Dan Cata Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 iABS e cam vaga exprimarea, de aia am luat exact cum e pe realoem.com Adica unitatile de dupa cele cu servo, care vin echipate pe toate mobrele BMW. Toate au motorase electrice, inclusiv al meu din 96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Noiembrie 8, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2016 am inteles .deci nu e acela de pe 1150 si /sau 1200 pana in 2007. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 Am să las asta aici. ...Are și un mic telelever pe față Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 Asta chiar exista? Eu cu pustiu meu suntem pasionati de lego . » Post actualizat in 09 Nov 2016 18:51 Chiar mi-ar placea asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 (editat) Asta chiar exista? Eu cu pustiu meu suntem pasionati de lego . » Post actualizat in 09 Nov 2016 18:51 Chiar mi-ar placea asta Mai ai de asteptat putin... The Technic roadster will have 603 pieces, and stands 18 cm high, 33 cm long and 10 cm wide. The set will include a special commemorative Technic piece to celebrated LEGO Technic’s 40th anniversary in 2017, and will be available Jan. 01, 2017. We don’t have word on the price yet. Editat Noiembrie 9, 2016 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Noiembrie 10, 2016 Share Postat Noiembrie 10, 2016 (editat) HAAA!!! Eu am un V4 lego technics. Nu stiu ce model ar fi putut fi. Cum e configurat acum (cruzer) bate in v-max. E hard-tail cu furca springer si e pe lant. Mai poate fi configurat in vitezana. Tot V4, dar cu suspensie spate si tot springer pe fata. Mi-a luat 4 ore sa-l fac, cu manualul in mana. Asa cruzer ramane. Editat Noiembrie 10, 2016 de dezamagitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 10, 2016 Share Postat Noiembrie 10, 2016 Cel mai fain set moto de la Lego Technic (de până acum) cred că este 8051: Nu cred că se mai fabrică din păcate. Cred că vrea să fie un Triumph cu un 3 în linie - deși la față este mai repede Moto Morini Corsaro iar la spate un Benelli TnT. Este cel mai detaliat și arătos.Modelul A (un Triumph Speed Triple cel mai probabil): Modelul B (un Triumph Boneville America?): Dar modelul de GS e foarte promițător În ceea ce privește prețul de vânzare, la Lego este de obicei direct proporțional cu numărul de piese. În medie vorbim despre 10€ per 100 piese. La 600 piese, prețul va fi deci pe la 60-70€.Nu cheltuiți toți banii de revelion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 10, 2016 Share Postat Noiembrie 10, 2016 (editat) Poate e cineva interesat /index.php?/topic/742643-r1200gs-dohc-2010/ Editat Noiembrie 10, 2016 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 19, 2016 Share Postat Noiembrie 19, 2016 O seara buna dupa o super zi de toamna vara tarzie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Noiembrie 19, 2016 Share Postat Noiembrie 19, 2016 HAAA!!! Eu am un V4 lego technics. Nu stiu ce model ar fi putut fi. Cum e configurat acum (cruzer) bate in v-max. E hard-tail cu furca springer si e pe lant. Mai poate fi configurat in vitezana. Tot V4, dar cu suspensie spate si tot springer pe fata. Mi-a luat 4 ore sa-l fac, cu manualul in mana. Asa cruzer ramane. Am si eu un lego in garaj, sa vedem cate ore (luni) imi va lua sa-l fac: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Officer Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 Petre81 de unde esti? Eu am un monosoc . Incerc sa adun cat mai multi posesori de airheaduri sa ne ajutam intre noi cu sfaturi/scule. Vezi aici: /index.php?/topic/739639-bmw-r80-recuperat-dintr-o-magazie-din-germania/?p=4224558 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Decembrie 8, 2016 Share Postat Decembrie 8, 2016 Ca sa nu imi rup ochii in doua cautand pe forum....imi spune si mie cineva unde se pot indrepta jantele cu spite in Bucuresti?....face Bavaria asa ceva? Am pus gume noi azi si parca ar trebui umblat putin la spite.... Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 8, 2016 Admin Share Postat Decembrie 8, 2016 E problema la Gs.uri, nu stiu daca poti rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 8, 2016 Share Postat Decembrie 8, 2016 https://lajumate.ro/centrare-roti-motocicleta-1256869.html https://www.youtube.com/watch?v=7MSl-fYmvWM http://www.motom.ro/restaurari-roti.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Decembrie 8, 2016 Share Postat Decembrie 8, 2016 De indreptat stia tibi pe cineva . Mi-a indreptat si mie una si a fost ok dar de spite nu stiu . Da si tu un tel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 8, 2016 Share Postat Decembrie 8, 2016 Poate zic o tâmpenie: cei care îndreaptă roți de biciclete? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Ianuarie 2, 2017 Share Postat Ianuarie 2, 2017 HNY & La cati mai multi Km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Ianuarie 4, 2017 Share Postat Ianuarie 4, 2017 Va salut si La Multi Ani ! As dori sa va cer parerea in urmatoarea problema: "Pacientul" este un R 850R din 1998. In anii de tinerete motocicleta s-a miscat pe soselele din Germania unde, datorita sarii si altor materiale pentru topirea zapezii folosite in acei ani, a capatat urme de coroziune in diverse locuri. Una dintre cele mai suparatoare (din punct de vedere optic) urmari este corodarea (ruginirea) anumitor suruburi. Fiind iarna iar eu fiind mai tipicar din fire, am avut o initiativa pe care acum o regret. Initiativa a fost sa înlocuiesc suruburile ruginite (evident, numai capetele) cu suruburi de INOX. Din fericire nu am apucat sa înlocuiesc prea multe si am aflat (citit) ca suruburile de INOX sunt SLABE, corespund, ca si clasa de rezistenta, unor suruburi 6.8. Din acest motiv NU se recomanda folosirea de suruburi de INOX la motociclete. Totusi am apucat sa înlocuiesc suruburi mai putin importante (cum ar fi cele care sustin aripa fata sau aparatoarele de noroi) si la acestea nu mai umblu, nefiind solicitate in mod serios. Dar, din pacate, am apucat sa inlocui si 4 suruburi importante si anume cele care fixeaza pe jambele fata placa aia pe care se gaseste montat "pivotul". Le-am si strans la cuplul indicat (20 Nm), cuplu ce reprezinta LIMITA ABSOLUTA SUPERIOARA pentru un surub M8 INOX. Deasemena, conform documetatiei, am pus si lac de asigurare albastru (threadlock), cam mult, cei drept. Va rog sa va exprimati parerea: este cazul sa incerc desfacerea acestor suruburi (asumandu-mi riscurile de rigoare: forfecare cap, deteriorare filet) si sa le înlocuiesc cu altele zincate obisnuite de clasa 8.8 sau 10.9? Sau sa le las asa si sa imi vad de treaba. Operatia de desfacere, in conditiile date, ma cam sperie, pentru ca, in caz de esec, se ajunge la necazuri mari (lucrari ample de demontare - montare cu rectificare de filet sau inlocuire de jambe) Suruburile de INOX folosite sunt M8 x 30 A2-70. Va multumesc pentru pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Ianuarie 4, 2017 Share Postat Ianuarie 4, 2017 Intri pe realoem cauti codul de piesa pt orice piesa iti trece prin cap inclusiv suruburi ,le comanzi la orice magazin de piese ,le inlocuiesti si le stringi la cuplul de stringere cerut de producator.ai grija sa folosesti cuplul de stringere corect ca sunt multe piese de aluminium si pot strica filetul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Ianuarie 4, 2017 Share Postat Ianuarie 4, 2017 Intri pe realoem cauti codul de piesa pt orice piesa iti trece prin cap inclusiv suruburi ,le comanzi la orice magazin de piese ,le inlocuiesti si le stringi la cuplul de stringere cerut de producator.ai grija sa folosesti cuplul de stringere corect ca sunt multe piese de aluminium si pot strica filetul Intri pe realoem cauti codul de piesa pt orice piesa iti trece prin cap inclusiv suruburi ,le comanzi la orice magazin de piese ,le inlocuiesti si le stringi la cuplul de stringere cerut de producator.ai grija sa folosesti cuplul de stringere corect ca sunt multe piese de aluminium si pot strica filetul Asta am făcut și am comandat pe bavauto dar am primit un mail ca nu livrează piese de moto (deși erau listate pe