Sari la conținut

Intruder M800


cyanide
 Share

Postări Recomandate

Ei bine, de foarte mult timp ma gandeam sa incep un proiect de la 0. Am cautat informatii zile intregi,m-am orientat dupa scule, masinarii si toate cele de care aveam nevoie in procesul de productie, gasisem si un loc unde aveam sa incep toata nebunia si.....si pana la urma am ajuns la concluzia ca in stagiul in care eram( ma refer la cunostinte tehnice) nu avea sa construiesc nimic pe care sa ma pot baza. Asa ca am lasat totul in stand-by o perioada si am inceput sa ma documentez mai bine in sperata ca vreodata o sa am cele necesare demararii unui astfel de proiect. Timpul a trecut (vreo 2,3 ani) si intr-o zi, stand de vorba cu un prieten in spatele blocului am ajuns si la subiectul asta. Dupa ce i-am explicat ce vroiam sa fac daca.....omu' mi-a zis :"ba, eu am o motocicleta da e varza, e completa dar e arsa toata si sta afara de vreo 2 ani. Daca crezi ca poti sa o faci e a ta." ?????..ba esti NEBUN!!!!!!! dao incoace ca se rezolva :D. Si asa a inceput totul. Pe 6 ianuarie 2012 m-am apucat sa dezmembrez ce mai ramasese din saracul motor. A trecut un an de atunci, timp in care ma duceam aproape zilnic sa lucrez la motor, intr-un depozit in care cancerul era la putere, pentru ca mai tarziu caldura sa-si intre in drepturi si sa-mi stoarca si ultima picatura de apa din corp. Dar nu m-am lasat si acum, dupa multe concedii state acasa si multe cutii de margarina luate la bord aproape am reusit sa il dau gata. Ce a fost mai greu a trecut. Sper sa fie gata de drum pana la inceputul sezonului si sa ne vedem cu bine in trafic!!! Aveti mai jos cateva poze orientative, imediat ce va fi gata o sa revin cu mai multe poze :D

 

P.S da, aveti dreptate, M800 este pe injectie...asta este modelul 2005 si l-am trecut pe carburatie pentru ca nu prea ma impac cu tehnologia (calculatoare, senzori, erori, bla bla...)am mers pe ideea Kiss ( keep it simple..stupid! ) al carui adept am fost din totdeauna:D

