Sari la conținut

BMW S1000 R (naked pe baza S1000RR)


KHK
 Share

Postări Recomandate

Motoreta asta, ca si KTM 1290, vrea sa ia o felie din piata lui Tuono, Streetfighter si Brutale. Din piata `super naked-urilor` ( motociclete sportive usoare, rigide, puternice, mai prietenoase in regim stradal fata de cele din care se trag ).

 

Z1000, CB1000, Speed Triple, etc, sunt motoare naked - motociclete care nu au la baza sasiul unei surate supersportive, care pun accentul pe confort, consum, etc, si mai putin pe latura sportiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-882-0-63662200-1383830139.jpg

 

bayerysche motoren werke ag... o scursura nationala!

La fel ca toata tehnica germana... trecuta, prezenta si viitoare...

 

soleilsourire.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

waw, ce fini observatori sunteti voi. cum va pisati voi pe munca unora, cum va pricepeti voi la toate!

daca ai avea ochiul deschis ...

 

Ai observa asemanari foarte ... izbitoare intre R6 si S1000RR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa observi asemanari (mai mult sau mai putin izbitoare, asta e subiectiv) intre cele doua motocicelete e un lucru. Sa sugerezi ca una a fost copiata dupa cealalta e altul.

Treaba e subiectiva,intr-adevar,dar,draq,sunt prea multe asemanari.Si acum nu ca sunt eu fan Yamaha ,ceea ce sunt intr-adevar,dar nu sunt disperat,au fost si vor exista motorete mult mai bune decat Yamaha,n-are asta legatura.

Dar daca le pui una langa alta si nu iei in seama carenajul ala cu branhii dintr-o parte al bmw-ului,sunt decat identice.Parerea mea.

Avem printre noi un prieten care are norocul,oportunitatea,etc cum vreti sa-i spuneti de a avea un ciudatzel din asta de bmw,le-am pus una langa alta si le-am studiat din fata pana la coditza : far,carena stg,apendice aerodinamice de langa sigla bmw,dispunerea si arhitectura motorului,cutia pusa peste el,cadru,coditza,toba,bascula spate,toate sunt identice R6.Si ca si solutii tehnice variable inlet trumpets si motorul "scurt" in cursa,trend actual,de la R1'07.Bine,bascula spate ridicata a lui r6 e adevarat ca e o solutie copiata de la Aprilia de moto2 mi se pare,si admisia directa sub faruri de la r6 (prezenta si pe bmw) a fost copiata la randul ei de la ZX10'04.

Si pe de alta parte acestea banuiesc ca au fost considerate de bmw ca cele mai bune solutii tehnice la ora actuala (bineinteles pastrand proportiile in materie de costuri) si au fost preluate ca atare.

Bine,nu vad nici o problema in asta,mi se pare normal pana la urma,cei de la bmw au vrut sa scoata ceva cu care sa se lupte cu japonezele din 2008 si era normal pt ei sa preia solutii tehnice care s-au dovedit a fi foarte bune de pe respectivele japoneze.

Dupa cum am mai zis,probabil de aceea e asa de bun acest s1000rr,pt ca a preluat tot ce era mai bun de la japoneze,toate solutiile tehnice de varf prezente in 2008 si pe deasupra a mai dat vreo 20 de cai in plus fata de ele,un control al tractiunii foarte-foarte inteligent,lucru care nu exista atunci pe nici o moto,qs stock,iarasi premiera si a facut si o aroganta cu manere incalzite :D

De aceea si la ora actuala,dupa aproape 5 ani, japonezii sunt inca fara replica la clasa miarelor.Si bmw-ul a scos hp4,care s-a dus deja in alta liga fata de tot ce e pe piata,si acum venira si cu naked-ul asta care sunt convins ca va fi exceptional.Cam greu sa le mai faca fata japonezii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei care respecta istoria moto

stiu deja ca in anii '80 designul varf de gama la japoneze era facut de inginerii BMW !

 

Pentru cei care vor amanunte... cititi despre designul industrial...

Suzuki Katana sau Hans Muth.

 

soleilsourire.gif

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-au nicio treaba

Diavel e power-cruiser, agilitate 0, B-King e cu vreo 40 kile mai greu, Monsterul are mult mai putini cai

Tuono si BMW-ul sunt apropiati, dar Duke-ul joaca intr-un film cu un singur actor, mai are si greutate mica si capacitati de Supermoto umflat cu steroizi

 

Iti garantez ca e fix contrarul celor afirmate de tine. Trage bestial, trebuie sa ai grija sa nu faci intindere musculara,se aude de-ti vine sa plangi si, colac peste pupaza, e f grava pe curbe.

 

Eu m-am dus sa ma dau cu Panigale si am sfarsit prin a ma ruga de prietenul care luase diavelul sa facem schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Ieri am fost la test ride cu R si RR

post-36094-0-29248600-1401609871_thumb.jpgpost-36094-0-71517900-1401609884_thumb.jpg

 

R-u e ca o bicicleta, usor, cade (cam prea) usor pe viraj, ghidonul este foarte lat, distanta intre sha si scarita un pic mai mare decat la RR dar nu suficient pentru o mobra de oras as zice eu.

 

Motorul, genial, trage de jos super tare, mai tare ca RR, k13,k12, e cam bomba

Evacuarea stoc nu m-a impresionat absolut deloc.

