PzKpfW Postat Mai 23, 2017 Share Postat Mai 23, 2017 (editat) range pe display 7km Iar la alimentare au intrat 17.5litri . Înseamnă că și al tău e optimist, dar mai apropiat de adevăr. În principiu mai aveai 1,5L în rezervor. Editat Mai 23, 2017 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Mai 23, 2017 Share Postat Mai 23, 2017 Ai avut dreptate. E intuitiv, se ajunge destul de usor la becurile cu pricina: 4 suruburi la parbriz + 4 suruburi la capacul spate instrumente + 3 suruburi mari care tin instrumentele + cablul de kilometraj si... gata. Evident, becul nu era ars ci numai miscat in soclu de la o groapa, probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Mai 24, 2017 Share Postat Mai 24, 2017 Am zis ca fiind motor mare care se incalzeste repede sa merg pe 300v. 7100 era alegerea optima dar nu este 5w40. Uleiul din grup l-am schimbat ieri. Tot Motul, 80w90. Daca costul pt schimbul de lichid se invarte in jurul acestei sume, atunci este oki. Nu imi place sa fiu "facut". Merci fain de inputuri! Te vaiti si agiti prea mult pentru niste lucruri elementare, schimb ulei, tip, schimb lichid frina la 100 euro?! da ce este nava spatiala? incearca singur si o sa ai satisfactie mai mare decit intrebind pe forum, succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Mai 25, 2017 Share Postat Mai 25, 2017 K1200r sport îmi arată rezervor gol, range 0, deși am plinul făcut... Am întâlnit problema asta pe forum, dar acum cu search nu mai găsesc. Ce se bulea de obicei când face așa? Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Mai 25, 2017 Share Postat Mai 25, 2017 Senzorul din rezervor. Am inteles ca este problema des intalnita la ele. Gasisem pe un forum extern ceva "serviceare" dar nu garanta ca merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 25, 2017 Share Postat Mai 25, 2017 K1200r sport îmi arată rezervor gol, range 0, deși am plinul făcut... Am întâlnit problema asta pe forum, dar acum cu search nu mai găsesc. Ce se bulea de obicei când face așa? Mulțumesc! Este un senzor termosensibil sub formă de bandă care se fixează de un perete intern al rezervorului: Îmbătrânește în timp și începe să-ți arate valori eronate. Parcă se scotea și se c u r ă ț a*. Dar la tine pare să fie o problemă "terminală" dacă-ți arată range 0 și rezervor gol. Sau un contact/fir întrerupt. *@ l.u.v, Dan Cata: nu se poate face dom'le nimic cu filtrul ăla de cuvinte? Adică pot să scriu "căcat" dar nu și "c u r a t"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 26, 2017 Share Postat Mai 26, 2017 Este un senzor termosensibil sub formă de bandă care se fixează de un perete intern al rezervorului: Îmbătrânește în timp și începe să-ți arate valori eronate. Parcă se scotea și se c u r ă ț a*. Dar la tine pare să fie o problemă "terminală" dacă-ți arată range 0 și rezervor gol. Sau un contact/fir întrerupt. *@ l.u.v, Dan Cata: nu se poate face dom'le nimic cu filtrul ăla de cuvinte? Adică pot să scriu "(cuvant urat)" dar nu și "c u r a t"? Salut, Nu prea ai ce sa cureti. Solutia sigura este schimbatul (120eu parca). BMW foloseste o solutie inovativa - banda flexibila din teaca de plastic are 2 circuite - periodic unul este alimentat (si incalzeste banda) si de pe celalalt circuit termosensibil se citeste valoarea rezistentei care este influentata de nivelul benzinei in rezervor. Pentru testare - valorile rezistentelor pe cele 2 circuite: pini 2/3 - 2.4k-2.6k ohmi pini 1/4 - 32-35 ohmi Se pare ca de la vibratii, socuri, diferente de temperatura - apar micro intreruperi pe unul din cele 2 trasee electrice (nu gasesc pe net o poza concludenta - sunt ca un circuit printat in interiorul benzii elastice de plastic). Daca valorile sunt iesite din intevalele de mai sus nu mai indica corect nivelul. Daca unul dintre circuite este intrerupt - se aprinde si triunghiul de eroare pe bord continuu. Se poate incerca "electrocutarea" circuitului defect (intrerupt sau iesit din valorile de mai sus) cu un element piezoelectric (http://www.cheaphumidors.com/blog/lighters/how-does-a-piezo-electric-ignitor-work/). Cel mai la indemana este de la aprinzatoarele de aragaz. Elementul piezo are 2 fire care se leaga la cei doi pini ai circuitului. Se electrocuteaza de 3-5 ori si apoi se masoara rezistenta. Daca nu este in parametrii sau macar apropiat - se reia electrocutarea. Aparent socul electric reface microintreruperile. Daca nu indica chiar corect dupa operatie - nu se poate face recalibrare (GS911 sau diagnoza BMW)- se va intrerupe din nou circuitul din cauza tensiunii folosite la calibrare dar macar nu mai apare triunghiul de eroare pe bord continuu. Am incercat solutia cu electocutarea in 2 cazuri - primul a tinut 2 plinuri si al doilea un pic mai mult (cred ca vre-o 5 plinuri). E fara sens sa iti bati capul cu dat carenele jos, chinuit sa nimeresti pinii .. pus inapoi totul si dupa 3 zile sa fii nevoit sa reiei operatia. Din pacate noul senzor de nivel poate sa tina 1 luna, 2, 3 sau ani. La mine merge inca ok dupa 1.5 ani. Bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Mai 27, 2017 Autor Share Postat Mai 27, 2017 Salutare, Va rog sa ma ajutati! Acus 2 saptamani am ajuns acasa dintr-o tura de 500 km fara probleme. Urmatoarea saptama am spalat motocicleta am pornit-o dupa spalare am lasat sa se incalzeasca pana la 60 de grade si am bagat in garaj. Azi am coborat in garaj am pus testerul GS911( asa doar pt vereificare la inceput de sezon), am facut un autoscan, am verificat senzorii Hall. Toate erau ok. Ma gandem sa verific si TPS -ul. Asa si am facut. Intradevar mi a dat ceva in neregula cu TPS -ul diagnoza dar am ignorat. Dupa aceasta verificare nu pot porni motorul. Nu este nici scanteie , nici benzina. Cineva ce idei?? E vorba de un K 1200 RS din 2002. » Post actualizat in 29 May 2017 05:48S-a rezolvat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 29, 2017 Admin Share Postat Mai 29, 2017 Păi spune si ce era de vina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Mai 29, 2017 Autor Share Postat Mai 29, 2017 Din cauza testarii senzorii Hall, Motronicul a blocat prornirea. S-a rezolvat prin resetarea Motronicului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 Corect, diagnoza are un mod in care iti blocheaza motronicul sa porneasca pana ce nu verifici senzorii hall ca is OK. Dupa ce intri in modul de testare si trece testul cu senzorii, abia atunci poti porni motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoangi Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 (editat) Daca dai doar o cizma ar fi nevoie noaptea, pe plaja, la folk, la intrunirea Seawolf. O pui langa boxa din dreapta ca stim noi ce sa facem cu ea. Pune-ti cizmele la vanzari, lasa-ne pe noi cu problemele noastre. Cizme enduro BMW GS: /index.php?/topic/747111-cizme-enduro-bmw-gs-nr-45/ Editat Mai 31, 2017 de leoangi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 K1200r sport îmi arată rezervor gol, range 0, deși am plinul făcut... Am întâlnit problema asta pe forum, dar acum cu search nu mai găsesc. Ce se bulea de obicei când face așa? Mulțumesc! Mda, senzorul despre care mi-ați spus e de vină. 600 și ceva de lei și rezolvat problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 salut baieti am si eu o rugaminte la voi, cei care aveti k1100lt, v-as ruga sa imi faceti o poza la cricul lateral pt ca nu m-ai stiut sa il montez la loc ) mi-a facut figura cu senzoru de la cric si nu mi-a mai pornit, si nestiind exact ce e pe acolo m-am pus sa il dau jos, am rezolvat problema dar e puzzle, nu mai stiu sa il pun la loc, sunt foarte multe piese. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoangi Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 (editat) descarca manualul de aici si o sa rezolvi mai multe http://www.manualedereparatie.info/download/BMW-K1100LT-Repair-Manual.html La pagina 46.26. salut baieti am si eu o rugaminte la voi, cei care aveti k1100lt, v-as ruga sa imi faceti o poza la cricul lateral pt ca nu m-ai stiut sa il montez la loc ) mi-a facut figura cu senzoru de la cric si nu mi-a mai pornit, si nestiind exact ce e pe acolo m-am pus sa il dau jos, am rezolvat problema dar e puzzle, nu mai stiu sa il pun la loc, sunt foarte multe piese. mersi Editat Mai 31, 2017 de leoangi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragos Mereuta Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Salutare! Cam cât ar trebui să consume un bmw r1150rt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Iunie 3, 2017 Share Postat Iunie 3, 2017 Salutare baieti. De curand sunt detinatorul unui R 1200 RT de care m-am indragostit. Singura problema e ca am 1,72 inaltime si ajung la limita cu seaua (standard) data pe treapta de jos. Va intreb de unde a-s putea cumpara una extra low sau daca a-s retapita(tai din burete) a-r mai fi ok din moment ce are si incalzire ? Pe fosta R 1100 RT am avut sansa si am schimbat-o cu cineva foarte inalt, insa cu asta sansele sunt mai mici. Va multumesc de eventuale pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Iunie 4, 2017 Share Postat Iunie 4, 2017 O poti retapita, si iese cu pana la 5 cm mai joasa. Eu am tot 1.72, am retapitat si ajung perfect de pe un r1100gs. Ia legatura cu Dan (0761326424) din timisoara. Trimiti ambele sei pe curier si ti le trimite inapoi in aprox o saptamana coborate. Daca ai doua sei, te va costa aprox 100 euro + transport. Una singura 50 euro. Omul este extraordinar. Dan Cata poate confirma. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 4, 2017 Admin Share Postat Iunie 4, 2017 Nu mai face sei de anul trecut, din ce stiu eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iunie 4, 2017 Share Postat Iunie 4, 2017 Mai sunt cei din Ploiești care retapițează șei. Am luat cartea lor de vizită la smaeb. Dacă aveți nevoie de număr, îl caut și îl postez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Iunie 4, 2017 Share Postat Iunie 4, 2017 Am vazut sei facute de Dan de la Timisoara. Mai ceva ca originalul. Din pacate ceva s-a intamplat si nu mai face. Am sa-i dau totusi un telefon sa fiu ultimul client. Tornada ajuta-ma cu baietii de la Ploiesti. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iunie 4, 2017 Share Postat Iunie 4, 2017 Deci, pe cartea de vizită scrie așa: Popa Dacian 0722.593.935 Motovis custom Ploiești La smaeb aveau niște exemple de șei făcute de ei și arătau beton. Singura chestie care nu mi-a plăcut e ca făceau programări pentru câteva luni mai târziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Iunie 5, 2017 Share Postat Iunie 5, 2017 Salutare! Cam cât ar trebui să consume un bmw r1150rt? afara consuma cam 5-6%, viteza intre 90-120 km/h in oras, consuma cam 8-9% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 (editat) Pai e simplu... Mann W 712/38 oil filter Please be sure of your application for this filter before ordering Oil filter MANN/Mahle OC91 MW712 for BMW 4 Valve Flat Twin K100/ Oil filter for BMW 4 Valve Flat Twin and K 100/75 Original equipment manufacturer quality Il iei pe ala mai scump, doar ai bani, esti posesor de BMW ce naiba https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/catalog/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Ventilator,%20Hydraulics,%20Oil%20Filter/W%20712 https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/catalog/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Oil%20Filter/MW%20712 Intre aceste două filtre pare sa fie o diferență, anume acea „presiune deschidere supapă 2.5 bar”. Credeți că e ceva important? MW 712 e de trei ori mai scump. Cel mai bun preț l-am găsit la Autokarma: 11 lei w 712/ 36 lei mw 712. Editat Iunie 7, 2017 de proffroad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 7, 2017 Admin Share Postat Iunie 7, 2017 MW 712 e de trei ori mai scump. Cel mai bun preț l-am găsit la Autokarma: 11 lei w 712/ 36 lei mw 712. Inteleg ca de trei ori ai scump inseamna 36 ron si nu stii daca sa platesti suma asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.