JMoto Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 (editat) Exact aceeasi toba ca a mea... Ai toate sansele, insa bafta. Unde te duci? grivita sunt deja programat ! sper sa fie totul ok. ca nu am chef sa stau iar dupa ei. si asa au trecut 2 sapt de cand am moto si vreau sa o inmatriculez ! Editat Mai 10, 2013 de MassimoWest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_marian61 Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 (editat) chiar azi am facut autentificarea la rar...am modificate o gramada:parbriz,tobe Leo Vince carbon,xenon,semnalizari led,stop led,cauciucul spate e putin mai mare...cu toate astea n-a comentat nimeni nimic:) am platit,am asteptat,am primit certificatul si plecat:) posibil sa fi avut noroc si sa-l fi prins pe nenea de la rar bine-dispus in dim asta...nu stiam k pt autentificare poate sa te purice k la itp...peste o sapt tre sa fac si itp-ul,dar bineinteles n-o sa-l fac la rar... Editat Mai 10, 2013 de mihai_marian61 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Prevad un nou bussines in curand - inchirieri-tobe-stock.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Player1 Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Cand m-am dus la Grivita era sa dea peste mine un nene cu o dacie Logan. Fapt pentru care i-am atras atentia ca e un obosit care nu se uita pe unde merge. Ulterior am aflat ca era inginer la RAR si ca "Stai sa vezi ce-ti fac eu tie, nu mai iei niciodata inspectia!". M-a durut la bashcheti, am completat foaia, am bagat motoru-n sala, am platit am luat certificatul. Drept dovada, poti sa-i si injuri, atata timp cat esti OK cu toate pe motor. Nu trebuie sa te duci cu miloaga si cu "vorba buna". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_JAH Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Cand m-am dus la Grivita era sa dea peste mine un nene cu o dacie Logan. Fapt pentru care i-am atras atentia ca e un obosit care nu se uita pe unde merge. Ulterior am aflat ca era inginer la RAR si ca "Stai sa vezi ce-ti fac eu tie, nu mai iei niciodata inspectia!". M-a durut la bashcheti, am completat foaia, am bagat motoru-n sala, am platit am luat certificatul. Drept dovada, poti sa-i si injuri, atata timp cat esti OK cu toate pe motor. Nu trebuie sa te duci cu miloaga si cu "vorba buna". Pai da, numai ca din punctul meu de vedere (neavizat, ce-i drept) eu sunt ok. Am o toba after-market, care e intr-adevar destul de galagioasa, dar nu merg in turatii foarte mari deci nu fac atat de mult zgomot, plus ca asa am luat motorul, nu am pus-o eu special (nu neg faptul ca-mi place )... Cat despre anvelope, abia le-am luat - DOT 1013, sunt 120 - in loc de 110 fata si 160 in loc de 150 spatele...ceva de genu' asta...deci diferente mari de tot...daca ma duceam cu slick-uri mai ziceam... Aparent e mai ok sa-mi iau 2 gume din 2000 toamna, care intre timp s-au plastificat, dar cu dimensiunile corecte si sa ma duc asa la ei si ei sa zica - "BRAVO, asa DA!"...in numele RAR-ului te autentificam ))... O fi scris la lege ca trebuie...dar cand se aplica doar uneori e neplacut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Prea mult tam tam pt 30min de munca. Se stie de ani de zile de problemele astea, nici nu se merita deschisa discutia . Cred ca de fapt problema dureroasa e schimbatul cauciucurilor, lipsa standerelor fatza spate, cheltuieli mari la vulcanizare cu demontatul rotilor. Cit iti ia sa schimbi o toba slip on???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzeapa Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Depinde unde il faci. La Voluntari spre exemplu se uita la absolut tot. Pe mine m-au respins pt. singurele probleme care erau in acel moment: lipsa lumina numar si cauciucul spate 190 fata de 180 cat era in talon. Am auzit ca la cel de pe Grivitei nu sunt atat de meticulosi insa nu am probat personal. Eu unul am luat certificatul la Giurgiu. Deci ca idee ..de evitat RAR-ul de la Voluntari daca motoreta are mici "probleme". Cat despre evacuari aftermarket ..cred ca daca este omologata (adica are acel e stantat pe ea) si are silencer nu au de ce sa comenteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leandro Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Aparent e mai ok sa-mi iau 2 gume din 2000 toamna, care intre timp s-au plastificat, dar cu dimensiunile corecte si sa ma duc asa la ei si ei sa zica - "BRAVO, asa DA!"