post-60453-0-54221200-1358588988_thumb.jpg

post-60453-0-18375000-1358589000_thumb.jpg

post-60453-0-15260800-1358589007_thumb.jpg

post-60453-0-28825600-1358589013_thumb.jpg

post-60453-0-46261900-1358589019_thumb.jpg

post-60453-0-02419200-1358589030_thumb.jpg

post-60453-0-72761300-1358589036_thumb.jpg

post-60453-0-27855300-1358589047_thumb.jpg

post-60453-0-84408900-1358589061_thumb.jpg

post-60453-0-79444600-1358589066_thumb.jpg

post-60453-0-60413800-1358589073_thumb.jpg

post-60453-0-15018800-1358589082_thumb.jpg

post-60453-0-42810200-1358589093_thumb.jpg

post-60453-0-34360700-1358589107_thumb.jpg

post-60453-0-58362500-1358589120_thumb.jpg

post-60453-0-11914500-1358589136_thumb.jpg

post-60453-0-99743400-1358589152_thumb.jpg

post-60453-0-14779500-1358589180_thumb.jpg

post-60453-0-73705100-1358589202_thumb.jpg

post-60453-0-78046700-1358589227_thumb.jpg

post-60453-0-49481400-1358589255_thumb.jpg

post-60453-0-30368000-1358589281_thumb.jpg

post-60453-0-30825000-1358589313_thumb.jpg

post-60453-0-58088800-1358589337_thumb.jpg

post-60453-0-27706000-1358589368_thumb.jpg

post-60453-0-60876500-1358589388_thumb.jpg

post-60453-0-87250200-1358589423_thumb.jpg

post-60453-0-73394700-1358589453_thumb.jpg

post-60453-0-22564400-1358589477_thumb.jpg

post-60453-0-08728900-1358589500_thumb.jpg

post-60453-0-59423100-1358589522_thumb.jpg

post-60453-0-73443900-1358589546_thumb.jpg

post-60453-0-32519600-1358589566_thumb.jpg

post-60453-0-36287600-1358589600_thumb.jpg

post-60453-0-07413300-1358589675_thumb.jpg

post-60453-0-44800600-1358589693_thumb.jpg

post-60453-0-99569100-1358589723_thumb.jpg

post-60453-0-61759700-1358589743_thumb.jpg

post-60453-0-19362300-1358589779_thumb.jpg

post-60453-0-97983900-1358589794_thumb.jpg

post-60453-0-81875900-1358589812_thumb.jpg

post-60453-0-23895400-1358589832_thumb.jpg

post-60453-0-48753800-1358589849_thumb.jpg

post-60453-0-34247200-1358589879_thumb.jpg

post-60453-0-54425500-1358589915_thumb.jpg

post-60453-0-59754400-1358589933_thumb.jpg

post-60453-0-27711500-1358589968_thumb.jpg

post-60453-0-00732600-1358589994_thumb.jpg

post-60453-0-89832300-1358590013_thumb.jpg

post-60453-0-55697100-1358590058_thumb.jpg

post-60453-0-54495300-1358590088_thumb.jpg

post-60453-0-88142100-1358590107_thumb.jpg

post-60453-0-33831000-1358590127_thumb.jpg

post-60453-0-28418200-1358590157_thumb.jpg

post-60453-0-27658600-1358590196_thumb.jpg

post-60453-0-07070000-1358590234_thumb.jpg

post-60453-0-88912200-1358590262_thumb.jpg

post-60453-0-63552400-1358590308_thumb.jpg

post-60453-0-12678100-1358590326_thumb.jpg

post-60453-0-10863000-1358590360_thumb.jpg

post-60453-0-19422400-1358590393_thumb.jpg

post-60453-0-67544200-1358590421_thumb.jpg

post-60453-0-94386000-1358590451_thumb.jpg

post-60453-0-64150600-1358590489_thumb.jpg

post-60453-0-10733400-1358590508_thumb.jpg

post-60453-0-65852700-1358590535_thumb.jpg

post-60453-0-23014900-1358590564_thumb.jpg

post-60453-0-91033200-1358590589_thumb.jpg

post-60453-0-05846400-1358590614_thumb.jpg

post-60453-0-16200700-1358590639_thumb.jpg

post-60453-0-40831600-1358590667_thumb.jpg

post-60453-0-43075500-1358590729_thumb.jpg

post-60453-0-97910500-1358590761_thumb.jpg

post-60453-0-45793700-1358590811_thumb.jpg

post-60453-0-42289700-1358590837_thumb.jpg

post-60453-0-93819200-1358590866_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere faptul ca a bagat foarte mult timp si bani in ea e de apreciat totusi. Nu cred ca mai conteaza ca a dat un spray pe eam ci faptul ca a facut-o de la zero e de apreciat. Intr-un viitor apropriat probabil o sa o vopseasca integral, costa ceva, nu crezi?

 

Felicitari pentru munca depusa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai o poza cu carburile montate orizontal, aia e pozitia finala? ma indoiesc sa functioneze

 

nu inteleg dece ai refolosit rezervorul ala ruginit, o sa-ti dea multe batai de cap

 

cilindrii sunt varza, ai masurat ovalitatea? macar rehonuiti...

 

cdi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai o poza cu carburile montate orizontal, aia e pozitia finala? ma indoiesc sa functioneze

 

nu inteleg dece ai refolosit rezervorul ala ruginit, o sa-ti dea multe batai de cap

 

cilindrii sunt varza, ai masurat ovalitatea? macar rehonuiti...

