d a n Postat Martie 23, 2016 Share Postat Martie 23, 2016 Din pacate sunt un maniac al mentenantei, mai ales la mobrele si masinile din dotare. Dar a se intelege maniac, nu cusurgiu. Nu concep sa ma urc pe un atelaj si sa imi pun viata in mainile lui, daca nu este 100% perfect tehnic. Asta pentru minte....caci pentru inima trebuie sa fie 100% perfect si optic... Poate m-au invatat prost japonezele dinainte...m-am obisnuit cu ideea ca motocicletele nu se strica. Culmea, am avut si doua Ducati care nu m-au dezamagit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 23, 2016 Share Postat Martie 23, 2016 A avut cineva probleme cu amortizoarele ESA? Pe K1300R am vazut ca este 1500 euro cel fata si peste 3000 euro cel spate...absolut bataie de joc. In schimb setul fata-spate de la OHLINS e pe la 2000 euro, pierzi confortul oferit de ESA dar castigi amortizare net superioara cu reglaje manuale insa. Eu am un amic caruia i-a curs la GS amortizorul fata si tot cam atat il costa. De spate nu stiam ca este asa scump. Oricum, omul si-a pus in final amortizoare fata/spate de la Wilbers (cu ESA) si l-a costat sub 2000 € totul. Nu am cautat sa vad daca fac si pt K1300. Similar poate fi si de la Öhlins, poate exista mai nou si cu ESA, eu stiam ca da. http://wilbersamerica.com/ESA.html Oricum, daca ai inca garantie, n-ar trebui sa-ti faci probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 ESA este demential, insa pretul amortizoarelor originale este dincolo de orice limita a bunului simt. Imi doresc totusi sa nu trebuiasca sa aflu ce solutii au cei de la Wilbers sau Ohlins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 daca stiti un f700gs ieftin si bun dati-mi si mie de stire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Martie 25, 2016 Share Postat Martie 25, 2016 Am eu un topic lung si plictisitor despre atasuri pe pagina anterioara (379). Daca n-ati citit deja, n-are rost sa cititi acum. Ceva fresh pentru amatori de sarcofage: http://ural.ro/tripteq.html Nu am gasit preturi concrete, dar stiu ca un ataj de la baieti merge spre 4000 euro full option. Cu alte cuvinte, la pret de ural nou noutz (fara TVA) iti iei un bemveu SH string-in-the-pussy si-i pui si sarcofagul. Si mai bagi si o grecie la misto cu copilul. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 Pe unde găsesc un contact pentru stopul frână spate pentru un R 1150RS? M-am uitat la motorworks dar poate-l are cineva mai aproape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 31, 2016 Share Postat Martie 31, 2016 Poti comanda pe cod de piesa de la orice magazin de piese auto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Aprilie 1, 2016 Share Postat Aprilie 1, 2016 (editat) http://catalog.mann-filter.com/EU/eng/vehicle/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Vehicles/MOTORCYCLES/BMW/1100/R%201100%20RT%20259%20%28T44729%29 atata de simplu e... aer C 1552 ulei MW 712 benzina MWK 44 si 1100rt are topic separat, nu-i mai usor sa intrebi acolo? plus ca daca citesti, s-ar putea sa gasesti multe informatii folositoare... /index.php?/topic/485694-bmw-r1100-rt/ Multumesc pentru informatii. Eu urmăresc în principal acest topic. Aveți grijă însă, că „graba strică treaba”: e vorba de BMW R1150RT 2003, Twin Spark. http://catalog.mann-filter.com/EU/eng/vehicle/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Vehicles/MOTORCYCLES/BMW/1150/R%201150%20RT%20(T21958) Aici nu găsesc filtrul de carburant... de asta am cerut TOATE filtrele. Știam de acest catalog, și mie mi se pare simplu să cauți într-un catalog, dar nu mi se pare nici prea incomod pentru cineva care are experiență să recomande ceea ce a probat deja. Cu respect, Florin » Post actualizat in 01 Apr 2016 19:39 ... și iată că îndrăznesc să mai cer un sfat: ce producător recomandați pentru simeringurile de la furcă? De unde să cumpăr și care ar fi prețul corect? Editat Aprilie 1, 2016 de proffroad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 1, 2016 Admin Share Postat Aprilie 1, 2016 e vorba de BMW R1150RT 2003, Twin Spark. (... ...)nu găsesc filtrul de carburant... Filtrul de carburant este acelasi ca la auto pe benzina, il scoti pe al tau si mergi la un magazin auto unde gasesti la fel. Nu il gasesti in catalog pentru ca Mann nu-l fabrica, original este Mahle, si la asta codul este KL145 (vezi in poza) Prin urmare mergi si cauta dupa codul acesta, ai sa vezi ca este comun la multe masini. ... și iată că îndrăznesc să mai cer un sfat: ce producător recomandați pentru simeringurile de la furcă? De unde să cumpăr și care ar fi prețul corect? Eu am pus la vechiul RT Ariete si am fost foarte multumit, dar nu gasesti decat simeringurile de ulei, nu si cele de praf, le folosesti