Sari la conținut

Postări Recomandate

range pe display 7km :) Iar la alimentare au intrat 17.5litri .

Înseamnă că și al tău e optimist, dar mai apropiat de adevăr. În principiu mai aveai 1,5L în rezervor.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai avut dreptate. E intuitiv, se ajunge destul de usor la becurile cu pricina: 4 suruburi la parbriz + 4 suruburi la capacul spate instrumente + 3 suruburi mari care tin instrumentele + cablul de kilometraj si... gata. Evident, becul nu era ars ci numai miscat in soclu de la o groapa, probabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis ca fiind motor mare care se incalzeste repede sa merg pe 300v. 7100 era alegerea optima dar nu este 5w40.

Uleiul din grup l-am schimbat ieri. Tot Motul, 80w90.

 

Daca costul pt schimbul de lichid se invarte in jurul acestei sume, atunci este oki. Nu imi place sa fiu "facut". Merci fain de inputuri!

Te vaiti si agiti prea mult pentru niste lucruri elementare, schimb ulei, tip, schimb lichid frina la 100 euro?! da ce este nava spatiala? incearca singur si o sa ai satisfactie mai mare decit intrebind pe forum, succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K1200r sport îmi arată rezervor gol, range 0, deși am plinul făcut... Am întâlnit problema asta pe forum, dar acum cu search nu mai găsesc. Ce se bulea de obicei când face așa? Mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorul din rezervor. Am inteles ca este problema des intalnita la ele. Gasisem pe un forum extern ceva "serviceare" dar nu garanta ca merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K1200r sport îmi arată rezervor gol, range 0, deși am plinul făcut... Am întâlnit problema asta pe forum, dar acum cu search nu mai găsesc. Ce se bulea de obicei când face așa? Mulțumesc!

 

Este un senzor termosensibil sub formă de bandă care se fixează de un perete intern al rezervorului:

 

FLS-547-2.jpg

Îmbătrânește în timp și începe să-ți arate valori eronate. Parcă se scotea și se c u r ă ț a*. Dar la tine pare să fie o problemă "terminală" dacă-ți arată range 0 și rezervor gol. Sau un contact/fir întrerupt.

 

*@ l.u.v, Dan Cata: nu se poate face dom'le nimic cu filtrul ăla de cuvinte? Adică pot să scriu "căcat" dar nu și "c u r a t"? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un senzor termosensibil sub formă de bandă care se fixează de un perete intern al rezervorului:

 

 

Îmbătrânește în timp și începe să-ți arate valori eronate. Parcă se scotea și se c u r ă ț a*. Dar la tine pare să fie o problemă "terminală" dacă-ți arată range 0 și rezervor gol. Sau un contact/fir întrerupt.

 

*@ l.u.v, Dan Cata: nu se poate face dom'le nimic cu filtrul ăla de cuvinte? Adică pot să scriu "(cuvant urat)" dar nu și "c u r a t"? :D

Salut,

 

Nu prea ai ce sa cureti. Solutia sigura este schimbatul (120eu parca).

BMW foloseste o solutie inovativa - banda flexibila din teaca de plastic are 2 circuite - periodic unul este alimentat (si incalzeste banda) si de pe celalalt circuit termosensibil se citeste valoarea rezistentei care este influentata de nivelul benzinei in rezervor.

Pentru testare - valorile rezistentelor pe cele 2 circuite:

pini 2/3 - 2.4k-2.6k ohmi

pini 1/4 - 32-35 ohmi

Se pare ca de la vibratii, socuri, diferente de temperatura - apar micro intreruperi pe unul din cele 2 trasee electrice (nu gasesc pe net o poza concludenta - sunt ca un circuit printat in interiorul benzii elastice de plastic).

 

Daca valorile sunt iesite din intevalele de mai sus nu mai indica corect nivelul. Daca unul dintre circuite este intrerupt - se aprinde si triunghiul de eroare pe bord continuu.

Se poate incerca "electrocutarea" circuitului defect (intrerupt sau iesit din valorile de mai sus) cu un element piezoelectric (http://www.cheaphumidors.com/blog/lighters/how-does-a-piezo-electric-ignitor-work/).

Cel mai la indemana este de la aprinzatoarele de aragaz. Elementul piezo are 2 fire care se leaga la cei doi pini ai circuitului.

Se electrocuteaza de 3-5 ori si apoi se masoara rezistenta. Daca nu este in parametrii sau macar apropiat - se reia electrocutarea.

Aparent socul electric reface microintreruperile.

 

Daca nu indica chiar corect dupa operatie - nu se poate face recalibrare (GS911 sau diagnoza BMW)- se va intrerupe din nou circuitul din cauza tensiunii folosite la calibrare dar macar nu mai apare triunghiul de eroare pe bord continuu.

Am incercat solutia cu electocutarea in 2 cazuri - primul a tinut 2 plinuri si al doilea un pic mai mult (cred ca vre-o 5 plinuri).

E fara sens sa iti bati capul cu dat carenele jos, chinuit sa nimeresti pinii .. pus inapoi totul si dupa 3 zile sa fii nevoit sa reiei operatia.

Din pacate noul senzor de nivel poate sa tina 1 luna, 2, 3 sau ani. La mine merge inca ok dupa 1.5 ani.

 

Bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Va rog sa ma ajutati!