...in numele RAR-ului te autentificam ))... asa e, pentru ca un vcauciuc de 120 pe o geanta care e facuta pentru unu de 110 tine anvelopa intro o posizie diferita care nu neaparat e mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lipstick Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 si eu trebuie sa fac utenticitatea la moto.. si am toba sport leo vince sbk ! doar toba e schimbata in rest totul e original pe moto ! sunt curios.. daca ma respinge Astept feedback dupa ce faci vizita la RAR. Eu am fost anul trecut in septembrie si eram in aceeasi situatie ca si tine - gen doar toba scartaie, restul e brici. Doar ca atunci cand am intrat cu mobra pe rampa, primul si de altfel singurul lucru pe care l-a facut domn inginer a fost sa se uite la toba. Dupa 10 secunde se terminase inspectia. Am revenit la RAR dupa doua zile cu tobele stock! Succes! Sper sa ai tu parte de mai mult "noroc"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Dar of baicăre, ce al dracu esti! De cand retorica are oare legatura cu americanismul? De ceva ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Mda..si eu trebuie sa rezolv acest inconvenient..dar tu poti sa negociezi un certificat de autenticitate gata facut la cumparare, vorba lui kollar. ce teaba are autenticitatea cu toba sport sau cu xenonul? la autenticitate verifica seriile si gata...cel putin la noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 (editat) da eu nu mai inteleg.. se face identificare la seria moto-sasiu sau sta sa caute motoreta in "poponeata" daca ai gume daca ai toba.. ca nu ii face inspectia tehnica .. ii face identificare ! .. nu inteleg ce legatura au toate astea cu identificarea !?? Editat Mai 10, 2013 de MassimoWest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 cei din Bucuresti mergeti fratilor la Giurgiu si treceti autenticitatea fara probleme, chiar si cu motoreta busita, tobe sport cum am facut eu, de 2 ori. dureaza mai mult sa iti dea actele decat verificarea propriu-zisa. se uita la serii, dau ocol de 2 ori motoretei si atat. no spaga, ochi de Bambi in faruri sau pozitia ghiocelului, vor doar sa scape de tine mai repede, asa e in orasele mici. da, se poate face autenticitatea in alt oras decat cel in care domiciliati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_blues Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Cu toate ca nu incurajez spaga, iti recomand sa mai incerci o data. De data asta, dupa ce te ia in primire inginerul, spune-i direct omului ca stii care-s problemele (toba si dim. anvelopelor) si da-i d-un cico. Succes! Mi se pare destul de paguboasa parerea asta , avand in vedere ca foarte multa lume pe aici se plange de functionarii corupti ai statului, militienii spagari (auziti din povesti), etc. Ideea este ca indiferent de ceea ce scrie in talon, la RAR, au toate elementele de identificare ale vehiculului iar faptul ca nu ai trecut cu ea denota ca cineva isi face treaba. Ca tobele alea, cauciuciucurile, sau ce mai ai tu custom pe ea , imbunatatesc mai mult sau mai putin tinuta de drum, e de discutat sau ne dam cu parerea. Producatorul a calculat altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Una e autenticitatea, alta e ITP, alta e omologarea. Certificatul de autenticitate certifica ca nu e o motocicleta furata, n-are nici o legatura cu tobe aftermarket sau dimensiuni de cauciucuri. Iti verifica seriile, se uita daca nu le-a poansonat cineva artizanal, eventual si ii face o poza. Poate ca le-ai cerut si ITP si atunci s-au uitat si la restul - ma mir ca s-au legat de tobe si chiar de cauciucuri - ai dat tu de un ultrazelos, sau erau intr-o actiune anti-moto, sau i-ai enervat cumva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Una