Sagetatu Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 Eu am pus ulei de motor 20-50 Castrol. Si dupa 3 ani cand am verificat, arata perfect si a functionat perfect. Si tot de ala am reschimbat (ce-am avut). Acu na, daca tot comanzi pune ceva specific. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 27, 2017 Share Postat August 27, 2017 La vechiu motor am avut Scorpio Sr i900r. Alarma cu senzor de perimetru, senzor de soc si pager. Foarte multumit de ea, am folosit-o aproape 7 ani. Acum-s in cautare de o alarma noua, dar deocamdata inclin tot spre Scorpio. Salut, Vezi si Starlink cu tracker GPS. Cu putin efort se pot programa sa iti logheze pe un site rutele tale (free tracking). Doar cartela de net te costa. In plus cum costurile sunt OS si in EU - poti sa folosesti facilitatea si acolo. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 Vad pe strada din ce in ce mai multe BMW-uri. Si vad ca nu a mai facut nimeni o intrunire specifica. Personal de la ultima intrunire facuta de Dan Cata am venit mult mai relaxat decat am fost anul asta in concediu la mare, de unde am venit cu capu mare de la atata fosnet si galagie. Nu cred ca cine are un bmw si are timp liber nu ar veni oriunde in tara asta sa petreaca 2 zile la o pensiune ochioasa cu un traseu interesant si o muzica buna mai in surdina, cu un vin nobil sau o palinca cu margelute. Care e explicatia ? Nu mai au rost aceste intruniri si am ramas eu nostalgic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Septembrie 2, 2017 Share Postat Septembrie 2, 2017 Eu am participat la toate intilnirile BMW Camp, chiar daca nu a stat la toate peste noapte, frumos, linistit, locatii deosebite, din pacate organizatorul traditional s-a suparat si nu mai vrea complicatii. Daca se ofera cineva sa preia organizarea ar fi foarte bine, iar eu pot ajuta, sper sa reluam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 Am o intrebare pt posesorii de BMW 650 CS Scarver: Ce dimensiune au anvelopele la modelul asta? Pe unele site-uri apare fata 100 si spate 130, pe altele 110 fata si 160 spate. Si ceva pareri ale posesorilor de CS ar fi binevenite, ca nu am apucat sa incalec pe vreuna. Avantaje/dezavantaje la modelul respectiv. Cureaua am vazut ca costa 300 de euro, asta ma cam sperie sincer. Am un Kawasaki ER 5 in momentul de fata, nu am probleme cu el , dar parca as incerca si altceva dupa 9 ani cu acelasi motor si 47000 de km facuti. Specific ca nu am pilotat alte mobre in afara de a mea, deci nu stiu cum e pe monocilindru, tricilindru sau 4 in linie. Un amic cu care am vb zicea ca o sa fiu dezamagit, ca vreau cu 1 cilindru, ca nu-s fiabile, ca merg inapoi de la 2 cilindri la 1, ca au vibratii mari astea, etc. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 Am o intrebare pt posesorii de BMW 650 CS Scarver: Ce dimensiune au anvelopele la modelul asta? Pe unele site-uri apare fata 100 si spate 130, pe altele 110 fata si 160 spate. Si ceva pareri ale posesorilor de CS ar fi binevenite, ca nu am apucat sa incalec pe vreuna. Avantaje/dezavantaje la modelul respectiv. Cureaua am vazut ca costa 300 de euro, asta ma cam sperie sincer. Am un Kawasaki ER 5 in momentul de fata, nu am probleme cu el , dar parca as incerca si altceva dupa 9 ani cu acelasi motor si 47000 de km facuti. Specific ca nu am pilotat alte mobre in afara de a mea, deci nu stiu cum e pe monocilindru, tricilindru sau 4 in linie. Un amic cu care am vb zicea ca o sa fiu dezamagit, ca vreau cu 1 cilindru, ca nu-s fiabile, ca merg inapoi de la 2 cilindri la 1, ca au vibratii mari astea, etc. Multumesc. Scarverul are o bicicleta super in schimb motorul e un gunoi, nu are putere. Zici ca trage sa moara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 Bine că-n Scarver aruncați cu pietre, dar pe 650GS (același motor, greutate mai mare) îl lăudați Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 Totusi, ce dimensiuni au gumele? 