Sari la conținut

Accident Otopeni


Antistress
 Share

Postări Recomandate

Eu stau in Otopeni si aseara m-am dus la culcare pe la 11-11:30 ceva de genul si stand pe o strada adiacenta am tot vazut multe masini mergand pe aici, lucru care nu este obisnuit decat daca este vreun accident pe DN, fiind o strada care poate ocoli portiunea de DN de la podul Otopeni pana aproape de reprezentanta Ferrari. Chiar vb cu nevasta ca sigur este un accident pe undeva de se ingramadesc toti pe aici si chiar ma gandeam ca nu cumva sa fie vorba de vreun accident de motorcicleta, iar acum cand intru aici vad ca , chiar despre asta este vorba... Imi pare extraordinar de cei 2 care nu aveau absolut nici o vina pentru ca nu stiu ce ratat de om nu poate sa urce cateva trepte, mai ales ca este pasarela exact la luk oil unde din ce am inteles s-a si intamplat accidentul. Condoleante familiilor mai ales ca era vb despre 2 copii care mai aveau mult de trait :rose: :rose: :rose:

 

P.S. - Stalpisorii aia ar trebui scosi din uz... mai mult prapad fac decat salveaza... daca ai cazut si aluneci pe asfalt nu e bai...dar cand ai intrat in ei se termina totul.. nu prea mai ai cum sa mai scapi...Nu inteleg de ce nu se pun bariere din alea de piatra de 1m cum sunt in saftica pe mijlocul strazii si macar asa nu prea iti mai vine sa treci strada aiurea...

Editat de alecs_1000rr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 431
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pacat de ei. in romanica cea lin curgatoare totul e pe dos! am scapat de doua ori cand, doua boarfe au virat stanga fara sa se asigure. de fiecare data am facut niste manevre extreme ca sa evit sa crap din cauza vacilor cu permis de conducere. aveti grija de voi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incredibil...fratilor incepe sezonul urat...ce sa mai zici...pacat de tineretile lor...mare grija ca toti sunt dezobisnuiti de noi in trafic...orasul e jungla,usor cu mana dreapta in trafic...fie le tarana usoara!!!Trist si pacat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum putine informatii utile. Stie cineva cine a fost bikerul? Putem ajuta cu ceva? Desi e putin probabil, in cazuri din astea e deja destula lume la locul accidentului.

 

Sa recapitulam:

 

HONDA CBR 600 alb-negru, cu nr. de inmatriculare B717 DMR

biker+pasagera -> decedati

pietonul implicat -> probabil pe duca

viteza mare -> motorul la mare distanta de locul accidentului

traversare neregulamentara+noapte=pieton inconstient

 

 

Altminteri stim deja ca la inceput de sezon se duc multi dintre ai nostri, stim ca motociclistii merg prea repede, ca soferii nu se uita si ca pietonii sunt kamikaze.

pana acum, cel mai pertinet comment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este si un video in linkul de mai jos.Incredibil cat de aproape era pasarela, daca intra o masina in pieton il arunca direct in pasarela.Mai trec si eu aiurea strada dar nu scap din ochi sensul de mers pana ajung pe partea cealalta.

 

http://www.rtv.net/accident-grav-cu-motociclisti-in-otopeni-doi-tineri-au-murit-pe-loc_75403.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu sa-i odihneasca in pace!

Pacat, mare pacat de ei. Parca prea multe accidente anul acesta. Pe 7 martie un prieten bun si fost coleg de liceu a murit cu motorul, lovindu-se fatal de un cap de pod. Pe 9 martie implinea 25 de ani :( Mare pacat pentru toti cei care pleaca prea devreme dintre noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Traverseaza o groaza de sateni si pe sectiunile unde sunt parapeti de piatra intre sensuri... incaleca acei parapeti de piatra si apoi raman asa pe mijlocul sensului, lipiti de "pietrele" alea pana au posibilitatea sa treaca. Cand vad masini maresc pasul insa cand vad ca vii pe 2 roti, fie motor, fie bicicleta, nu se sinchisesc sa se miste caci mizeaza ca vor fi ocoliti.

 

 

Dumnezeu sa ii ierte!

 

Nu inteleg de ce nu se pun bariere din alea de piatra de 1m cum sunt in saftica pe mijlocul strazii si macar asa nu prea iti mai vine sa treci strada aiurea...

Editat de Heinz 28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e grav cu SS la noi. toti tinerii numai SS viseaza.

 

Romania ar trebui sa fie pina de Enduro , choppere. se intampla si cu astea accidente fatale, dar destul de rar.

 

in fine, daca nu ai experienta, si cu scuterul poti sa ti rupi gatul!

 

m au intrebat niste tineri pe SS cu cat merg ...cu cat sa merg? 50 in localitati, 90 in afara! m au luat la mistouri si se spargeau in pene ce smecheri sunt ei...

