RedRat Postat Noiembrie 29, 2015 Share Postat Noiembrie 29, 2015 (editat) Salut RedRat,george_eu25 Sigur ca "da". D-aia am zis si eu preturi romanesti. 1200$ ,poate o mostenire? Dar sa recunoastem ca tuturor ne place o vopsea bine data, un luciu profund, altfel n-am mai cauta idei de customizare. Totusi daca as face rost de banii astia, la care mai pui transport piese dus/intors, mai bine vand ce am si trec la xvs 1100. RedRat scrii din Polonia? Am intrat pe OTOMOTO Poland si am vazut o groaza de motoare, unele aratau chiar foarte bine. Nu stiu cum stau cu kilometrii, in rest par OK. Polonezii sunt mari amatori de motociclism si din amintirile mele cam duri cu motoarele. Am auzit ca ar fi pe la Service Auto Tiriac un vopsitor bun. Este vorba despre cel care vopseste masinile de epoca ale lui Tiriac. Dar trebuie cineva sa-l cunoasca. Mai au cei de la HD Baneasa pe cineva care vopseste. Am reusit sa vad un HD revopsit in negru cu niste insertii de culoarea cuprului pe aripa spate. Acum ca ti-a sarit lacul ce faci? O vopsesti din nou? Se poate retusa fara sa se observe? ------------------------------- Am mai gasit o poza » Post actualizat in 29 Nov 2015 10:54 Cum fac sa-mi apara si mie in "profile" casta : "send me a message". Am cautat prin "menu" dar nu am gasit(n-am cautat bine?). La voi de ce apare cand se da clik pe poza mica sau pe nume? Dap, din Polonia. Starul meu tot de pe otomoto.pl este luat. Cunosc cel putin 7 persoane care au luat moto de pe siteul asta si numai 1 din ei a avut ceva probleme nu foarte grave. Despre vopsea... nu stiu inca... trebui sa repar si rezervorul. Daca o sa am bani o sa fac in primavara iar daca nu, mai sta un sezon asa Editat Noiembrie 29, 2015 de RedRat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike_mp Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Salutare, am de vanzare pt un Drag Star 650 Classic 1. Sissy Bar COBRA NOU - 288 USD (1200 ron) adus din State 2. Gratar spate inox nou -280 RON Predare in Bucuresti si in tara se face livrarea prin CARGUS- 25 RON Alte detalii pe PM. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_eu25 Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 1200lei un sissybar????Da din ce e facut??Ca e mai scump ca ala original al motorului..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_Star Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Salut la toata lumea. Multumesc pentru raspuns. aship, am sa studiez pagina. DKW, ca pret te apropii de o firma din Anglia care mi-a cerut 475, pana-n 500 Lire pe un vopsit in schema originala( mai puneai si transport piese). Mai cercetez, nu ma arunc cu capu-nainte mai ales ca vopseaua mea se tine relativ bine. Mai astept, mai strang bani, poate nu o mai vopsesc si iau alta. Cu motorul ala desfacut ai facut ceva? O idee noua? As vrea, daca-mi este ingaduit, sa-l vad si eu. Ma intereseaza interiorul. Am vazut ceva pe "you tub",getribereparatur, dar imaginile erau prea rapide si neclare si mi-am facut o idee destul de confuza. Poti sa-mi dai un mail. IceLOrd, ai un motor foarte indraznet, subtil agresiv... Am citit multe posturi d-ale tale. Poate la anul sa ajung si eu prin zona ta.Multumesc. S-auzim de bine! Ma duc sa ma plimb......PE JOS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Apropo... De ce este numit sissy bar ul sissy bar? stie cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 https://en.wikipedia.org/wiki/Sissy_bar Nu era asa greu nu? Eu prefer sa-i spun spatar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 https://en.wikipedia.org/wiki/Sissy_bar Nu era asa greu nu? Eu prefer sa-i spun spatar. Asta am gasit si eu. Ce vroiam de fapt este sa stiu de ce sissy bar si nu altceva. Intre timp am gasit ce cautam: " Not sure how the term "sissy bar" ever came about. The origin of it was back when the riders use to strip any un-necessary