Cosmo Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) honda 1989 bmw 2009 20 ani am zis la nimereala, dar vad ca e pe bune repet, ma refer doar la design fatza. Editat Noiembrie 20, 2009 de Cosmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Sincer acum, ce ti se pare atat de similar? Ca are doua faruri? Asa are si RRu' tau. Ca are unul aproape rotund? Ca are roata de 17 pe fata? Oglinzi? Parbriz? Aaaaa... Furca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) mai, nu stiu sigur... probabil as blama faptul ca prima secventa cu bmw-ul m-a facut sa ma gandesc FIX la honda de mai sus, si nu la hmm... un 1198... sau la rr, sau la cum sa opresc salivatul. mie mi se pare urat, si imi aduce aminte de honda -aia-. dc, nush. intreaba-i p cei de la bmw, ei au facut designul, ei stiu ce au vrut sa sublinieze. eu doar am reactionat. tu d c cand te lovesti zici "au", in loc de a sufla nasul? Editat Noiembrie 20, 2009 de Cosmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Sincer acum, ce ti se pare atat de similar? Ca are doua faruri? Asa are si RRu' tau. Ca are unul aproape rotund? Ca are roata de 17 pe fata? Oglinzi? Parbriz? Aaaaa... Furca? Cu asta trebuie sa recunosti ca au dat cu fasolea de gard...In goana lor dupa laurii japonezi-italieni au facut un R6 urat si scump... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Singurele avantaje ale transalpului d.p.m.d.v. sunt roata fata pe 21 in off road (numai in off road) si faptul ca e mai ingusta (la fel... numai in off road). In rest pe sosea BMW-ul 1100GS e muuuuult peste din toate punctele de vedere. Cine a mers cu un 1100GS stie cat de usor si firesc ti se pare sa-l conduci. Sa spun inca o data ca sta singur pe curbe si ca are niste frane extraordinare. Si ABS-ul... sa mai spun ceva de ABS? E de prisos... Nu vad cum ar putea vreodata cineva sa sustina ca transalpul se poate compara cu 1100GS-ul. Apropo... al meu are 133.000 de km. Care da mai mult? Si cum zicea si Belbody hai sa iesim la o plimbare ca e pacat de ele sa stea degeaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Singurele avantaje ale transalpului d.p.m.d.v. sunt roata fata pe 21 in off road (numai in off road) si faptul ca e mai ingusta (la fel... numai in off road). In rest pe sosea BMW-ul 1100GS e muuuuult peste din toate punctele de vedere. Cine a mers cu un 1100GS stie cat de usor si firesc ti se pare sa-l conduci. Sa spun inca o data ca sta singur pe curbe si ca are niste frane extraordinare. Si ABS-ul... sa mai spun ceva de ABS? E de prisos... Nu vad cum ar putea vreodata cineva sa sustina ca transalpul se poate compara cu 1100GS-ul.Apropo... al meu are 133.000 de km. Care da mai mult? Si cum zicea si Belbody hai sa iesim la o plimbare ca e pacat de ele sa stea degeaba... Stiu un transalp din 93 cu 150k la bord care merge brici,asa ca lasati-o mai moale cu km. BMW n-a inventat roata ci a facut in asa fel incat sa ti se para ok chiar daca e patrata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Cu asta trebuie sa recunosti ca au dat cu fasolea de gard...In goana lor dupa laurii japonezi-italieni au facut un R6 urat si scump... In materie de supersport... ca de altfel la orice alt tip de motocicleta actuala e greu sa "reinventezi roata". Ce sa mai schimbi la design incat sa iasa o chestie "deosebita"? E normal ca mai toate modelele sa semene intre ele. Sunt si exceptii si de obicei nu prea se incadreaza in standarde... si imi vine in minte acum Triumph Rocket. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) In materie de supersport... ca de altfel la orice alt tip de motocicleta actuala e greu sa "reinventezi roata". Ce sa mai schimbi la design incat sa iasa o chestie "deosebita"? E normal ca mai toate modelele sa semene intre ele. Sunt si exceptii si de obicei nu prea se incadreaza in standarde... si imi vine in minte acum Triumph Rocket. Cu ce seamana Fireblade-ul, 1098'-u de la Ducati, R1, Rc8 si lista poate continua? Limite in materie de creatie nu exista...Aici Rocket-ul nu-si are locul, vorbeam de categoria SS, logo ce troneaza cu mare fala pe pseudo R6-le ala din poza Editat Noiembrie 20, 2009 de Gixxx' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) dc nu s-au inspirat de la ducati? de la r1 ?(nu ultimul)? de la ninja? sunt atatea motociclete reusite ca design, in ultima vreme parca toti vor sa vada cat de urate pot sa le faca. nu speram sa fie unicat, sau radicala, sau noua. clona, daca e. da s-o scoata frumoasa! faza e ca au vazut ca le prinde bine sa tina o traditie(masca de la masini, angeleyes). dar e ca la motare ei tin mortis sa faca faruri asimetrice. parca a intrat in plop, si n-au avut piese s-o faca. e oribila! pune pe bmw-ul asta farurile de la 1198 si vezi cum se schimba treaba. macar pune farul stang in locul celui drept, si tot e ok! (in cont, vb strict de design) Editat Noiembrie 20, 2009 de Cosmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Cu ce seamana Fireblade-ul, 1098'-u de la Ducati, R1, Rc8 si lista poate continua? Limite in materie de creatie nu exista...Aici Rocket-ul nu-si are locul, vorbeam de categoria SS, logo ce troneaza cu mare fala pe pseudo R6-le ala din poza Pai... hai sa vedem: fireblade R1 1098 R6 RC8 In afara de RC8 care e mai "taiat" restul sunt cam in aceiasi oala cu mici diferente. Si toate respecta un lucru f important: sa fie aerodinamice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Misto chestia asta cu reviziile la 10 000 la BMW cu 4l de ulei dar... in astia 10 000 mai completezi 4l dc mergi ca omul, acum ma intreb ce rost mai are schimbul ca oricum se innoieste tot timpul . La mine pun 3L dar 6 000 nu mai desfac busonul la ulei, cine are de castigat? Pe segmentul asta prefer sa dau banii pe o orezarie noua din segmetul "semi-enduro" touring si sa-mi mai ramana de un upgrade la suspensii, acesorii + o a doua motocicleta. Iar la valentele enduro ale GS-ului abtinetiva ca tine minciuna pana ajungeti la noroi . (nu ma refer la f800gs). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 asta am vazut-o in vara la vrsac serbia. aprox 170 000,no... dupa cum arata sigur ne putem da seama si de functionalitatea ei. cel putin eu am fost langa ea,am vazut-o - am auzit-o.ia sa vad eu orezaria la km astia! si anii astia evident! din nefericire sunt nevoit sa schimb orezarie dupa orezarie.bmw nu stiu cand o sa-mi permit,cel putin imi permit sa salivez dupa ale voastre.. si aprp.. nu benelli a scos primul model 6 cilindri transversal? si kawa sa-l fi copiat,la fel cum au copiat si dkw-ul? hmm? pentru sustinatorii de orezare: -1) ce japoneza ti-ai lua vazand ca are peste 150 km rulati ?[dac'or fi] -2) cine ti-ar lua japoneza dac'ar observa ca ai peste 150 km rulati?[idem] dc sa recunosc ca am pwla mica.. cand pot s'o dau p'aia cu marimea nu conteaza.. [cand mai sunt si alte organe care fac la gramada aceeasi treaba pe care o face singur 'cardanu' mare .. ] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Bai... ce-aveti ma? Nu se stie ca exista BMW si "restul motocicletelor"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Desigur, întotdeauna vor exista fani ai autobuzelor Âşcolare, tirurilor Âşi tramvaielor Âşi pentru că sunt mijloace de transport atât de versatile Âşi eficiente, vor încerca să convingă pasionații de coupe-uri Âşi supercars că transportul în comun este alegerea corectă, ba chiar ar deschide Âşi subiectul hotrod-urilor pentru