Sari la conținut

Probleme motor 954


Postări Recomandate

Salutare !

am nevoie de parerea unuia sau a mai multor specialisti

HONDA 929 CU MOTOR DE 954- porneste greu

-nu sta deloc la relantiu

dupa o temperatura mai mare de 70 grade nu mai porneste decat impinsa

-mentionez ca am facut un test de compresie si am asa 3,5 la primul 3,7 la al 2 lea 6,1 la al 3 lea si la ultimul am 8

INRTEBARI-E DUS MOTORUL?

-SE MERITA SA IL SEGMENTEZ?

post-68654-0-50861500-1372354108_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am un cbr cu motor sc28 compresia e undeva la 10 +- . trebuie segmentat al tau aia e sigur...vezi la o reprezentanta honda cat te costa segmenti garnitura de chiuloasa...fati un calcul...

 

numai bine

Editat de kharly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e praf motorul , din pacate

s-ar putea sa iesi mai ieftin cu unul din dezmembrari ..eventual cumparat o motoreta lovita cu motor bun ..

 

ca idee - un r6 (~2002 cred , nu stiu exact ) e in jur de 18-20 mil segmentat la un service ok

 

cand ma interesasem pentru zx6r meu , erau undeva la 12-13 mil doar piesele ..

 

nu am timp sa caut acum pentru al tau cam cat costa piesele ..dar cu siguranta tot pe acolo ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti face jocul la supape inainte de segmentare si masori dupa aia iar. Daca tot nu se rezolva, cumpara alt motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce spui pare ca a sarit de la punct deci supape strambe,,,

Verifica daca este la punct ,daca este sarita demonteaza chiuloasa si verifica supapele.

Daca ai verificat si este la punct sa repeti testul de compresie,daca iese prost verifica jocurile la supape.Daca ai jocuri acolo chiar daca nu sunt ca in manual si compresia este tot scazuta raman supapele.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg de ce se tot recomanda motor SH? Nu e mai bine sa bagi piese noi in asta al tau? Pana mea, pe mine m-a costat cat 2 si juma motoare SH, dar macar stiu ce am in el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg de ce se tot recomanda motor SH? Nu e mai bine sa bagi piese noi in asta al tau? Pana mea, pe mine m-a costat cat 2 si juma motoare SH, dar macar stiu ce am in el.

Pai ti-ai raspuns singur. Considerente financiar-economice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul problemelor de compresie cel mai elocvent test e cel de presiune[ leak-down] . Se aduce pistonul pentru cilindrul de verificat la PMI, se blocheaza motorul ca sa nu se poata roti si apoi cu un compresor prin orificiul bujiei se introduce aer comprimat in cilindru, cateva atmosfere. Apoi se asculta pierderile de aer. Daca fasaie pe la galeria de admisie supapa/supapele de admisie nu etanseaza, daca scapa pe la evacuare respectivele, daca se simte curent de aer pe la epurator inseamna ca aerul scapa pe langa segmenti in carter. Un cilindru in stare buna trebuie sa mentina o oarecare presiune fara scapari mari. Scaparile pe la supape se pot identifica si prin rotirea usoara a motorului cu o cheie. Pe cursa de compresie daca se aude un fasait in zona admisiei sau evacuarii e clar. De obicei supapele care creeaza probleme cu etansarea sunt cele de evacuare, din cauza jocurilor prea mici sau inexistente, care duc la arderea lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ti-ai raspuns singur. Considerente financiar-economice.

Era raspunsul evident, insa mie imi place cand fac un lucru sa il fac pana la capat. E destul de ok si sa iei o compresie la un motor SH, il desfaci si masori sa vezi starea, insa mai rar proprietari sa accepte. La noi, insa, cam stiu cum se mai vand motoarele - prin curier. Chiar fusese un caz prin iarna cu un motor vandut de bun, care de fapt nu era bun.

 

 

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ca sa nu mai deschid un alt topic, am si eu o mica nelamurire. E normal ca relantiul unui f4i sa nu stea chiar "intepenit" ? Are niste fluctuatii destul de mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

motorul a fost desfacut...1supapa de pe admisie stramba si ruptura din chiuloasa....2 cilindri mai exact 2 si 3 zgariati...urmeaza sa caut alt motor...

Imi pare rau ca am avut dreptate...

Bafta la achizitia motorului!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg de ce se tot recomanda motor SH? Nu e mai bine sa bagi piese noi in asta al tau? Pana mea, pe mine m-a costat cat 2 si juma motoare SH, dar macar stiu ce am in el.

Deci , tu l-ai mai repara , daca ar fi al tau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...