Sari la conținut

Postări Recomandate

Da Raul, lumina e Perfecta, cand circulam in grup am prioritate si apreciere :).


» Post actualizat in 16 Jun 2014 08:32


Proiectorul este cu lumina clasica dar cu bec Osram de vreo 6000K-nu mai retin exact, sa semene cat de cat cu Xenon-ul, l-am montat pt siguranta ca lumina rezerva, strict la cererea mea.

In poza inca nu aveam becuri din astea noi.

Fara griji, alternatorul produce, iar protectia cu relee a fost montata tot de Dan.

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator _Raul_

Adaptorul meu merge la motoare cu doua bujii si 1200. La 1100/1150 cum ai tu, ia aia de plastic de la BMW, costa cam 20 de lei

 

Referitor la lag-ul la acceleratie, vezi sa nu se fi infundat turbina... :laugh:

Clar, turbina... :D.

Referitor la cheie - merg la Bmw si au ei cataloage ceva? Unde caut o lista cu codurile sculelor? M-am uitat pe AsCycles si nu au cheia respectiva. Ma gandeam ca poate ii gasesc si codul acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut din nou.

Am si eu o nelamurire care pentru cei care cunosc poate parea o banalitate . Legat de rezervor: forma pe care o are imparte cantitatea de benzina (cand e pe terminate) in 2 jumatati iar pompa se afla in jumatatea dreapta. Cum se foloseste benzina din jumatatea stanga in acest caz? Adica, sa zicem ca sunt pe un drum de munte si gazul e pe terminate, iar prima benzinarie este la 70km. Am citit pe undeva de o rezerva de 5l de combustibil pe care nu am nici o idee cum o accesez. Este vorba cumva de acea parte stanga a rezervorului, cand nivelul scade sub punctul comun?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se acceseaza ea singura nu-ti fa griji :), oricum nu se goleste complet rezervorul. Sa zicem ca pe drumul tau de munte, mai urci, mai faci un viraj dreapta la firul asfaltului. Cele doua parti comunica, undeva la nivelul seii.

Si-acum pe bune, daca dam rezervorul jos, curatam filtrul pompei de benzina si cu un furtun scoatem tot octanul plin de putere, dar mai ales cantitatea deloc neglijabila de mal si alte "minuni".

Clatim cu benzina decantata si repetam operatia.

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai curatarea asta a rezervorului am facut-o cand mi-am facut revizia (la schimarea filtrului de benzina). Si de atunci ma tot intreb cum ajunge cantitatea de combustibil din stanga in dreapta unde este pompa, ca RT-ul nu este o motocicleta cu care sa faci viraje de-alea pana la pamant. Sa inteleg ca daca raman in pana prostului, las motoreta pe dreapta pana la pamant si asa pot ajunge pana la prima benzinarie ?!? :eek:

In alta ordine de idei, ce vreau sa intreb s-a mai discutat ca tin minte, dar nu mai reusesc sa gasesc paginile respective nici macar cu search. Parbrizul de plexi imi este matuit, am trimis cateva poze cuiva care reconditioneaza zi mi-a zis omul ca nu se merita reconditionarea lui deoarece microfisurile sunt macrofisuri de fapt. Am masurat si geamul are 6mm grosime, iar el imi poate face unul nou cu 150 de lei dar de 3mm grosime. Am sa mai intru si pe ebay sa vad ce mai gasesc si de asemeni pe motorworks, insa parca l-as lua (sau face) de nou, nu SH. Si-a facut cineva de 3mm grosime, merita? ...sau mai bine mai stang bani si imi iau unul original ?

Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu fa inginerii la parbriz. Exista posibilitatea sa ai accident, si sa sari peste motor. Si parbrijul ala sa se faca aschii, care iti ajung in gat.

 

Ia de la givi, e vro 600 de lei.

 

Daca nu te induri sa dai atata pe el, ti-l pot da eu pe al meu cel OEM, infoliat. A fost polishat si apoi infoliat ;) Fa tu pretul, sa fie bine pentru amandoi si ti-l trimit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Dane, ce inaltime ai?

