Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

Gasisi asta pe net. Urata poate sa mai fie. Acuma sunt curios, daca va fi adoptata, cat de mult o sa ii des peste cap cu aerodinamica. Pentru piloti, mi se pare ca o sa ii incurce destul de serios.

12512491_960188924016280_498879479500617

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Urat ca porcu'! Eu ma intreb daca ar fi protejat asa ceva la intrarea sub tractor, desi ma indoiesc.

Voi ati inteles ceva din noile reguli pt calificari? Citeam undeva (autorally cred) ca e eliminat cate un pilot la x secunde, n-am priceput insa cum, ar insemna sa se napusteasca toti deodata pe pista sau..?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urat ca porcu'! Eu ma intreb daca ar fi protejat asa ceva la intrarea sub tractor, desi ma indoiesc.

Voi ati inteles ceva din noile reguli pt calificari? Citeam undeva (autorally cred) ca e eliminat cate un pilot la x secunde, n-am priceput insa cum, ar insemna sa se napusteasca toti deodata pe pista sau..?

 

Formula 1 va pierde audiență în continuare. Nici show nu mai este, a devenit strict o afacere, una ermetică, plictisitoare cu reguli stufoase, greoaie și redundante.

 

Protecția la nivelul capului piloților va fi implementată cel mai probabil din 2017, mai mult sau mai puțin în forma în care a testat-o Ferrari acum. Problema pe care o pune nu este una de aerodinamică, pentru că zona în care este amplasată nu este foarte importantă din punctul de vedere al scurgerii aerului și oricum existau turbulențe din cauza capului pilotului, de exemplu. Zona frontală superioară a mașinii trebuie să direcționeze aerul spre priza de aer a motorului și (într-o măsură mai mică) să faciliteze scuregrea aerului în jurul pereților exteriori ai airbox-ului, spre aripa spate. Cam atât. Adevăratul challenge este alterarea șasiului și a structurii de rezistență pentru a încorpora acest nou element. Mai e și problema greutății: din câte deduc, fiecare echipă va veni cu propriul design (care va trebiui să treacă niște teste standard de securitate impuse de FIA), deci o cheltuială suplimentară pentru a dezvolta un element cât mai ușor. Nu m-ar mira ca echipele mari să reușească să găsească și un avantaj aerodinamic din acest nou apendice.

 

Legat de formatul calificărilor, merg deja spre penibil. Nu doar că este (stupid de) complicat, dar nici măcar nu au ajuns la un consens legat de implementarea lui. Ca termen, inițial se vorbea despre prima cursă a sezonului (MP al Australiei), apoi despre prima cursă europeană (MP al Spaniei), după care (se pare) că s-a revenit din nou la cursa de la Melbourne. Asta deși piloții au respins aproape unanim formatul iar feedback-ul inițial al fanilor de pe internet a fost dezastruos.

 

Dar pentru amorul artei și o dorință de clarificare, aveți mai jos o explicare mai clară. Practic, sesiunile de Q1, Q2, Q3 rămân, însă cu schimbări:

 

Q1

• 16 minutes

• After 7 minutes, slowest driver eliminated

• Slowest driver eliminated every 1 minute 30 seconds thereafter until the chequered flag

• 7 drivers eliminated, 15 progress to Q2

 

Q2

• 15 minutes

• After 6 minutes, slowest driver eliminated

• Slowest driver eliminated every 1 minute 30 seconds thereafter until the chequered flag

• 7 drivers eliminated, 8 progress to Q3

 

Q3

• 14 minutes

• After 5 minutes, slowest driver eliminated

• Slowest driver eliminated every 1 minute 30 seconds thereafter until the chequered flag

• 2 drivers left in final 1 minute 30 seconds

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hahaha ... Astia s-au jucat prea mult nfs in modul "eliminate". Cum sa faca asa gogomanie? Sincer, de cacao ca se incearca transformarea sportului intr-un spectaculos prin metodele astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei vor de fapt să oblige piloții să stea mult mai mult pe circuit în cadrul calificărilor, însă nu vor rezolva nimic cu acest tip de format. Vor reuși doar să creeze confuzie atât la nivelul spectatorilor cât și la nivelul echipelor/piloților.

Pur și simplu nu cred că vor obține rezulatul scontat: dorința de a păstra cât mai multe cauciucuri pentru cursa de duminică va împinge piloții să meargă la fel de puțin ca și acum: una, două sau maxim trei ture rapide per sesiune, doar că presiunea de a nu face greșeli va fi ceva mai mare.


