TeDy 'M Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 sa-mi fie cu iertare ca tot suntem la capitolul lubrifiere, in legatura cu Dura-lube, o parere-doua pro sau contra? E de luat in calcul sau are numai marketing in el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 18, 2013 Admin Share Postat August 18, 2013 Dragos, eu as zice sa schimbi uleiul / filtrul de aer la timp si te vei bucura de motocicleta fara griji.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 salut, week-endu` asta am facut cateva sute de km cu rt`u, pana la un moment dat a functionat perfect, pe ultimii 300 de km se intampla ca la viteze constante sa intrerupa urat merge galopat, culmea ca in sarcina nu se simte aproape deloc! e desincronizat sau ar putea fi bai pe la fisele de la bujii?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Metabondul si duralube se pun in motoarele f uzate pe care vrei sa le vinzi sau nu ai bani sa le repari atunci cind au niste uzuri mai mari decit cele admise. Ce inseamna viteze constante?ce trepte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 nu prea vad unde e japca. la fan courier un plic in romania costa 16 lei. orice colet incepe de la 1 kg indivizibil, care e vreo 20-25 lei, nu mai retin exact. asa ca 35 sa vina in 2 zile din Ungaria (mai ales cand iti crapa maseaua) nu mi se pare deloc mult. eu am facut calculul asa: am platit 7 litri de ulei si am comandat 6 (+transport). Tinand cont de faptul ca NIMENI din Romania nu a fost in stare sa-mi aduca uleiul asta in cateva zile - primeam termene de livrare de o luna sau mai mult, eu chiar am sa mai comand de la ei! luv man, 32x4=128 plus fitru ulei k&n 40 lei, rezulta un schimb de ulei de 168 lei cu EXACT ce recomanda producatorul (ulei) sau mai bun (filtru). eu unul nu am sa pun niciodata ulei de dacie, doar pt ca se zice ca merge. nu intr-un motor pe care am dat o caciula de bani munciti de mine. daca ma chema Tiriac, poate era cu nu prea vad unde e japca. la fan courier un plic in romania costa 16 lei. orice colet incepe de la 1 kg indivizibil, care e vreo 20-25 lei, nu mai retin exact. asa ca 35 sa vina in 2 zile din Ungaria (mai ales cand iti crapa maseaua) nu mi se pare deloc mult. eu am facut calculul asa: am platit 7 litri de ulei si am comandat 6 (+transport). Tinand cont de faptul ca NIMENI din Romania nu a fost in stare sa-mi aduca uleiul asta in cateva zile - primeam termene de livrare de o luna sau mai mult, eu chiar am sa mai comand de la ei! luv man, 32x4=128 plus fitru ulei k&n 40 lei, rezulta un schimb de ulei de 168 lei cu EXACT ce recomanda producatorul (ulei) sau mai bun (filtru). eu unul nu am sa pun niciodata ulei de dacie, doar pt ca se zice ca merge. nu intr-un motor pe care am dat o caciula de bani munciti de mine. daca ma chema Tiriac, poate era cu totul alta poveste, desi ma indoiesc. Prin faptul ca initala factura prevedea un cost transport in suma de 8 lei iar ulterior statusul facturii a fost modificat ocazie cu care acestia ma informau ca valoare transportului este de 36 lei. La asta m-am ref cu "japca" ptr ca eu mi-am facu un anumit calcul cu sumele afisate initial iar ulterior daca stiam ca va ajunge atat de sus comanda as fi ranuntat si comandam in tara unde aveam posibilitatea de a primi pachetul fara cost de transport. Nu am niciun dubiu ca nu sunt seriosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 (editat) Ce inseamna viteze constante?ce trepte? 2, 3, 4, nu conteaza treapta face la fel... si la 30 si la 50 si la 80 km/h daca trag nu mai face, daca mentin viteza si turatia zici ca tuseste/galopeaza/intrerupe face in toate felurile Editat August 20, 2013 de Pierrooradea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Efectul de surging își face singura prezenta. Eu am eliminat asta prin bujii noi si sincronizare injectie in relantiu si in 3000 rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 (editat) In ultima vreme pare sa fi fost intarzieri in ce priveste livrarea pieselor originale din Germania. Se zice ca e din cauza inundatiilor, apa ajungand si la 3 metri printre rafturile cu bunatati Editat August 20, 2013 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat August 20, 2013 Autor Share Postat August 20, 2013 2, 3, 4, nu conteaza treapta face la fel... si la 30 si la 50 si la 80 km/h daca trag nu mai face, daca mentin viteza si turatia zici ca tuseste/galopeaza/intrerupe face in toate felurile de unde ai alimentat ultima oara? vezi sa nu fie benzina de proasta calitate si sa produca autoaprindere. in toba nu pusca? bujiile si filtrele(benzina, aer) cand au fost schimbate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 De rateuri neregulate pe decelerare nu am scapat si dupa mama reglajelor. La fel cu o poticneala pe la 3000rpm-amplificata si de neelasticitatea pe tractiune-in cazul nostru cardanul, dupa care merge uniform accelerat. cu OMV-Petrom, cu bujii noi, cu ulei nou, cu filtru de aer spalat si gresat cu cele specifice KN... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 (editat) Verifica fisele sa nu fie impuscate .treaba asta s-a intimplat dupa o ploaie sau spalate.poate sunt semne de senzor hall.daca ar fi bobina nu ar porni in dimineti reci,cdi nu cade asa ca verifica restu.daca te bagi incearca sa verifici si tpc-ul poate l-ai atinscu picioru mai tare si s-a miscat.eu ramin la fise sau hall.incearca sa te mai uiti la gaurile de la cpacul rezervorului sau la garnitura lui sa nu iti bage apa in benzina Editat August 20, 2013 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Da multumesc, o sa le iau toate pe rand, dar dupa sezon. Oricum nu e cauza umezelii acum pe vara. Senzorii hall au fost reconditionati, TPS, daca e vorba de asta, este protejat de carene. Nemiscat de la ultimul reglaj. Ar fi o varianta fisele, nu stiu cum sa le verific, interesant si cu apa in benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 de unde ai alimentat ultima oara? vezi sa nu fie benzina de proasta calitate si sa produca autoaprindere. in toba nu pusca? bujiile si filtrele(benzina, aer) cand au fost schimbate? bujiile sunty relativ noi ...6-7000km alimentez doar de la OMV/MOL/Petrom sa stii ca pusca in toba la unele decelerari filtru aer K&N ok spalat si uns filtru de benzina nu e schimbat de mine pt ca zicea fostul proprietar ca era relativ nou cand am luat io moto ...acum ar avea max 10-12.000km hall-sii is facuti de mister DAN CATA ... o parere maestre?! se poate ? ce zici ca tre facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Care dintre voi are problema?sau aveti amindoi aceeasi problema?fisele le verifici usor.scoti capacul de plastic ala negru si ii dai o cheie in garaj pe intuneric si vezi daca fura scinteie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Adi, producatorul iti recomanda (in combinatie cu producatorul/partener de uleiuri) ceea ce vrea ca tu sa cumperi, parteneriatele incheiate intre producatorii auto/moto si fabricantii de uleiuri sunt exact niste smenuri de genul "tu iti vinzi fierul/eu imi vand uleiul, fraierul isi vinde sufletul"..ai impresia ca daca pui alt ulei care respecta intocmai parametrii dati in cartea tehnica de catre producator iti calezi motorul? Smenul se intinde la tot ceea ce tine de extrasuri, iar primul exemplu care imi vine acum in minte este ca exista firme auto care te obliga sa cumperi de la ei radio cd-ul, bineinteles, la un pret cumsecade, umflat de 2/3 ori, altfel pierzi garantia automobilului! Sa ignori in 2013 puterea industriei de marketing care aduce miliarde inseamna sa fii naiv, iar tu nu mi-ai dat impresia asta.. Tot caut sa vad unde am scris ulei de dacie si nu gasesc..dar in treacat nu pot sa nu amintesc ca arhitectura motorului boxer dateaza de prin 1920..a baga un ulei de Dacie intr-un motor preistoric ca si conceptie tehnica presupun ca este un mare pas inainte, un lucru cu care sa te mandresti, nu o rusine.. Ma gandesc ca nu ai citit atent ceea ce am afirmat..nu eu sau nea Gica zicem, ci BMW zice ca merge orice ulei care respecta acei parametri de fabricatie, iar acei parametri sunt de gasit in componenta majoritatii uleiurilor auto, ca sa te convingi citeste-ti manualul de la motocicleta, apoi cu cartea in mana mergi la un magazi auto si vezi ce scrie pe bidoanele de ulei.. Faptul ca in aceleasi manuale au scaparea asta si recomanda sa pui - sanchi - nustiuce ulei de moto agreat de ei, bineinteles, de 90 lei/litrul este strict problema lor ca vanzatori si a ta ca si client.. Daca tu ai indoileli referitore la ce ulei bagi este altceva, poti pune ceea ce crezi de cuviinta, eu faceam apel la o logica simpla si elementara, bazata pe ceea ce scrie BMW in hrisoavele lor Luigi, pe puncte (paragrafele tale): 1. smenurile de marketing imi sunt cunoscute foarte bine. La mine, pana intr-un punct s-a pus si problema garantiei pe care nu puteam s-o risc pt cativa lei economisiti; 2. nu am spus niciodata ca tu ai fi