pe cele vechi. Dar de ce vrei sa le schimbi, iti curg? Daca nu curg nu ai de ce umbla acolo, la BMW greutatea este in amortizorul central, nu in furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 2, 2016 Share Postat Aprilie 2, 2016 (editat) Multumesc pentru informatii. Eu urmăresc în principal acest topic. Aveți grijă însă, că „graba strică treaba”: e vorba de BMW R1150RT 2003, Twin Spark. http://catalog.mann-filter.com/EU/eng/vehicle/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Vehicles/MOTORCYCLES/BMW/1150/R%201150%20RT%20(T21958) Aici nu găsesc filtrul de carburant... de asta am cerut TOATE filtrele. Știam de acest catalog, și mie mi se pare simplu să cauți într-un catalog, dar nu mi se pare nici prea incomod pentru cineva care are experiență să recomande ceea ce a probat deja. daca stiai de catalog, de ce ai mai cerut codul filtrelor pe MANN? nu era mai simplu sa intri si sa le iei? si sa ma scuzi ca nu ti-am dat codurile la TOATE filtrele. n-o sa se mai repete. informatiile sunt oricum pe net, trebuie doar SA VREI sa cauti. http://lmgtfy.com/?q=bmw+1150+rt+2003+filtru+benzina Editat Aprilie 2, 2016 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Cumpar topcase si placa pentru BMW F650/700/800GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Salut. Doresc niște păreri despre R1100S de la foști/actuali posesori. Mai precis: Mă interesează în primul rând de ce este atât de ieftin: este singurul BMW mare, an 2000+, care se găsește pe la 3000€. Model cu probleme? Sau doar neiubit/necăutat? Am 1.70 și 70kg. Aș avea probleme cu gabaritul motocicletei? Alte lucruri importante despre care ar trebui să știu? Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 7, 2016 Admin Share Postat Aprilie 7, 2016 Model mai rar cred eu din cauza aspectului, nu-i nici cal nici magar. La inaltimea si greutatea ta o sa va potriviti, am un amic care are unul si are cam aceleasi masuri ca si tine. Daca are verifica ca ABS-ul sa fie functional, cam acolo poate aparea o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Pe unde găsesc un contact pentru stopul frână spate pentru un R 1150RS? M-am uitat la motorworks dar poate-l are cineva mai aproape Am eu unul nou nout, daca mai ai nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 (editat) daca stiai de catalog, de ce ai mai cerut codul filtrelor pe MANN? nu era mai simplu sa intri si sa le iei? si sa ma scuzi ca nu ti-am dat codurile la TOATE filtrele. n-o sa se mai repete. informatiile sunt oricum pe net, trebuie doar SA VREI sa cauti. http://lmgtfy.com/?q=bmw+1150+rt+2003+filtru+benzina Îmi pare foarte rău că se ajunge la astfel de discuții cu cineva căruia nu i s-a cerut nimic. Eu am adresat o rugăminte către cei care au experiență în servisare și întreținere moto, nu către dumneavoastră, care se pare că vă pricepeți doar la tastaturi și la touchscreen-uri și vă place să comentați doar de dragul de a afirma incompetența altora. Era foarte simplu să nu răspundeți nimic și n-ați fi riscat să încurcați cataloagele doar pentru a aduce un reproș, apoi să căutați o scuză care să vă scoată din încurcătura făcută probabil din lipsă de ocupație. Vă rog să nu mai interveniți atunci când nu vi se cere în mod expres și în ceea ce mă privește eu închei aici, indiferent de comentariile pe care mă aștept să le mai postați. Editat Aprilie 14, 2016 de proffroad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 cam de prost gust sa atentionezi un om ca s-a grabit si nu ti-a dat linkul exact, in conditiile in care din linkul dat de mine se putea selecta cu un singur click motorul corespunzator. data viitoare poti incerca direct cu un mesaj catre persoana cui te adresezi. altfel risti sa iti raspunda, culmea pe forumul public, unii care nu au ocupatie. nu mai zic din nou ca este topic de 1100rt ca n-are sens. . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flo Vodita Postat Aprilie 17, 2016 Share Postat Aprilie 17, 2016 Salut .... sunt nou pe forum si posesor de 1100 RT din 2000 ... 58 K .... need help ... m-am apucat de motor la batranete pentru ca fiul meu (26 de ani) care sta in Germania mi-a adus la cunostinta ca vrea sa faca scoala pt A...asta era mai demult ... .ca atare, in spiritul relatiei noastre speciale de prietenie, peste binomul tata-fiu, i-am transmis ca vom face ture impreuna din cand in cand...acesta este contextul in care m-am urcat pe capra... Mici probleme: 1. Nu pot reseta ABS ... am schimbat bateria si nimic... cred ca are nevoie de o diagnoza... idei, recomandari ? 2. La 100 km/h merge unt....nu auzi nimic ... la 120 simt ca vibreaza usor si e cam zgomotoasa ... la fel face si la 140 dar nu mai mult ca la 120 ... e o problema de rezonanta sau altceva ? ... cardan ?....