 

cdi ?

 

De ce nu ar functiona asa? dragstar-ul are carburatoarele la orizontala si merge fara probleme; atata timp cat carburatoarele au fost gandite sa mearga asa vor merge fara discutii. Cilindrii nu cred ca e cazul, motorul e din 2005, de 2 ani sta pe dreapta, de 1 an e la el, raman 5 ani de utilizare(in conditiile in care la inceput a fost nou). Rezervorul intradevar s-ar putea sa fie o alegere proasta daca nu l-a tratat cu ceva si la interior. Oricum daca l-a adus pana in stadiul asta alte eventuale probleme se mai pot remedia pe parcurs ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu ar functiona asa? dragstar-ul are carburatoarele la orizontala si merge fara probleme; atata timp cat carburatoarele au fost gandite sa mearga asa vor merge fara discutii. Cilindrii nu cred ca e cazul, motorul e din 2005, de 2 ani sta pe dreapta, de 1 an e la el, raman 5 ani de utilizare(in conditiile in care la inceput a fost nou). Rezervorul intradevar s-ar putea sa fie o alegere proasta daca nu l-a tratat cu ceva si la interior. Oricum daca l-a adus pana in stadiul asta alte eventuale probleme se mai pot remedia pe parcurs ...

 

 

pentru ca alea sunt carburatoare downdraft de pe un SS(are 2 baterii de carburatoare in poze pe acolo) care nu-s gandite sa stea in pozitia aia, cum reglezi nivelu'?

 

tu te-ai uitat la poze sau aberezi asa din imaginatie? nu se mai vede gram de honuire pe cilindrii si tot motorul a luat foc, m-as mira sa nu fie ovali.

 

chestii neimportante de altfel cand iti dai cu parerea dar experienta ta se rezuma la spalat lanturi cu motorina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ca alea sunt carburatoare downdraft de pe un SS(are 2 baterii de carburatoare in poze pe acolo) care nu-s gandite sa stea in pozitia aia, cum reglezi nivelu'?

 

tu te-ai uitat la poze sau aberezi asa din imaginatie? nu se mai vede gram de honuire pe cilindrii si tot motorul a luat foc, m-as mira sa nu fie ovali.

 

chestii neimportante de altfel cand iti dai cu parerea dar experienta ta se rezuma la spalat lanturi cu motorina.

Faptul ca are in poze nu inseamna ca le-a folosit, si chiar daca le-ar fi folosit multe ss-uri au carburatoarele aproape de orizontala daca nu chiar la orizontala, oricum ar fi presupun ca omu nu e idiot sa puna carburatoare care nu ar functiona; nu stiu cum se face dar mereu pleci de la premiza ca restu cu care ai tu contact, cel putin pe forum, sunt prosti.

Cat despre honuire imi mentin parerea. Poate nu ai vazut dar motorul era curatel la interior, si aici ma refer la parti arse, ca rugina avea ... deci temperatura nu a fost foarte mare, daca ar fi fost multe piese din aluminiu erau topite de mult.

 

