Performance Solutions Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 ai fost preeeaaaa tare:))) sunt satul de faruri "tiuning" si tot felul de "csenoane" puse aiurea care-mi sparg ochii tot anul. si merg 70% din timp noaptea... daca tot vrea sa faca o margica un far NOU de ij e 80-100 de lei. si bate bine si nici nu sparge ochii populatiei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KristaKe Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 din cate stiu eu farul ala este CE, il gasesti si pe site la POLO si este Aproved. Deci nu au ce sa comenteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JulianASD Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 De unde ai cumparat farul si cat ai dat pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valik Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 l-am lat de pe okazii parca si am dat 200lei pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Astept feedback dupa ce faci vizita la RAR. Eu am fost anul trecut in septembrie si eram in aceeasi situatie ca si tine - gen doar toba scartaie, restul e brici. Doar ca atunci cand am intrat cu mobra pe rampa, primul si de altfel singurul lucru pe care l-a facut domn inginer a fost sa se uite la toba. Dupa 10 secunde se terminase inspectia. Am revenit la RAR dupa doua zile cu tobele stock! Succes! Sper sa ai tu parte de mai mult "noroc"! Am fost azi si am luat autenticitatea.. au verificat doar seria motor si sasiu.. Nimic altceva.. desi sunetul tobei era destul de puternic nu a zis nimeni nimic.. Baieti buni acolo le Grivita la RAR.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Am fost azi si am luat autenticitatea.. au verificat doar seria motor si sasiu.. Nimic altceva.. desi sunetul tobei era destul de puternic nu a zis nimeni nimic.. Baieti buni acolo le Grivita la RAR.. Excelenta veste, poate ma incumet si eu sa ma duc cu ea la autentificare in Grivita daca se uita numai la serii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 (editat) da eu nu mai inteleg.. se face identificare la seria moto-sasiu sau sta sa caute motoreta in "poponeata" daca ai gume daca ai toba.. ca nu ii face inspectia tehnica .. ii face identificare ! .. nu inteleg ce legatura au toate astea cu identificarea !?? Si verificarea daca corespunde dpdv tehnic ,estetic iar dupa ce citeste VIN-ul inginerului de la RAR ai apar toate datele pe monitor (toate) -serii/dB/lungime/latime/anvelope/lumini/s.a. ;deoarece l-am 'stresat' nitel pe domnul inginer , s-a apucat sa verifice tot ,cu ruleta .Inclusiv roata a masurat-o ceea ce demonstreaza ca putin ai pasa de inscrisuri (talon/carte si apropo de bancul cu inpaturitul hartiei in 10) . Ce are el pe calculator e valabil si verifica sa fie conform cu realitatea . Si cum la mine nu a avut ce sa gaseasca (motocicleta stoc ,recent adusa din DE si ei au TUV care-i mai al dracului ca RAR) a cerut confirmare si din baza de date internationala ca datele de pe calculatorul lui sunt corecte. Asa ca nu mai tine mult cu tobe la PNV si modificari numai pane se doteaza iechipajele cu audiometru si de altele de soiul asta (intre noi,soi rau). Cat scrie in talon?87dB ? pe aparat e 102,ok da' davai talonul si la ITP/RAR dupa el . Si de e trecuta in carte modificarea/modificarile ,totul in regula . Editat Mai 21, 2013 de mottofreee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Daca respecta ce scrie in lege si nu-ti da autenticitate -> e zelos Daca nu respecta ce scrie in lege si iti da autenticitate -> e prost si ai fentat legea, ca habar n-au..etc Daca primesc spaga si iti da autenticitate -> tara de (cuvant urat) plina de spagari Daca vrei sa dai spaga si nu accepta(mai rar) -> ti-a cautat nod din papura Mai baieti... scurt rezumat :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Excelenta veste, poate ma incumet si eu sa ma duc cu ea la autentificare in Grivita daca se uita numai la serii.. da .. au verificat doar seriile ! apoi am platit 100 lei si am primit certificatu' fara sa zica nimeni nimic legat de toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 (editat) Salutare, Tocmai m-am intors de la RAR Voluntari, unde am fost respins in 2 minute si nu mi-au eliberat certificatul de autenticitate pe motive ca: 1. nu am toba omologata (Am o toba Leo Vince SBK) 2. nu am dimensiunile cauciucurilor corespunzatoare cu