items off their scoots to lighten them and hop them up to where they wouldn't start on one or two kicks. They'd push start them. A bar was constructed and fastened to the rear to facilitate the pushing. I'll take a wild guess that the greybeards back then referred to these as sissy bars 'cause an individual couldn't start his scoot by kicking it. The present use as a point to tye a bedroll off or keep momma's big behind from slipping off was a secondary benefit. Well...the bedroll thing was a benefit... " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 sfatul meu, daca va apucati de vopsit / revopsit, faceti poze. Eu, daca vad o motocicleta revopsita, ma duc cu gandul ca a fost tavalita rau de tot si de aia s-a gandit proprietarul sa o revopseasca. Asa ca... faceti poze de detaliu cu motorul inainte de revopsire si dupa. Daca e sa vindeti vreodata motocicleta v-ar putea ajuta la negociere, iar noul proprietar ar sta si el mai linistit ca si-a luat motocicleta buna nu una carpita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Intre timp am gasit ce cautam: " Not sure how the term "sissy bar" ever came about. The origin of it was back when the riders use to strip any un-necessary items off their scoots to lighten them and hop them up to where they wouldn't start on one or two kicks. They'd push start them. A bar was constructed and fastened to the rear to facilitate the pushing. I'll take a wild guess that the greybeards back then referred to these as sissy bars 'cause an individual couldn't start his scoot by kicking it. The present use as a point to tye a bedroll off or keep momma's big behind from slipping off was a secondary benefit. Well...the bedroll thing was a benefit... " E si asta o explicatie dar mi se pare mai logica ceea ce deriva din sister bar, adica nu ai vrea sa-ti pierzi "sora" pe drum ori in istoricul prezentat de tine apare ca un beneficiu in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_eu25 Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Sincer eu cand ma gandesc la cuvantul "sissy" ma gandesc la un "fatalau".... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciuchi Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Baieti, revin cu problema cu scaparea de ulei... cred ca am depistat problema, dar am nevoie de putin ajutor de la cei cu 650 classic. Dupa cum cedeti in pozele alaturate, sub capacul de ulei, se vede un filet in care banuiesc ca a fost un surub cu garnitura. Cred ca a fost slabit si usor usor l-am pierdut deoarece am gasit din nou ulei dedesupt, chiar in dreptul acelui filet si dupa cum se vede e bleasca si acolo. Ma ajuta cineva sa-mi spuna unde-l gasesc, sau ce fel de surub era acolo? ( daca era ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 ca pret te apropii de o firma din Anglia care mi-a cerut 475, pana-n 500 Lire pe un vopsit in schema originala( mai puneai si transport piese). Mai cercetez, nu ma arunc cu capu-nainte mai ales ca vopseaua mea se tine relativ bine. Mai astept, mai strang bani, poate nu o mai vopsesc si iau alta. Cu motorul ala desfacut ai facut ceva? O idee noua? As vrea, daca-mi este ingaduit, sa-l vad si eu. Ma intereseaza interiorul. Schema coloristica originala e una, aerografia e alta, iar la aerografie creste pretul in functie de numarul de detalii si complexitatea lor, iar partea cea mai grea este ca produsul finit sa satisfaca cerintele clientului. In cazul meu a fost mult de munca, desi nu pare, pentru a iesi exact cum am dorit in privinta detaliilor (deformatie profesionala). Pe de alta parte si o vopsea de calitate are alt pret, iar daca este o vopsea speciala deja pretul devine cam... mare. Cu motorul nu am facut nimic deocamdata, este desfacut complet, in asteptarea viitorului buget. Momentan banii se duc pe Drag Star-ul sotiei (a intrat pe mana mecanicului), pe VX-ul