asta. Includ topicul în categoria tatăl meu e mai Âşmecher ca tatăl tău, bunicul meu deÂşi pensionar i-ar rupe ficații că are cuplu mare în ture joase Âşi cardanul este cea mai miÂşto invenție de la patent încoace. Rock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Desigur, întotdeauna vor exista fani ai autobuzelor Âşcolare, tirurilor Âşi tramvaielor Âşi pentru că sunt mijloace de transport atât de versatile Âşi eficiente, vor încerca să convingă pasionații de coupe-uri Âşi supercars că transportul în comun este alegerea corectă, ba chiar ar deschide Âşi subiectul hotrod-urilor pentru asta. Includ topicul în categoria tatăl meu e mai Âşmecher ca tatăl tău, bunicul meu deÂşi pensionar i-ar rupe ficații că are cuplu mare în ture joase Âşi cardanul este cea mai miÂşto invenție de la patent încoace. Rock! Hai ca asta a fost buna de tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Lasa-ti-o balta cu "strugurii sunt acrii", multi dintre noi ne-am permite un 1098R sau cea mai scumpa motocicleta de la BMW (nu m-a interesat niciodata care este aia). Nu spun asta pt ca detin japoneza, dar japonezele chiar sunt niste motociclete mai bune (performanta, fiabilitate, costuri de intretinere) care costa mult mai putin. De ce mi-as cumpara o europeana? Ca "sa se vada valoarea" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Sunt bune BMW-urile la sport-touring, enduro-turing.....sunt un fel de moto bune la toate, dar care nu exceleaza la nimik inafara de fiabilitate si confort la drum lung eventual(a se vedea Long Way Down) BMW face intr-adevar din 1923 moto, dar nu ne putem lua dupa asta......H-D si Indian fac moto din 1904 respectiv 1903, si se vede ca au invatat mai putzine lucruri despre marketing decat BMW Se stie ca, la enduro nu prea potzi merge prea extrem cu un boxer, pt ca e f expus la lovituri din cauza amplasamentului sau specific, si potzi sparge o chiulasa, si in plus e mult mai greu decat un monocilindru.... Vb de cazul asta in parte, asai ca au trebuit sa renuntzae la mandrele lor boxere pt L4 ca sa poata concura cu japo, care se stie sunt toate asa la ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 da' de ce nu se inghesuie nimeni sa-mi raspunda la alea 2 intrebari.. hmm? detalii cu 'ti dau fum' si ' o rup in saispe mi' sunt irelevante si nu-si au rostul,chiar de n-a spus-o nimeni direct [inca],desi apropo'ul acolo tinde! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Bai... ce-aveti ma? Nu se stie ca exista BMW si "restul motocicletelor"? Neeeea, era BMW si restul masinilor.....si mai stiu inca una: BMW = Best Motor Wagon Da mai e si aia cu: "Mercedes, the only" sau mai pe romaneste "Mercedes e numai unul" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) mai, eu nu mi-as lua nimic daca are peste 150k, fie masina, fie motocicleta, fie bicicleta poti sa zici cat vrei ca bmw-ul ala dupa 150k e "tzipla", ca eu tot ma duc si-mi iau o japoneza noua de banii astia sau pe acolo Editat Noiembrie 20, 2009 de Cosmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 mai, eu nu mi-as lua nimic daca are peste 150k, fie masina, fie motocicleta, fie bicicleta poti sa zici cat vrei ca bmw-ul ala dupa 150k e "tzipla", ca eu tot ma duc si-mi iau o japoneza noua de banii astia sau pe acolo no ete ca eu mi-am luat corsa b la 212 mi direct de la neamt d'acasa. am mai facut si eu 32 de mi,si i-am schimbat doar placutele/sabotii de frana [ca mi-a impus rar'u,ca nu le schimbam] si uleiul+filtrul+bujiile. si inca merge.. cine stie cati km o avea kit'u ala de distributie de cand a fost inlocuit ultima oara... aa.. si nu papa ulei,nu-l inegreste si am scos 3,7l-70km/h. cred c-am fost destul de intelijent pe monment si nu m-am