130 sau 160 pe spate? Si cureaua aia nu se poate achzitiona una aftermarket, la un pret mai decent? Doar sunt curele de toate felurile in comert, nu se potriveste numai originala? La ER-5 ul meu cu 300 de euro imi cumpar motorul ( de pe motocicleta), nu o amarata de curea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 9, 2017 Share Postat Septembrie 9, 2017 Totusi, ce dimensiuni au gumele? http://www.motorradonline.de/vergleichstest/technische-daten-bmwf-650-cs.81267.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remijaru Postat Septembrie 10, 2017 Share Postat Septembrie 10, 2017 Salutare.caut si tot caut (poate nu folosesc cuvintele potrivite) sa aflu dimensiunea difuzoarelor audio de pe r1150 rt ,an 2001. vreau sa le schimb cu ceva mai calitativ si eventula mai puternice putin,dar nu gasesc mai nimic despre ele. a schimbat careva difuzoarele,sau aveti idee unde pot afla ceea ce ma "roade"? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Septembrie 11, 2017 Share Postat Septembrie 11, 2017 (editat) De ce nu le masori pe cele de pe motor? E asa de complicat de desfacut? Editat Septembrie 11, 2017 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remijaru Postat Septembrie 11, 2017 Share Postat Septembrie 11, 2017 cam da.fereasca sfantul sa se arda un beculet din ceasurile de la bord,am demontat toata fata pentru a ajunge la ele.imi pare rau ca nu am profitat atunci de ocazie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topofane Postat Septembrie 16, 2017 Share Postat Septembrie 16, 2017 Salutare tuturor posesorilor de BMW. Am un bmw f800st și m-ar interesa să-i pun o tobă aftermarket. O tobă care mi-a plăcut foarte mult este AC Schnitzer STEALTH Exhaust. Căutând pe internet nu am găsit să existe dealer AC Schnitzer în România pe partea moto. Există vreun magazin în România care vinde tobe de la ei? Și dacă aș cumpăra din afară, aș avea probleme cu omologarea/itp-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 16, 2017 Share Postat Septembrie 16, 2017 Există vreun magazin în România care vinde tobe de la ei? Și dacă aș cumpăra din afară, aș avea probleme cu omologarea/itp-ul? Cred ca cel mai simplu comanzi direct la ei, transportul n-ar trebui sa fie o avere, poate il ofera chiar gratis la suma aia, dar oricum asa eviti un eventual adaos (curs de schimb, comision de vanzare etc). De ITP si omologare n-ar trebui sa-ti faci griji, normal ar fi sa ti-o trimita cu un certificat ca este omologata in EU pt. modelul tau de moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 19, 2017 Autor Share Postat Septembrie 19, 2017 Salutare, a avut probleme cineva cu modulatorul de ABS si/ sau servo de la iABS? Daca da cum a rezolvat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 19, 2017 Admin Share Postat Septembrie 19, 2017 Doar prin schimbare, gasesti sh pe ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Ai doua optiuni: - alta unitate tot de pe aceasi mobra, cu acelasi coding. - iei kitul de pe aceeasi mobra fara ABS, scoti conductele vechi sau le izolezi sa nu intre praf in timp, legi conductele noi, iar ca sa se aprinda stopul si sa nu mearga motorasele, desfaci partea electronica de pe unitate, scoti cele doua mufe ribbon de pe placa si atasezi inapoi partea electronica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 19, 2017 Autor Share Postat Septembrie 19, 2017 Mersi baieti Nu e cazul dar nu se stie niciodata Am auzit ca nu merge montat alta sh( unitate ABS) ca si la ABSII sau daca se montaeza trebuie reprogramat. P.S am vazut ca se poate ocoli unitatea prin niste conducte de frana bypass cumparat de la BMW- asa cum zice si Dan Cata. Numai nu stiam ce mai trebuie facut la partea electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Octombrie 4, 2017 Share Postat Octombrie 4, 2017 (editat) Vă salut! Vreau să repar o cutie de viteze cu 6 trepte de R1150RT și aș avea nevoie de pinioanele pentru