site). Oricum mulțumesc de sfat dar eu ceream o părere nu despre ce AR TREBUI FĂCUT ci despre CE E DE FĂCUT în situația data: le las acolo asa cum le-am montat (cu threatlock și la cuplu corect pentru otel) sau îmi asum riscul de a le desface pentru ca chiar nu sunt de lăsat asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 4, 2017 Admin Share Postat Ianuarie 4, 2017 Eu am inlocuit de ani de zile cu suruburi de inox cam tot, carene, etrieri, discuri etc si nu am avut nicio problema. Prin urmare, de ce sa desfaci doar de dragul de a umbla acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Ianuarie 4, 2017 Share Postat Ianuarie 4, 2017 Pai tocmai asta era intrebarea mea: Are rost sa mai desfac? Sunt suficent de rezistente suruburile de INOX in acel loc? As fi tare incantat daca cineva poate face afirmatia ca sunt suficiente ca rezistenta. Eu unul eram convins ca e OK dar am citit aseara pe powerboxer.de o poveste intreaga referitoare la suruburile de INOX, poveste care m-a pus pe ganduri. Am mai citit pe net standarde, norme, incercari, etc. si rezulta clar ca suruburile de iNOX sunt frumoase si atat. Ca rezistenta la forfecare, incovoiere, tractiune, se situeaza undeva spre clasa 6.8 pe otel. Suruburile originale le am si nu scrie nimic pe ele asa ca nu prea stiu ce decizie sa iau. In alte locuri (aripa fata, aparatoare de noroi, etc) desigur ca le voi inlocui treptat cu INOX fara cel mai mic resentiment Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 4, 2017 Share Postat Ianuarie 4, 2017 (editat) Poti sa le lasi asa cum is, nu se va forfeca nimic. Suruburile alea sunt suficient de groase ca sa nu se rupa. Daca vrei sa te linistesti si mai mult, afla ca, kiturile de protectie furci de la touratech pentru F650 sunt tot m8 din inox, si nu se rupe nimic. Am montat personal pe F650 si pe 1100GS suruburi din inox acolo si nu are nimic. Pot aparea probleme daca ai schimba sa zicem suruburile ce tin discurile de frana, in sensul ca atunci cand o sa vrei sa le desfaci, poti pati sa se strice capul la surub, din hexagon sa faci un oval Da nici aia nu e o problema, ca le poti cresta cu flexul si le desfaci cu o surubelnita foarte lata (nu o sa fie asta o problema la tine, apare doar la GS sau unde mai ai discuri de frana flotante pe fata.) Ca si solutie, daca vreodata patesti asa ceva, poti scoate foarte usor suruburile la care le rotunjesti capul, sudand pe ele o piulita. Cat e inca cald, le desfaci si iese lucrarea curata. Nu am patit pana acum sa nu pot scoate un surub cu capul stricat prin sudura cu electrod de inox Parca acuma imi si face placere sa le scot asa, am o satisfactie cand le vad ca cedeaza Ca mi-am amintit, fugiti de suruburile cu cap cilindric, locas hexagon ce au adancimea la hexagon mica. Am patit sa rotunjesc suruburi ce tin furcile de punte (era deja lucrarea inceputa de altcineva inaintea mea:D ) pentru ca montase cineva un kit de la Givi cred, plastice de protectie la telelever. Suruburile erau extrem de slabe si or ruginit in furci... Aia o fost o lucrare la care am asudat mai mult decat de obicei, dar pana la urma o avut o rezolvare... Daca as fi in locul tau, as lua suruburile originale si le-as inlocui, le strangi unu cate unul, la cuplu, si ai rezolvat. Editat Ianuarie 4, 2017 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Ianuarie 4, 2017 Share Postat Ianuarie 4, 2017 Dan Cata, mulțumesc mult. Asta voiam, o părere de la un om avizat. Le voi lasă acolo asa cum sunt. Ca de arătat, arata foarte bine; sper sa și tina. Un plus ar fi ca în loc de M8x25 (originale) am montat M8x30 (inox A2-70). Sunt, ca și cele originale, cu cap cilindric și lăcaș pentru indus. Dar destul de adânc, când am strâns sa așezat bine capul hexagonal indus. Inca o data, mulțumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amatoru Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 Buna ziua, stie cineva daca filtrul de aer pentru R1200RT model 2005 - 2008 este acelasi si pentru R1200RT model 2009 - 2012 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.