Sari la conținut

Postări Recomandate

Sincer nici mie nu îmi place cum arată topcase-ul... Dar l-aș fi luat numai pentru ture mai lungi și pentru pasager. Tocmai din cauza asta zic că placa de rămân fixă pe motocicleta, îmi pare prea butucănoasă. Îmi trebuie ceva finuț, ușor de dat jos sau..rămân la softbag.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Părerea mea este că ai o motocicletă sport-touring pe care pasagerul nu prea stă drept pentru a se putea rezema de un spătar vertical, ci aplecat peste tine. Motiv pentru care cred că un mâner de rezervor ar fi mai indicat pentru sprijin. Plus că orice motoretă cu topcase arată ca naiba

 

Nu sunt de acord cu tine, nu trebuie sa stea permanent rezemata de topcase dar sunt situatii cand se relaxeaza (fie in mers, mai ales in linie dreapta, fie la semafor etc) sau cand la demaraj brusc poti s-o pierzi, ea nu stie in fiecare secunda ce faci tu ca si rider. In plus, statul ala calare pe tine (mai ales cu manee de rezervor) nu are cum sa fie prea comod, pt amandoi.

Apoi, cu atat mai mult cu cat ai pasager, topcase-ul devine si mai util ca spatiu de depozitare, chiar si la o tura de-o zi.

In concluzie... mie mi se pare o chestie de bun-simt si de siguranta sa ai topcase cand mergi cu pasager, mai ales cand exista solutii.

» Post actualizat in 21 Sep 2016 12:59

În același timp, există și varianta scumpă de la Corbin:

 

Scumpa dar... top de top. Confort, incalzire separata pt rider si pasager...

» Post actualizat in 21 Sep 2016 13:07

Sincer nici mie nu îmi place cum arată topcase-ul... Dar l-aș fi luat numai pentru ture mai lungi și pentru pasager. Tocmai din cauza asta zic că placa de rămân fixă pe motocicleta, îmi pare prea butucănoasă. Îmi trebuie ceva finuț, ușor de dat jos sau..rămân la softbag.

 

Uite solutia ideala: unu' care si-a adaptat placa de la topcase-ul de F650, care arata si foarte bine si este si suficient de incapator fara sa para prea mare. Apoi, se scoate usor si un alt mare avantaj este ca il poti adapta pe cheia motocicletei. Asta presupune totusi sa ai portbagajul original. Insa mi se pare clar cea mai buna solutie atat ca design cat si ca parte practica.

 

post-9546-0-40524000-1474463270_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm..., îmi poți da mai mie detalii despre adaptarea asta a topcase-ului de F650?

» Post actualizat in 22 Sep 2016 01:58

 

 

Abia acum am avut timp să arunc o privire ce înseamnă corbin... Mda, scump, peste o mie de dolari toată șmecheria! Dar ar fi fost o opțiune grozavă pentru ce aveam eu nevoie!

 

Voi trece pe la reprezentanta, poate au pe stoc topcase și suport pentru f650 să văd la fața locului ce adaptări pot face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

post-882-0-11547800-1476443598_thumb.gif

 

...More comment...


» Post actualizat in 14 Oct 2016 11:16

La multi kilometri frumosi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Românul judeca Lumea dupa ce a facut el... sau ceea ce poate face...

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se pare Fabulos ca Lumea dedica medalii pentru astfel de Oameni si Motoare... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt sigur dar parca toate jantele cu spite de la BMW sunt tubeless, mai putin cele de pe R9T.

Cel putin asta stiu despre mobrele noi, despre cele mai vechi nu am habar.

Eram curios daca si-a facut cineva tubeless jantele care sunt prevazute cu camere.

