile genereaza intodeauna pagini de comentarii si tot evident este ca fiecare pune ce considera necesar pentru motorul lui.

Insa, in cartea tehnica la motoarele boxer, cele pina in anul 2005 spune asa:

 

-Engine oil grade:
Brand-name HD oil for four-stroke spark-ignition engine,
API classifications SE,SF,SG; combination
with CC or CD specification.

 

..iar la cele 4/linie, tot pina in 2005 spune asta:

 

-Brand-name HD oil, API classification SF, SG or SH;
suffix letters CD or CE are permitted; alternatively,
brand-name HD oil of CCMC classification G4 or
G5; suffix PD2 is permitted.

ceea ce in mare este cam tot aia, daca observi sunt combinatii de litere ce se regasesc la ambele motoare, practic poti pune acelasi ulei in ambele motorizari, desi arhitectura lor difera, dar asta este alta discutie..

 

Acum fa un experiment: noteaza-ti combinatiile de mai sus, mergi in orice magazin auto si uita-te pe spatele bidoanelor de ulei, ai sa constati poate cu surprindere ca majoritatea uleiurilor auto, indiferent de brand, sunt facute dupa exact aceleasi specificatii!

Evident ca uleiurile sunt identice din toate punctele de vedere, iar treaba cu ulei special de moto este o gaselnita de marketing, gaselnita care insa genereaza castiguri substantiale pentru companiile producatoare!

Nu este vorba de 50/60 lei in plus, dar personal nu vad de ce as da bani mai multi pe un ulei doar pentru faptul ca scrie pe el ca este special pentru moto :)

Nu m-am uitat pe cartile tehnice de la astea mai noi de 2005, insa sunt convins ca treaba este identica si acolo.

Poate pentru generatiile din 2010 incoace sa fie diferite..

 

Referitor la turatii, turatiile sunt cam ca la auto, la al meu la 140 km/ora am 4000 rot/min intr-a 5-a, ceea ce inseamna turatie de diesel..motorizarea asta are cuplu destul si rar am trecut peste 5500 rot/min, doar in vreo depasire mai trasa de par..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba cu uleil nu e ceva complicat.acum ulei se gaseste la orice magazin xe piese auto.nu stiu de ce se complica toata lumea cu comenzi afara.cit despre a pune ulei de masina in moto nusunt de acord pt ca motoarele de masina merg la turatii mai joase si temperaturi mai mici decit cele de moto,sunt complect diferite chiar daca principiul de functionare e la fel.de ce nu ulei moto cind diferenta de bani e de citiva lei.

eu stiam ca si motoarele la masini se incing. de aia ai radiator si ventilator la ele. de turatie nu mai zic, ca a raspuns si luigi inainte.

mai sunt cativa pe forum care au peste 100.000 km cu boxerele astea, cu ulei mineral si n-au avut nici un fel de probleme.

acu, fiecare pune ce vrea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba cu gaselnita de marketing inclin sa credca e adevarata pt ca orice e trecut in clasa hobby e de 3 ori mai scump.sincer sa fiu nu m-am uitat nici odata lacaracteristicile uleiurilor de auto si moto pentru ca dif de bani nu e mare.gabysor ce ventilator ai tu pe boxer.la uto cred ca merg undeva la 90 grade.mobrele din cite stiu pe la vreo 110 din ce mi-au zis si mie uni prieteni cu vitezane.eu nu stiu la boxer temp canu am ceas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turaţia motorului e irelevantă,un motor mai turat are cursa mai scurtă iar viteza pistonului e aceeaşi,dată de viteza de expansiune a gazelor la carburantul respectiv. La cuzineţi la fel,un motor mai turat are arborele mai subţire astfel că viteza periferică e aceeaşi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu din cite am auzit (poate mituri urbane sau nu)toate uleiurile ca si benzina peaca de la fabrica din acelas butoi si merg la diverse firme care le pun diversi aditivi si le ambaleaza fumos.dar ma repet nu e diferenta mare de pret asa ca nu ma risc pentru ca daca stric ceva chiar daca nu e din vina uleiului in capul meu mereu o sa ma gindesc ca m-am zgircit la 20 ron.

 

Penetru.foarte interesant ce spui.in fiecare zi inveti cite ceva.chiar nu imi trecuse pin cap asa ceva.credeam ca doar se invirt mai repede.e clar ca sti despre ce vorbesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Penetru.foarte interesant ce spui.in fiecare zi inveti cite ceva.chiar nu imi trecuse pin cap asa ceva.credeam ca doar se invirt mai repede.e clar ca sti despre ce vorbesti

Pe bikez.com poţi compara diverse motoare,vei vedea cum cursa pistonului e invers proporţională cu turaţia de putere maximă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

dar ma repet nu e diferenta mare de pret asa ca nu ma risc pentru ca daca stric ceva chiar daca nu e din vina uleiului in capul meu mereu o sa ma gindesc ca m-am zgircit la 20 ron.

