Jump to content

Recommended Posts

La 29.05.2020 la 11:51, rebel1 a spus:

Salutare la toti!

 

Avem vreun posesor prin Timisoara, sau imprejurimi de BMW R1200 RT - an 2008-2010?

As avea nevoie de un info, si as vrea sa vad pozitia la el.. dau si berea - evident  .

 

 

Multam' si asfalt uscat la toata lumea!

Sunt din Arad...adica de langa Arad (Curtici).

Am un RT de 2014...daca te ajut cu ceva...scrie pe PM.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 9.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da are cablu, am gasit la AB Otopeni, cablu de ambreiaj si accelerarie 508 lei, vine saptamina asta.

 

Link to post
Share on other sites
La 26.05.2020 la 15:20, Dan Cata a spus:

Numa mie mi se pare ca proiectoarele alea is din alt film decat cel cu motorul? :)

Nici nu te contrazic :) N-ai vazut inseamna nici claxonul de pe crashbar. Nu-s chiar din alt film, dar alt episod sigur, iar la beleuzii astia pe aici le plac mobrele 'cocalarite' in toate felurile, gen astea nino-nino, bine ca boxele nu merg (desi are jigania si din alea), dar ideea e sa plece de la mine, ca sa iau alte jucarii si oricum nu prea am cine stie ce timp de ea... I-am tras poze si e de vanzare :D 

IMG_7559.jpg

IMG_7562.jpg

IMG_7563.jpg

IMG_7564.jpg

Edited by Banzay
Link to post
Share on other sites
  • Admin
Acum 6 ore, Banzay a spus:

iar la beleuzii astia pe aici le plac mobrele 'cocalarite' in toate felurile, gen astea nino-nino,

Ai dreptate cu americanii! 

Activez și pe un forum Kawa GTR, am rămas uimit de cât prost gust dau dovadă! 

Strică mobrele cu niște căcaturi și brizbrizuri absolut dezgustătoare 🙈🤨 

Link to post
Share on other sites

Va salut. 

Vreau sa schimb uleiul in cutia de viteze și in grup. Ce ulei recomandați 75w90, am înțeles ca, Castrol e recomandat dar am văzut foarte multe tipuri de castrol 75w90 la diferite prețuri și nu știu care ar fi mai bun. Mersi. 

Link to post
Share on other sites

Salut,

Citez aici recomadarea primita de la cineva foarte priceput in specificitatile BMW, recomandare pe care am urmat-o pana acum fara probleme:

 

Cutie - schimbat ulei cu sintetic neaparat, cam 750ml-800ml - pana incepe sa curga prin gaura in afara.

https://www.emag.ro/ulei-cutie-viteze-liqui-moly-75w-140-1l-4421liquimoly/pd/D6J2V3BBM/?X-Search-Id=2d27de601eee39d32b62&X-Product-Id=1040754&X-Search-Page=1&X-Search-Position=5&X-Search-Action=view 

Eu pun si un aditiv cu MoS2 (MoS2 este extraordinar pentru locurile unde ai presiuni) https://www.emag.ro/aditiv-ulei-cutie-viteze-liqui-moly-mos2-20-gr-1040liquimoly/pd/DMV2V3BBM/?X-Search-Id=cdd997fa9220526f4412&X-Product-Id=1040789&X-Search-Page=1&X-Search-Position=5&X-Search-Action=view


Spor!

Link to post
Share on other sites
Neaparat GL5. Eu pun 80w90, gasesti usor de la Castrol.



Mulțumesc. Și in cutia de viteze și la cardan. In cutie am văzut ca trebuie 900gr și in grup 180. O sa iau 2L
Uni recomanda și aditiv, e indicat?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Asta e bun? Care e diferența între 75w și 80w ?

8FD16D1E-6867-4651-93AD-BDFEADC3D485.png

Link to post
Share on other sites

Buna ziua, sunt proaspatul posesor al unui Bmw R 1200R, an 2010, sunt din Tulcea si am o intrebare, de fapt mai multe...

exista cineva prin apropiere care ar putea sa reseteze  SERVICE din bord ? Mentionez ca urmatoarea servisare trebuia facuta in aprilie 2021 dar am desfacut bornele de la acumulator (pt montarea unei prize de incarcator C-tek...) si a aparut SERVICE (04-2020). 

Multumesc  .

