Sari la conținut

Totul despre R.A.R


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 810
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Bună dimineața, as vrea sa cumpăr o motocicleta care o sa fie adusa din Italia dar are farul și toba schimbata (toba are și un alt traseul fata de modelul original)! Ma pot prezenta cu ea la rar asa sau trebuie sa revină la aspectul original! Cauciucurile sunt din 2010 ar trebui schimbate înainte sa ies cu ea nu? Motocicleta are 24000 și persoana care o aduce îmi spune ca este lanțul original și ca mai merge! La fel și cu discirile și plăcuțele!

Editat de Dinu Marian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca privesti strict la lege, nu ai cum sa faci modificari neomologate si sa treci RAR ul.

DAR la RAR nu exista o practica unitara, am vazut tobe neomologate care au trecut deci ... nu cred ca exista un raspuns clar. Eu zic sa incerci :)


» Post actualizat in 20 Mar 2017 07:56

Bună dimineața, as vrea sa cumpăr o motocicleta care o sa fie adusa din Italia dar are farul și toba schimbata (toba are și un alt traseul fata de modelul original)! Ma pot prezenta cu ea la rar asa sau trebuie sa revină la aspectul original! Cauciucurile sunt din 2010 ar trebui schimbate înainte sa ies cu ea nu? Motocicleta are 24000 și persoana care o aduce îmi spune ca este lanțul original și ca mai merge! La fel și cu discirile și plăcuțele!

 

Un kit de lant daca este intretinut corespinzator te poate tine si mai mult de 40.000 de km. DOT ul la cauciuc e vechi,cred ca gumele deja sunt tari, nu m-as risca, mai ales daca esti incepator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in legatura cu cauciucurile, un dot de 2-3-4 ani maxim, depinde de cum a fost data motoreta este inca ''in grafic''.

pt modificarile de care zici, ai 50-50 sanse sa fie ok, bafta !

 

in cazul in care nu-i ok cauta pe cineva cu acelasi motor care sa-ti imprumute respectivele piese

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de unde esti, daca esti din Bucuresti posibil sa fie probleme, daca esti dintr-un oras mai mic e posibil sa nu ai. Eu fiind din Buc am facut RARul in Giurgiu cu 2 motorete diferite, ambele cu evacuare schimbata, ba una era si busita, in 2 ocazii diferite, si nici nu au clipit baietii de acolo, fara pile, fara spagi, fara nimic plus ca m-au programat in 2 zile nu ca in Buc 3 sapt. Asta se intampla acum cativa ani si nu stiu daca poti sa mai faci RARul in alt oras decat in cel de domiciliu sau daca e vreo diferenta in cazul aducerii din alta tara dar cu un telefon la ei poti afla usor. In orase mai mici nu prea isi bat capul cu motorete fiind foarte putine.

Editat de paulynos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Daca pui poze cu motoretu e mai usor de dat o parere pertinenta.Am vazut respingeri doar pentru xenoane si burlan gol in loc de toba.Eu m-am prezentat cu gume diferite de ce scrie in talon si nici nu m-au intrebat nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact. Bine ca s-a scos RAR ul la motoarele si masinile deja inmatriculate in RO cand se face trecerea de la un proprietar la altul.

Aia de la RAR Bucuresti devenisera stat-in-stat, te picau dupa criterii greu de inteles, mereu cautau spaga si te luau la misho asa pe fata. Ultima data ajunsesem sa fiu umilit de un umflat de acolo. Sper ca pana acum i-a ajuns colesterolul la creier si a iesit la pensie, ca sa nu zic mai rau.

Editat de Bobossus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu toba sunt sanse destul de bune sa nu ai nici o problema ,nu arata a badaranism total.Cu farul nu stiu.

Era sa ma pice la RAR pentru ca "nu se aprinde stopul cand apasa frana pe spate" dar Gigel de la RAR apasa doar putin pedala cu mana...

 

Cand mi-a zis ca nu merge stopul, am apasat eu cu piciorul.Altfel ma trimitea acasa degeaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vb de un sv650! Sunt din București!

 

Ne pare rau daca esti din Bucuresti :)))) acum ca am vazut cum arata, din propria experienta iti zic ca nu treci cu toba aia.

Dar tu incearca, daca pici ai dreptul sa revii fara costuri suplimentare. Cel putin asa era in 2015.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Daca are silencer eu sunt sigur ca trece cu toba.Problema este la lumini.

Si la mine a vrut sa zica mars pentru ca nu vedea lumina de la numar aprisa si era si normal din moment ce-i batea un neon direct in ea .Asta nu am zis pentru ca nu tine de fitele lor ,tine de cat de papa-lapte esti sa-i lasi sa-si bata joc de tine.Si eu tot la Buc am fost ,la ambele locatii .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti face in orice judet din Romania. cand m-am programat eu acum aproape un an doamna de la telefon s-a oferit din oficiu sa verifice timpul de asteptare pentru judetele din jur. inclusiv cand te programezi online iti permite site-ul sa faci chestia asta

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti face in orice judet din Romania. cand m-am programat eu acum aproape un an doamna de la telefon s-a oferit din oficiu sa verifice timpul de asteptare pentru judetele din jur. inclusiv cand te programezi online iti permite site-ul sa faci chestia asta