incurcat cu banca sa-mi iau un raci de logan pe viata atat la propriu cat si la figurat.. ceva de genu si cu mobrele astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) mai, eu nu mi-as lua nimic daca are peste 150k, fie masina, fie motocicleta, fie bicicleta poti sa zici cat vrei ca bmw-ul ala dupa 150k e "tzipla", ca eu tot ma duc si-mi iau o japoneza noua de banii astia sau pe acolo Pai nici sa vrei nu prea ai cum.....nu stiai ca mai toate masinile au maxim 150mii km indiferent de cand sunt si ce marca si ce destinatie de folosintza au, iar moto maxim 50mii?! Editat Noiembrie 20, 2009 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 da' de ce nu se inghesuie nimeni sa-mi raspunda la alea 2 intrebari.. hmm?detalii cu 'ti dau fum' si ' o rup in saispe mi' sunt irelevante si nu-si au rostul,chiar de n-a spus-o nimeni direct [inca],desi apropo'ul acolo tinde! Man termina cu 150k ai tai ca nu e mare sfaraiala. Sunt o gramada de honda Varadero la vanzare cu 150.000km reali, crede-ma ca am cautat si ma pasioneaza subiectul.. Si sunt si transalpuri aduse din italia cu 50.000km care de fapt au 150.000 ca la 99999 se duce la 0. Si am vazut de curand transalp cu 90k IMPECABIL. Si orezaria mea de matiz are 120.000km si am mers cu el numai forja si nu papa ulei si nu nimica.. Raman la opinia mea, bmw isi cumpara numai cei care tin la marca si care considera ca pentru banii lor trebuie sa-si ia ceva de "calitate" condusi dupa stereotipuri. Si iar ca si cu femeia cu bani, poa sa aiba si 200000.00000.00000km... daca e urata ca dracu si-i atarna tzatzele pe alaturi tot degeaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskyboy Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) da' de ce nu se inghesuie nimeni sa-mi raspunda la alea 2 intrebari.. hmm?detalii cu 'ti dau fum' si ' o rup in saispe mi' sunt irelevante si nu-si au rostul,chiar de n-a spus-o nimeni direct [inca],desi apropo'ul acolo tinde! Bun sa zicem ca nu ajunge o japoneza peste 150 mii. Dar in cati ani faci km aia? Cati km face un roman motociclist anual? Decat sa dau mai multi bani pe un bmw care sa ma tina 200 mii km mai bine iau o japoneza mai ieftina,ma duce pana in 100 mii si apoi iau alta mai noua. Cel putin asta e parerea mea. Si mie mi-ar placea bmw 1150 rt dar e mult mai ieftin un tdm despre care am auzit numai de bine, nu doar de la posesorii din Romania dar si din testele din strainatate. Si tdm-ul face fata la fel de bine, iar daca vrei cardan iei diversion de 900, si despre modelul asta am citit de bine. La urma urmei fiecare isi ia ce vrea sau ce isi permite, si asa suntem destul de divizati in enduristi vitezisti choperisti......... parca vad ca peste cativa ani nu o ne mai salutam ca tu ai bmw si eu am japoneza. Numai bine! Editat Noiembrie 20, 2009 de puskyboy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Rasp: orice japoneza intretinuta bine cu motor V2, V4, Din pacate cand dai dublu pe un BMW nu-ti mai vine sa abuzezi de el ca de o japoneza. Sa nu uitam ca Nu s-a nascut touringul bavarez care sa poata bate la c*r un Goldwing, boxerul ala cu 6 sau 4 cilindrii sare lejer de 600 000. La noi ajung motocicletele japoneze cu kilometrajele date inapoi, marele dezavantaj este ca majoritatea nu mai masoara de la 100k si se reseteaza. cati dintre voi ati cumparat o "orezarie" noua (nu ss ca acolo se renunta la fiabilitate pentru performanta) si sa o exploatati pana la final??? Da bine noi cumparam motoare doar de la nemtoaice si italience grase care merg cu motocicleta de 2 ori pe an si atunci la piata Nu sunt anti BMW, imi plac unele modele, dar majoritatea posesorilor fac un cult pentru marca asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.