 

probabil nu este vina celori decedati, caci nu avea ce cauta crimminalul ala pe acolo, dar se intampla destul de des sa traverseze animale aiurea...

 

RIP celor doi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat de cei decedati, inclusiv de pietonul nebun ( o greseala aparent minora care a dus la un deznodamant tragic).

 

@Kosh. Si eu am aceleasi idei de f. mult timp in ceea ce priveste CNA-ul, numai ca la CNA acei oameni umflati stiu un singur lucru : sa dea amenzi, amenzi multe cat mai grase si sa analizeze fiecare vorba, reactie a moderatorilor de emisiuni. Mai grav este ca vorbim de f.mult timp de introducerea unor spoturi privind siguranta rutiera, nimic nu se intampla iar accidentele continua sa se produca zi de zi. Eu personal, mi-am calmat comportamentul in trafic dupa ce am vazut f. multe spoturi ( din Franta/ UK), asa incerc sa elimin pe cat pot situatiile negative in care as putea fi implicat.

___

Siguranta rutiera NU INSEAMNA amenzi mari si cat mai mari, pentru ca este o idiotenie. Siguranta rutiera este un proces complex, unde fiecare element este in legatura directa sau indirecta cu modul in care se desfasoara traficul si implicit siguranta tuturor participantilor la trafic. Eu unul sunt de parere ca pentru un trafic civilizat sigur, trebuie realizati mai multi pasi :

- Introducerea disciplinei in trunchiul comun : Siguranta Rutiera in scoli, unde profesorii nu vor fi cei de rom, fra, eng, geo, ci agenti de politie rutiera / medici de pe echipaje tip SMURD, etc.

- Permisul de conducere trebuie acordat diferentiat in functie de finalizarea cursurilor scolare in 3 trepte ( I. Examen de complexitate mare pentru cei care nu au absolvit 10 clase obligatorii cu minim de 100 de intrebari+traseu. II. Examen de complexitate medie pentru cei care nu promoveaza BAC-ul ori alte examene in echivalent cu minim de 75 de intrebari +traseu. III. Examen de complexitate medie pentru cei care isi continua studiile in univerisitati, cu minim de 50 de intrebari + traseu. Intrebarile vor fi modificate luna de luna, pentru a evita invatarea "mecanica". PS : PERMISUL NU ESTE PENTRU ORICINE.

( De exemplu, cunosc un pusti de 18 ani , clasa la 8-a !!! Abia stie sa vorbeasca si face scoala. Mi-a zis ca a invatat pe de rost raspunsurile la intrebari. )

-Infiintarea instantelor rutiere ( mai degraba decat Politia Animalelor, ca tot vad ca-i in trend). Instante care judeca in regim de urgenta toate abaterile ( contraventii/ infractiuni) la regimul de circulatie rutiera, cu termen intre 30 zile - 6 luni, de la introducerea cauzei.

-Inchisoare stricta pentru : alcool ( de la 30 de zile la 12 luni), conducere fara permis, violenta rutiera, ori alte infractiuni. Suspendarea masurii executarii trebuie sa ramana o exceptie si nu o regula.

-Infiintarea Departamentelor de Siguranta Rutiera la nivel de CNADR, Consilii Judetene, Consilii Locale

-Eliminarea cainilor maidanezi de pe strazi ( eu unul sunt patit pe jos, cu bicicleta, cu moto, cu auto)

-Eliminarea "contrasensului" prin montarea de separatoarea de sens (acolo unde este posibil) ( vezi DN1, DN2).

-Construirea autostrazilor in termene omenesti, firesti. ( 2-3 ani)

-Construirea de parcari in zonele urbane ( Exemplu acum in Buc : 1 loc la 10 masini ) si deblocarea intersectiilor ( autoturismele parcate pe coltulurile intersectiei reduc vizibilitatea)

-Marcarea tuturor strazilor din zonele urbane cu semne de circulatie pe asfalt progresive ( Exe : Inainte de o trecere de pietoni de la cel putin 150 m marcaje de avertizare pe asfalt din 25 in 25 m. La fel si in cazul indicatorului STOP, Cedeaza Trecerea ( marcaje pe asfalt progresive, mici, mari ). In acest fel reduci potentialul de risc al conducatorilor de autovehicole, de a nu observa ori de a observa tarziu indicatoarele)

-Indicatoarele trebuie sa fie curate si aplasate corect ( Nu in copaci, dupa copaci, stalpi, dupa semafoare)

_____Mai sunt idei, dar altul e topicul_______

 

Inca o data, condoleante familiilor, stiu ca nu-i ajuta prea mult, dar sper sa aiba putere sa treaca peste eveniment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pacat de ei. in romanica cea lin curgatoare totul e pe dos! am scapat de doua ori cand, doua boarfe au virat stanga fara sa se asigure. de fiecare data am facut niste manevre extreme ca sa evit sa crap din cauza vacilor cu permis de conducere. aveti grija de voi!

