2xghe Postat Decembrie 24, 2013 Share Postat Decembrie 24, 2013 eu am luat set dunlop gpracer de la motoemotion cu 50 de lei mai ieftin decat la anvelopemoto.eu si transport inclus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 eu am luat set dunlop gpracer de la motoemotion cu 50 de lei mai ieftin decat la anvelopemoto.eu si transport inclus. aici cred ca este destul de greu de comparat preturile daca nu stim si cand au fost produse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2xghe Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 Dot42/2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 (editat) mi se pare, sau promotiile de pe anvelopemoto.eu is niste vrajeli de 2lei? Adica au urcat preturile anvelopelor Michelin si Dunlop, astfel incat aplicand reducerile rezulta tot preturile de anul trecut? Editat Ianuarie 19, 2014 de danutu_m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 mi se pare, sau promotiile de pe anvelopemoto.eu is niste vrajeli de 2lei? Adica au urcat preturile anvelopelor Michelin si Dunlop, astfel incat aplicand reducerile rezulta tot preturile de anul trecut? Nu e inventat de ei acest sistem de false reduceri Cel mai evident a fost la "black friday" cand multe magazine prezentau reduceri la preturi umflate artificial. Deci nu cred ca pot fi acuzati decat ca s-au aliniat trendului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 mi se pare, sau promotiile de pe anvelopemoto.eu is niste vrajeli de 2lei? Adica au urcat preturile anvelopelor Michelin si Dunlop, astfel incat aplicand reducerile rezulta tot preturile de anul trecut? Acele reduceri apar inca de anul trecut. De exemplu, eu am urmarit de prin septembrie 2013 un set de michelin road 3 si de atunci era trecuta reducere 30%. Am luat setul de anvelope saptamana trecuta de la ei cu acelasi pret si aceeasi reducere din sept 2013. Oricum un set de road 3 la 1250 lei e un pret foarte bun. Nu am gasit la alt comerciant setul la acest pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 eu am apelat de doua ori la ei si au fost ok la presiunea din pneu nu se prea pricep...imi baga pe spate 2.9 cand eu am insistat sa`mi puna 1.9...nu m`a lasat sa plec d`acolo fara 2.5...mi`am facut presiunea singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 eu am apelat de doua ori la ei si au fost ok la presiunea din pneu nu se prea pricep...imi baga pe spate 2.9 cand eu am insistat sa`mi puna 1.9...nu m`a lasat sa plec d`acolo fara 2.5...mi`am facut presiunea singur Si bine ti-au facut, foarte rau ca ti-ai "facut presiunea singur : http://www.metzeler.com/site/uk/products/tyres-catalogue.html 2,9 spate e correct 2,5 fata e corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 1,9 e o presiune la fel de corecta daca merge pe caldura foarte mare si se mai da si pe pista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 ce promotii mai vreti ma? ati gasit in alta parte mai ieftin? eu nu cred ciocu' mic si joc de glezne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Mi-am luat o pereche de Heidenau K60 de la ei si totul a fost OK, chiar au venit mai repede decat ma asteptam, iar pretul a fost potrivit. De la mine un + pentru tranzactia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Si bine ti-au facut, foarte rau ca ti-ai "facut presiunea singur : http://www.metzeler.com/site/uk/products/tyres-catalogue.html 2,9 spate e correct 2,5 fata e corect vbesti in necunostiinta de cauza... vorbim de niste michelin power supersport 2ct+ cu care am mers numai la targu secuiesc - bozoro 2.9 cat imi puneau ei era presiunea maxima de exploatare cu motoreta incarcata la full cu tot cu pasager presiunea se face in functie de conditiile meteo, suprafata si sil de mers - nu poti sa mergi in septemberie octombrie cu 2.5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 vbesti in necunostiinta de cauza... vorbim de niste michelin power supersport 2ct+ cu care am mers numai la targu secuiesc - bozoro 2.9 cat imi puneau