Alex Mt Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Am vazut toate variantele de a2 stock dar ma interesa in ideea de a nu imi mai lua peste 2 ani altceva ..as vrea peste 2 ani cand dau de A doar sa il delimitez si atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Soluţia ar fi să cumperi din altă ţară o motocicletă limitată, aici nu are cine sa facă limitarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Mt Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Este si asta o varianta nu m-ar deranja dar imi poti da exemplu de motocicleta sport limitata sau care s -ar putea limita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Peste doi ani este foarte probabil sa-ti doresti oricum alta motoreta. Mergi pe varianta cu A2, invata bine sa mergi si apoi dai de A si iti iei ce trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 In Romania este foarte greu de limitat, poate imposibil. O solutie ar fi sa il cumperi deja limiat din afara tarii, dar motoare sport sub 70kW mai rar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinciche Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Peste doi ani este foarte probabil sa-ti doresti oricum alta motoreta. Mergi pe varianta cu A2, invata bine sa mergi si apoi dai de A si iti iei ce trebuie. un sfat pertinent... sustin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Mt Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Sunt total de acord nu mi-as lua motor mai mare pentru viteza este ultimul amanunt care ma intereseaza nu sunt nici inconstient nici nu vreau motor ca sa moara dusmanii,viata mea e mai presus repet vroiam doar in ideea de a il delimita peste 2 ani sa nu il mai schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 (editat) Sunt total de acord nu mi-as lua motor mai mare pentru viteza este ultimul amanunt care ma intereseaza nu sunt nici inconstient nici nu vreau motor ca sa moara dusmanii,viata mea e mai presus repet vroiam doar in ideea de a il delimita peste 2 ani sa nu il mai schimb orice motor care are puterea maxima de 70 kw poti sa-l iei limitat la jumatate, adica 35 kw , alea vechi majoritatea sunt limitate doar in acte. Si mare atentie la kw/kg motor- imparti kw motorului la kg lui si vezi sa nu-ti iasa mai mult de 0,20 kw/kg Si eu am vrut sa fac ca tine, si nu regret ca m-am razgandit, fa-ti mana timp de 2 ani , si apoi o sa vezi si ce tip de moto iti cade mai bine , poate dupa aceea o sa-ti iei touring,enduro ... naiba stie... Editat Ianuarie 27, 2015 de edu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 ma interesa in ideea de a nu imi mai lua peste 2 ani altceva .. Peste 2 ani sigur iti vei lua altceva, prima ar trebui sa te ajute sa inveti cat mai bine, o mai raschetezi, una-alta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baDani Postat Ianuarie 30, 2015 Share Postat Ianuarie 30, 2015 betterevil : eu te cred , dar nu prea sun xt-uri pe piata pana in 2500 euro . De KLE-uri , sincer nu stiu ce sa spun dar am inceput sa ma uit dupa Aprilia Pegaso si tare cred ca pana incepe sezonul am sa merg pe aceasta decizie , numai daca nu cumva apare un XT de nicaieri pe piata in bugetul meu . Vreo parere sau informatie in plus despre aprilia pegaso este bine venita . Citisem multe despre Xt-uri acum despre aprilia sincer nu stiu foarte multe . Prin comparatie am observat ca suspensia e mai mica si ca e mai scunda cu vreo 40mm . Dar ca rezistenta sau cum se comporta nu prea stiu multe . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 30, 2015 Share Postat Ianuarie 30, 2015 betterevil : eu te cred , dar nu prea sun xt-uri pe piata pana in 2500 euro . De KLE-uri , sincer nu stiu ce sa spun dar am inceput sa ma uit dupa Aprilia Pegaso si tare cred ca pana incepe sezonul am sa merg pe aceasta decizie , numai daca nu cumva apare un XT de nicaieri pe piata in bugetul meu . Vreo parere sau informatie in plus despre aprilia pegaso este bine venita . Citisem multe despre Xt-uri acum despre aprilia sincer nu stiu foarte multe . Prin comparatie am observat ca suspensia e mai mica si ca e mai scunda cu vreo 40mm . Dar ca rezistenta sau cum se comporta nu prea stiu multe . Astea toate sunt si raman la nivel de vorbe. Pana nu mergi cu ele nu poti sesiza diferenta intre un monocilindru si un multicilindru, asa ca nu ai de unde sti ce iti va place. Pe de alta parte, prima mobra va fi cea de care te vei bucura cel mai mult si o vei considera cea mai "racheta" dintre toate cele care eventual vor urma. Asa ca nu te astepta sa iti iei din prima mobra ideala pentru tine, ia una care sa iti placa si cu care sa iti faci mana, dar fara sa te bage la sapa de lemn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baDani Postat Ianuarie 30, 2015 Share Postat Ianuarie 30, 2015 "dar fara sa te bage la sapa de lemn." ) mersi de pont . Cam asta incerc . numai cred ca ar fi mult mai repede daca as avea ocazia sa ma pun pe cateva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu Florin Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 Salut . Vreau sa intreb si eu ,daca e diferenta de pret intre a1 si a2. Si ce scoala imi recomandati pentru judetul arges? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skr Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 Salut, da este o mica diferenta dar daca ai 18 ani pentru 100-200 lei nu te zgarci, o sa iti para rau si s-ar putea sa te plictisesti de A1 sau pur si simplu sa iti placa o motoreta ce depaseste 125 cc si 11kW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyziggy Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 principala diferenta e de varsta si puterea motoretei. A1 - moto pana in 125 cc si puterea sa nu depaseasca 11 kW , se poate da de la 16 ani A2 - aici doar puterea nu trebuie sa treaca de 35 kW si varsta trebuie sa fie minim 18 ani. cel mai bine dai de A2, cu asta poti sa-ti iei si motoreta de 600 cc, sa zicem, doar care sa nu depaseasca puterea de 35 kW. Asa te inveti si cu gabaritul unei motorete mai mari, si este mai placut sa conduci ceva cu o putere mai mare. vorba colegului de mai sus, pana la urma o sa te plictisesti de capre de 125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin Tomescu Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Daca am A1 de la 16 ani , pot da de A la 20 sau trebuie sa astept pana la 24? Ma gandesc ca practic avand A1 as avea o experienta mai mare decat unul cu A2, chiar daca cmc e mai mica . P.S. Imi cer scuze daca s-a mai discutat, dar nu am gasit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 (editat) Daca ai A1 de la 16 ani, si, daca ai facut A2 la 18 ani, atunci, poti face A la 20 de ani. Daca nu, atunci astepti 24. Editat Februarie 5, 2015 de George M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin Tomescu Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Deci avand A1 de 4 ani, nu ma ajuta cu nimic pentru a da de A mai devreme. E nevoie neaparat de o experienta de 2 ani cu A2 pentru a lua A-ul la 20. Desi toate cele 3 examene sunt identice. Multumesc frumos Romania ,voi astepta pana la batranete ca sa conduc o motocicleta. P.s. Multumesc colegu pentru raspuns ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gugal13 Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Daca ai A1 de la 16 ani, si, daca ai facut A2 la 18 ani, atunci, poti face A la 20 de ani. Daca nu, atunci astepti 24. Sper ca o sa ne dea si noua voie sa dam de A ceva mai devreme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Deci avand A1 de 4 ani, nu ma ajuta cu nimic pentru a da de A mai devreme. E nevoie neaparat de o experienta de 2 ani cu A2 pentru a lua A-ul la 20. Desi toate cele 3 examene sunt identice. Multumesc frumos Romania ,voi astepta pana la batranete ca sa conduc o motocicleta. P.s. Multumesc colegu pentru raspuns ! Nu e vorba de examen, ci e vorba de experienta si de capacitatea de a fi rational. Probabil ca tu esti un tip calculat, insa statisticile nu confirma asta; de