Tornada Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 Sincer nici mie nu îmi place cum arată topcase-ul... Dar l-aș fi luat numai pentru ture mai lungi și pentru pasager. Tocmai din cauza asta zic că placa de rămân fixă pe motocicleta, îmi pare prea butucănoasă. Îmi trebuie ceva finuț, ușor de dat jos sau..rămân la softbag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 Părerea mea este că ai o motocicletă sport-touring pe care pasagerul nu prea stă drept pentru a se putea rezema de un spătar vertical, ci aplecat peste tine. Motiv pentru care cred că un mâner de rezervor ar fi mai indicat pentru sprijin. Plus că orice motoretă cu topcase arată ca naiba Nu sunt de acord cu tine, nu trebuie sa stea permanent rezemata de topcase dar sunt situatii cand se relaxeaza (fie in mers, mai ales in linie dreapta, fie la semafor etc) sau cand la demaraj brusc poti s-o pierzi, ea nu stie in fiecare secunda ce faci tu ca si rider. In plus, statul ala calare pe tine (mai ales cu manee de rezervor) nu are cum sa fie prea comod, pt amandoi. Apoi, cu atat mai mult cu cat ai pasager, topcase-ul devine si mai util ca spatiu de depozitare, chiar si la o tura de-o zi. In concluzie... mie mi se pare o chestie de bun-simt si de siguranta sa ai topcase cand mergi cu pasager, mai ales cand exista solutii. » Post actualizat in 21 Sep 2016 12:59 În același timp, există și varianta scumpă de la Corbin: Scumpa dar... top de top. Confort, incalzire separata pt rider si pasager... » Post actualizat in 21 Sep 2016 13:07 Sincer nici mie nu îmi place cum arată topcase-ul... Dar l-aș fi luat numai pentru ture mai lungi și pentru pasager. Tocmai din cauza asta zic că placa de rămân fixă pe motocicleta, îmi pare prea butucănoasă. Îmi trebuie ceva finuț, ușor de dat jos sau..rămân la softbag. Uite solutia ideala: unu' care si-a adaptat placa de la topcase-ul de F650, care arata si foarte bine si este si suficient de incapator fara sa para prea mare. Apoi, se scoate usor si un alt mare avantaj este ca il poti adapta pe cheia motocicletei. Asta presupune totusi sa ai portbagajul original. Insa mi se pare clar cea mai buna solutie atat ca design cat si ca parte practica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 Hm..., îmi poți da mai mie detalii despre adaptarea asta a topcase-ului de F650? » Post actualizat in 22 Sep 2016 01:58 Abia acum am avut timp să arunc o privire ce înseamnă corbin... Mda, scump, peste o mie de dolari toată șmecheria! Dar ar fi fost o opțiune grozavă pentru ce aveam eu nevoie! Voi trece pe la reprezentanta, poate au pe stoc topcase și suport pentru f650 să văd la fața locului ce adaptări pot face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Octombrie 10, 2016 Autor Share Postat Octombrie 10, 2016 dsitractie de toamna!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 dsitractie de toamna!! draguuutz! (acolo sunt urme de ulei in incinta discului? daca da - simering ax?) numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Octombrie 10, 2016 Autor Share Postat Octombrie 10, 2016 Da. Ulei . schimbat simering ax, disc de ambreiaj, simering ax direct de pe cutie si simering de la pompa de ambreiaj( cel din cutie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 ...More comment... » Post actualizat in 14 Oct 2016 11:16La multi kilometri frumosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 BMW-mileage-emblems.GIF ...More comment... Este vorba despre aceeși mobră? Mă întreb ce a mai rămas din motocicleta originală după 800.000km+... La partea tehnică mă refer. Chiulasele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 (editat) Românul judeca Lumea dupa ce a facut el... sau ceea ce poate face... Editat Octombrie 14, 2016 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 Nu judec. Întreb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 Mie mi se pare Fabulos ca Lumea dedica medalii pentru astfel de Oameni si Motoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 Nu sunt sigur dar parca toate jantele cu spite de la BMW sunt tubeless, mai putin cele de pe R9T. Cel putin asta stiu despre mobrele noi, despre cele mai vechi nu am habar. Eram curios daca si-a facut cineva tubeless jantele care sunt prevazute cu camere. Am comandat deja kit-ul de la OUTEX de pe ebay si voiam parerea cuiva care a facut deja modificarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai263788 Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 Salut, Ca proaspat posesor de K 1200 S am o curiozitate legate de ambreiajul hidraulic: venind de pe un Suzuki cu cablu pentru ambreiaj, la traficul de zi cu zi in oras mi se pare extrem de "tare" ambreiajul. Adica necesita mult mai multa forta si este oarecum incomod deoarece chiar si reglat in pozitia cea mai apropiata de maner/ghidon tot mi se pare cam departe-incomod si dupa cativa km prin Bucuresti cu semafoare si trafic aglomerat incep sa ma doara rau mainile, palmele... sunt eu anormal sau mai are si altcineva aceeasi problema? Se poate regla cumva "taria" levierului de ambreiaj ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 14, 2016 Admin Share Postat Octombrie 14, 2016 Nu se poate regla, aceeasi buba si la GT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 15, 2016 Share Postat Octombrie 15, 2016 Baga si tuun drum pe la un service sa isi dea si ei o parere.in bucuresti avem doua : bmw pe centura si mototehnica pe la autogara filaret » Post actualizat in 15 Oct 2016 19:19 Asta e dohc ca nu imi dau seama? » Post actualizat in 15 Oct 2016 19:21 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoangi Postat Octombrie 16, 2016 Share Postat Octombrie 16, 2016 Schimba manetele. Cele originale oricum sunt urate. Nu sunt scumpe http://www.ebay.de/itm/322242759122?