ce scrie in talon (fiind talon mai vechi are inca dimensiunile trecute) Nu mi-au zis ca n-am silencer sau ca se depaseste limita decibelilor, direct ca nu e omologata toba si sa revin cu cea originala. Iar referitor la dimensiunile anvelopelor - daca in noul talon nu vor mai fi trecute, ce importanta are daca sunt sau nu corespunzatoare cu ce scrie in vechiul talon.... Si mai ales, de ce nu ar fi autentica o motocicleta doar pentru ca are alta toba si alte anvelope? Teoretic nu ar fi trebuit sa se verifice doar seriile si sa se constate daca sunt aceleasi cu cele din acte sau nu? http://www.rarom.ro/RO/article--Cum_s%C4%83_ob%C5%A3in_certificatul_de_autenticitate_la_schimbarea_de%C5%A3in%C4%83torului--123.html Nu mai zic ca m-au verificat si daca am xenon. Bine ca nu mi-am pus inca Daca are cineva vreo sugestie (in afara de cea evidenta - sa-mi schimb toba si anvelopele astfel incat sa fie ok) este mai mult decat binevenita. Are cineva idee daca la RAR Grivita sunt mai permisivi cu aceste "faradelegi" ? Mersi mult. Asfalt uscat. Am fost eu pe 20 mai la RAR Grivita.. Super baieti acolo.. am bagat moto acolo si au verificat seriile dupa motor si sasiu.. in rest nu a zis nimeni nimic legat de toba sau altceva.. bne moto este stock doar toba sport leo vince sbk. Dar am primit certificatu dupa 20 min maxim. Desi moto se auzea destul de tare nu au zis nimic .. mergeti la rar grivita e mult mai bine. Editat Mai 21, 2013 de MassimoWest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbaro Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Acum ceva timp am fost respins din cauza unui indice de viteza mai mic la anvelopa spate la o Africa. Inaintea mea niste caraciumbe vopsite la spray ale unui cunoscut dealer de second hand-uri trecusera cu brio. ITP si autenticitate. Bineinteles la Voluntari. Discutiile pe tema asta sunt inutile. RAR=stat in stat/fabrica de bani. Daca ai "intrare " se rezolva si daca nu ai frane. Fac aia ce vor cand vor pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 (editat) Salut, am pe motor urmatoarea configuratie: -toba de carbon, pe care constat ca e pus E-ul, doar ca nu are nici urma de silencer - e ok? -xenon pe fata -semnale fata incorporate in far, nu laterale cum ar fi stock -cauciucuri la dimensiunea din talon Trec RAR-ul pt autentificare sau ma respinge? Sa ma duc la Grivita ca poate am sanse mai mare sa nu se lege de nimic si sa citeasca doar seriile, asa cum e si normal? Ca la Voluntari am inteles ca e jale.. Editat Mai 23, 2013 de Inspektor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Salut, am pe motor urmatoarea configuratie: -toba de carbon, pe care constat ca e pus E-ul, doar ca nu are nici urma de silencer - e ok? -xenon pe fata -semnale fata incorporate in far, nu laterale cum ar fi stock -cauciucuri la dimensiunea din talon Trec RAR-ul pt autentificare sau ma respinge? Sa ma duc la Grivita ca poate am sanse mai mare sa nu se lege de nimic si sa citeasca doar seriile, asa cum e si normal? Ca la Voluntari am inteles ca e jale.. Dute la Grivita.. toba sport am avut si eu acum 1 sapt.. nu a zis nimeni nimic.. nu te duce in voluntari. Poate ai noroc la grivita si treci. eu cred ca o sa treci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 dilema similara la mine. am toba cu stanta dar fara dbkiller, restul mobrei e stock. toata lumea m-a sfatuit sa merg in grivitei, am programare pe 29 si iti dau atunci un raspuns sigur.. din ce stiu, pentru xenoane o sa te pice, la modul, iti anuleaza ITP-ul.... cea mai buna solutie e sa lasi bateria deconectata/acasa sau sa zici ca nu merge si sa intri cu mobra impinsa. stiu ca suna aiurea dar sfatul asta l-am primit si eu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 eu pt toba mi`am luat respingere la grivita poti sa te duci cu mobra pana acolo si sa`i scoti o borna sau siguranta centrala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 O întrebare : de ce anume vă porniţi motocicletele la Autentificare? Dacă a mai fost înmatriculată şi are CIV, iar ITP-ul este valabil, nu au de ce să te pună să o porneşti, ei fac doar o verificare a seriilor motor/şasiu, nu-i interesează ( în această fază ) de briz-briz-urile tale. Sau or fi altele regulile în Capitală... Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 (editat) Pe mine chiar m-au pus sa opresc motorul la autentificare, pe motiv ca face zgomot ) Prin urmare, nu conteaza ce toba sau xenoane ai; la ITP in schimb, e alta poveste. Editat Mai 23, 2013 de X-eL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 eu pt toba mi`am luat respingere la grivita poti sa te duci cu mobra pana acolo si sa`i scoti o borna sau siguranta centrala eu cu toba spor leo vince fara dbkiler.. se auzea ca toti draci acolo inauntru.. nu a zis nimeni nimic si baiatu de acolo sa urcat pe ea si a bagat-o acolo! nu stiu cum de va respinge pe voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
