TeDy 'M Postat Februarie 20, 2021 Share Postat Februarie 20, 2021 (editat) Extensia se prinde de plexicul parbrizului, iar asta 100% genereaza fisuri in noul parbriz. Nu vb. teorii, iar daca trebuie iti arăt și poze. Si ține cont ca nu prinzi extensia de un parbriz rezistent lat si gros ca si al GWing. Fara doar si poate as lua un parbriz mare dintr-o singura bucata. Cel de pe OLX.. AH ce îmi face cu ochiul cadrul=întăriturile alea! Editat Februarie 20, 2021 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 20, 2021 Share Postat Februarie 20, 2021 Ai văzut mesajul, polonezii nu au template pentru parbrizul dorit de tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 20, 2021 Share Postat Februarie 20, 2021 Am văzut pe GS Nu voiam sa aduc discutia aici. Cred ca am sa merg pe Ztechnik, alti 200E. Plus niste evazari laterale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drujbex Postat Februarie 20, 2021 Share Postat Februarie 20, 2021 (editat) 32 minutes ago, TeDy 'M said: Extensia se prinde de plexicul parbrizului, iar asta 100% genereaza fisuri in noul parbriz. Nu vb. teorii, iar daca trebuie iti arăt și poze. Si ține cont ca nu prinzi extensia de un parbriz rezistent lat si gros ca si al GWing. Fara doar si poate as lua un parbriz mare dintr-o singura bucata. Cel de pe OLX.. AH ce îmi face cu ochiul cadrul=întăriturile alea! hm, sfatul tau se aplica chiar daca parbrizul si extensia sunt fabricate de aceleasi producator? voi tine cont si de sfatul referitor la cel de pe olx... deci acela are avantajul ca e mai "gros", mai bine facut (e alt material?) si pot prinde mai cu incredere o extensie de el. 20 hours ago, Silver Arrow said: Mai bine-ti luai GW-u' Daca gasesti un parbriz potrivit iti recomand sa iti iei si acea extensie . Mi-am pus-o si eu la Goldwing si este suficienta ca sa devieze aerul inca 15-20 cm in sus. Adica in cazul meu fix cat sa treaca peste casca. nu mai stiu cum se numeste, dar exista un goldwing, prima sau a doua generatie, naked; ei bine, ALA mi-ar placea, si as avea aceeasi problema :)))))) lasand gluma la o parte, e super tare GW, dar nu se aplica usecase-ului meu, unde as vrea sa mai merg cu motoreta si prin oras si sa filtrez fara prea mari probleme traficul si sa o pot parca fara probleme la bloc Editat Februarie 20, 2021 de drujbex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 20, 2021 Admin Share Postat Februarie 20, 2021 Sunt extensii care vin prinse pe parbriz cu cleme, nu prin găurire. Eu am ales MRA X Creen-Touring, care are extensia din fabrică, aplicată pe parbrizul găurit. Foarte mulțumit de parbriz. O singură problemă, dacă merg mai mult timp cu 190-200 km/oră pe autostradă, îmi apleacă extensia din rozeta de reglaj mai mult într-o parte. În rest, la viteze normale nu am problema asta. Recomand MRA fumuriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 20, 2021 Share Postat Februarie 20, 2021 Drujbex: hm, sfatul tau se aplica chiar daca parbrizul si extensia sunt fabricate de aceleasi producator? voi tine cont si de sfatul referitor la cel de pe olx... deci acela are avantajul ca e mai "gros", mai bine facut (e altmaterial?) si pot prinde mai cu incredere o extensie de el. Pt mine acela are avantajul cadrului intaritor. La viteză, CADRUL SUSȚINE REZISTENTA. LUV: Sunt extensii care vin prinse pe parbriz cu cleme, nu prin găurire. Da, MRA am și eu, am renunțat la el este disponibil pt valorificare-50E. Cum atasez urmatoarele poze, ei bine asta e cu parbrizul: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 20, 2021 Admin Share Postat Februarie 20, 2021 Pai daca ala e parbrizul de cand este motorul, este normal sa arate asa, avand in vedere vechimea. Se vede ca este copt de soare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 20, 2021 Share Postat Februarie 20, 2021 (editat) A