e autenticitatea, alta e ITP, alta e omologarea. Certificatul de autenticitate certifica ca nu e o motocicleta furata, n-are nici o legatura cu tobe aftermarket sau dimensiuni de cauciucuri. Iti verifica seriile, se uita daca nu le-a poansonat cineva artizanal, eventual si ii face o poza. Poate ca le-ai cerut si ITP si atunci s-au uitat si la restul - ma mir ca s-au legat de tobe si chiar de cauciucuri - ai dat tu de un ultrazelos, sau erau intr-o actiune anti-moto, sau i-ai enervat cumva. Eronat. Certificatul ala confirma ce am zis eu mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 (editat) Una e autenticitatea, alta e ITP, alta e omologarea. Certificatul de autenticitate certifica ca nu e o motocicleta furata, n-are nici o legatura cu tobe aftermarket sau dimensiuni de cauciucuri. Iti verifica seriile, se uita daca nu le-a poansonat cineva artizanal, eventual si ii face o poza. Poate ca le-ai cerut si ITP si atunci s-au uitat si la restul - ma mir ca s-au legat de tobe si chiar de cauciucuri - ai dat tu de un ultrazelos, sau erau intr-o actiune anti-moto, sau i-ai enervat cumva. Eronat. Certificatul ala confirma ce am zis eu mai sus. Ce zice in CI? Zice db (desi nu verifica, nu sunt atat de prosti sa nu stie ce inseamna o toba sport)? Zice anvelope? Stie "injinerul" ca n-are xenon din fabrica (oricum se vede)? Ce o mai dati cotita... la identificare se verifica daca mobra in sine e la fel cum zice in CI, si aici nu e vorba doar de serii. Asta e o idee ramasa din trecut, preconceputa, cum ca verifica doar seriile... cum in ultimii ani au luat amploare modificarile, s-au prins si cei de la RAR si le verifica. Cand va duceti cu o toba care urla, xenoane albastre "da jmeker" si alte bling bling-uri, de ce va mai mirati ca va resping? Ideea este sa verifice daca de la vechiul pana la actualul proprietar mobra nu a suferit diverse modificari ilegale. Editat Mai 12, 2013 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Ce zice in CI? Zice db (desi nu verifica, nu sunt atat de prosti sa nu stie ce inseamna o toba sport)? Zice anvelope? Stie "injinerul" ca n-are xenon din fabrica (oricum se vede)? Ce o mai dati cotita... la identificare se verifica daca mobra in sine e la fel cum zice in CI, si aici nu e vorba doar de serii. Asta e o idee ramasa din trecut, preconceputa, cum ca verifica doar seriile... cum in ultimii ani au luat amploare modificarile, s-au prins si cei de la RAR si le verifica. Cand va duceti cu o toba care urla, xenoane albastre "da jmeker" si alte bling bling-uri, de ce va mai mirati ca va resping? Ideea este sa verifice daca de la vechiul pana la actualul proprietar mobra nu a suferit diverse modificari ilegale. Cocos, relax. Nu asta am spus si eu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Cocos, relax. Nu asta am spus si eu? Sunt relax ) Nu tie iti era destinat raspunsul... te-am citat tocmai pt ca asta ai spus si tu, doar ca mai pe scurt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Sunt relax ) Nu tie iti era destinat raspunsul... te-am citat tocmai pt ca asta ai spus si tu, doar ca mai pe scurt Priceput. Sorry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valik Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 stie cineva daca pot face Rar-ul si Itp-ul cu un far albastru deschis.... sper ca am deschis topic-ul unde trebuie vreau sa il pun pe un kawasaki gpx facut naked.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Daca nu e omologat si cel de fabrica, e posibil sa ia probleme! Adica sa fi respins cu brio! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
med_tuning Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 rar-ul da , itp-ul depinde unde ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valik Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 la itp o sa incerc sa fiu dragut )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 rar-ul da , itp-ul depinde unde ... eu cred ca faci confuzie! Itp-ul e una iar IDENTIFICAREA la RAR e alta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.