» Post actualizat in 09 Mar 2016 21:33

O lectură interesantă despre F Ducts :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

sa v-o dau, sa nu v-o dau....

 

hai ca v-o dau

 

Digi Sport a achiziţionat drepturile de difuzare şi va transmite, în direct, următoarele două sezoane din cea mai cunoscută competiţie a sporturilor cu motor, Formula 1. Spectacolul din Formula 1 începe, din 20 martie, la Digi Sport, cu Marele Premiu al Australiei. Urmează, pe 3 aprilie, cursa de pe circuitul din Bahrain şi apoi, pe 17 aprilie, Marele Premiu al Chinei. Digi Sport va transmite toate antrenamentele, calificările şi cursele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e pe bune??? wow :) super stirea... sper sa nu fie gluma.

Saptamana trecuta m-au sunat de la telekom si incercau sa ma imbarlige sa imi fac abonament la ei, le-am zis ca singurul motiv pt care m-as gandi la asta, ar fi ca transmit F1.. la care el zicea plin de el ca au drepturile luate pe urmatorii 5 ani :) really...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un lucru bun, dar tot pe RTL cred că mă uit. Băieții de la Digi nu au nimic în afară de entuziasm :)

Apoi să nu ne îmbătăm cu speranțe: cel mai probabil, ne așteaptă încă un sezon de dominație acută a celor de la Mercedes. Poate doar formatul nou al calificărilor să schimbe ceva, dar nu cred.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe RTL ma exasperau cu reclamele lor lungi cu care intrerupeau cursa cand era mai interesanta.

 

Adevărat. Abia la sfârșitul cursei, ultima pauză era în split screen. Iar calitatea analog a imaginii este net inferioară față de HD-ul de la Digi. Totuși, ceea ce povesteau băieții de la noi (cu tot respectul pentru ei, știu că mai intră pe aici) în timpul transmisiunilor se limita la comentarea unor știri cu care eram tot timpul deja la curent. Cei de la RTL au feed live de la fața locului, reporteri la standuri, reacții la cald ale piloților și ale șefilor de echipă... iar experiența le permite să facă previziuni corecte în ceea ce privește strategiile de cursă. Mai mult, câteodată au invitați speciali în cabina de comentarii (Sutil, Susie Wolff), și îl au și pe Niki! - lucruri la care Antal Putinică și Florin Ion nu pot nici visa.

 

Oricum, apreciez faptul că au recuperat drepturile de transmisie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E pe bune si o sa transmita tot. Eu unul personal ma bucur, poate asa o sa-mi reinvie cheful de F1 pe care l-am pierdut dinainte de a urmari MotoGP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca rtl n-ar manca sticla si as intelege ceva din melodioasa limba hitlereasca ar fi grozav, asa ma multumesc cu gigi. Ah, ce noroc au ca i-as cam fi flituit, acu daca dau f1 nu-mi mai vine. Si ai naibii, ziceau ca nici poveste pe la grilele de start, ca indy, dtm, bla-bla!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine să nu spună și să se întâmple decât să fie cum a fost când au pierdut licența de F1: comunicarea a venit la câteva zile de la începutul sezonului, după ce au trâmbițat în mod repetat că drepturile au rămas la Digi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O veste buna si pentru mine, bravo DIGI!

 

Drace, incepe sa semene cu weekend in fata televizorului ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine să nu spună și să se întâmple decât să fie cum a fost când au pierdut licența de F1: comunicarea a venit la câteva zile de la începutul sezonului, după ce au trâmbițat în mod repetat că drepturile au rămas la Digi :)

Or fi facut acord de roaming cu telefkom pt transmisiile TV! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca mai important e ce urmeaza vedem sezonul asta...sper sa nu fie boring as fuck, ca deja prea au dat-o-n bara.

Sper sa le dea bataie de furca ferarri celor de la mercedes si sper sa avem un alt campion mondial, oricine altcineva :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunetul este ceva mai puternic decât anul trecut și a ajuns aproape la același nivel de decibeli ca și vechile V8-uri. În același timp, sunetul îl poți aprecia doar live :)

Mașinile or fi ele urâte, dar dacă le-ar face mai arătoase te-ar atrage mai mult să urmărești competiția? Mă îndoiesc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...