220v Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 La voluntari am fost si eu. Nu a zis nimeni nimic, totul a durat 2 min. Am intrat, facut poze la serii si afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Salut, am pe motor urmatoarea configuratie: -toba de carbon, pe care constat ca e pus E-ul, doar ca nu are nici urma de silencer - e ok? -xenon pe fata -semnale fata incorporate in far, nu laterale cum ar fi stock -cauciucuri la dimensiunea din talon Trec RAR-ul pt autentificare sau ma respinge? Sa ma duc la Grivita ca poate am sanse mai mare sa nu se lege de nimic si sa citeasca doar seriile, asa cum e si normal? Ca la Voluntari am inteles ca e jale.. Nu ar trebui sa ai probleme cu nimic - in afara de toba. Daca nu e prevazuta cu silencer, ar fi ideal sa ai si hartia care confirma omologarea tobei pe tipul tau de motocicleta, pentru uz stradal. Daca nu ai, esti la mana lor: pot sa te respinga sau nu, in functie de cum au chef. Oricum, mergi la Grivita. O întrebare : de ce anume vă porniţi motocicletele la Autentificare? Dacă a mai fost înmatriculată şi are CIV, iar ITP-ul este valabil, nu au de ce să te pună să o porneşti, ei fac doar o verificare a seriilor motor/şasiu, nu-i interesează ( în această fază ) de briz-briz-urile tale. Sau or fi altele regulile în Capitală... Succes. Poate sa-ti ceara s-o pornesti. Daca refuzi, iti pot anula ITP-ul. Pe mine chiar m-au pus sa opresc motorul la autentificare, pe motiv ca face zgomot ) Prin urmare, nu conteaza ce toba sau xenoane ai; la ITP in schimb, e alta poveste. Ai avut noroc. eu pt toba mi`am luat respingere la grivita poti sa te duci cu mobra pana acolo si sa`i scoti o borna sau siguranta centrala Si daca cere sa-i dai cheie ce faci? Nu sunt atat de prosti, isi vor da seama ca ai venit pe ea pana acolo. Daca te incapatanezi or sa-ti caute nod in papura (gen lumina la numar) si tot nu-ti fac autentificarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 principiul e urmatorul conteaza de ce fel de inginer dai, daca e bulangiu te intorci cu mobra acasa, nerezolvata daca te duci cu interventie, 3 min dureaza, stai mai mult la coada sa platesti daca inginerul e baiat bun, te rezolva la fel de repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 La Voluntari se uita direct la toba sa vada daca ai silencer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StormStalker Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Nu te duce cu toba sport in Voluntari...Cand am fost la RAR, era o persoana in fata mea pe care au refuzat-o si a trebuit sa-si caute una stock. Aveti idee unde pot sa ma duc la ITP cu xenoane neomologate si sa nu am probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
STS Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Eu zic ca nu-i problema la Grivita , am intrat cu motoreta pornita si cand am dat un sprit pt avant sa nu o imping s-a auzit un mare ecou in sala aia . Probleme (la mine) - xenon , toba , cauciucuri (nu ca in carte) semnale.....bagate adanc in carene deci se vedeau doar din lateral. Domnul de acolo s-a luat de toate , xenon ? nu-i bine ...toba? e de america ? ..eu i-am zis ca nu stiu din ce tara e ...doar ca e sport..semnale...nu-i bine. Dupa aceea replica superba , pentru ce ai aici iti anulez itp-ul. I-am zis in gluma ca eu oricum merg cu ea , mi-a zambit si mi-a spus sa o scot in parcare si sa stau in sala de asteptare. Zis si facut , am asteptat aproximativ 15 min , m-a strigat la ghiseu...mi-a inmanat certificatul , am multumit si am plecat fericit. Poate am dat eu de cineva mai de treaba...sau pur si simplu nu avea chef de mine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 StormStalker, merge si cu toba sport dar sa ai silencer ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.