 

 

Exact pe asta se bazeaza si producatorii de uleiuri si mobre, asta-i gaselnita de care povesteam, 30 de lei de la tine, 20 de la mine..treaba merge!

Ca tu, consumatorule, sa bagi mana mai adanc in buzunar platind un ulei/consumabil/optiune, etc.care face acelasi lucru ca una/unul/altul aftermarket dar mai ieftin esti bombardat zilnic cu reclame, vrajeli si teste platite la TV si prin toate revistele moto..

Ideea este ca depinde numai de noi daca in alegerile noastre muscam nadele astea cu ochii inchisi, dormind inocenti si cu zambetul pe buze cu revista Motorrad sub cap ca boul pe coada :closedeyes: sau apelam si la o logica elementare si de bun simt, atata cita (nu) avem..

Extrapoland, situatia este extinsa si general valabila in ziua de azi..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot s-a deschis cutia pandorei cu uleiurile eu zic ca la fel de mare teapa este si "recomndarea" schimbatului uleiului la 12 luni pt ca se "strica".

Nu se ,,strica "la 12 luni dar la 24 luni daca nu mergi cu mobra ar cam trebui sa-l schimbi daca ai cumparat-o din banii tai >Nu ca s-ar face praf motorul dar ..in 2 ani de stat prin carter cu reziduri si benzine..uleiul ala isi cam pierde din proprietati.La fel si curelele ,daca stai cu mobra pe dreapta 2 ani cureaua aia se cam ,,supara"..Un lucru folosit se strica mai greu ,ma refer la partea de consumabile (pompa de apa,curele distributie,agregate etc ) ..Am experienta masinilor tinute pe dreapta de noi si care aveau bube din senin pe partea asta .,,Domne ,masina are 5 ani si doar 4000km ..nici nu a fost folosita decat la piata de cateva ori .."Corect ..este ,,noua "dar este bine sa fugi de aceste masini pt ca sunt moarte din start.

 

Partea cu uleiul ,,special " la mobrele racite cu/si pe lichid si cutie separata sunt de acord cu l.u.v......Nu stiu daca a-ti observat dar majoritatea detinatorilor de mobre sau auto este compusa din oameni care nu au nici cele mai elementare notiuni cu privire la functionarea unui motor ..asa ca marile companii se bazeaza pe segmentul acesta de ,,consumatori" cand isi fac calculele de profit ..Se stie doar ..apa ,aerul si prostul sunt in cantitate nelimitata ..

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred insa ca ptr motoarele noastre (boxer) racite pe aer si ulei uleiul ar trebui sa fie mai vascos decat orice alt tip de motor, in special cele de auto care clar sunt racite pe apa!

 

Zic si eu o parere, atata tot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se ,,strica "la 12 luni dar la 24 luni daca nu mergi cu mobra ar cam trebui sa-l schimbi daca ai cumparat-o din banii tai >Nu ca s-ar face praf motorul dar ..in 2 ani de stat prin carter cu reziduri si benzine..uleiul ala isi cam pierde din proprietati.La fel si curelele ,daca stai cu mobra pe dreapta 2 ani cureaua aia se cam ,,supara"..Un lucru folosit se strica mai greu ,ma refer la partea de consumabile (pompa de apa,curele distributie,agregate etc ) ..Am experienta masinilor tinute pe dreapta de noi si care aveau bube din senin pe partea asta .,,Domne ,masina are 5 ani si doar 4000km ..nici nu a fost folosita decat la piata de cateva ori .."Corect ..este ,,noua "dar este bine sa fugi de aceste masini pt ca sunt moarte din start.

 

Partea cu uleiul ,,special " la mobrele racite cu/si pe lichid si cutie separata sunt de acord cu l.u.v......Nu stiu daca a-ti observat dar majoritatea detinatorilor de mobre sau auto este compusa din oameni care nu au nici cele mai elementare notiuni cu privire la functionarea unui motor ..asa ca marile companii se bazeaza pe segmentul acesta de ,,consumatori" cand isi fac calculele de profit ..Se stie doar ..apa ,aerul si prostul sunt in cantitate nelimitata ..

Serghei multumim pt lamuriri. Si eu stiam astea dar sa specificam ca singura proprietate a uleiului care se schimba cand sta e Ph-ul. Adica devine acid. E valabil doar la uleiurile care au fost puse intr-un bloc motor cara a fost prornit de cel putin o data. Cele care sunt in ambalajul lor nu trec prin aceasta schimbare.