Am comandat deja kit-ul de la OUTEX de pe ebay si voiam parerea cuiva care a facut deja modificarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ca proaspat posesor de K 1200 S am o curiozitate legate de ambreiajul hidraulic: venind de pe un Suzuki cu cablu pentru ambreiaj, la traficul de zi cu zi in oras mi se pare extrem de "tare" ambreiajul. Adica necesita mult mai multa forta si este oarecum incomod deoarece chiar si reglat in pozitia cea mai apropiata de maner/ghidon tot mi se pare cam departe-incomod si dupa cativa km prin Bucuresti cu semafoare si trafic aglomerat incep sa ma doara rau mainile, palmele... sunt eu anormal sau mai are si altcineva aceeasi problema? Se poate regla cumva "taria" levierului de ambreiaj ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba manetele. Cele originale oricum sunt urate. Nu sunt scumpe http://www.ebay.de/itm/322242759122?_trksid=p2060353.m2748.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

mi se pare extrem de "tare" ambreiajul. Adica necesita mult mai multa forta si este oarecum incomod deoarece chiar si reglat in pozitia cea mai apropiata de maner/ghidon tot mi se pare cam departe-incomod si dupa cativa km prin Bucuresti cu semafoare si trafic aglomerat incep sa ma doara rau mainile, palmele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe torrent. Este program (reprom) si are in jur de 280 M, ce contine manuale pentru mai multe motociclete in functie de anul fabricarii. Se instaleaza in comp., tu descarci kitul de instalare.

Editat de leoangi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Am un 1200RT luat SH (provenienta Germania) si mi s-a fisurat flansa rotii spate. Am inteles ca astea s-ar schimba pt recall. Mi-or schimba-o si mie chiar daca n-am luat-o de aici din reprezentanta? Ce credeti?

Merci anticipat ! Toate bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Am un 1200RT luat SH (provenienta Germania) si mi s-a fisurat flansa rotii spate. Am inteles ca astea s-ar schimba pt recall. Mi-or schimba-o si mie chiar daca n-am luat-o de aici din reprezentanta? Ce credeti?

Merci anticipat ! Toate bune !

Salut,

Da, se schimba gratuit ( pe baza VIN) chiar daca nu este luata noua din RO. Suni la reprezentanta si le zici de problema si ei te vor programa.

Cel putin Oradea asa face.

 

Stima,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Am un 1200RT luat SH (provenienta Germania) si mi s-a fisurat flansa rotii spate. Am inteles ca astea s-ar schimba pt recall. Mi-or schimba-o si mie chiar daca n-am luat-o de aici din reprezentanta? Ce credeti?

Merci anticipat ! Toate bune !

Daca pentru VIN-ul mobrei tale nu s-a schimbat flansa, o pot schimba gratis.

Dar nu iti recomand... Am scris cu multe pagini in urma ca flansa noua e doar 2/3 din latimea celei de aluminiu. Drept urmare, se poate intampla ca sa iti capete joc flansa pe canelurile grupului, caz in care nu mai ai ce face cu grupul ala.

 

Ca sa poti pastra flansa veche de aluminiu si sa ai siguranta ca nu se crapa fatidic sub tine, eu am facut o protectie de aluminiu, asta: http://advrider.com/index.php?threads/aluflange-protection-for-the-r1200-rear-wheel-flange.951502/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Am un 1200RT luat SH (provenienta Germania) si mi s-a fisurat flansa rotii spate. Am inteles ca astea s-ar schimba pt recall. Mi-or schimba-o si mie chiar daca n-am luat-o de aici din reprezentanta? Ce credeti?

Merci anticipat ! Toate bune !

Da, mie mi-au schimbat-o la Bavaria. Suna-i !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pentru VIN-ul mobrei tale nu s-a schimbat flansa, o pot schimba gratis.

Dar nu iti recomand... Am scris cu multe pagini in urma ca flansa noua e doar 2/3 din latimea celei de aluminiu. Drept urmare, se poate intampla ca sa iti capete joc flansa pe canelurile grupului, caz in care nu mai ai ce face cu grupul ala.

 

Ca sa poti pastra flansa veche de aluminiu si sa ai siguranta ca nu se crapa fatidic sub tine, eu am facut o protectie de aluminiu, asta: http://advrider.com/index.php?threads/aluflange-protection-for-the-r1200-rear-wheel-flange.951502/

 

Hmm, super interesanta treaba... nu stiam de ea... banuiesc ca protectia merge si la 1200GT nu doar GS, urmeaza sa-mi schimb uleiul la grup si daca tot mesteresc in zona cred ca ar fi o manevra buna, mai ales ca am observat ceva, ce pareau a fi usoare fisuri (nu pot fi sigur ca n-am X-Ray vision) ale flansei, la ultima schimbare de cauciuc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...