aceea platim si RCA-urile astea imense sub 30 de ani. Cu placere si succes! Sper ca o sa ne dea si noua voie sa dam de A ceva mai devreme... Eu sper sa nu. Limita de 24 de ani este foarte buna. Si eu tot la 24 am luat permisul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vicenţiu Popescu Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 Bună ziua, as dori să ştiu pentru cat. A2 care sunt vitezele maxime de circulaţie în România? Am căutat şi în Regulament şi în Ordonanţă însă nu am găsit nimic legat de cat. A2. Se poate asimila ca şi limită de viteză cu A1...? Pentru că există diferenţe între A şi A1... legislaţia spune asa: "Art. 50(1) Vitezele maxime admise în afara localităţilor pentru categoriile de autovehicule prevăzute la art. 20 alin. (2) sunt următoarele:a) 130 km/h pe autostrăzi, 100 km/h pe drumurile expres sau pe cele naţionale europene (E) şi 90 km/h pe celelalte categorii de drumuri, pentru autovehiculele din categoriile A şi B; 110 km/h pe autostrăzi, 90 km/h pe drumurile expres sau pe cele naţionale europene (E) şi 80 km/h pe celelalte categorii de drumuri, pentru autovehiculele din categoriile C, D şi D1; c) 90 km/h pe autostrăzi, 80 km/h pe drumurile expres sau pe cele naţionale europene (E) şi 70 km/h pentru celelalte categorii de drumuri, pentru autovehiculele din categoriile A1, B1 şi C1; d) 45 km/h, pentru tractoare şi mopede. (2) Viteza maximă admisă în afara localităţilor pentru autovehiculele care tractează remorci sau semiremorci este cu 10 km/h mai mică decât viteza maximă admisă pentru categoria din care face parte autovehiculul trăgător. (3) Viteza maximă admisă pentru autovehicule şi tractoare agricole sau forestiere cu mase şi/sau gabarite depăşite ori care transportă produse periculoase este de 40 km/h în localităţi, iar în afara localităţilor de 70 km/h. (4) Viteza maximă admisă în afara localităţilor pentru autovehiculele ai căror conducători au mai puţin de un an practică de conducere sau pentru persoanele care efectuează pregătirea practică în vederea obţinerii permisului de conducere este cu 20 km/h mai mică decât viteza maximă admisă pentru categoria din care fac parte autovehiculele conduse." Voi vedeti undeva aici cat. A2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 Salutare. astazi a sosit talonul de la cbr 500 f a mea care se incadreaza la a2 ( in actele de afara scrie 35 kw ) la rar au trecut pe carte 35 kw . Azi cand ma uit pe talon 2 rubrici ...prima 36 , caut in legenta ( puterea in kw ) constat ca au gresit probabil si au scris 36....apoi inca o rubrica , caut in legenta , "raport putere greutate in kw " si scrie 0.18 deoarece ea are masa proprie 205 kg , bun...avand in vedere legea nu ar trebuii sa am probleme cu politia nu ? Respecte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZU Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 (editat) La mobra pe care abia am luat-o,la RAR, seria de la motor a fost scrisa gresita de cand a inmatriculat-o fostul proprietar (el nedandu-si seama), au gresit ultima cifra, iar in decembrie cand am fost la RAR sa o trec pe numele meu, au vazut ca au gresit seria...atunci in 2010... si au schimbat-o ei fara sa platesc in plus sau alte acte suplimentare...eu spun ca daca te duci la ei acum si le spui ca au gresit ceva in carte o sa ti-o schimbe... » Post actualizat in 17 Feb 2015 21:22 Insa...am uitat sa specific, trebuie sa duci niste acte care sa ateste lucrul asta...cum ca ei au gresit, ca altfel iti dau cu flit sau te pun sa platesti Editat Februarie 17, 2015 de TZU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 este vorba de talon nu de cartea rar...in cartea rar totul e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_kos Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 dacă au greșit în talon,mergi la politie la înmatriculări,cu cartea de identitate și le arăți gresala,îți vor schimba talonul fără nici un alt cost, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.