Ribo Postat August 23, 2022 Share Postat August 23, 2022 20 hours ago, PzKpfW said: Americanii spun că merge, cu ceva adaptări minime. Acolo se vorbește despre transmisie de K13S pe K12S, dar cel mai probabil se aplică și la R. Oricum mi se pare nasol și ciudat că BMW nu vinde componentele cutiei separat; așa ai fi putut să compari codurile pieselor individuale. Dar sunt destul de convins că upgrade-ul merge oricum. EDIT: acum văd că ai întrebat inițial de cutie de K13S pe K12R. Problema ar fi (probabil) cu rapoartele. S-ul sigur are cutie mai lungă. da chiar sunt idioti...mi-a picat si mie la k12s ceva la cutie...o piesa obosita de la o lacatare....care are un arc. Nu se mai fabrica.... a trebuit sa o caut sh. Dar mna acum depinde si ce ai la cutie, din cate am inteles sunt destul de simple defapt se numea selector shaft . nu mai inra in inferioare :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat August 23, 2022 Share Postat August 23, 2022 Acum 23 ore, PzKpfW a spus: Americanii spun că merge, cu ceva adaptări minime. Acolo se vorbește despre transmisie de K13S pe K12S, dar cel mai probabil se aplică și la R. Eram curios daca merge si ce inseamna adaparile. Faza e ca cel care vindea cutia de 1300 s-a razgandit si a montat pe motorul lui k1200s acea cutie. Deci 100% merge chiar daca sunt coduri diferite Acum 3 ore, Ribo a spus: da chiar sunt idioti...mi-a picat si mie la k12s ceva la cutie...o piesa obosita de la o lacatare....care are un arc. Nu se mai fabrica.... a trebuit sa o caut sh. Dar mna acum depinde si ce ai la cutie, din cate am inteles sunt destul de simple defapt se numea selector shaft . nu mai inra in inferioare :)) O sa vad dupa ce desfac cutia si revin cu amanunte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 23, 2022 Share Postat August 23, 2022 4 minutes ago, popicadi said: Eram curios daca merge si ce inseamna adaparile. Citește puțin acolo pe topic. Probabil ceva piese adiacente, nimic important. Nu sunt însă convins de intercompatibilitatea la cutii între R și S. Cred că ar trebui să cauți cutie de 1300R în mod specific. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat August 23, 2022 Share Postat August 23, 2022 Acum 1 minut, PzKpfW a spus: Citește puțin acolo pe topic. Probabil ceva piese adiacente, nimic important. Nu sunt însă convins de intercompatibilitatea la cutii între R și S. Cred că ar trebui să cauți cutie de 1300R în mod specific. daca e mai usor cu scimbatul de piese , atunci o sa merg pe inlocuitul lor. Doau cutii de k1200r are mecanicul date jos doar in astea 2-3 saptmani. poate am noroc si e doar pinionul de a 2-a ....tinand cont ca se manifesta doar cand ,,ma dau,, la ea si doar intre 5-6000 ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 23, 2022 Share Postat August 23, 2022 Ai putea să încerci să înlocuiești doar ce e stricat. Ar fi și mai ieftin. Partea bună e că umblatul în cutie la K-urile astea este ușor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 23, 2022 Share Postat August 23, 2022 Cod diferit poate însemna că au rapoarte diferite, fizic ar putea să se potrivească una în locul celeilalte. Dacă scapă dantura frontală ("craboții") e musai să înlocuiești pinion + manșon de cuplare, trebuie văzut și dacă furca e uzată sau îndoită. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 23, 2022 Share Postat August 23, 2022 Cutiile între K12 și K13 nu sunt în întregime identice pe interior. Pe 1300 au făcut ceva îmbunătățiri, motiv pentru care (cel mai probabil) codurile sunt diferite. Pe exterior par să fie intercompatibile însă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 23, 2022 Share Postat August 23, 2022 Acum 30 minute, PzKpfW a spus: Pe 1300 au făcut ceva îmbunătățiri Mda, probabil nu se mai strică doar a 2-a... Și n-or mai livra componente de cutie, doar ansamblul complet, ca pe la (unele modele de) mașini bavareze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 23, 2022 Admin Share Postat August 23, 2022 Acum 4 ore, popicadi a spus: Daca e mai usor cu scimbatul de piese , atunci o sa merg pe inlocuitul lor. Nu avem noi mecanici care să repare cutii. Sunt pățit tot la BMW, am cheltuit vreo 1000 euro și m-a ținut câteva luni. Caută o cutie SH și o schimbi pe toată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 