 

mare adevar graiesti !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Siguranta rutiera NU INSEAMNA amenzi mari si cat mai mari, pentru ca este o idiotenie. Siguranta rutiera este un proces complex, unde fiecare element este in legatura directa sau indirecta cu modul in care se desfasoara traficul si implicit siguranta tuturor participantilor la trafic.

 

:agree:

e grav cu SS la noi. toti tinerii numai SS viseaza.

 

Romania ar trebui sa fie pina de Enduro , choppere. se intampla si cu astea accidente fatale, dar destul de rar.

 

in fine, daca nu ai experienta, si cu scuterul poti sa ti rupi gatul!

 

m au intrebat niste tineri pe SS cu cat merg ...cu cat sa merg? 50 in localitati, 90 in afara! m au luat la mistouri si se spargeau in pene ce smecheri sunt ei...

 

probabil nu este vina celori decedati, caci nu avea ce cauta crimminalul ala pe acolo, dar se intampla destul de des sa traverseze animale aiurea...

 

RIP celor doi

 

Tin sa te contrazic si sa evidentiez niste amanunte care conteaza zic eu,pt ca in opinia mea asta nu e accident tipic supersport+racer excitat de pitzi din spate = rip.

Opinia mea este ca asta e un alt fel de accident.De ce :

 

1.Moto in cauza nu e nicidecum vreo pocket-rocket,vreun ss hardcore.E umilul si banalul cbr.Multi vad carene si din necunostinta de cauza sau din lenea de a gandi,asociaza cbr-ul cu ss-ul (r6/rr,etc).Oricine a mers pe supersport-uri/superbike-uri si pe cbr poate sa-mi dea dreptate ca cbr-ul e clar sport-touring.Nu mai confundati merele cu pere oameni buni,cbr-ul e un everyday bike pt foarte multi motociclisti,e o moto pt oricine.Chopper-ul nu-ti salveaza viata,stai linistit.

2.Din cate am inteles,baiatul avea un echipament cat de cat adecvat.Cu toate astea nu l-a salvat.(a se vedea in poze plamanul de pe asfalt)

3.Nimeni nu a spus nimic despre viteza.Daca nu s-au excitat pe la tv,tind sa cred ca viteza nu era mare,altfel auzeam "bomba pe 2 roti" si cate si mai cate.Deci nici viteza nu cred sa fi fost cauza accidentului.

 

Ca sa recapitulez,asta nu e un accident clasic,tipic "gen baietzas in slapi cu r6/rr cu pitzi in spate ii da forja printre masini si o comite",astfel incat toti lupii moralisti si toti corectii care merg intotdeauna 50/90 si toti frustratii de pe forum sa se excite si sa ne explice ce prost a fost respectivul.Asa ca pt toti ce propovaduiesc tainele mersului in perfecta armonie cu legea,mediul inconjurator si Sfantul Cod Rutier,lasati-o moale,asta nu e arealul vostru.

 

Asta e un accident care s-ar putea intampla oricaruia dintre noi.Un motociclist cu o moto normala,cu echipament normal circuland cu o viteza normala si murind "legal" cum se spune.EXACT din cauza asta multi se chinuie sa dea vina pe morti si sa zica : SS,vitezane,huo,facea pe nebunu cu aia in spate,etc.

Pt ca astfel gasesc o explicatie : DE AIA I S-A INTAMPLAT,ca merea pe ss,si facea pe nebunu cu fata in spate.MIE NU MI SE POATE INTAMPLA,ca eu nu am ss si nu merg ca nebunii astia.Aham,da,da

Eh,uite aici nici nu e ss nici nu e viteza,nici nu e slalom printre masini si totusi murira 2 rapid.Treaba asta ni se poate intampla la toti.

 

Vina?Dupa mine o are statul roman in proportie de covarsitoare,pt lipsa totala a infrastructurii.(infrastructura nu inseamna kktul ala de pasarela,inseamna autostrada astfel ca eu sa nu mai trebuiasa sa trec prin localitati).

Iarasi,alta problema,desi stiu ca multi o sa sara ca arsi,aici e un caz in care o toba loud ar fi ajutat.

rip

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

când găseşti mobra la 150 de metri, cam ce viteză era? când ai 20 de ani şi permis de unul, cam câtă minte ai?

 

Motocicleta era la 25 de m ... ai fost acolo? ai vazut? daca ai fost atunci ar trebui sa te duci in clasa 1 si sa inveti din nou sa numeri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta era la 25 de m ... ai fost acolo? ai vazut? daca ai fost atunci ar trebui sa te duci in clasa 1 si sa inveti din nou sa numeri.

Daca avea viteza legala pe sectorul respectiv de drum se putea evita sau nu mureau toti trei.

SS sau RR sau >50CP nu avea ce sa caute pe mobra aia.

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...