Parbrizul standard nu este chiar cel mai grozav pt. mine (1.87m) si as vrea sa optez pentru ceva cam cu 10 cm mai inalt.

M-am dat in teste si cu un Z Technik (nu stiu ce model - Tall, Compact, etc - dar era mult mai inalt decta originalul), insa ridicat maxim crea niste turbulente f mari ce imi impingeau casca cu putere in jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 1.95 :)

Nici mie nu imi placea alea OEM asa ca am luat givi-ul, mai inalt si mai lat, plus ca are alta forma care deviaza curenti altfel decat ale original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Acum ma uit la topicul cu plimbarea ta din Norvegia.

Din poze nu pare cu mult mai inalt decat originalul (fac o comparatie si cu ZTechnik-ul).

Eu cu originalul pe maxim primesc tot curentul in zona ochi / urechi. Nu am scapat de cosmarul trait pe motocicletele anterioare, in speta vajaitul f. enervant.

Plus sambata noaptea, tot pe maxim, mi-a cam intepenit de frig zona biceps/umeri si cea dintre umeri.

Lasat la minim iau tot curentul in zona gatului. Am cagula cu windstopper. Nu trece curentul, dar daca este mai racoare afara sunt ragusit bine dupa aceea (testat pe drumul Bucuresti - TM cand am adus motorul).

Cred ca cel mai bine arunc o privire la al tau la Bmw Camp si ma decid ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu fa inginerii la parbriz. Exista posibilitatea sa ai accident, si sa sari peste motor. Si parbrijul ala sa se faca aschii, care iti ajung in gat.

 

Ia de la givi, e vro 600 de lei.

 

Daca nu te induri sa dai atata pe el, ti-l pot da eu pe al meu cel OEM, infoliat. A fost polishat si apoi infoliat ;) Fa tu pretul, sa fie bine pentru amandoi si ti-l trimit.

Nu am nici cea mai vaga idee de un pret, asa ca zi-mi tu cat ceri pe cel vechi al tau. Nu am luat in calcul ideea ca se sparge aschii in caz de lovitura, de-aia e bine sa intrebi...

 

O asezi pe partea dreapta ....si ajungi la benzinarie.

 

Pai m-am gandit la o varianta: cand raman fara gaz, o aplec putin spre dreapta, mai merg ceva km apoi iar o aplec spre dreapta, si tot asa :)

Cum era faza cu nea Ion, la benzinarie, dupa scumpire: - Domnu, cat costa o picatura de benzina? - O picatura ?!? Pai... cat sa coste? ...Nimic! - Atunci picura si mie 10 litri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura data cand m-am dat pe RT (850) am avut senzatia ca am fost ingropat de viu Noroc ca n-aveam nimic deasupra si venea ceva lumina. Nicio adiere, doar caldura sufocanta, panica si propriul meu monoxid de carbon expirat. Sa mentionez ca purtam braincap? :)

Iar voi vreti MAI MULTA PROTECTIE??? :

 

Primul lucru pe care l-am facut cu R-ul meu a fost sa-i dau jos parbrizul. MRA-ul ala, cred ca vine cu el din fabrica. Grozavie mai mare n-am vazut in viata mea de motociclist. Face niste turbulente de numa'. Singurul merit este ca, iarna, sub 0 grade, intri in hipotermie cu jumatate de ora mai lent. Ceea ce-ti da timp sa ajungi pana la un loc mai demn in care sa mori :)

 

Avand in vedere intarzierea hipotermiei pe care o da MRA-ul, zic eu ca RT-ul -sau Sarcofagul Zburator cum cu drag l-am poreclit - a fost proiectat pentru climat subarctic. Desigul original fiind cu senila pe spate. Probabil ca directorul de design, conservator fiind, a insistat sa-i monteze roata pe spate, in ideea ca cineva ar putea fi pacalit ca este motocicleta. Dar asta e doar o pervertire a conceptului. Pana la urma e fabrica lor, si cine's eu sa judec.

