flaV29 Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 ok in sf am terminat de citit topicul foarte interesant multe lucruri care ar trebuii sa le stie si sa la faca toti incepatorii(ma refer in special la echipament deoarece el este personajul principal)!!!pe la inceputul topicului am vazut postari care in care era relatat deseori lipsa echipamentului (vorbesc de 2005,06,07) acum imi place sa cred,si sper ca lucrurile s-au mai schimbat (2013) si ca echipamentul este prezent mereu!! eu am luat cat A acum 2 ani anul trecut profitand de niste oferrte de nerefuzat(un magazin de profil a intrat in faliment ) mi-am cumparat intreg echipamanetul (casca,manusi, geaca+pantaloni,cizme,protectie pentru spate -toate in jur de 800 euro) acum imi mai lipseste motorul care o sa vina si el in curand ...ganditi-va ca am stat 1 an cu echipamentul in dulap din cand in cand ma mai uitam la el si ma visam pe motor !! da este adevarat ca el nu te poate proteja indeajuns la viteze mari indiferent de cat ai dat pe el dar la viteze moderate ,in oras, in cazul unor cazaturi fie ele cat de stupide vei fii ffffff bucuros ca l-ai avut!!!! asfalt uscat si fara gropi!!bafta tuturor !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 (editat) Highside. Daca s-a perforat de la frecare combinezonul, inchipuiti-va ce s-ar fi intamplat in lipsa lui... Editat Iulie 20, 2013 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 Highside. Daca s-a perforat de la frecare combinezonul, inchipuiti-va ce s-ar fi intamplat in lipsa lui... groaznic........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 Clasica neasigurare in oglinzi. Restul e de prisos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 via discordless: http://imgur.com/gallery/s0czr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 (editat) http://www.visordown.com/learners/10-most-common-reasons-for-crashing/23075.html Cele mai intalnite motive pentru care se produc accidentele- 2011 Editat Iulie 26, 2013 de the mentalist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Imaginati-va ce ar fi insemnat lipsa castii ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 what...the..fuck... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 (editat) O lista de accidente filmate pe circuit. Nu sunt cazaturi din cauza mersulul la limita ci sunt erori de incepatori, prea mult avant si prea putina xperienta, graba si uneori prostie; lucruri care s-ar putea cu usurinta evita. Editat August 8, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 http://www.visordown.com/motorcycle-top-10s/the-top-10-motorcycling-myths/23232.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bezaru Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Am vazut filmuletul asta pe trafictube si nu e prima oara cand vad asta. De ce se intampla fenomenul asta? M-am gandit la urmatoarele ipoteze: - cauciucuri uzate; - gaz prea mult/derapaj - posibil pietris/nisip insa nu se observa nimic in filmulet. - nu erau incalzite cauciucurile ?! (asta din ce a zis cel din filmulet. Se poate intampla asa ceva din aceasta cauza? Va multumesc. Filmulete: http://youtu.be/WFVSAK9LCHc http://youtu.be/Q9zNUPDmnz4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 cauciucuri neincalzite si bagat mana in gaz ca haplea..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Pai da. Dar si vremea nu parea prea prietenoasa. Aderenta 0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Teoretic toate cele enumerate de tine sunt factori ce afecteaza aderenta. Din ce se vede totusi, cred ca a scapat mana in gaz. Sau a dat de o pata de ulei care insa nu se observa in filmare. Cauciucurile or fi avand si ele o vina, dar viteza era prea mica ca prima data sa dai vina pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Chiar si la viteza de 10 km/h , daca ai cauciucurile reci si tragi putin de gaz, fix asta se intampla . Nu vine in discutii o pata de ulei, nisip sau altceva http://www.youtube.com/watch?v=Q9zNUPDmnz4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 cauciucuri neincalzite si bagat mana in gaz ca haplea..... :goodposting:daca nu ma insel moto este zx10r.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 :goodposting:daca nu ma insel moto este zx10r.... da zx 10r e...si iti dai seama la ce cuplu are mobra aia...combinat cu un cauciuc rece....rezulta vedetism pe youtube Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 (editat) :goodposting:daca nu ma insel moto este zx10r.... Bagat mana in gaz = overspinnig = pierdut spatele= cazatura. Cauciucurile reci, uzate, praf, ulei, marcaje rutiere, suprafata uda, etc, sunt factori agravanti. Tocmai de asta nu se recomanda incepatorilor motoare atat de puternice... nu numai la viteze mari se pot intampla evenimente care pot avea urmari. Aviz amatorilor... Editat August 27, 2013 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Cauciucuri prea reci si gaz prea mult. Daca pneurile sunt calde, poti baga mana in gaz (relativ tare) si pe asfalt ud si nu se intampla asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bezaru Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Va multumesc pentru informatii. Initiam al crezut ca e vorba de uzura cauciucurilor, nu stiam ca trebuie sa le mai si "incalzesti". Deci pe langa echipament, imi iau si un arzator de buruieni =))) (glumesc bineinteles). Foarte buna informatia si o consider de mare folos, in special pentru incepatori. Initial vazusem filmuletul asta http://www.youtube.com/watch?v=Q9zNUPDmnz4 si nu puteam sa-mi explic cum naiba se duce motorul, de zici ca e pe gheata. Anyway...thanks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Pfiu zx10 ca al meu , o sa incerc si eu =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Cel cu Gsr-ul a picat din cauza cauciucurilor noi care probabil inca aveau suprafata lucioasa pe ele, din moment ce iese de la dealer cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Unde vezi tu GSR ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Gsxr am vrut sa spun, istetule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 pe langa ca ai vrut sa spui una si ai spus alta, mai esti si smecher... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.