Piesele din cauciuc se stie ca se imbatranesc dupa o perioada.

La fel se strica si bateria daca sta pe mobra si nu este folosit!

 

Eu cu "stricatul uleiului dupa 12 luni" am vrut sa zic ca e la fel un fel de schema de matketing sa schimbi uleiul dupa 12 luni indiferent cati km ai facut astfel producatorii de ulei se asigura ca vor avea vanzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat comanda,, culema uleiul este 32 lei litrul iar transportul ptr acesta e 36 lei.

 

Japca

nu prea vad unde e japca. la fan courier un plic in romania costa 16 lei. orice colet incepe de la 1 kg indivizibil, care e vreo 20-25 lei, nu mai retin exact. asa ca 35 sa vina in 2 zile din Ungaria (mai ales cand iti crapa maseaua) nu mi se pare deloc mult. eu am facut calculul asa: am platit 7 litri de ulei si am comandat 6 (+transport). Tinand cont de faptul ca NIMENI din Romania nu a fost in stare sa-mi aduca uleiul asta in cateva zile - primeam termene de livrare de o luna sau mai mult, eu chiar am sa mai comand de la ei!

 

Ce complicatii cu uleiul asta la BMW-uri, (mai ales la boxere) te doare mintea!

Luati frate ulei de aici, un schimb cu filtru cu tot costa 120 lei, toti isi permit sa-l schimbe si la 2000 km la banii astia, cu BMW-urile am facut peste 100.000 doar cu ulei de aici si motoarele se invart perfect..eu tin uleiul cam 5000 km ..

luv man, 32x4=128 plus fitru ulei k&n 40 lei, rezulta un schimb de ulei de 168 lei cu EXACT ce recomanda producatorul (ulei) sau mai bun (filtru). eu unul nu am sa pun niciodata ulei de dacie, doar pt ca se zice ca merge. nu intr-un motor pe care am dat o caciula de bani munciti de mine. daca ma chema Tiriac, poate era cu totul alta poveste, desi ma indoiesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

cu EXACT ce recomanda producatorul

Adi, producatorul iti recomanda (in combinatie cu producatorul/partener de uleiuri) ceea ce vrea ca tu sa cumperi, parteneriatele incheiate intre producatorii auto/moto si fabricantii de uleiuri sunt exact niste smenuri de genul "tu iti vinzi fierul/eu imi vand uleiul, fraierul isi vinde sufletul"..ai impresia ca daca pui alt ulei care respecta intocmai parametrii dati in cartea tehnica de catre producator iti calezi motorul?

Smenul se intinde la tot ceea ce tine de extrasuri, iar primul exemplu care imi vine acum in minte este ca exista firme auto care te obliga sa cumperi de la ei radio cd-ul, bineinteles, la un pret cumsecade, umflat de 2/3 ori, altfel pierzi garantia automobilului!

Sa ignori in 2013 puterea industriei de marketing care aduce miliarde inseamna sa fii naiv, iar tu nu mi-ai dat impresia asta..

 

 

eu unul nu am sa pun niciodata ulei de dacie

 

Acum fa un experiment: noteaza-ti combinatiile de mai sus, mergi in orice magazin auto si uita-te pe spatele bidoanelor de ulei, ai sa constati poate cu surprindere ca majoritatea uleiurilor auto, indiferent de brand, sunt facute dupa exact aceleasi specificatii!

 

 

Tot caut sa vad unde am scris ulei de dacie si nu gasesc..dar in treacat nu pot sa nu amintesc ca arhitectura motorului boxer dateaza de prin 1920..a baga un ulei de Dacie intr-un motor preistoric ca si conceptie tehnica presupun ca este un mare pas inainte, un lucru cu care sa te mandresti, nu o rusine.. :rusinica:

 

doar pt ca se zice ca merge.

Ma gandesc ca nu ai citit atent ceea ce am afirmat..nu eu sau nea Gica zicem, ci BMW zice ca merge orice ulei care respecta acei parametri de fabricatie, iar acei parametri sunt de gasit in componenta majoritatii uleiurilor auto, ca sa te convingi citeste-ti manualul de la motocicleta, apoi cu cartea in mana mergi la un magazi auto si vezi ce scrie pe bidoanele de ulei..

Faptul ca in aceleasi manuale au scaparea asta si recomanda sa pui - sanchi - nustiuce ulei de moto agreat de ei, bineinteles, de 90 lei/litrul este strict problema lor ca vanzatori si a ta ca si client..

 

Daca tu ai indoileli referitore la ce ulei bagi este altceva, poti pune ceea ce crezi de cuviinta, eu faceam apel la o logica simpla si elementara, bazata pe ceea ce scrie BMW in hrisoavele lor :)

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...