spus asa ceva, nici nu ma asteptam de la tine la asta ceva, am mai auzit in schimb de astea pe la diversi "meseriasi"; 3. legat de pretul uleiului din reprezentanta, eu am facut asa dupa prima revizie in care pretul litrului a fost 80-90 lei: am gasit intamplator intr-un magazin in Iasi ulei bmw (castrol, cu eticheta schimbata) de masina. I-am intrebat pe baieti, aratandu-le pe telefon o poza cu bidonul de ulei BMW pentru "boxere" (sanchi). Mi-au adus in 3 zile uleiul, laaaaa...36 lei/litru, fata de 35 acelasi ulei de la castrol si 80-90 pret reprezentanta. Din pacate, din 2013, 20w50 cu nomenclatura BMW nu se mai produce, asa ca m-am rezumat la Castrol (care nu a fost de gasit in Romania, de unde si gaselnita cu site-ul unguresc de care povesteam cu baietii pe aici); si, 4. - nu uita: niciodata din 2009 incoace nu am intrat in flame-uri cu nimeni pe niciun forum, nu-mi sta in caracter (desi la unele topicuri - vezi cele de accidente, unde toti au radar in retina si stiu clar ce s-a intamplat - imi venea sa raspund f acid, dar cu bun simt). Te salut, sper sa ne revedem curand la o (chiar crezi ca bautura mai are singular?!) bere, de ce nu, poate la Rasnov la baietii de la Kronstadt Bikers (6-8 sept). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1ntruder Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Salutare, unde pot face si eu service la furca in Bucuresti pentru un k1200RS si cam la ce pret ar trebui sa se ridice toata treaba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 E o operatiune simpla pe care o poti face si tu .cred ca gasesti pe you tube exact cum se face .din punctul meu de vedere te poti duce la sorin.un mecanic zic eu f bun 0765989202.dar repet asta e doar punctul meu de vedere.sau bmw baneasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1ntruder Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 Aveti idee unde am cele mai mari sanse sa gasesc semeringuri furca pentru k1200rs pana sambata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 28, 2013 Admin Share Postat August 28, 2013 (editat) Eu am luat de la userul ottoMan Editat August 28, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 Sincer nu-mi amintesc daca da sau unde, dar logica mea spune ca: am setare de incarcare pe ESA - chilot, chilot si tarlici, chilot si gagica (plus tarlici la comun) - so, pt pilot singur (eventual bagaje) am 2,2 fata cu 2,5 spate in carte. Pt incarcare full, am 2,5 cu 2,9. Atunci cand am o scadere de presiune in pneuri, si suntem 2 pe moto, sa zicem, cu presiunea corecta, avertizarea va veni la o scadere (cred eu) cu mai mult de 0,2 a presiunii (ca doar nu zice ALARMA doar atunci cand ai roata pe janta). Nici eu nu sunt convins de chestia asta, din motivul asta am intrebat - mi s-ar parea logic ca (virgula) calculatorul central sa faca o legatura intre incarcare si presiuni, nu? Am intrebat la service, doar pt. confirmare, si este asa cum ti-am spus initial: nu exista legatura intre ESA si RDC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 (editat) Am intrebat la service, doar pt. confirmare, si este asa cum ti-am spus initial: nu exista legatura intre ESA si RDC. Saru' mana! Bine-ai revenit, apropo Editat August 28, 2013 de dexxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Is doua saptamani de cand am facut plata pentru evacuarea aia si numai de 3 zile au trimis-o... Ca or fost ceva intrzieri, ca nush ce... Nu pot sa ii laud pentru profesionalism. Sper sa compenseze numai prin calitatea produsului, ca pana la urma aia e cel mai important Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Este cineva care face/vinde crash-bar pt bmw R850R / R1100R ? Mi-ar placea enorm sa nu duc motorul la vreun atelier si sa incropesc ceva, ci sa cumpar unul numa' bun de montat. Si nu ca nu as avea incredere in ateliere, doar ca nu vreau sa ma car cu motor pana acolo si sa-l las 1-2 saptamani pt probe. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 buna dimineata dragilor si dragelor (daca sunt si fete), de ieri sunt fericitul posesor al R1100R-ului care l-a avut Andrei. cum zice un coleg, dupa hornet, mi-am luat si eu motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 3, 2013 Admin Share Postat Septembrie 3, 2013 (editat) Bravo, sa o stapanesti sanatos si sa ai asfalt numai sub roti..! Sa ne spui obiectiv care sunt plusurile si minusurile fata de Hornet.. Editat Septembrie 3, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.