( incercam marea cu degetul.) .. ma ajuta cineva cu un sfat ? Nota: Are schimbat uleiul la cardan si transmisie dar nici o imbunatatire De asemenea, as vrea sa aflu daca mai exista locuri de intalnire sau daca se mai organizeaza ture prin zona ... azi am dat o tura pana la Busteni.... me and my beamer Multumesc » Post actualizat in 17 Apr 2016 15:49Ne vedem la SMAEB ? .... stabilim ziua si locul .... sunt destule terase in Romexpo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 17, 2016 Admin Share Postat Aprilie 17, 2016 In primul rand sa te bucuri de motor! In general sunt mobre de nadejde care exceleaza la confort si anduranta, daca apreciezi aceste lucruri ai facut alegerea buna. 1. Nu pot reseta ABS ... am schimbat bateria si nimic... cred ca are nevoie de o diagnoza... idei, recomandari ? Cum ai incercat sa resetezi ABS-ul? Nu poti decat cu testerul sau cu o bucata de sarma :-), vezi mai jos procedura: sau detaliat pe pasi: http://www.wikihow.com/Reset-the-ABS-on-a-BMW-R1100RT-Motorcycle 2. La 100 km/h merge unt....nu auzi nimic ... la 120 simt ca vibreaza usor si e cam zgomotoasa ... la fel face si la 140 dar nu mai mult ca la 120 ... e o problema de rezonanta sau altceva ? ... cardan ?....( incercam marea cu degetul.) .. ma ajuta cineva cu un sfat ? Inclin sa cred ca trebuiesc sincronizate clapetele si reglat jocul la supape, garantat va fi alta motociclete. In Bucuresti recomand pe Tibi Anghel (Mototehnica) PS: Vezi ca exista si topic dedicat R1100RT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flo Vodita Postat Aprilie 17, 2016 Share Postat Aprilie 17, 2016 multumesc pt raspuns... asa am incercat sa resetez si eu ABS-ul...si nimic Ai un numar de contact pt Tibi ? ... are site-ul in constructie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Salut Flo, ca mecanic anti-talent ce sunt, iti recomand sa te asiguri ca contactul intre sarma respectiva si metalul pe care faci "masa" sa fie foarte bun. daca pui direct pe cadru pe parte vopsita nu merge. Trebuie sa gasesti un surub ceva si sa smirgluiesti/dai cu wd40 ca sa imbunatatesti conductivitatea. De asemenea trebuie sa astepti destul de mult timp cu degetul pe buton (eu am numarat 10 respiratii profunde si lente). Daca deja ai incercat asa, ma dau batut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Cine ma poate lamuri de ce da rateuri motoru pe decelerare ?nu tot timpul dar o apuca .Faza asta parca a inceput dupa ce am schimbat uleiul si am pus semi de la Motul 15w 20 ca vroiam sa vad si un semisin.fata de mineral ce foloseam pana acum;sincronizare este ,joc supape este facut inainte sa schimb uleiul. E grava treaba cu rateurile ,pot cauza alte probleme? Am postat si aici pt ca topicul de 1100Rt cred ca moare usor si sigur.Scuze daca nu trebuia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 Eu zic ca depinde daca e umezeala in aer sau ba. Asa am observat ca daca ploua, pe decelerare da reteuri si aceeasi mobra cand e cald si senin afara merge ca si cum ar fi electrica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 M-am mai linistit ,daca si la tine face care sti sa o scarpini (pe mobra) si unde nu o mananca! Poate ai dreptate ,cred ca mi s-a intamplat mai des in zona de munte si pe inserat (ceva umezeala era).Ma gandesc si la benzina de la noi ''f buna ''sa nu fie o cauza. Macar sa nu bel..ca altceva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flo Vodita Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 multumesc Calaretule dezamagitor, asa voi face ... mai ales ca maine ploua .. timp berechet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Eu zic ca depinde daca e umezeala in aer sau ba. Asa am observat ca daca ploua, pe decelerare da reteuri si aceeasi mobra cand e cald si senin afara merge ca si cum ar fi electrica... M-am mai linistit ,daca si la tine face care sti sa o scarpini (pe mobra) si unde nu o mananca! Poate ai dreptate ,cred ca mi s-a intamplat mai des in zona de munte si pe inserat (ceva umezeala era).Ma gandesc si la benzina de la noi ''f buna ''sa nu fie o cauza. Macar sa nu bel..ca altceva . Din experienta mea de 4 ani cu bemveuri, motoretele astea nu se strica. Asa fac ele. Ambreiajul cloncane, suspensiile fasaie, carenele (daca au) troncane, garniturile uleiaza, discurile de frana zdrangane, abeesul chioraie, la alea cu frane electrice se vaita, et cetera, et cetera... iubeste-le asa cum sunt. dar iubeste-le barbateste! ca un fost detinut proaspat iesit dupa 10 ani, la prima partida de amor platit daca faci dragoste tandru cu ele, si le mai scoti si la un accesoriu touratech, te iau de fraier si te fac de bani... poveste reala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.