naibii treabă ca numai acolo la prinderi o fi copt. Este murdar omule, numai sus l-am curatat pt a face acum poze Editat Februarie 20, 2021 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 20, 2021 Admin Share Postat Februarie 20, 2021 Fiind copt de soare, este normal sa apara fisuri in material acolo unde se aplica o forta pe el. Daca ai sa il foarfeci in alta parte, ai sa vezi ca apar mici fisuri si acolo. Sunt sigur ca acele microfisuri apar si in jurul prinderilor originale ale motorului. Nu extensia este de vina, ci materialul imbatranit al parbrizului. Poti compara vazand cum arata plasticul extensiei vis a vis de cel al parbrizului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 20, 2021 Share Postat Februarie 20, 2021 (editat) Legile fizicii bată - le vina. Oare o usa nu apasa greutatea ei pe balama? MRAul care apasă in cleme(in rădăcină) nu face acelasi lucru?.. Iar prinderile alea strângerea suruburilor metalice pe plexic, chiar si cu gume, sunt o soluție durabilă PT PARBRIZ? Il inghit acum de bun ce e.. mama lui dar de extensie MRA! In fine, mă retrag din discuția asupra subiectului asta. W. End plăcut! Editat Februarie 20, 2021 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 20, 2021 Admin Share Postat Februarie 20, 2021 Ce legătură are fizica cu un material îmbătrânit? Tu când te dai jos din pat, o faci la fel de ușor ca atunci când erai copil? Ca tot genunchi aveai și atunci, și acum. Numai ca între timp ai îmbătrânit și articulațiile au început să scârțâie. Așa e și la materialul ăla de parbriz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaileahu Postat Februarie 21, 2021 Share Postat Februarie 21, 2021 (editat) Ne pregatim de un nou sezon, cu schimbat discuri frina fata. Am inlocuit si cauciucul spate, la un service, care din pacate nu are scule si de echilibrat. Trebuie sa fac echilibrarea singur se pare! Spor! Editat Februarie 21, 2021 de mihaileahu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diclofenac Postat Februarie 21, 2021 Share Postat Februarie 21, 2021 Treaba de calitate , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drujbex Postat Februarie 22, 2021 Share Postat Februarie 22, 2021 (editat) in seara asta am zis sa ies cu motocicleta, luatu' logodnicei de la munca fiind scuza. am fost "prins" in aglomeratia patologica a zonei de nord a orasului asta in care, dintr-un motiv nebunesc, inca locuiesc. dupa ceva minute bune de bara la bara si stat pe loc efectiv, am constatat ca motoreta parca merge altfel - tremura mai mult, nu mai trage la fel, mi se pare ca aud un cloncanit nou la motor pe care in mod normal nu-l sesizam. ajung intr-un final acasa, o parchez si constat ca miroase a incins, mai rau decat de obicei. cumva am supraincalzit-o? sau sunt ipohondru si nu s-a intamplat de fapt nimic? daca da, ce ma fac, n-o mai scot deloc vara prin oras, daca la 7 grade si 45 de minute de mers se incinge deja? care sunt simptomele unui boxer supraincalzit? se poate imbunatati cumva racirea, gen adaugarea unor ventilatoare deasupra celor doua radiatoare de ulei? am gasit citatu asta pe net "You really need to get an oilhead REAL HOT by getting it stuck in the sand on a real hot day then trying to free it using engine power.. Lots of engine heat,, no air flow over the engine,, no air flow through the oil cooler.. When an oilhead or hexhead gets HOT!,, not just a couple of extra bars showing on the gauge but I mean REAL HOT the cam chains start rattling,, the engine knocks & pings like crazy.. I have gotten the oilhead that hot & once it cools back down all is normal.. Probably not a bad idea to change the engine oil after something like that but no permanent engine damage.." e vreo sansa, in timpul mersului prin trafic, din nou, la 7 grade, sa fi ajuns la ce descrie asta? "the cam chains