Dan Cata Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Pai la buson daca il deschizi, ai acolo o gaurica mica. Pe acolo se scurge apa, ca sa nu se acumuleze si sa curga in rezervor cand gauresti busonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Pai cred ca ala e infundat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 (editat) @ andrei gras, sper ca iti va fi de ajutor: http://www.largiader.com/articles/fueltank/ @Dan Cata: M-am hotarat sa anulez filtrul de benzina din rezervor la "actualul" R1100S/2004. motiv pentru care astept O-ringul mare pentru a incepe lucrarea. Te rog foarte mult sa imi spui parere ta pentru un plasament in exterior, pe conducta. As prefera un loc mascat de carenatura, "tangent" cu flltrul de aer sau sub sa. Solutia "prea la vedre" a americanului din advrider nu mi se pare prea eleganta. Multumesc. Editat Aprilie 27, 2014 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Ieri am facut revizia la K 1100 LT, am schimbat filtru de aer, filtru si ulei motor, ulei cutie si grup, schimbat cauciuc spate, au fost 6 ore de lucru pentru 2 oameni, unul mecanic profesionist + subsemnatul, dar oricum mult mai lejer decit la K 1200 LT, care dura peste. Cauza este ca trebuie sa demontezi carene, accesorii, oricum a fost o vreme buna si o posibilitate de miscare in aer liber, pentru consultatii, sunati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 @ andrei gras, sper ca iti va fi de ajutor: http://www.largiader.com/articles/fueltank/ @Dan Cata: M-am hotarat sa anulez filtrul de benzina din rezervor la "actualul" R1100S/2004. motiv pentru care astept O-ringul mare pentru a incepe lucrarea. Te rog foarte mult sa imi spui parere ta pentru un plasament in exterior, pe conducta. As prefera un loc mascat de carenatura, "tangent" cu flltrul de aer sau sub sa. Solutia "prea la vedre" a americanului din advrider nu mi se pare prea eleganta. Multumesc. Parerea mea e sa il lasi inauntru. Ala se schimba la fiecare 40 de mii de km. In cati ani face motorul ala 40 de mii? De ce sa reinventezi roata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Dan Cata: Il schimb acum... ca asa schimb eu consumabilele la orice imi intra in parohie... dupa care... Ai perfecta dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Interesant link.multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 La multi kilometri frumosi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 http://www.ebay.de/itm/BMW-Systemkoffer-Koffer-R1100-R1150-R850-GS-R-Koffersatz-Touring-/111334107921?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item19ec07ab11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/first-new-small-capacity-bmw-expected-to-be-naked-300/24871.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Hai ca am rezolvat problema cu furtunele.am fost la tibi la garaj ia dat rezervorul jos .furtunele erau ok dar teava care trece prin rezevor (asta de scurgere )era infundata grav.a bagat compreorul de 4-5 ori ca sa o desfunde am vazut si cum arata sonda de combustibil(panglica aia lunga).am inteles case strica des.mi-a trecut prin cap o chestie:la alimentare am avut tendinta sa bag toata pompa ca la masina in rezervor.cred ca daca te straduiesti mult poti atinge panglica si cred ca o poti strica .zic si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Ieri am facut revizia la K 1100 LT, am schimbat filtru de aer, filtru si ulei motor, ulei cutie si grup, schimbat cauciuc spate, au fost 6 ore de lucru pentru 2 oameni, unul mecanic profesionist + subsemnatul, dar oricum mult mai lejer decit la K 1200 LT, care dura peste. Cauza este ca trebuie sa demontezi carene, accesorii, oricum a fost o vreme buna si o posibilitate de miscare in aer liber, pentru consultatii, sunati. de unde ati luat saibele de aluminiu pentru surubul de scurgere ulei motor si grup ? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 De aici ii vine numele la asta nou, racit cu apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 mamaie aia de pe fundal se intreaba de ce n-o luat-o pe pod, ca era imediat cum iesi din cadru pe stanga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Daca te uiti cu atentie mamaie facea pipi din picioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 cel cu care am lucrat avea saibe de Al si cupru si o-ringuri, este mecanic la Opel, cred ca se gasesc la magazinele auto de unde ati luat saibele de aluminiu pentru surubul de scurgere ulei motor si grup ? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Bmw r1100 rt 64614km din 97 Pierde ulei si nu știu exact pe unde. Atașeze niște poze poate găsim problema împreuna. Cine a mai întâlnit problema? Se schimba la km. astia garniturile de chiuloasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Da, pare sa fie garnitura de chiulasa. Spala-l si mai da-te cu el, verifica in 10 km pe unde curge iar proaspat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Salut, e normal la km astia? Nu merge cu silicon special care rezista la temperaturi înalte? Câte grade e acolo? Pe stânga se umezeste, pe dreapta ... Curge chiar... O garnitura e 60 EUR... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 1. e posibil sa nu fie reali km. 2. e un fier, chiar daca sunt reali km, lui bigfoot i-a picat nu stiu ce pe la grup la vreo 30k km, la mobra mult mai noua, deci se poate intampla orice. 3. de ce sa carpesti? Ia garnitura si schimb-o daca ea e vinovata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Mobră touring de 17 ani cu 65k km ... Dacă tot ai dat un ban pe o motocicletă serioasă, de ce vrei să umblii cu măgării pe la garnituri ? Problema vine de la faptul că este un motor în 2 timpi, după cum e prezentat la semnătură Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Mobră touring de 17 ani cu 65k km ... Dacă tot ai dat un ban pe o motocicletă serioasă, de ce vrei să umblii cu măgării pe la garnituri ? Problema vine de la faptul că este un motor în 2 timpi, după cum e prezentat la semnătură Pai din cauza ca vroiam sa cumpăr parbriz (200)si gume noi (190)nu sa dau 125 plus manopera pe garnituri... Asta e... O sa va urmez sfatul.. Da ce e cu aia doi timpi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 E de la garnitura dintre cilindru si blocul motor, garnitura de chiulasa e putin probabil sa se fi slabit in asa hal incat sa pise ulei, desi e posibil si acolo daca pasajele de ulei sunt in colturi sau foarte in margine. Nu ai ce silicon sa pui, o schimbi si gata, oricare din ele, eu as recomanda sa le schimbi pe amandoua. O carpeala rapida ar fi sa scoti capacul chiulasei si sa vezi daca mai poti sa strangi cam 1/4 ture cele 4 sau 5 prezoane ale chiulasei/cilindrului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Da, pare sa fie garnitura de chiulasa. Spala-l si mai da-te cu el, verifica in 10 km pe unde curge iar proaspat d'accord...si dupaia cu degetul daca verifici o sa vezi relativ usor pe unde scapa...ca raman urme de ulei pe deget... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 io zic, pe persoana fizica, ca daca erau garniturile de chiuloasa, si zici ca pisa una din ele, motorul nici numai tragea. iti dai seama ca compresie mai ioc. as merge si eu pe cele doua sfaturi: 1 - curata bine de tot, mergi un pic sa se incinga (fara viteze mari sa nu se prelinga), dupa care verifici exact. 2 - pune mana pe o dinamometrica si restrange toate suruburile la care ai acces. - la mine curgea pe la capacul din fata (unde e senzorul hall), si am constatat ca toate suroabele erau slabe. bafta. revin, daca nu trage bine, si tot esti la dinamometrica, sa verifici si strangerea bujiilor. just a thought. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.