Sari la conținut

Postări Recomandate

Tocmai schimb simeringurile de la furca, si am zis sa postez dimensiunile, in caz ca mai are cineva nevoie:

AR2050G, simering RSD 35x48x11.

Cartea de service zice ca uleiul nu e nevoie sa fie schimbat niciodata. As lua treaba asta cu un pic de sare, avand in vedere cate depuneri din ulei am spalat dinauntru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna dimineața!

A mai cumpărat cineva de la motoexperience? Sunt de încredere? Eu am comandat doua baterii, aștept să vină curierul, dar nu pot verifica coletul înainte de a plăti.

Mulțumesc!

Florin

Am rezolvat cu această comandă, recomand magazinul. În afara faptului că părea că „a jucat fotbal” curierul cu coletul meu, apărând vreo două fisuri pe capacele de la borne (cea de pe minus oricum nu am putut s-o montez din cauza spațiului), totul a fost perfect.

Pe de altă parte, vă rog să-mi spuneți codurile pentru toate filtrele, preferabil Mann.

Vă mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat cu această comandă, recomand magazinul. În afara faptului că părea că „a jucat fotbal” curierul cu coletul meu, apărând vreo două fisuri pe capacele de la borne (cea de pe minus oricum nu am putut s-o montez din cauza spațiului), totul a fost perfect.

Pe de altă parte, vă rog să-mi spuneți codurile pentru toate filtrele, preferabil Mann.

Vă mulțumesc!

 

http://catalog.mann-filter.com/EU/eng/vehicle/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Vehicles/MOTORCYCLES/BMW/1100/R%201100%20RT%20259%20%28T44729%29

 

atata de simplu e...

 

aer C 1552

ulei MW 712

benzina MWK 44

 

si 1100rt are topic separat, nu-i mai usor sa intrebi acolo? plus ca daca citesti, s-ar putea sa gasesti multe informatii folositoare...

 

/index.php?/topic/485694-bmw-r1100-rt/

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

A avut cineva probleme cu amortizoarele ESA?

Pe K1300R am vazut ca este 1500 euro cel fata si peste 3000 euro cel spate...absolut bataie de joc.

In schimb setul fata-spate de la OHLINS e pe la 2000 euro, pierzi confortul oferit de ESA dar castigi amortizare net superioara cu reglaje manuale insa.

Eram curios daca s-a lovit cineva de problema asta si daca da, cum a rezolvat-o.

 

Recunosc ca nu am luat topicul de la pagina 1 ca sa stiu tot ce s-a discutat aici in trecut.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa intelegem ca acum ai probleme cu ESA?

 

Sper ca nu. Am foarte putin ulei la amortizorul spate, poate de la neutilizare (motocicleta e din 2010 si pana cand am luat-o eu in toamna 2015 de la Bavaria s-a mers cu ea 5700 km...plus ca a stat in showroom peste 2 ani de la preluarea de la vechiul proprietar pana la achizitia mea).

Zilele astea ma duc la Bavaria sa faca o constatare la amortizor, si sa schimbe pe garantie niste piese care nu ar fi trebuit sa se duca la o motocicleta de 10000 km...pivoti Telelever si rulmenti Paralever...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@d a n: din experiente cu una mult mai batrana ca a ta. Cu cat ii cauti mai mult in coarne, cu atat mai multe se vor strica sau le vei gasi stricate.

Inceteaza sa mai faci investigatii. Tot ce vei reusi e sa-ti faci inima rea vazand cate se strica, cate se pot strica, cate se vor strica in curand si mai ales cat costa sa le repari. Ori motociclismul nu e despre cum sa suferi cu gandul la stricaciuni, e despre cum sa obtii cat mai multa satisfactie in timp ce abuzezi cu cruzime de o motocicleta, si te minunezi cum de nu se mai strica (ma rog, asta e cea mai recenta viziune a mea).

 

Daca mai ai posibilitatea, da-o inapoi, chiar si cu o mica pierdere, si ia-ti ceva fin din clasa respectiva. Unele motociclete au o aura rea si n-ai ce le face.

Daca nu mai ai posibilitatea, las-o cum se gaseste si da-i in gura ca la coasa. Bani doar in consumabile de stricta necesitate. Ai fi surprins cat de mult poti recupera din bani la dezmembrare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Din pacate sunt un maniac al mentenantei, mai ales la mobrele si masinile din dotare.

Dar a se intelege maniac, nu cusurgiu.

Nu concep sa ma urc pe un atelaj si sa imi pun viata in mainile lui, daca nu este 100% perfect tehnic. Asta pentru minte....caci pentru inima trebuie sa fie 100% perfect si optic...

Poate m-au invatat prost japonezele dinainte...m-am obisnuit cu ideea ca motocicletele nu se strica.

Culmea, am avut si doua Ducati care nu m-au dezamagit. :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A avut cineva probleme cu amortizoarele ESA?

Pe K1300R am vazut ca este 1500 euro cel fata si peste 3000 euro cel spate...absolut bataie de joc.

In schimb setul fata-spate de la OHLINS e pe la 2000 euro, pierzi confortul oferit de ESA dar castigi amortizare net superioara cu reglaje manuale insa.