start rattling,, the engine knocks & pings like crazy." mi se pare nebunesc Editat Februarie 22, 2021 de drujbex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Februarie 22, 2021 Share Postat Februarie 22, 2021 34 minutes ago, drujbex said: e vreo sansa, in timpul mersului prin trafic, din nou, la 7 grade, sa fi ajuns la ce descrie asta? "the cam chains start rattling,, the engine knocks & pings like crazy." mi se pare nebunesc Cam greu de crezut dar nu se stie. Citisem pe undeva ca exista o limita cat timp poti tine motorul pornit dupa ce s-a incalzit si stai pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 22, 2021 Admin Share Postat Februarie 22, 2021 Nu are nici pe dracu, stai liniștit! Pe vremea când aveam boxer, mergeam verile în București fără probleme. De când ai uleiul în el, câți km are? Filtrul de benzina a fost schimbat? Un mers prost și tremurat vine și de la reglajul clapetelor de injecție și al tacheților. Acesta se face odată la 10.000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Februarie 22, 2021 Share Postat Februarie 22, 2021 Acum 2 ore, drujbex a spus: in seara asta am zis sa ies cu motocicleta, luatu' logodnicei de la munca fiind scuza. am fost "prins" in aglomeratia patologica a zonei de nord a orasului asta in care, dintr-un motiv nebunesc, inca locuiesc. dupa ceva minute bune de bara la bara si stat pe loc efectiv, am constatat ca motoreta parca merge altfel - tremura mai mult, nu mai trage la fel, mi se pare ca aud un cloncanit nou la motor pe care in mod normal nu-l sesizam. ajung intr-un final acasa, o parchez si constat ca miroase a incins, mai rau decat de obicei. cumva am supraincalzit-o? sau sunt ipohondru si nu s-a intamplat de fapt nimic? daca da, ce ma fac, n-o mai scot deloc vara prin oras, daca la 7 grade si 45 de minute de mers se incinge deja? care sunt simptomele unui boxer supraincalzit? se poate imbunatati cumva racirea, gen adaugarea unor ventilatoare deasupra celor doua radiatoare de ulei? Asa este cand ai ambreiaj uscat. L-ai patinat probabil si s-a incalzit. Si miroase. Nu se supraincalzeste nimica. Asa cum ti-a spus si @l.u.v - Sa traiesti!. - mergi linistit. Nu e cazul sa dai cu +100 km/h prin oras pentru ca se incinge motorul Verifica daca radiatoarele de ulei nu sunt obturate (adica daca sunt curate). Si inca o chestie: supraincalzit inseamna sa depasesti temperatura nominala a motorului. S-a aprins vreun bec prin bord? Daca nu, nu iti mai fa griji. Eventual iti cumperi un pirometru, adica un termometru industrial cu IR, si cand crezi ca da in clocot motorul, masori temperatura la ce parte a mobrei doresti. De exemplu: https://www.optimusat.ro/unelte-si-aparate-de-masura/termometru-industrial-optimus-at-420-interval-50-420-c-cu-afisaj-luminat-portocaliu-negru.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 22, 2021 Share Postat Februarie 22, 2021 Morala aici e ca, daca ai un motor ca si al tau, racit doar cu aer si ulei, nu stai in trafic ca si cu masina, in coloana. Te strecori printre, sa fii primul, si mergi! Masina are antigel, radiator si ventilator, mobra ta nu are asa ceva. Ceea ce auzi is tijele de la supape, is din aluminiu si ala se dilata la caldura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drujbex Postat Februarie 22, 2021 Share Postat Februarie 22, 2021 2 hours ago, l.u.v said: Nu are nici pe dracu, stai liniștit! Pe vremea când aveam boxer, mergeam verile în București fără probleme. De când ai uleiul în el, câți km are? Filtrul de benzina a fost schimbat? Un mers prost și tremurat vine și de la reglajul clapetelor de injecție și al tacheților. Acesta se face odată la 10.000 km. bag de seama ca m-ati ginit repede ca-s mai panicos :))) uleiul are cam 500km, din decembrie '20, de cand i-am facut revizia la motohub, dupa ce l-am cumparat. revizia a