_trksid=p2060353.m2748.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT mi se pare extrem de "tare" ambreiajul. Adica necesita mult mai multa forta si este oarecum incomod deoarece chiar si reglat in pozitia cea mai apropiata de maner/ghidon tot mi se pare cam departe-incomod si dupa cativa km prin Bucuresti cu semafoare si trafic aglomerat incep sa ma doara rau mainile, palmele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Octombrie 16, 2016 Share Postat Octombrie 16, 2016 Unde găsesc și eu un manual de reparații pentru K1200r sport? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoangi Postat Octombrie 16, 2016 Share Postat Octombrie 16, 2016 (editat) Pe torrent. Este program (reprom) si are in jur de 280 M, ce contine manuale pentru mai multe motociclete in functie de anul fabricarii. Se instaleaza in comp., tu descarci kitul de instalare. Editat Octombrie 16, 2016 de leoangi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai263788 Postat Octombrie 16, 2016 Share Postat Octombrie 16, 2016 Din cate stiu a fost servisat recent de fostul propietar la mototehnica dar o sa incerc sa schimb manetele. Multumesc pentru sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 Salut ! Am un 1200RT luat SH (provenienta Germania) si mi s-a fisurat flansa rotii spate. Am inteles ca astea s-ar schimba pt recall. Mi-or schimba-o si mie chiar daca n-am luat-o de aici din reprezentanta? Ce credeti? Merci anticipat ! Toate bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 Salut ! Am un 1200RT luat SH (provenienta Germania) si mi s-a fisurat flansa rotii spate. Am inteles ca astea s-ar schimba pt recall. Mi-or schimba-o si mie chiar daca n-am luat-o de aici din reprezentanta? Ce credeti? Merci anticipat ! Toate bune ! Salut, Da, se schimba gratuit ( pe baza VIN) chiar daca nu este luata noua din RO. Suni la reprezentanta si le zici de problema si ei te vor programa. Cel putin Oradea asa face. Stima, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 Salut ! Am un 1200RT luat SH (provenienta Germania) si mi s-a fisurat flansa rotii spate. Am inteles ca astea s-ar schimba pt recall. Mi-or schimba-o si mie chiar daca n-am luat-o de aici din reprezentanta? Ce credeti? Merci anticipat ! Toate bune ! Daca pentru VIN-ul mobrei tale nu s-a schimbat flansa, o pot schimba gratis. Dar nu iti recomand... Am scris cu multe pagini in urma ca flansa noua e doar 2/3 din latimea celei de aluminiu. Drept urmare, se poate intampla ca sa iti capete joc flansa pe canelurile grupului, caz in care nu mai ai ce face cu grupul ala. Ca sa poti pastra flansa veche de aluminiu si sa ai siguranta ca nu se crapa fatidic sub tine, eu am facut o protectie de aluminiu, asta: http://advrider.com/index.php?threads/aluflange-protection-for-the-r1200-rear-wheel-flange.951502/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Salut ! Am un 1200RT luat SH (provenienta Germania) si mi s-a fisurat flansa rotii spate. Am inteles ca astea s-ar schimba pt recall. Mi-or schimba-o si mie chiar daca n-am luat-o de aici din reprezentanta? Ce credeti? Merci anticipat ! Toate bune ! Da, mie mi-au schimbat-o la Bavaria. Suna-i ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Daca pentru VIN-ul mobrei tale nu s-a schimbat flansa, o pot schimba gratis. Dar nu iti recomand... Am scris cu multe pagini in urma ca flansa noua e doar 2/3 din latimea celei de aluminiu. Drept urmare, se poate intampla ca sa iti capete joc flansa pe canelurile grupului, caz in care nu mai ai ce face cu grupul ala. Ca sa poti pastra flansa veche de aluminiu si sa ai siguranta ca nu se crapa fatidic sub tine, eu am facut o protectie de aluminiu, asta: http://advrider.com/index.php?threads/aluflange-protection-for-the-r1200-rear-wheel-flange.951502/ Hmm, super interesanta treaba... nu stiam de ea... banuiesc ca protectia merge si la 1200GT nu doar GS, urmeaza sa-mi schimb uleiul la grup si daca tot mesteresc in zona cred ca ar fi o manevra buna, mai ales ca am observat ceva, ce pareau a fi usoare fisuri (nu pot fi sigur ca n-am X-Ray vision) ale flansei, la ultima schimbare de cauciuc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Merge pe orice, am variante diferite doar daca e janta cu spite - GS sau plina- RT / GT / K / S / etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.