 

Eu am un amic caruia i-a curs la GS amortizorul fata si tot cam atat il costa. De spate nu stiam ca este asa scump. Oricum, omul si-a pus in final amortizoare fata/spate de la Wilbers (cu ESA) si l-a costat sub 2000 € totul. Nu am cautat sa vad daca fac si pt K1300. Similar poate fi si de la Öhlins, poate exista mai nou si cu ESA, eu stiam ca da.

 

http://wilbersamerica.com/ESA.html

 

Oricum, daca ai inca garantie, n-ar trebui sa-ti faci probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

ESA este demential, insa pretul amortizoarelor originale este dincolo de orice limita a bunului simt.

Imi doresc totusi sa nu trebuiasca sa aflu ce solutii au cei de la Wilbers sau Ohlins. :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu un topic lung si plictisitor despre atasuri pe pagina anterioara (379). Daca n-ati citit deja, n-are rost sa cititi acum.

 

Ceva fresh pentru amatori de sarcofage: http://ural.ro/tripteq.html

 

Nu am gasit preturi concrete, dar stiu ca un ataj de la baieti merge spre 4000 euro full option. Cu alte cuvinte, la pret de ural nou noutz (fara TVA) iti iei un bemveu SH string-in-the-pussy si-i pui si sarcofagul. Si mai bagi si o grecie la misto cu copilul.

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://catalog.mann-filter.com/EU/eng/vehicle/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Vehicles/MOTORCYCLES/BMW/1100/R%201100%20RT%20259%20%28T44729%29

 

atata de simplu e...

 

aer C 1552

ulei MW 712

benzina MWK 44

 

si 1100rt are topic separat, nu-i mai usor sa intrebi acolo? plus ca daca citesti, s-ar putea sa gasesti multe informatii folositoare...

 

/index.php?/topic/485694-bmw-r1100-rt/

Multumesc pentru informatii. Eu urmăresc în principal acest topic. Aveți grijă însă, că „graba strică treaba”: e vorba de BMW R1150RT 2003, Twin Spark.

http://catalog.mann-filter.com/EU/eng/vehicle/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Vehicles/MOTORCYCLES/BMW/1150/R%201150%20RT%20(T21958)

Aici nu găsesc filtrul de carburant... de asta am cerut TOATE filtrele. Știam de acest catalog, și mie mi se pare simplu să cauți într-un catalog, dar nu mi se pare nici prea incomod pentru cineva care are experiență să recomande ceea ce a probat deja.

 

Cu respect,

Florin

» Post actualizat in 01 Apr 2016 19:39

... și iată că îndrăznesc să mai cer un sfat: ce producător recomandați pentru simeringurile de la furcă? De unde să cumpăr și care ar fi prețul corect?

Editat de proffroad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

 

e vorba de BMW R1150RT 2003, Twin Spark. (... ...)

nu găsesc filtrul de carburant...

Filtrul de carburant este acelasi ca la auto pe benzina, il scoti pe al tau si mergi la un magazin auto unde gasesti la fel. Nu il gasesti in catalog pentru ca Mann nu-l fabrica, original este Mahle, si la asta codul este KL145 (vezi in poza) $_57.jpg Prin urmare mergi si cauta dupa codul acesta, ai sa vezi ca este comun la multe masini.

 

... și iată că îndrăznesc să mai cer un sfat: ce producător recomandați pentru simeringurile de la furcă? De unde să cumpăr și care ar fi prețul corect?

Eu am pus la vechiul RT Ariete si am fost foarte multumit, dar nu gasesti decat simeringurile de ulei, nu si cele de praf, le folosesti pe cele vechi.

Dar de ce vrei sa le schimbi, iti curg? Daca nu curg nu ai de ce umbla acolo, la BMW greutatea este in amortizorul central, nu in furca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru informatii. Eu urmăresc în principal acest topic. Aveți grijă însă, că „graba strică treaba”: e vorba de BMW R1150RT 2003, Twin Spark.

http://catalog.mann-filter.com/EU/eng/vehicle/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Vehicles/MOTORCYCLES/BMW/1150/R%201150%20RT%20(T21958)

Aici nu găsesc filtrul de carburant... de asta am cerut TOATE filtrele. Știam de acest catalog, și mie mi se pare simplu să cauți într-un catalog, dar nu mi se pare nici prea incomod pentru cineva care are experiență să recomande ceea ce a probat deja.

daca stiai de catalog, de ce ai mai cerut codul filtrelor pe MANN? nu era mai simplu sa intri si sa le iei?

si sa ma scuzi ca nu ti-am dat codurile la TOATE filtrele. n-o sa se mai repete.

informatiile sunt oricum pe net, trebuie doar SA VREI sa cauti.

 

http://lmgtfy.com/?q=bmw+1150+rt+2003+filtru+benzina

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Doresc niște păreri despre R1100S de la foști/actuali posesori. Mai precis:

 

  • Mă interesează în primul rând de ce este atât de ieftin: este singurul BMW mare, an 2000+, care se găsește pe la 3000€. Model cu probleme? Sau doar neiubit/necăutat?
  • Am 1.70 și 70kg. Aș avea probleme cu gabaritul motocicletei?
  • Alte lucruri importante despre care ar trebui să știu?


Mulțumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Model mai rar cred eu din cauza aspectului, nu-i nici cal nici magar. La inaltimea si greutatea ta o sa va potriviti, am un amic care are unul si are cam aceleasi masuri ca si tine. Daca are verifica ca ABS-ul sa fie functional, cam acolo poate aparea o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe unde găsesc un contact pentru stopul frână spate pentru un R 1150RS?

M-am uitat la motorworks dar poate-l are cineva mai aproape :)

 

 

Am eu unul nou nout, daca mai ai nevoie ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca stiai de catalog, de ce ai mai cerut codul filtrelor pe MANN? nu era mai simplu sa intri si sa le iei?

si sa ma scuzi ca nu ti-am dat codurile la TOATE filtrele. n-o sa se mai repete.

informatiile sunt oricum pe net, trebuie doar SA VREI sa cauti.

 

http://lmgtfy.com/?q=bmw+1150+rt+2003+filtru+benzina

Îmi pare foarte rău că se ajunge la astfel de discuții cu cineva căruia nu i s-a cerut nimic. Eu am adresat o rugăminte către cei care au experiență în servisare și întreținere moto, nu către dumneavoastră, care se pare că vă pricepeți doar la tastaturi și la touchscreen-uri și vă place să comentați doar de dragul de a afirma incompetența altora. Era foarte simplu să nu răspundeți nimic și n-ați fi riscat să încurcați cataloagele doar pentru a aduce un reproș, apoi să căutați o scuză care să vă scoată din încurcătura făcută probabil din lipsă de ocupație.

Vă rog să nu mai interveniți atunci când nu vi se cere în mod expres și în ceea ce mă privește eu închei aici, indiferent de comentariile pe care mă aștept să le mai postați.

Editat de proffroad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam de prost gust sa atentionezi un om ca s-a grabit si nu ti-a dat linkul exact, in conditiile in care din linkul dat de mine se putea selecta cu un singur click motorul corespunzator.

 

data viitoare poti incerca direct cu un mesaj catre persoana cui te adresezi. altfel risti sa iti raspunda, culmea pe forumul public, unii care nu au ocupatie.

 

nu mai zic din nou ca este topic de 1100rt ca n-are sens. . .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut .... sunt nou pe forum si posesor de 1100 RT din 2000 ... 58 K .... need help ... m-am apucat de motor la batranete pentru ca fiul meu (26 de ani) care sta in Germania mi-a adus la cunostinta ca vrea sa faca scoala pt A...asta era mai demult ... .ca atare, in spiritul relatiei noastre speciale de prietenie, peste binomul tata-fiu, i-am transmis ca vom face ture impreuna din cand in cand...acesta este contextul in care m-am urcat pe capra...

 

Mici probleme:

1. Nu pot reseta ABS ... am schimbat bateria si nimic... cred ca are nevoie de o diagnoza... idei, recomandari ?

2. La 100 km/h merge unt....nu auzi nimic ... la 120 simt ca vibreaza usor si e cam zgomotoasa ... la fel face si la 140 dar nu mai mult ca la 120 ... e o problema de rezonanta sau altceva ? ... cardan ?....( incercam marea cu degetul.) .. ma ajuta cineva cu un sfat ?

 

Nota: Are schimbat uleiul la cardan si transmisie dar nici o imbunatatire

 

 

De asemenea, as vrea sa aflu daca mai exista locuri de intalnire sau daca se mai organizeaza ture prin zona ... azi am dat o tura pana la Busteni.... me and my beamer

 

Multumesc


» Post actualizat in 17 Apr 2016 15:49

Ne vedem la SMAEB ? .... stabilim ziua si locul .... sunt destule terase in Romexpo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

 

In primul rand sa te bucuri de motor! In general sunt mobre de nadejde care exceleaza la confort si anduranta, daca apreciezi aceste lucruri ai facut alegerea buna.

1. Nu pot reseta ABS ... am schimbat bateria si nimic... cred ca are nevoie de o diagnoza... idei, recomandari ?

Cum ai incercat sa resetezi ABS-ul? Nu poti decat cu testerul sau cu o bucata de sarma :-), vezi mai jos procedura:

 

sau detaliat pe pasi:

http://www.wikihow.com/Reset-the-ABS-on-a-BMW-R1100RT-Motorcycle

 

2. La 100 km/h merge unt....nu auzi nimic ... la 120 simt ca vibreaza usor si e cam zgomotoasa ... la fel face si la 140 dar nu mai mult ca la 120 ... e o problema de rezonanta sau altceva ? ... cardan ?....( incercam marea cu degetul.) .. ma ajuta cineva cu un sfat ?

Inclin sa cred ca trebuiesc sincronizate clapetele si reglat jocul la supape, garantat va fi alta motociclete. In Bucuresti recomand pe Tibi Anghel (Mototehnica)

 

PS: Vezi ca exista si topic dedicat R1100RT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...