ra2zzor90 Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Salutare ! am nevoie de parerea unuia sau a mai multor specialisti HONDA 929 CU MOTOR DE 954- porneste greu -nu sta deloc la relantiu dupa o temperatura mai mare de 70 grade nu mai porneste decat impinsa -mentionez ca am facut un test de compresie si am asa 3,5 la primul 3,7 la al 2 lea 6,1 la al 3 lea si la ultimul am 8 INRTEBARI-E DUS MOTORUL? -SE MERITA SA IL SEGMENTEZ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kharly Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 (editat) eu am un cbr cu motor sc28 compresia e undeva la 10 +- . trebuie segmentat al tau aia e sigur...vezi la o reprezentanta honda cat te costa segmenti garnitura de chiuloasa...fati un calcul... numai bine Editat Iunie 27, 2013 de kharly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 e praf motorul , din pacate s-ar putea sa iesi mai ieftin cu unul din dezmembrari ..eventual cumparat o motoreta lovita cu motor bun .. ca idee - un r6 (~2002 cred , nu stiu exact ) e in jur de 18-20 mil segmentat la un service ok cand ma interesasem pentru zx6r meu , erau undeva la 12-13 mil doar piesele .. nu am timp sa caut acum pentru al tau cam cat costa piesele ..dar cu siguranta tot pe acolo .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 sau poate doar jocu la supape e iesit din specificatii ca deh, ala e un reglaj ce se face la rece, iar cand temperatura creste jocurile mecanice se schimba scoate fum albastrui sau de oricare alta culoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai32 Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 ma jane dar parca ti-l furasera ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ra2zzor90 Postat Iunie 27, 2013 Autor Share Postat Iunie 27, 2013 da....o gluma reusita.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Poti face jocul la supape inainte de segmentare si masori dupa aia iar. Daca tot nu se rezolva, cumpara alt motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Poti face jocul la supape inainte de segmentare si masori dupa aia iar. Daca tot nu se rezolva, cumpara alt motor. De yamaha ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Verifica sa nu fie distributia sarita de la puncte. Sunt sanse daca s-a umblat la intinzator sau s-a incercat tensionarea in loc sa se schimbe lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 (editat) Din ce spui pare ca a sarit de la punct deci supape strambe,,, Verifica daca este la punct ,daca este sarita demonteaza chiuloasa si verifica supapele. Daca ai verificat si este la punct sa repeti testul de compresie,daca iese prost verifica jocurile la supape.Daca ai jocuri acolo chiar daca nu sunt ca in manual si compresia este tot scazuta raman supapele. Editat Iunie 28, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 Eu nu inteleg de ce se tot recomanda motor SH? Nu e mai bine sa bagi piese noi in asta al tau? Pana mea, pe mine m-a costat cat 2 si juma motoare SH, dar macar stiu ce am in el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 Eu nu inteleg de ce se tot recomanda motor SH? Nu e mai bine sa bagi piese noi in asta al tau? Pana mea, pe mine m-a costat cat 2 si juma motoare SH, dar macar stiu ce am in el. Pai ti-ai raspuns singur. Considerente financiar-economice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 In cazul problemelor de compresie cel mai elocvent test e cel de presiune[ leak-down] . Se aduce pistonul pentru cilindrul de verificat la PMI, se blocheaza motorul ca sa nu se poata roti si apoi cu un compresor prin orificiul bujiei se introduce aer comprimat in cilindru, cateva atmosfere. Apoi se asculta pierderile de aer. Daca fasaie pe la galeria de admisie supapa/supapele de admisie nu etanseaza, daca scapa pe la evacuare respectivele, daca se simte curent de aer pe la epurator inseamna ca aerul scapa pe langa segmenti in carter. Un cilindru in stare buna trebuie sa mentina o oarecare presiune fara scapari mari. Scaparile pe la supape se pot identifica si prin rotirea usoara a motorului cu o cheie. Pe cursa de compresie daca se aude un fasait in zona admisiei sau evacuarii e clar. De obicei supapele care creeaza probleme cu etansarea sunt cele de evacuare, din cauza jocurilor prea mici sau inexistente, care duc la arderea lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 (editat) Pai ti-ai raspuns singur. Considerente financiar-economice. Era raspunsul evident, insa mie imi place cand fac un lucru sa il fac pana la capat. E destul de ok si sa iei o compresie la un motor SH, il desfaci si masori sa vezi starea, insa mai rar proprietari sa accepte. La noi, insa, cam stiu cum se mai vand motoarele - prin curier. Chiar fusese un caz prin iarna cu un motor vandut de bun, care de fapt nu era bun. Editat Iunie 28, 2013 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 Salut, ca sa nu mai deschid un alt topic, am si eu o mica nelamurire. E normal ca relantiul unui f4i sa nu stea chiar "intepenit" ? Are niste fluctuatii destul de mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 Salut, ca sa nu mai deschid un alt topic, am si eu o mica nelamurire. E normal ca relantiul unui f4i sa nu stea chiar "intepenit" ? Are niste fluctuatii destul de mici. Cu toba sport da, cu stock nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ra2zzor90 Postat Iulie 15, 2013 Autor Share Postat Iulie 15, 2013 motorul a fost desfacut...1supapa de pe admisie stramba si ruptura din chiuloasa....2 cilindri mai exact 2 si 3 zgariati...urmeaza sa caut alt motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 motorul a fost desfacut...1supapa de pe admisie stramba si ruptura din chiuloasa....2 cilindri mai exact 2 si 3 zgariati...urmeaza sa caut alt motor...Imi pare rau ca am avut dreptate...Bafta la achizitia motorului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Eu nu inteleg de ce se tot recomanda motor SH? Nu e mai bine sa bagi piese noi in asta al tau? Pana mea, pe mine m-a costat cat 2 si juma motoare SH, dar macar stiu ce am in el. Deci , tu l-ai mai repara , daca ar fi al tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Deci , tu l-ai mai repara , daca ar fi al tau? nu stiu de el dar eu nu. pentru ca e honda si n-are rost. daca era orice alta motocicleta nici nu ma gandeam sa iau alt motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.