23, 2022 Share Postat August 23, 2022 @popicadi - mister rezolvat. Anunțurile de pe ebay listează aceeași cutie ca fiind compatibilă cu toate K-urile din gama asta (K1200R/S/GT și K1300R/S/GT). Seria este aceeași pentru toate K12x și K13x. Pe Max BMW motorcycles, ambele serii sunt listate pentru K1200R; după 06/2008 s-a pus cutia cu seria 23007726370 (în loc de 23007720793) atât de pe K1200 cât și pe K1300 care au urmat. Sunt destul de convins că piesa 23007726370 a înlocuit 23007720793 (seria inițială). Teorie susținută și de către Bike Parts BMW. Poți lua deci orice transmisie de K1300, se va potrivi. Uite una de pe un K1300S la Boonstraparts (NL), una de K1300GT pe ebay (PL) și una de K1200R (update) de pe MotoParts22 (GR). Toate se învârt pe la 900€ fără transport. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat August 24, 2022 Share Postat August 24, 2022 @PzKpfW esti serif stelar intergalactic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat August 24, 2022 Share Postat August 24, 2022 (editat) Acum 7 ore, Ribo a spus: @PzKpfW esti serif stelar intergalactic Sa nu pierdem cu firea, compatibilitatile se pot verifica foarte usor pe www.realoem.com. 23007726370 6-gear transmission, black From: 02/01/2010 To: - Weight: 12.900 kg Price: Part 23007726370 was found on the following vehicles: K40 (K 1200 S, K 1300 S) (04/2003 — 09/2015) K43 (K 1200 R, Sport, K 1300 R) (03/2004 — 07/2015) K44 (K 1200 GT, K 1300 GT) (11/2004 — 10/2010) A15 ( — ) 23007720793 6-gear transmission, black From: 10/01/2008 To: 09/10/2010 (ENDED) Weight: 12.900 kg Price: $3901.34 Supersedes: 23007705077 (07/06/2006 — 01/07/2009), Exchangeable retrospectively 23007693803 (03/01/2006 — 10/26/2006), Exchangeable retrospect. in connect. w 23007683424 (09/01/2004 — 08/18/2006) Part 23007720793 was found on the following vehicles: K40 (K 1200 S, K 1300 S) (04/2003 — 08/2008) K43 (K 1200 R, Sport, K 1300 R) (03/2004 — 08/2008) K44 (K 1200 GT, K 1300 GT) (11/2004 — 09/2008) Editat August 24, 2022 de Kristian K ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat August 31, 2022 Share Postat August 31, 2022 Bun, problema e la pinioanele treptele 1-2-3 si o furca. Norocul meu e ca un prieten tocmai a donat o cutie care avea probleme la treptele 5-6. A mai ramas sa cumpar furca, pentru ca nu era recuperabila din cealata cutie. Acum am o alta întrebare: a folosit cineva ulei eneos 15w-50 max performance ? Ma bate un gand, avand in general experiente bune cu uleiul eneos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Septembrie 3, 2022 Share Postat Septembrie 3, 2022 Salut.Am reusit sa rup axul pe care vine oala de ambreiaj. Daca ai da-mi de stire te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paw Postat Septembrie 14, 2022 Share Postat Septembrie 14, 2022 Salutare, după cum spun cârcotașii, BMW cel mai bun prieten al mecanicilor, vin și eu cu o întrebare pentru cei care poate au pățit la fel, au auzit sau cunosc tehnic problema. Este vorba de un BMW K1200R 2005, care a pornit bine merci, am mers 100km, am oprit, am alimentat, a pornit fără probleme, am ai mers 50 km, am oprit, pentru o pauza scurtă, iar după 15 minute.....0 baterie. Am încercat sa dau curent de la o mașină, pornește, dar nu încarcă. Am ai încercat odată....a stat un pic la ralanti dar când am turat puțin a murit. Bateria este buna, după 20 minute de stat, când pun contactul ceva tensiune apare. Ceva idei. Sunt în drum prin tară, motocicleta am lăsat-o în benzinărie și va veni pe platforma direct la un service, dar pana atunci.....poate știe cineva. p.s. releul este în alternator? Merci pentru orice informație utilă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 14, 2022 Share Postat Septembrie 14, 2022 3 hours ago, paw said: Salutare Releul este prins în șuruburi de alternator, ca la anumite automobile japoneze. Se poate da jos și înlocui, dar BMW nu-l vinde separat. Codul piesei pare să fie 126000-2931 și se poate cumpăra direct de la Denso. Cam așa arată: În același timp, până nu desfaci acolo nu tii dacă a cedat alternatorul în sine, releul, sau ambele. 