 

Daca se poate, atunci e perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Eu am fost de 5 ori in ultimi 5 ani si de fiecare data am avut cateva persoane in fata si a trebuit sa astept.Nu te obliga nimeni sa intrii cu motorul pornit in atelier .De fiecare data am impins-o si in felul asta nu am atras atentia asupra tobei.O singura data s-a deranjat un injiner sa o porneasca in interior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Neamt e ciufulita treaba, te freaca de nu stii cum te cheama (din ce am auzit de la prieteni). In Bacau lumea e mai civilizata, nu-s asa de absurzi ca in Neamt (Savinesti). Asa ca un prieten care trebuia sa faca RAR-ul la mobra in Savinesti a luat-o la pas spre Bacau si, pe langa faptul ca a rezolvat mult mai rapid (a gasit usor un loc in program), aia nu au facut nicio fita la verificari. Ce e drept, motorul era stock.

Cat despre ITP, am facut inspectia vineri la un service (mare) din Neamt si seful nu a zis absolut nimic de toba sport (si scurtata, pe deasupra) fara silencer, ba mai mult, m-a felicitat pentru frane. Nu am dat spaga, ci strict pretul de pe afis, recte 65 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveam impresia ca te pot retin in trafic pana vine echipaj RAR, dar au un interval de timp in care sa isi faca aparitia, gen o ora or smth. din auzite, posibil sa spun prostii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Intreb aici pentru ca am cautat pe topic si nu am vazut nimic de genul asta.

 

Asadar, asta scrie pe site la Motorteam: "Intruder C1500BT - touring cruiser de capacitate cilindrică mare.

ANUNT ! DATORITA INTRODUCERII NORMEI DE POLUARE EURO 4 DE LA 1.01.2017 ACEASTA MOTOCICLETA NU VA MAI FI IMPORTATA DE SUZUKI IN EUROPA. MAI EXISTA POSIBILITATEA ACHIZITIONARII EI DE LA DEALER IN CAZUL IN CARE A FOST INSCRISA PE LISTA LA RAR IN DECEMBRIE 2016 STOCUL FIIND EXTREM DE LIMITAT.
PENTRU INFORMATII SUPLIMENTARE VA ROG CONTATATI-NE PE MAIL SAU TELEFONIC !"

Va rog sa ma corectati daca nu am inteles bine: Dealerii nu mai aduc in tara motociclete care nu respecta norma de poluare Euro4, pentru ca nu mai pot fi duse la RAR. Presupun ca acelasi lucru se aplica si pentru moatare SH aduse de afara. Deci, practic, nu mai ai cum sa-ti aduci un motor de afara daca nu e Euro 4, pentru ca nu il poti inmatricula.

 

Nedumerirea mea este: In conditiile in care toata lumea se plange de traficul infernal din marile orase, cum mama dreaq, "alesii" elimina taxa de poluare pentru masini, iar motoarele nu mai pot fi inmatriculate daca nu au Euro 4?

 

Adica, eu dau "mana libera" la inmatricularea de masini si implicit la o aglomerare si mai mare a traficului.


» Post actualizat in 28 Apr 2017 08:51

Intreb aici pentru ca am cautat pe topic si nu am vazut nimic de genul asta.

 

Asadar, asta scrie pe site la Motorteam: "Intruder C1500BT - touring cruiser de capacitate cilindrică mare.

ANUNT ! DATORITA INTRODUCERII NORMEI DE POLUARE EURO 4 DE LA 1.01.2017 ACEASTA MOTOCICLETA NU VA MAI FI IMPORTATA DE SUZUKI IN EUROPA. MAI EXISTA POSIBILITATEA ACHIZITIONARII EI DE LA DEALER IN CAZUL IN CARE A FOST INSCRISA PE LISTA LA RAR IN DECEMBRIE 2016 STOCUL FIIND EXTREM DE LIMITAT.
PENTRU INFORMATII SUPLIMENTARE VA ROG CONTATATI-NE PE MAIL SAU TELEFONIC !"

Va rog sa ma corectati daca nu am inteles bine: Dealerii nu mai aduc in tara motociclete care nu respecta norma de poluare Euro4, pentru ca nu mai pot fi duse la RAR. Presupun ca acelasi lucru se aplica si pentru moatare SH aduse de afara. Deci, practic, nu mai ai cum sa-ti aduci un motor de afara daca nu e Euro 4, pentru ca nu il poti inmatricula.

 

Nedumerirea mea este: In conditiile in care toata lumea se plange de traficul infernal din marile orase, cum mama dreaq, "alesii" elimina taxa de poluare pentru masini, iar motoarele nu mai pot fi inmatriculate daca nu au Euro 4?

 

Adica, eu dau "mana libera" la inmatricularea de masini si implicit la o aglomerare si mai mare a traficului.

ei dau mana libera, nu eu.

 

scuze de eroare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vb de inmatricularea motocicletelor NOI! Scrie prin mai multe locuri pe forum. Sh poti inmatricula si auto si moto non euro.

parca doar din UE. legea e un fel de "nu au voie sa mai intre in UE mobre non-euro 4". noi sau SH.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...