PS. E cumva gresit acest mod de incarcare ?

Sunt marinar si lucrez o luna cu o luna , de aceea am recurs la aceasta metoda...

 

 

 

 

IMG-6887.thumb.jpg.d19c011bc3345905205cfbd351ebc640.jpgIMG-7134.thumb.jpg.b4e63b6c09e44e95f18b1a8d942d7d23.jpgIMG-6888.thumb.jpg.6da688a028b604fa9af338d86fcee5c2.jpg

Link to post
Share on other sites

Salut,

M-a prins microbul adventure si as avea nevoie de niste pareri.

Am avut ocazia sa testez un bmw f850gs in doua randuri si am ramas surprins in mod placut de experienta.

Din pacate, nu cunosc pe nimeni care sa detina un f800gs pentru a schimba niste opinii/sfaturi in functie de care sa ma orientez la o eventuala achizitie.

 

Ce ati alege intre f800gs si f850gs si de ce ? 

 

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, diclofenac a spus:

Buna ziua, sunt proaspatul posesor al unui Bmw R 1200R, an 2010, sunt din Tulcea si am o intrebare, de fapt mai multe...

exista cineva prin apropiere care ar putea sa reseteze  SERVICE din bord ? Mentionez ca urmatoarea servisare trebuia facuta in aprilie 2021 dar am desfacut bornele de la acumulator (pt montarea unei prize de incarcator C-tek...) si a aparut SERVICE (04-2020). 

Multumesc  .

PS. E cumva gresit acest mod de incarcare ?

Sunt marinar si lucrez o luna cu o luna , de aceea am recurs la aceasta metoda...

 

 

 

 

IMG-6887.thumb.jpg.d19c011bc3345905205cfbd351ebc640.jpgIMG-7134.thumb.jpg.b4e63b6c09e44e95f18b1a8d942d7d23.jpgIMG-6888.thumb.jpg.6da688a028b604fa9af338d86fcee5c2.jpg

E ceva ciudat. Nu are de ce sa se aprinda daca a avut service facut si resetat.

 

Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, bmf_raider a spus:

Salut,

M-a prins microbul adventure si as avea nevoie de niste pareri.

Am avut ocazia sa testez un bmw f850gs in doua randuri si am ramas surprins in mod placut de experienta.

Din pacate, nu cunosc pe nimeni care sa detina un f800gs pentru a schimba niste opinii/sfaturi in functie de care sa ma orientez la o eventuala achizitie.

 

Ce ati alege intre f800gs si f850gs si de ce ? 

 

Salut.

Eu am F800GS, dar nu am mers pe F850GS. Am avut ocazia sa ma sui si sa examinez unul la Bavaria, multe repere mi s-au parut f cheap comparativ cu a mea (gen plastice, vopseaua de pe capacul rezervorului, etc) si luata de pe cric pare mai top-heavy ca F800GS-ul. De fapt, in orice review ai sa vezi ca despre modelul vechi se spune ca e mai bun pe off (din cauza rezervorului amplasat sub sa), iar cel nou e mai bun pe strada. Acum depinde ce vrei sa faci cu motorul. Eu l-am luat ca sa ma duc pe forestiere, incerc la fiecare iesire sa prind macar cativa km de drumuri neasfaltate si mi se pare extrem de manevrabil in conditii de off-road. Pentru preponderent sosea ti-as recomand cu cea mai mare caldura Tiger 900.

Daca abia acum te-a prins microbul trebuie sa iei in considerare ca iesitul pe off cu o mobra inseamna cazaturi, iar in unele situatii repere stricate pe care va trebui sa le schimbi. La F800GS le mai gasesti si pe la dezmembrari, dar cu F850GS ce faci ? Apoi, greutatea in plus a noului model este un inconvenient cand trebuie sa-l ridici de jos. Ah, inca o chestie care m-a surprins neplacut la F850GS este faptul ca vine cu handguards de plastic si nici macar nu ai ca optiuni OEM din acelea cu cadru de metal, cum era la vechiul model. Eu cu cele de pe F800GS am cazut atat pe coclauri cat si pe asfalt si nu s-au clintit deloc.

Ca sa scurtez interventia, nu as lua F850GS ever, nu pt ce consider eu ca trebuie sa fie o mobra de adventure. Acum daca ar fi sa schimb motocicleta, ordinea ar fi: KTM 790 Adv, Tiger 900 XC, Tenere 700.