treapta I. Poate are cineva o cutie care are alt defect și este dispus să dea aceste pinioane. Pe de altă parte, am avut ceva probleme cu motocicleta mea: pornește câteodată mai greu la cald, ba chiar la un drum mai lung s-a oprit și n-a mai pornit decât după ce am asteptat vreo 30 min să se răcească. Care ar fi problema? Ce să verific sau să schimb? Editat Octombrie 4, 2017 de proffroad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 4, 2017 Admin Share Postat Octombrie 4, 2017 Nu gasesti asa ceva la noi. Pe de alta parte nu stiu cine iti poate repara cutia, dar nu te sfatuiesc s-o faci. In trecut am incercat sa repar si eu si am cheltuit aiurea vreo 7-800 euro degeaba, m-a tinut cateva luni. Am cumparat alta sh cu 400 euro si merge ca noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Octombrie 4, 2017 Share Postat Octombrie 4, 2017 Dacă cineva ar avea o cutie defectă, ar merita încercarea, având în vedere că în manualele de reparație există și această operație. Dar asta ar însemna să nu coste prea mult piesele. O cutie SH poate fi cam scumpă la 400 euro, dacă provine de pe vreo motocicletă „chinuită”. Ce probleme ați avut la cutie, de a trebuit să o înlocuiți? Cea defectă era ce îmi trebuie mie? Poate o găsim pe undeva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 4, 2017 Admin Share Postat Octombrie 4, 2017 Fara suparare, dar este multa naivitate in ce spuneti. Eu am trecut prin asa ceva, prin urmare stiu ce spun. Probabil nu stiti ca reparatia unei cutii de viteza este cea mai complicata operatiune tehnica la o motocicleta. In primul rand in niciun manual de reparatie nu scrie ca reparatiile se fac cu piese sh, ci doar noi! In al doilea rand, a pune piese sh intr-o cutie de viteze si a imperechea doua cutii este un nonsens. Acolo sunt niste angrenaje extrem de precise, piesele cutiilor au uzuri diferite, chiar daca motocicletele au cam aceasi numar de kilometri, depinde foarte mult de stilul de mers al fiecaruia. Se pot imperechea, dar dupa ceva timp crapa la loc. Pe de alta parte, orice piesa noua din angrenajul cutiei este extrem de scumpa, orice reparatie minima cu piese noi te duce la 7-800 euro minim. O cutie SH scumpa la 400 euro? In Germania una singura costa atat, restul de la 500 in sus! https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=BMW+R1150RT+GETRIEBE&_sop=2 Eu am LT, nu RT, nu se potriveste nimic din cutii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 5, 2017 Share Postat Octombrie 5, 2017 Iti dau eu o cutie de 1150RT, da-mi adresa pe PM si iti platesti transportul la curier. Daca ai drum prin cluj sau tovarasi care au drum e si mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Octombrie 5, 2017 Share Postat Octombrie 5, 2017 Vă mulțumesc mult, Dan, acum am citit și aștept răspuns de la un prieten care ar putea ajunge prin Cluj. Dacă nu, vă trimit imediat adresa pentru curier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Octombrie 5, 2017 Share Postat Octombrie 5, 2017 Fara suparare, dar este multa naivitate in ce spuneti. Eu am trecut prin asa ceva, prin urmare stiu ce spun. Probabil nu stiti ca reparatia unei cutii de viteza este cea mai complicata operatiune tehnica la o motocicleta. In primul rand in niciun manual de reparatie nu scrie ca reparatiile se fac cu piese sh, ci doar noi! Depinde ce pretentii ai, daca vrei sa fie "ca noua" atunci musai piese noi dar daca vrei sa fie functionala merge si ceva SH cu uzuri minime. Vad ca are pinioane drepte, astea sunt cel mai putin pretentioase la reparatii iar singurul risc major ar fi un zgomot de rulare dar fiind vorba de treapta a 1-a nu poate fi deranjant. Si eu as opta pentru o cutie SH dar trebuie sa-i stii istoricul, altfel risti sa ajungi de unde ai plecat. Se pot imperechea, dar dupa ceva timp crapa la loc. Pinioanele nu crapa de la "dezperechere", ci se uzeaza prematur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.