andrei111 Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 (editat) Exista următoarea situatie: Motocicleta a fost modificata in sensul ca am decarenat-o, schimbat far, ghidon. Seriile sunt in regula, am toate actele de la fostul proprietar. Dupa ce o iau pe numele meu la financiar si merg apoi la militie pentru schimbarea talonului, la RAR ce trebuie sa fac? Omologare, autentificare sau cum se numeste... Motorul nu mai arata in mod evident la fel ca la ultima vizita făcută la RAR. S-a lovit cineva de situatia asta? Cam cat ar costa totul? Daca s-a mai discutat, scuze. N-am gasit:) P.S. Sper sa se poată modifica, altfel.. Editat Martie 3, 2017 de andrei111 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Daca e inmatriculat deja pe Romania, nu te mai duci la RAR pt autentificare. Te duci doar la financiar si la politie. Omologarea e cu totul altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei111 Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 De cand n-am mai fost la RAR, vad ca s-au schimbat multe... Le dau luni un telefon. Mai simplu spus, pentru a inmatricula o carenata, fără carene, trebuie omologare? Cu ani de zile in urma an facut omologare pentru un Simson care era trecut in acte cu atas, iar eu evident ca il luasem solo.. Stiu ca a costat o caruta de bani schimbarea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandu Tunde Szel Postat Martie 5, 2017 Share Postat Martie 5, 2017 Buna . Cam cat m-ar costa un RAR in bihor pt un burgman de 400 din 2003 ? Ms. L-am adus recent din italia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Martie 5, 2017 Share Postat Martie 5, 2017 (editat) Buna . Cam cat m-ar costa un RAR in bihor pt un burgman de 400 din 2003 ? Ms. L-am adus recent din italia.Suna la informații si roaga-te sa ai noroc. Mie mi s-a zis ca pot afla doar la fata locului, depinde de ce i se face (ITP, omologare, identificare etc). Pe de alta parte, inginerul a trecut vreo 4 coduri pe o hartie si casierita mi-a cerut bani in funcție de codurile alea. Probabil ca tine de bunavointa persoanelor de care dai.P.s. daca folosești google, vei descoperi ca e in jur de 4.5 mil https://autonapoca.ro/costuri-si-documente-care-se-solicita-la-rar/ Editat Martie 5, 2017 de XaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 Buna . Cam cat m-ar costa un RAR in bihor pt un burgman de 400 din 2003 ? Ms. L-am adus recent din italia. În jur de 400 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dinu Marian Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 (editat) Bună dimineața, as vrea sa cumpăr o motocicleta care o sa fie adusa din Italia dar are farul și toba schimbata (toba are și un alt traseul fata de modelul original)! Ma pot prezenta cu ea la rar asa sau trebuie sa revină la aspectul original! Cauciucurile sunt din 2010 ar trebui schimbate înainte sa ies cu ea nu? Motocicleta are 24000 și persoana care o aduce îmi spune ca este lanțul original și ca mai merge! La fel și cu discirile și plăcuțele! Editat Martie 20, 2017 de Dinu Marian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Daca privesti strict la lege, nu ai cum sa faci modificari neomologate si sa treci RAR ul. DAR la RAR nu exista o practica unitara, am vazut tobe neomologate care au trecut deci ... nu cred ca exista un raspuns clar. Eu zic sa incerci » Post actualizat in 20 Mar 2017 07:56Bună dimineața, as vrea sa cumpăr o motocicleta care o sa fie adusa din Italia dar are farul și toba schimbata (toba are și un alt traseul fata de modelul original)! Ma pot prezenta cu ea la rar asa sau trebuie sa revină la aspectul original! Cauciucurile sunt din 2010 ar trebui schimbate înainte sa ies cu ea nu? Motocicleta are 24000 și persoana care o aduce îmi spune ca este lanțul original și ca mai merge! La fel și cu discirile și plăcuțele! Un kit de lant daca este intretinut corespinzator te poate tine si mai mult de 40.000 de km. DOT ul la cauciuc e vechi,cred ca gumele deja sunt tari, nu m-as risca, mai ales daca esti incepator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 in legatura cu cauciucurile, un dot de 2-3-4 ani maxim, depinde de cum a fost data motoreta este inca ''in grafic''. pt modificarile de care zici, ai 50-50 sanse sa fie ok, bafta ! in cazul in care nu-i ok cauta pe cineva cu acelasi motor care sa-ti imprumute respectivele piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 depinde de reprzentanta RAR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gascoigne Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 poti sa treci cu ea, daca ai noroc sau cunosti pe cineva. anvelopele nu mai sunt bune dupa 7 ani, schimba-le, eu am cazut din cauza asta si m-am lecuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 (editat) Depinde de unde esti, daca esti din Bucuresti posibil sa fie probleme, daca esti dintr-un oras mai mic e posibil sa nu ai. Eu fiind din Buc am facut RARul in Giurgiu cu 2 motorete diferite, ambele