ei era presiunea maxima de exploatare cu motoreta incarcata la full cu tot cu pasager presiunea se face in functie de conditiile meteo, suprafata si sil de mers - nu poti sa mergi in septemberie octombrie cu 2.5 Dar 1,9 cat ai spus tu ti se pare OK ? Mi se pare cam mare diferenta fata de 2,9 indiferent de incarcare,stil si conditii meteo cu exceptia unor cazuri de offroad strict particulare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 eu merg cu 2.2 fata si 1.9 spate si merge foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 eu merg cu 2.2 fata si 1.9 spate si merge foarte bine"...merge foarte bine. " e un termen relativ, subiectiv, in functie de raider. Presiunea recomandata +/- ceva( dar nu 1 atm) functie (vorba ta) de incarcare, meteo, drum,etc, asigura : aderenta deci siguranta,durabilitate, consum benzina in limite decente. Peace : nu polemizam, fiecare face cum crede de cuviinta..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 merge in parametri normali...pe placul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 2.2 fata 2.3 spate michelin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 2.2 fata 2.3 spate michelin. o sa inchdi subiectul...fiecare pe barba lui cu cat ai presiunea mai mare in cauciuc cu atat ai pata de contact mai mica cand ai motoreta aplecata pe viraj...dupa discutii si sfatuiri cu oameni priceputi am ajuns la 1.9 asfalt uscat si un sezon nou fara evenimente va urez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 o sa inchdi subiectul...fiecare pe barba lui cu cat ai presiunea mai mare in cauciuc cu atat ai pata de contact mai mica cand ai motoreta aplecata pe viraj...dupa discutii si sfatuiri cu oameni priceputi am ajuns la 1.9 asfalt uscat si un sezon nou fara evenimente va urez http://www.referatele.com/referate/fizica/online10/Legile-frecarii-referatele-com.php Legile frecarii: -Forta de frecare la alunecare nu depinde de marimea suprafetei de contact dintre corpuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 (editat) -Forta de frecare la alunecare nu depinde de marimea suprafetei de contact dintre corpuri. Daca imi permiti sa intevin: Corect doar pentru - frecare uscata, solide nedeformabile (cvasi-nedeformabile). Se exclud orice dependente de timp. Pentru asfalt-anvelopa nu se aplica aceleasi legi. (Discutiile astea ar trebui mutate in topicul dedicat) Editat Ianuarie 22, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Daca imi permiti sa intevin: Corect doar pentru - frecare uscata, solide nedeformabile (cvasi-nedeformabile). Se exclud orice dependente de timp. Pentru asfalt-anvelopa nu se aplica aceleasi legi. (Discutiile astea ar trebui mutate in topicul dedicat) Probabil ca ai dreptate. Totusi, cuget ca presiunea recomandata de producatorul anvelopei +/- 10% (asta-i de la mine, fara pretentii...) este cea care confera optimul in ceea ce priveste capacitatea de franare, aderenta in general,fiabilitatea anvelopei, etc. Exceptie bineinteles offroad-ul , drum neasfaltat cu sleauri si eventual noroi cat China, zapada,gheata,etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alzayr Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Tocmai ce am achizitionat un set Michelin PR4 120/180 la pretul de 1.036,24 RON. DOT 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 ocmai ce am achizitionat un set Michelin PR4 120/180 la pretul de 1.036,24 RON. DOT 2017 Si pentru asta ai dezgropat un topic mort de 3.5 ani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alzayr Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Si pentru asta ai dezgropat un topic mort de 3.5 ani? Exista cumva vreo restrictie in acest sens? Daca este considerat "mort" de ce nu este sters? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Tocmai ce am achizitionat un set Michelin PR4 120/180 la pretul de 1.036,24 RON. DOT 2017 Exceptional. Fantastic. Incredibil. Mirobolant. Extraordinar. Bravo. Așa, și? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.