inclus inlocuirea tuturor lichidelor si, pt ca nu-mi placea cum sta la 1500-1600 la relanti cand era calda, n-am mai avut rabdare pana e gata noul sediu Mototehnica si am dus-o inapoi la motohub si pt problema asta si mi-au zis ca e de la desincronizarea corpurilor de admisie, pe care au rezolvat-o si de atunci nu mai urca relanti-ul la cald mai sus de 1200. desi, daca e sa fiu carcotas, parca tot nu e exact la 1100 cum scrie in manual ca ar trebui sa fie. nu a fost schimbat si filtrul de benzina. nici filtrul de aer nu (cred) ca a fost schimbat. nici bujiile. nici reglajul tacheților toate de mai sus sunt pe lista pt saptamanile urmatoare cand o duc la Tibi. 2 hours ago, Silver Arrow said: Asa este cand ai ambreiaj uscat. L-ai patinat probabil si s-a incalzit. Si miroase. Nu se supraincalzeste nimica. Asa cum ti-a spus si @l.u.v - Sa traiesti!. - mergi linistit. Nu e cazul sa dai cu +100 km/h prin oras pentru ca se incinge motorul Verifica daca radiatoarele de ulei nu sunt obturate (adica daca sunt curate). Si inca o chestie: supraincalzit inseamna sa depasesti temperatura nominala a motorului. S-a aprins vreun bec prin bord? Daca nu, nu iti mai fa griji. Eventual iti cumperi un pirometru, adica un termometru industrial cu IR, si cand crezi ca da in clocot motorul, masori temperatura la ce parte a mobrei doresti. De exemplu: https://www.optimusat.ro/unelte-si-aparate-de-masura/termometru-industrial-optimus-at-420-interval-50-420-c-cu-afisaj-luminat-portocaliu-negru.html duminica am mers prima data cu pasager cu ea; da, sunt si super-incepator, am doar vreo 9-10000km pe un maxiscuter de 500cc si doar vreo 500km pe boxeR. ne-am plimbat ceva, tot prin oras, zero issues, a mers ceas elvetian, fara mirorusi, fara zgomote suspecte, fara nimic. insa duminica nu era trafic mai deloc, azi insa era crima si pedeapsa. e FOARTE posibil sa fi patinat deci aiurea ambreiajul, mai ales ca inca il invat. am verificat radiatoarele si par curate. nu s-a aprins niciun bec in bord. da, chiar aveam in plan achizitia unui termometru cu IR, aveam unu' de la lidl da' s-a stricat. 48 minutes ago, Dan Cata said: Morala aici e ca, daca ai un motor ca si al tau, racit doar cu aer si ulei, nu stai in trafic ca si cu masina, in coloana. Te strecori printre, sa fii primul, si mergi! Masina are antigel, radiator si ventilator, mobra ta nu are asa ceva. Ceea ce auzi is tijele de la supape, is din aluminiu si ala se dilata la caldura. merci de sfat, tre sa mai construiesc niste incredere in sine si sa ma bag mai cu tupeu. cu pasager mi-a fost tarsa. in cel mai rau caz pastrez maxiscuteru pt oras (care are si el antigel, radiator, ventilator) desi parca n-as vrea doua. tijele de la supape = pushrods? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Februarie 23, 2021 Share Postat Februarie 23, 2021 Acum 10 ore, drujbex a spus: merci de sfat, tre sa mai construiesc niste incredere in sine si sa ma bag mai cu tupeu cu atentie. cu pasager mi-a fost tarsa. in cel mai rau caz pastrez maxiscuteru pt oras (care are si el antigel, radiator, ventilator) desi parca n-as vrea doua. Cu BMW-ul (pe doo roti ) este cam greu cu strecuratul si bagatul. Mai ales prin Bucale. Pericolul major este ca din cauza asfaltului de cacao care este deformat intre benzi (mai precis se formeaza cate o cocoasa) si foarte usor te dezechilibrezi sau te duci spre masinile de langa tine. Mai bine mergi lejer, daca te grabesti pleci cu 5 minute mai devreme, sau mai bine intarzai 5 minute dar ajungi. Iar cu pasager, dupa parerea mea, este chiar neindicat strecuratul cu mobra. Nu e o idee rea sa pastrezi Maxiscuterul pentru oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Februarie 23, 2021 Share Postat Februarie 23, 2021 ... Sau sistemul original de racire BMW Police... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drujbex Postat Februarie 23, 2021 Share Postat Februarie 23, 2021 (editat) 5 hours ago, Silver Arrow said: Cu BMW-ul (pe doo roti ) este cam greu cu strecuratul si bagatul. Mai ales prin Bucale. Pericolul major este ca din cauza asfaltului de cacao care este deformat intre benzi (mai precis se formeaza cate o cocoasa) si foarte usor te dezechilibrezi sau te duci spre masinile de langa tine. Mai bine mergi lejer, daca te grabesti pleci cu 5 minute mai devreme, sau mai bine intarzai 5 minute dar ajungi. Iar cu pasager, dupa parerea mea, este chiar neindicat strecuratul cu mobra. Nu e o idee rea sa pastrezi Maxiscuterul pentru oras. da, urasc cocoasele alea. din fericire ma ajuta inaltimea si gabaritul (1.88 si 120+ kile) si mi se pare chiar destul de "nimble". am avut si BMW pe 4 roti, nici cu ala nu te prea strecurai , dar oamenii in general respectau varstnicii (era un model din 1993) si te lasau sa te bagi. ajuta si nr de bucale 5 hours ago, Dan Nastase said: ... Sau sistemul original de racire BMW Police... interesanta idee! voi studia daca se poate pune asa ceva pe mobra mea. in continuare, am fost la un prieten sa imprumut un termoscanner din ala. mai jos 3 clipuri: dupa 15 ore nepornita, rece, "socul" cam pe la jumatate (1500 ish?) https://youtu.be/Q68BBn3QiWk dupa 2 ore nepornita. am pornit-o fara sa trag "socul" https://youtu.be/KI870W1ePIo dupa 30-40min de trafic popesti leordeni - colentina, aglomeratie moderata, am fost cam mereu primul la semafor dar au mai fost si blocaje si am prins ceva semafoare https://youtu.be/NB1jeEh3hTQ temperaturile la cald.... chiulasa: capac chiulasa galerie evacuare capac bloc motor toba (aici mai mult ca sig ur e o eroare, probabil din cauza luciului) impresii? Editat Februarie 23, 2021 de drujbex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Februarie 23, 2021 Share Postat Februarie 23, 2021 Sanatoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drujbex Postat Februarie 23, 2021 Share Postat Februarie 23, 2021 3 hours ago, easy ride on! said: A ... metal încins sau a ulei încins? Şi eşti sigur că miroase de la tine? Galeria de evacuare (83,4) cică ar fi mai rece decât chiulasa cu peste 45 de grade. E defect termoscanerul Şi posibil să ai Covid (tulburări de miros). Cu gustul cum stai? a metal incins, posibil si un iz de ferodou, dar nu evident, ca atunci cand chiar prajesti ambreiajul... de asemenea se simtea ca iradiaza. sigur de la mine, atata ca nasu' meu nu e calibrat, nu stiu cat e "normal" sa miroasa. buna observatia cu diferenta de temperatura. totusi am sesizat ca termoscannerul se comporta ciudat pe suprafete lucioase, de exemplu pe toba finala arata 20 si ceva de grade, adica daca as fi pus mana pe ea ar fi trebui s-o simt rece :))) e cunoscuta problema, am citit un pic pe net si vad ca pentru scanarea temperaturii obiectelor lucioase se recomanda acoperirea lor cu un soi de pudra: https://support.3dsystems.com/s/article/How-to-Scan-a-Shiny-or-Transparent-Object?language=en_US evident n-o sa fac nimic de genul, dar se confirma teoria cu rezultat eronat cauzat de suprafata lucioasa n-am covidel, mirosu' e OK, gustu' e OK 4 hours ago, Silver Arrow said: Sanatoasa asa o vreau am gasit tabelu' asta, se refera la RT, GS etc care afiseaza temperatura in "bare". acolo e nr de bare si temperatura echivalenta in grade celsius si fahrenheit eu m-as situa deci intre 5 si 6 linii, nu e asa rau pana la urma BAR °C °F 1 40.17 104.30 2 64.45 148.01 3 78.33 173.00 4 87.83 190.10 5 105.81 222.46 6 131.98 269.56 7 148.15 298.67 8 158.57 317.43 9 168.90 336.02 10 172.74 342.93 cu precizarea ca in tabelu' de mai sus e vb de temperatura uleiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 24, 2021 Share Postat Februarie 24, 2021 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.