Ce mi se pare iarasi exagerat este sporirea confortului de pe RT. Iarasi, conceptul original cuprindea si o zona de spa, care nu a fost implementata din ratiuni de cost. Cu toate ca, unii proprietari au reusit cu succes s-o realizeze pe modele lor.

Prin urmare, stau si ma intreb ce nevoi trebuie sa ai, ca sa iti propui sa imbunatatesti confortul unui utilaj care din nastere permite calatorii de peste 1000 km pe zi sau chiar mai mult pe autobahn, fara ca macar sa te uzi pe timp ploios...

La micul meu R, confortul pe care il ofera mi se pare cel mai mare impediment. Eu nu pot sa ies cu el juma' de ora si sa ma bucur ca m-am dat. Pentru ca nu simt nimic!!!! I-am coborat saua la minim, poate-poate imi amortesc si mie genunchii si mai apuc sa fumez o tigara intre plinuri. Nimic... De-abia dupa 800 de km incep sa simt ca merg pe motocicleta... Oarecum...

Cred ca imi iau harlei si ma apuc de mecanica...


PS: in cazul in care nu v-ati prins, textul de mai sus este un pamflet si trebuie luat ca atare. Orice asemanare cu persoane reale este pur intamplatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gandeste-te serios la un side job de moto-review-er :) Mai multe motoare incercate, mai multe sanse de castig :)

Te exprimi tare plastic, si apreciez oamenii care scriu gramatical corect :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@celebris3, tu chiar vrei sa consumi ultima picatura de benzina?

Nu ai incredere in indicatorul galben de bord? Cel putin 70km trebuie sa mai mergi pe rezerva si asta in cazul unui motor ce necesita de echilibrat corpurile.

Eu am amintit de faza cu inclinatul daca tu chiar vrei sa "videzi :))" rezervorul...


» Post actualizat in 17 Jun 2014 19:35


Cave canem!

si nu uitam: traim in Romania!

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei, na! ...glumeam si eu cu inclinatul, ca doar nu o sa trag pana la ultima picatura... Oricum nu o las la mai putin de 2 liniute ca nu se stie niciodata cum tre sa plec urgent undeva si sa am macar cativa km autonomie.

Eu intrebasem de rezerva ca am auzit la altii cu care am vorbit (nu BMW-isti) ca daca s-a terminat gazul si se opreste motorul comuta un robinet si mai are 2-3 litri. Cand am citit pe un alt forum de capacitatea rezervorului 1100RT zicea ca are 25l si 5l rezerva. Apoi cand am facut revizia si am vazut forma eram curios cum se exploateaza benzina din jumatea stanga. Dar am observat ca daca raman la o liniuta si fac viraj la dreapta imediat se fac 2 iarasi. Oricum nu ma bazez sa merg cu vapori de benzina. Am vrut doar sa aflu ce inseanma acei 5l rezerva.

Mai am o nelamurire: cand merg prin localitate, sa zicem cu 60-70 km/h (tot asa merg si cu masina), care este treapta recomandata? E mai bine sa merg in a 3-a la 3200 ture sau in a 4-a la 2500?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,nu a trecut decat 2 luni de cand am vandut f 650-ul Funduro,de care pot sa spun ca m-am bucurat cat am putut de mult fiind prima motocicleta serioasa.L-am avut in posesie aprox 1 an si jumatate (ploaie,frig ,soare nu a contat)timp in care am facut o calatorie pana in Athena , iesiri pe drumuri...

Pot sa te intreb la cati KM ai vandut BMW ul?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am o nelamurire: cand merg prin localitate, sa zicem cu 60-70 km/h (tot asa merg si cu masina), care este treapta recomandata? E mai bine sa merg in a 3-a la 3200 ture sau in a 4-a la 2500?

poti sa mergi si cu a doua daca vrei. pana la urma, nu e o reteta fixa, schimbi exact la X ture. dupa cum e si stilul de mers. cateodata mergi mai agresiv si schimbi mai tarziu, alteori esti relaxat si schimbi mai repede. oricum, chestiile astea le simti, pe masura ce te obisnuiesti cu motoru iti dai seama cum trage, daca e subturat si cum ii place lui sa mearga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...