Ti-am raspuns prima oara frumos si cu bun simt dar se pare ca nu ai cu cine vorbi.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru aprecieri si sunt dechis la orice sfat aveti sa-mi dati pentru continuarea lucrului.Poate sunt chestii pe care le-am facut si nu le-am gandit cum trebuie....in ceea ce priveste carburatoarele am renuntat la cele de fzr din imagine si am pus de cbr (cu reglajele necesare),care sunt facute sa mearga in pozitia asta.Am construit carcasa de filtru si acum lucrez la sistemul ram air (probabil ca nu este absolut necesar dar daca e bine sa recreez conditiile in care au lucrat pe cbr). Cilindrii au fost honuiti, masurati si nu este nici o problema cu ovalitatea(petele de rugina nu au iesit la honuire dar nu reprezinta o problema pentru ca rugina nu a atacat peretii cilindrilor in profunzime), scaunele de supape au fost rectificate si supapele schimbate(precum si toate garniturile, simeringurile si o-ring-urile). Pentru aprindere am modificat volata si am folosit 2 cdi-uri (cate unu pentru fiecare cilindru). Initial am vrut sa pun aprindere de Marauder dar pentru ca nu s-a potrivit volanta am renuntat la idee. Motorul porneste la sfert de buton, sta la relanti foarte bine (merge rotund, nu balbaie, nu da rateuri, turatia nu variaza) si se tureaza la fel de bine. Mai ramane sa o scot in trafic dupa ce va fi gata si vom vedea atunci cum se va comporta. Vopseaua pe motor am dat-o doar ca sa nu mai arate a fier vechi, urmand ca dupa ce va fi gata si voi avea bani necesari, sa il dau jos si sa il vopsesc cu simt de raspundere (negru mat). Rezervorul a fost sablat (ca si celelalte piese vopsite) si s-a constatat ca are destula carne pe el incat sa nu-mi faca probleme o perioada. Vopseaua este foarte groasa si se va mai aplica peste ea cateva straturi pentru ca vreau sa-l fac tot negru mat (m-am sucit intre timp). Motorul nu va iesi ca cel original pentru ca deja am pus foarte multe piese de pe alte motoare precum si piese noi (originale si aftermarket) care nu au legatura cu motorul original. ThunderByte..asta este motorul pentru care cautam presa de volanta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo omu' ! Multa munca si rabdare , dar apar si rezultatele! Asteptam rezultatul final!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

deocamdata...inca trebuie sa gasesc o solutie pentru filtru de aer ca nu prea se potriveste :(...dar astazi sper sa montez aripa spate cu accesoriile aferente.Poze...imediat ce termin, app tocmai am terminat de facut instalatia electrica (de la 0)...sper sa si mearga:)))



uite schema electrica daca te ajuta cu ceva..


singura modificare pe care am facut-o a fost sa trag un plus de la pompa de benzina prin siguranta de la stopul spate, in schema l-am luat de la ventilator, si unul din butonul rosu...aici e tras gresit din butonul de pornire.

post-60453-0-85193900-1360324702_thumb.jpg

Editat de cyanide
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt un fan al Intruder-ului si mi se pare foarte frumoasa ideea cu "reinvierea".

Sunt curios unde faci ram-air-ul?In rezervor?Si ce putere (estimata) va avea cu carb alea?Pt ca e diferenta zic eu fata de intruderul stock.

Bafta in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza cu ram-air-ul o sa fie putin cam problematica pentru ca nu prea este spatiu sub rezervor nici pentru filtru de aer.... dar ii dau eu de cap cumva :D



ei bine,dupa ce am mai studiat putin problema am ajuns la concluzia ca fabricarea ram-air-ului nu este decat o pierdere de timp si resurse, pentru ca motorul nu va castiga putere decat la viteze de peste 140 km/h ( depinde si de cum sunt construite conductele)... tinand cond ca este un chopper si nu o sa alerg cu 140 decat foarte rar nu are sens sa ma zbat degeaba... o sa-i fac totusi niste prize pentru ca aerul sa intre mai bine in filtru.



am terminat de montat aripa spate cu tot ce include si aripa fata...o sa pun maine niste poze :D



azi am rezolvat si frana fata...incepe sa prinda contur :D...mai trebuie sa fac rost de niste mufe sa scap de matele din fata.

post-60453-0-79968900-1360428250_thumb.jpg

post-60453-0-63904200-1360428297_thumb.jpg

post-60453-0-68376200-1360428342_thumb.jpg

post-60453-0-55930200-1360428420_thumb.jpg

Editat de cyanide
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari pentru curaj din partea mea tot respectul ...am si eu o intrebare ai calarito? ....daca rezervorul a ars pe langa faptul ca sa decalit tabla nu e ruginit pe interior ...avand carburatoare sa-r pootea sa iti dea de furca ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...