Edited by ovi_ice
Link to post
Share on other sites

Da, e ciudat cum de a uitat data in care suntem cand am scos bornele la baterie si nu a uitat data urmatoarei servisari....

Stie cineva ,pe cineva prin zona Tulcea-Constanta -Galati , care ar putea sa stearga SERVICE de pe bord ?

As vrea si o verificare mai ampla , avand in vedere ca nu stiu prea multe despre motor...contra cost, bineinteles...

Multumesc.

Link to post
Share on other sites

Când se face operazione primavera la km, mai ales de unii dorei, se mai mătrășesc diverse prin bord și apar (și) astfel de anomalii. 🤭

Link to post
Share on other sites

Cine merge mult pe autostradă - în țările unde există, bineînțeles. Nu spun că e bine sau rău, dar în mod evident a existat cerere pentru așa ceva.

 

Și Ducati Multistrada V4 care se va lansa anul viitor va folosi sistemul. Și probabil vor urma și alții.

Link to post
Share on other sites

Salut,

Ieri am fost la o tura cu moto R1200 RT, an 2014 si dupa vreo 50 km mi s-a aprins senzorul de presiune pneuri. Am ajuns in primul peco si am verificat presiunea, dupa care in cativa km iar s-a aprin acelasi senzor. Am 2.5 bar atat pe fata cat si pe roata spate, doar ca pe spate arata 2.2. Eroare din bord arata ca in poza. Daca opresc moto si o repornesc nu apare eroare decat dupa cativa km.........cred ca vreo 10. Eu banuiesc ca este senzorul din interiorul rotii. Oare a mai patit careva asa ceva?

 

 

20200705_183630.jpg

Link to post
Share on other sites

Trebuie să ai 2.5 fața și 2.9 spatele. 

Adică în psi, 36/42. 

La -0.7 bari, toți senzorii avertizează.

Adică la 2.2 cât îți arată ție. 

Umfl-o la 2.9 pe spate, indiferent cât îți spune manometru că are. 

Oprești la compresor și nu tai contactul. 

Indicatorul din bord îți arată aproape în timp real presiunea, care crede el că este bună. 

Edited by September
Link to post
Share on other sites
Acum 23 ore, September a spus:

Trebuie să ai 2.5 fața și 2.9 spatele. 

Adică în psi, 36/42. 

La -0.7 bari, toți senzorii avertizează.

Adică la 2.2 cât îți arată ție. 

Umfl-o la 2.9 pe spate, indiferent cât îți spune manometru că are. 

Oprești la compresor și nu tai contactul. 

Indicatorul din bord îți arată aproape în timp real presiunea, care crede el că este bună. 

ok.

multumesc.

voi incerca ce mi-ai spus.

Link to post
Share on other sites

+1 mai degraba am incredere in senzorii din roti decat in ceasul de la vulcanizare, cu toate ca si ala trebuie iscirizat o data la cateva luni pline.

Senzorii din roti fie merg fie nu, nu prea exista sa indice mai putin.

 

Asta sau poate ai ceva surub in guma :D

 

Edited by Dan Cata
Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Dezmembreaza cineva bmw k1200s (k400?

Am nevoie de computer de sasiu .

Link to post
Share on other sites
Acum 20 minute, Dan Cata a spus:

+1 mai degraba am incredere in senzorii din roti decat in ceasul de la vulcanizare, cu toate ca si ala trebuie iscirizat o data la cateva luni pline.

Senzorii din roti fie merg fie nu, nu prea exista sa indice mai putin.

 

Asta sau poate ai ceva surub in guma :D

 

Oare te referi la verificarea metrologica? Ca ISCIR-ul are treaba doar sa nu plesneasca instalatia sub presiune.

 

Chiar crezi ca verifica cineva de la benzinarii dpdv metrologic ceasul indicator al aparatului? Eu ma indoiesc. Desi asa ar fi normal

Link to post
Share on other sites
La 01.07.2020 la 18:25, john17 a spus:

Când se face operazione primavera la km, mai ales de unii dorei, se mai mătrășesc diverse prin bord și apar (și) astfel de anomalii...

 

:10:

 

 

IMG_20200527_173956.jpg.70637a84cee4549c22c86d904f371f86.jpg

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...