Suspensia o idee cam moale, cu siguranta mai are range la reglaje.

 

Cu bmw test ride experience m-am lamurit, mergi in grup cu 5-6 pensionari eventual un pic peste viteza legala, pe pustiu care luase RR-u trebuia sa-l asteptam constant pensionarii pe boxere erau prea rapizi pt RR se pare.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noi am facut test ride cu Marius a.k.a. kriminal cu ocazia evenimentului Iubim 2 Roti. A facut un traseu combinat, cu ce putea el sa faca in zona de Nord a Bucurestiului, s-a mers chiar haiduceste :) uneori pentru ca riderii erau destul de experimentati.

 

Motocicleta mi s-a parut fenomenala, am condus si K-urile, R1200R ala "Legenda", am condus S1000RR-ul care e si el fffff bun, dar acest naked mi-a castigat simpatia din prima clipa.

 

La fel, pot spune ca trage liniar si intr-un mare fel, are putere nelimitata peste tot, in toata plaja de turatie. Ghidonul lat si pozitia mi-au placut, parea ca poti face tot ce vrei cu motoreta.

Suspensia fata mi s-a parut si mie moale,dar la fel,probabil se seteaza. Avand ABS si toate sistemele ajutatoare nu am avut nicio ezitare, dar fara probabil as fi facut niste wheelie-uri!:)

 

Mi-a placut bordul si cantitatea de informatii pe care ti-o furnizeaza, l-am trecut imediat pe modul "dynamic pro" dupa ce motoreta am luat-o pe modul "rain". Schimbarea a fost radicala, raspunsul in modul "dynamic pro" este fenomenal. Ma asteptam sa gasesc asta la modelele sport de 1000 cum e si S1000RR dar BMW a dus chestia mai departe si a facut un super-naked!

 

LIKE! :)

 

Per total mi s-a parut senzationala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noi am facut test ride cu Marius a.k.a. kriminal cu ocazia evenimentului Iubim 2 Roti. A facut un traseu combinat, cu ce putea el sa faca in zona de Nord a Bucurestiului, s-a mers chiar haiduceste :) uneori pentru ca riderii erau destul de experimentati.

 

Motocicleta mi s-a parut fenomenala, am condus si K-urile, R1200R ala "Legenda", am condus S1000RR-ul care e si el fffff bun, dar acest naked mi-a castigat simpatia din prima clipa.

 

La fel, pot spune ca trage liniar si intr-un mare fel, are putere nelimitata peste tot, in toata plaja de turatie. Ghidonul lat si pozitia mi-au placut, parea ca poti face tot ce vrei cu motoreta.

Suspensia fata mi s-a parut si mie moale,dar la fel,probabil se seteaza. Avand ABS si toate sistemele ajutatoare nu am avut nicio ezitare, dar fara probabil as fi facut niste wheelie-uri!

 

Mi-a placut bordul si cantitatea de informatii pe care ti-o furnizeaza, l-am trecut imediat pe modul "dynamic pro" dupa ce motoreta am luat-o pe modul "rain". Schimbarea a fost radicala, raspunsul in modul "dynamic pro" este fenomenal. Ma asteptam sa gasesc asta la modelele sport de 1000 cum e si S1000RR dar BMW a dus chestia mai departe si a facut un super-naked!

 

LIKE!

 

Per total mi s-a parut senzationala

 

Grupul in care ai fost tu a fost de departe cel mai ¨haiducesc¨, ca am vazut ca lumea se tinea bine si a fost si loc. Sa nu mentionam cifre, totusi. :)

 

Si mie S1000R mi se pare perfect de huliganeala pe strada. Aspectul e OK, nu m-a dat neaparat pe spate, dar nici nu mi-a displacut. Dar cuplul, ciclistica, franele... whoa. Si pretul de pornire mi se pare cam fara concurenta in segmentul asta - 12.500 de euro. Super Duke R si Tuono se invartesc pe la 16.000. Doar Kawasaki Z1000 e mai ieftin, pe la 11 mii si ceva, dar e si mult mai soft (putere, tehnologie, etc.). Arata foarte misto, ce-i drept.

 

@superbec - la voi acolo cred ca test-ride-urile ¨insotite¨ sunt si mult mai strict supravegheate din motive de politie, camere etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@superbec - la voi acolo cred ca test-ride-urile ¨insotite¨ sunt si mult mai strict supravegheate din motive de politie, camere etc.

nah, politia e cu noi, defapt erau si cativa motomilitieni acolo :)

 

inca o chestie de remarcat la s1000R ... cutia, zici ca-i luata de pe honda, not the usual bmw tractor style gearbox, face click ca la mous nu clank ca la camion :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine nu s-a dat cu s1000r vorbeste din carti....mobra e fenomenala,cum trage,ce frane are,pozitie ok,in oras este exact ce trebuie,nu ca in afara nu ar merge!!!

 

Aspectul e relativ,fiecare cu gusturile lui,daca aveti ocazia sa o incercati e bomba!!!

 

Si frane ca la S1000 rr nu am vazut la nici o alta motoreta si am mers cu destule!!!

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 3 years later...

Sper dupa aproape 4 ani de cand nu a mai discutat nimeni pe acest topic sa dau peste cineva cu S1000R? Sunt in perioada de rodaj si observ una alta. Poate poate.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...