3 hours ago, patrick1 said: Altefel ... cam greu de ajuns până pe acolo Nu știu dacă e relevant, e un K1200RS acolo (total altă motocicletă). Dar prea ușor probabil nu e nici pe K12R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paw Postat Septembrie 15, 2022 Share Postat Septembrie 15, 2022 revin cu un update. baterie noua, măsurată 12V, pusă pe motor, dau contact.....nimic la bord, readuc cheia la punct 0, apar datele pe bord. 1 din 5 încercări pornește contactul general, dar când sa pornească pompa, gata se oprește. voi da contactul jos sa văd dacă e de la el, dar ciudat comportament........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat Septembrie 15, 2022 Share Postat Septembrie 15, 2022 La 13.08.2022 la 17:01, popicadi a spus: Salutare ! Se pare ca la al meu k1200r o sa am problema cu cutia de viteze. Mai exact intra/iasa greu din treapta a 2-a. In acceleratile puternice pe la 5500-6000 de ture face ca si cum as fi in limitare si nu mai trece de aceasta turatie. Daca accelerez normal , de cele mai multe ori trece de aceasta turatie fara nici un simptom. Acum intrebarea mea e cat de conpatibila e cutia de pe k1300s pe k1200r? Nu prea as cauta sa schimb piese in cutia mea. Problema s-a rezolvat astfel : luat de pe alta cutie ,,treptele,,1-2-3,, si inlocuit o furca cu una noua. Momentan totul e ok. Costul: nepretuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 15, 2022 Admin Share Postat Septembrie 15, 2022 Acum 42 minute, paw a spus: revin cu un update. baterie noua, măsurată 12V, pusă pe motor, dau contact.....nimic la bord, readuc cheia la punct 0, apar datele pe bord. 1 din 5 încercări pornește contactul general, dar când sa pornească pompa, gata se oprește. voi da contactul jos sa văd dacă e de la el, dar ciudat comportament........ Caută să nu fie desfăcut firul gros de masă care duce la demaror. Pare a fi treabă de contact imperfect. Verifică deasemenea toate întrerupătoare de la frână mână, ambreiaj și cric lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paw Postat Septembrie 18, 2022 Share Postat Septembrie 18, 2022 La 15.09.2022 la 18:07, l.u.v a spus: Caută să nu fie desfăcut firul gros de masă care duce la demaror. Pare a fi treabă de contact imperfect. Verifică deasemenea toate întrerupătoare de la frână mână, ambreiaj și cric lateral. După cum am spus, cu sursa suplimentară, pornește și merge bine, cum se ia sursa rămâne fără curent total. Nu am avut timp sa o verific și să fac măsurători, dar posibil ceva de cablaraie. Revin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barca Lascar Postat Noiembrie 16, 2022 Share Postat Noiembrie 16, 2022 Bună ziua! Bmw r1200gs model 2016. 30000km. Nu reușesc sa scot cardanul, e blocat. Dacă tai burduful de cauciuc ca să-l incalzesc costa 400 unul nou... Soluții, idei? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Noiembrie 16, 2022 Share Postat Noiembrie 16, 2022 Acum 18 minute, Barca Lascar a spus: Soluții, idei? In schema pare sa-l tina pe loc o siguranta (snap ring) cum este la unele planetare de auto, practic ii trebuie un soc care sa fie suficient de mare sa invinga elasticitatea sigurantei. In principiu trebuie sa iasa usor dar adesea mai fac figuri. Am gasit: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barca Lascar Postat Noiembrie 16, 2022 Share Postat Noiembrie 16, 2022 5 hours ago, Nguyen said: In schema pare sa-l tina pe loc o siguranta (snap ring) cum este la unele planetare de auto, practic ii trebuie un soc care sa fie suficient de mare sa invinga elasticitatea sigurantei. In principiu trebuie sa iasa usor dar adesea mai fac figuri. Am gasit: Snap-ul este în partea libera. Aici nu are. Am reușit să-l deplasez 5mm și tot se tine tare. Facem un levier furcă,la 90grade, și continuam lupta. Mare porcărie au făcut nemții cu shaftul asta. Crucile nu se greseza și nici nu le poți schimba. 1000eu un cardan nou. În Italia se fac ceva cruci cu șurub de gresat. 90eu/buc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 16, 2022 Admin Share Postat Noiembrie 16, 2022 Păi de când ai impresia că producătorii de orice fel lucrează în favoarea consumatorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barca Lascar Postat Noiembrie 16, 2022 Share Postat Noiembrie 16, 2022 19 minutes ago, l.u.v said: Păi de când ai impresia că producătorii de orice fel lucrează în favoarea consumatorului? De parca ar fi lucrat vreodată... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.