 

Acus 2 saptamani am ajuns acasa dintr-o tura de 500 km fara probleme. Urmatoarea saptama am spalat motocicleta am pornit-o dupa spalare am lasat sa se incalzeasca pana la 60 de grade si am bagat in garaj. Azi am coborat in garaj am pus testerul GS911( asa doar pt vereificare la inceput de sezon), am facut un autoscan, am verificat senzorii Hall. Toate erau ok. Ma gandem sa verific si TPS -ul. Asa si am facut. Intradevar mi a dat ceva in neregula cu TPS -ul diagnoza dar am ignorat. Dupa aceasta verificare nu pot porni motorul. Nu este nici scanteie , nici benzina.

 

Cineva ce idei??

E vorba de un K 1200 RS din 2002.


» Post actualizat in 29 May 2017 05:48

S-a rezolvat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, diagnoza are un mod in care iti blocheaza motronicul sa porneasca pana ce nu verifici senzorii hall ca is OK. Dupa ce intri in modul de testare si trece testul cu senzorii, abia atunci poti porni motorul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca dai doar o cizma ar fi nevoie noaptea, pe plaja, la folk, la intrunirea Seawolf. O pui langa boxa din dreapta ca stim noi ce sa facem cu ea. Pune-ti cizmele la vanzari, lasa-ne pe noi cu problemele noastre.

 

Editat de leoangi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K1200r sport îmi arată rezervor gol, range 0, deși am plinul făcut... Am întâlnit problema asta pe forum, dar acum cu search nu mai găsesc. Ce se bulea de obicei când face așa? Mulțumesc!

Mda, senzorul despre care mi-ați spus e de vină. 600 și ceva de lei și rezolvat problema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti

am si eu o rugaminte la voi, cei care aveti k1100lt, v-as ruga sa imi faceti o poza la cricul lateral pt ca nu m-ai stiut sa il montez la loc :))

mi-a facut figura cu senzoru de la cric si nu mi-a mai pornit, si nestiind exact ce e pe acolo m-am pus sa il dau jos, am rezolvat problema dar e puzzle, nu mai stiu sa il pun la loc, sunt foarte multe piese.

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

descarca manualul de aici si o sa rezolvi mai multe

http://www.manualedereparatie.info/download/BMW-K1100LT-Repair-Manual.html

 

 

La pagina 46.26.

 

salut baieti

am si eu o rugaminte la voi, cei care aveti k1100lt, v-as ruga sa imi faceti o poza la cricul lateral pt ca nu m-ai stiut sa il montez la loc :))

mi-a facut figura cu senzoru de la cric si nu mi-a mai pornit, si nestiind exact ce e pe acolo m-am pus sa il dau jos, am rezolvat problema dar e puzzle, nu mai stiu sa il pun la loc, sunt foarte multe piese.

mersi

Editat de leoangi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti. De curand sunt detinatorul unui R 1200 RT de care m-am indragostit. Singura problema e ca am 1,72 inaltime si ajung la limita cu seaua (standard) data pe treapta de jos. Va intreb de unde a-s putea cumpara una extra low sau daca a-s retapita(tai din burete) a-r mai fi ok din moment ce are si incalzire ? Pe fosta R 1100 RT am avut sansa si am schimbat-o cu cineva foarte inalt, insa cu asta sansele sunt mai mici. Va multumesc de eventuale pareri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O poti retapita, si iese cu pana la 5 cm mai joasa.

Eu am tot 1.72, am retapitat si ajung perfect de pe un r1100gs.

Ia legatura cu Dan (0761326424) din timisoara. Trimiti ambele sei pe curier si ti le trimite inapoi in aprox o saptamana coborate. Daca ai doua sei, te va costa aprox 100 euro + transport. Una singura 50 euro.

Omul este extraordinar. Dan Cata poate confirma.

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut sei facute de Dan de la Timisoara. Mai ceva ca originalul. Din pacate ceva s-a intamplat si nu mai face. Am sa-i dau totusi un telefon sa fiu ultimul client. Tornada ajuta-ma cu baietii de la Ploiesti. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, pe cartea de vizită scrie așa:

Popa Dacian

0722.593.935

Motovis custom

Ploiești

 

La smaeb aveau niște exemple de șei făcute de ei și arătau beton.

Singura chestie care nu mi-a plăcut e ca făceau programări pentru câteva luni mai târziu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Cam cât ar trebui să consume un bmw r1150rt?

 

afara consuma cam 5-6%, viteza intre 90-120 km/h

in oras, consuma cam 8-9%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e simplu... smile.gif

 

Mann W 712/38 oil filter Please be sure of your application for this filter before ordering

 

Oil filter MANN/Mahle OC91 MW712 for BMW 4 Valve Flat Twin K100/ Oil filter for BMW 4 Valve Flat Twin and K 100/75 Original equipment manufacturer quality

 

Il iei pe ala mai scump, doar ai bani, esti posesor de BMW ce naiba laugh.gif

https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/catalog/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Ventilator,%20Hydraulics,%20Oil%20Filter/W%20712

https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/catalog/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Oil%20Filter/MW%20712

 

Intre aceste două filtre pare sa fie o diferență, anume acea „presiune deschidere supapă 2.5 bar”. Credeți că e ceva important? MW 712 e de trei ori mai scump.

Cel mai bun preț l-am găsit la Autokarma: 11 lei w 712/ 36 lei mw 712.

Editat de proffroad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

MW 712 e de trei ori mai scump.

Cel mai bun preț l-am găsit la Autokarma: 11 lei w 712/ 36 lei mw 712.

Inteleg ca de trei ori ai scump inseamna 36 ron si nu stii daca sa platesti suma asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...