Cesar Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 (editat) O lista de accidente filmate pe circuit. Nu sunt cazaturi din cauza mersulul la limita ci sunt erori de incepatori, prea mult avant si prea putina xperienta, graba si uneori prostie; lucruri care s-ar putea cu usurinta evita. Editat August 8, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 http://www.visordown.com/motorcycle-top-10s/the-top-10-motorcycling-myths/23232.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bezaru Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Am vazut filmuletul asta pe trafictube si nu e prima oara cand vad asta. De ce se intampla fenomenul asta? M-am gandit la urmatoarele ipoteze: - cauciucuri uzate; - gaz prea mult/derapaj - posibil pietris/nisip insa nu se observa nimic in filmulet. - nu erau incalzite cauciucurile ?! (asta din ce a zis cel din filmulet. Se poate intampla asa ceva din aceasta cauza? Va multumesc. Filmulete: http://youtu.be/WFVSAK9LCHc http://youtu.be/Q9zNUPDmnz4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 cauciucuri neincalzite si bagat mana in gaz ca haplea..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Pai da. Dar si vremea nu parea prea prietenoasa. Aderenta 0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Teoretic toate cele enumerate de tine sunt factori ce afecteaza aderenta. Din ce se vede totusi, cred ca a scapat mana in gaz. Sau a dat de o pata de ulei care insa nu se observa in filmare. Cauciucurile or fi avand si ele o vina, dar viteza era prea mica ca prima data sa dai vina pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Chiar si la viteza de 10 km/h , daca ai cauciucurile reci si tragi putin de gaz, fix asta se intampla . Nu vine in discutii o pata de ulei, nisip sau altceva http://www.youtube.com/watch?v=Q9zNUPDmnz4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 cauciucuri neincalzite si bagat mana in gaz ca haplea..... :goodposting:daca nu ma insel moto este zx10r.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 :goodposting:daca nu ma insel moto este zx10r.... da zx 10r e...si iti dai seama la ce cuplu are mobra aia...combinat cu un cauciuc rece....rezulta vedetism pe youtube Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 (editat) :goodposting:daca nu ma insel moto este zx10r.... Bagat mana in gaz = overspinnig = pierdut spatele= cazatura. Cauciucurile reci, uzate, praf, ulei, marcaje rutiere, suprafata uda, etc, sunt factori agravanti. Tocmai de asta nu se recomanda incepatorilor motoare atat de puternice... nu numai la viteze mari se pot intampla evenimente care pot avea urmari. Aviz amatorilor... Editat August 27, 2013 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Cauciucuri prea reci si gaz prea mult. Daca pneurile sunt calde, poti baga mana in gaz (relativ tare) si pe asfalt ud si nu se intampla asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bezaru Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Va multumesc pentru informatii. Initiam al crezut ca e vorba de uzura cauciucurilor, nu stiam ca trebuie sa le mai si "incalzesti". Deci pe langa echipament, imi iau si un arzator de buruieni =))) (glumesc bineinteles). Foarte buna informatia si o consider de mare folos, in special pentru incepatori. Initial vazusem filmuletul asta http://www.youtube.com/watch?v=Q9zNUPDmnz4 si nu puteam sa-mi explic cum naiba se duce motorul, de zici ca e pe gheata. Anyway...thanks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Pfiu zx10 ca al meu , o sa incerc si eu =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Cel cu Gsr-ul a picat din cauza cauciucurilor noi care probabil inca aveau suprafata lucioasa pe ele, din moment ce iese de la dealer cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Unde vezi tu GSR ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Gsxr am vrut sa spun, istetule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 pe langa ca ai vrut sa spui una si ai spus alta, mai esti si smecher... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klux Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 pe langa ca ai vrut sa spui una si ai spus alta, mai esti si smecher... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 BHAHAHA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Ala cu suzukiul din showroom cred ca avea cauciucuri siliconate... sabotaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 era incepator (parerea mea) nu stiu care posesor de miar de pe aici si nu numai, ar fii patit asa ceva, sincer acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 a inclinat-o prea tare pe marcaj (la viteza prea mica ? )- daca priviti cu atentie , exact cand trece peste marcaj cu roata spate , o scapa de sub control . nu cred sa fi accelerat prea tare , caci nu se aude turata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 (editat) Ceva foarte util cu situatii in care de cele mai multe ori se intampla accidente. Sudiu facut in Franta. De retinut factorii de risc. http://www.assureurs-prevention.fr/sites/media/ap/motoprev/motoprev.htm Editat Septembrie 17, 2013 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 (editat) The Pace - 1991 http://www.motorcyclistonline.com/flashback/122_0911_the_pace_nick_ienatsch/ The Pace 2.0 http://www.cycleworld.com/2013/09/16/become-a-better-street-rider-with-the-pace-motorcycle-safety-and-riding-skills/ A COMPRESSED FORK aids turn-in through improved geometry and a bigger tire contact patch (see below). But it has to be in the effective travel range: Releasing brakes before turn-in extends the fork and the bike wants to run wide. Get to the turn-in point with excessive brake pressure and the fork is too collapsed, again forcing the bike to run wide. Learn to use the brakes for both speed and geometry control. In the second article, on The Pace, my views on trail-braking started to evolve because racing was teaching me so much. For speed on the track or safety on the street, you must be able to use some brake pressure at lean angle. On the street in corners you brake for, do your best to “leave the brake light on” at corner turn-in so you are taking advantage of slightly better steering geometry provided by fork compression. Editat Septembrie 18, 2013 de the mentalist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Negocierea virajelor cu raza descrescatoare, care se "inchid" : http://www.motorcycle.com/how-to/negotiate-decreasing-radius-corners Nu stiu cine a facut topicul varza dar ori s- a incurcat in butoane ori nu stiu ce sa zic... 30 de pagini de poze cam ogrish, apoi incepe topicul facut de mine, titlul a ramas cel facut de mine, dar scrie ca e facut de un alt user, pana si in ultimele pagini apar poze de la accidente intercalate cu posturi care aveau legatura cu topicul meu. Am dat si un "report" ...dar nici nu stiu ce se mai poate face cu topicul asta. Articol despre alegerea unei motocilete, pentru incepatori: http://www.motorcycle-usa.com/920/17311/Motorcycle-Article/Learning-to-Ride---Choosing-a-Motorcycle.aspx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.