cu evacuare schimbata, ba una era si busita, in 2 ocazii diferite, si nici nu au clipit baietii de acolo, fara pile, fara spagi, fara nimic plus ca m-au programat in 2 zile nu ca in Buc 3 sapt. Asta se intampla acum cativa ani si nu stiu daca poti sa mai faci RARul in alt oras decat in cel de domiciliu sau daca e vreo diferenta in cazul aducerii din alta tara dar cu un telefon la ei poti afla usor. In orase mai mici nu prea isi bat capul cu motorete fiind foarte putine. Editat Martie 20, 2017 de paulynos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Daca pui poze cu motoretu e mai usor de dat o parere pertinenta.Am vazut respingeri doar pentru xenoane si burlan gol in loc de toba.Eu m-am prezentat cu gume diferite de ce scrie in talon si nici nu m-au intrebat nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 (editat) Exact. Bine ca s-a scos RAR ul la motoarele si masinile deja inmatriculate in RO cand se face trecerea de la un proprietar la altul. Aia de la RAR Bucuresti devenisera stat-in-stat, te picau dupa criterii greu de inteles, mereu cautau spaga si te luau la misho asa pe fata. Ultima data ajunsesem sa fiu umilit de un umflat de acolo. Sper ca pana acum i-a ajuns colesterolul la creier si a iesit la pensie, ca sa nu zic mai rau. Editat Martie 20, 2017 de Bobossus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dinu Marian Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 E vb de un sv650! Sunt din București! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Cu toba sunt sanse destul de bune sa nu ai nici o problema ,nu arata a badaranism total.Cu farul nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Cu toba sunt sanse destul de bune sa nu ai nici o problema ,nu arata a badaranism total.Cu farul nu stiu. Era sa ma pice la RAR pentru ca "nu se aprinde stopul cand apasa frana pe spate" dar Gigel de la RAR apasa doar putin pedala cu mana... Cand mi-a zis ca nu merge stopul, am apasat eu cu piciorul.Altfel ma trimitea acasa degeaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 E vb de un sv650! Sunt din București! Ne pare rau daca esti din Bucuresti ))) acum ca am vazut cum arata, din propria experienta iti zic ca nu treci cu toba aia. Dar tu incearca, daca pici ai dreptul sa revii fara costuri suplimentare. Cel putin asa era in 2015. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Daca are silencer eu sunt sigur ca trece cu toba.Problema este la lumini. Si la mine a vrut sa zica mars pentru ca nu vedea lumina de la numar aprisa si era si normal din moment ce-i batea un neon direct in ea .Asta nu am zis pentru ca nu tine de fitele lor ,tine de cat de papa-lapte esti sa-i lasi sa-si bata joc de tine.Si eu tot la Buc am fost ,la ambele locatii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 (editat) poti face in orice judet din Romania. cand m-am programat eu acum aproape un an doamna de la telefon s-a oferit din oficiu sa verifice timpul de asteptare pentru judetele din jur. inclusiv cand te programezi online iti permite site-ul sa faci chestia asta Editat Martie 20, 2017 de XaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 poti face in orice judet din Romania. cand m-am programat eu acum aproape un an doamna de la telefon s-a oferit din oficiu sa verifice timpul de asteptare pentru judetele din jur. inclusiv cand te programezi online iti permite site-ul sa faci chestia asta Daca se poate, atunci e perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Eu am fost de 5 ori in ultimi 5 ani si de fiecare data am avut cateva persoane in fata si a trebuit sa astept.Nu te obliga nimeni sa intrii cu motorul pornit in atelier .De fiecare data am impins-o si in felul asta nu am atras atentia asupra tobei.O singura data s-a deranjat un injiner sa o porneasca in interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 In Neamt e ciufulita treaba, te freaca de nu stii cum te cheama (din ce am auzit de la prieteni). In Bacau lumea e mai civilizata, nu-s asa de absurzi ca in Neamt (Savinesti). Asa ca un prieten care trebuia sa faca RAR-ul la mobra in Savinesti a luat-o la pas spre Bacau si, pe langa faptul ca a rezolvat mult mai rapid (a gasit usor un loc in program), aia nu au facut nicio fita la verificari. Ce e drept, motorul era stock. Cat despre ITP, am facut inspectia vineri la un service (mare) din Neamt si seful nu a zis absolut nimic de toba sport (si scurtata, pe deasupra) fara silencer, ba mai mult, m-a felicitat pentru frane. Nu am dat spaga, ci strict pretul de pe afis, recte 65 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 cu farul cred ca o sa ai probleme mai mari decat cu toba, ca nu cred ca are vreo omologare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dinu Marian Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 Legat tot de acel far mai mult ca sigur ca și după rar dacă ma oprește politia se pot lega de el nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.