meu,si pe inca vreo 3 proiecte neterminate. Spune-mi ce piese te intereseaza sa le vezi si le fac niste poze, nu-i greu, in limita timpului meu liber. » Post actualizat in 30 Nov 2015 11:35 Baieti, revin cu problema cu scaparea de ulei... cred ca am depistat problema, dar am nevoie de putin ajutor de la cei cu 650 classic. Dupa cum cedeti in pozele alaturate, sub capacul de ulei, se vede un filet in care banuiesc ca a fost un surub cu garnitura. Cred ca a fost slabit si usor usor l-am pierdut deoarece am gasit din nou ulei dedesupt, chiar in dreptul acelui filet si dupa cum se vede e bleasca si acolo. Ma ajuta cineva sa-mi spuna unde-l gasesc, sau ce fel de surub era acolo? ( daca era ) Vezi aici http://www.cmsnl.com/yamaha-xvs650_model16860/, in functie de an, poti sa identifici piesa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_eu25 Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Vezi aici http://www.cmsnl.com/yamaha-xvs650_model16860/, in functie de an, poti sa identifici piesa. Bun siteul.....Eu unul nu stiam de el.Multumim de el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megrez magic Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 #ciuchi nu cred ca e d la șurub ....capacul se dă jos ...vezi link http://ziariderblog.com/2012/02/v-star-650-neutral-switch-oil-leak-fix/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 #ciuchi nu cred ca e d la șurub ....capacul se dă jos ...vezi link http://ziariderblog.com/2012/02/v-star-650-neutral-switch-oil-leak-fix/ Da, cred problema asta am avut-o si eu - plastic neutral switch. Eu am fost la mecanic sa se uite si nu am stat acolo sa vad ce desface. Mi-a aratat o bucatica de plastic triunghiulara pe care a inlocuit-o si a zis ceva de zona de pe unde a scos-o... Acum e destul de clar si link-ul pus de megrez m-a facut sa imi reamintesc Stiam eu ceva - de aia am zis ca sub capacele alea cromate mai sunt niste garnituri, dar nu mai tineam minte exact despre ce e vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Baieti, revin cu problema cu scaparea de ulei... cred ca am depistat problema, dar am nevoie de putin ajutor de la cei cu 650 classic. Dupa cum cedeti in pozele alaturate, sub capacul de ulei, se vede un filet in care banuiesc ca a fost un surub cu garnitura. Cred ca a fost slabit si usor usor l-am pierdut deoarece am gasit din nou ulei dedesupt, chiar in dreptul acelui filet si dupa cum se vede e bleasca si acolo. Ma ajuta cineva sa-mi spuna unde-l gasesc, sau ce fel de surub era acolo? ( daca era ) Pai ... presupun ca nu era surub acolo. La fel am observat si eu la un moment dat ca e doar un filet, fara surub. Nu am aflat ce face sau de ce e acolo, dar asa e si la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciuchi Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Multam baieti, se pare ca nu e surub acolo... Am sa desfac capacele cromate zilele astea cum prind timp sa vad si chestia din link-ul lui @megrez magic. Sper sa fie totusi ceva simplu... revin dupa ce desfac acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 (editat) Salut la toata lumea. IceLord, ai un motor foarte indraznet, subtil agresiv... Am citit multe posturi d-ale tale. Poate la anul sa ajung si eu prin zona ta.Multumesc. S-auzim de bine! Ma duc sa ma plimb......PE JOS. Ahoi! Multumesc, motorul e cum il vad de la ani la ani. Dar in principiu ideea e sa fie altfel si uneori practic desi de multe ori ajung sa fac cateceva care e chiar tortura, iar cand altii vad se mira. Spre exemplu am mers pe sea cu arcuri 650km dintr-un foc anul trecut, am crezut ca raman cu urme dure. Dar lumea se mira si se intreba cum de pot! Am multe idei in cap, dar prea putine inca devin realitate. Dar imi dau silinta sa realizez cat mai multe idei si asa o sa fac! » Post actualizat in 30 Nov 2015 21:56 Baieti, revin cu problema cu scaparea de ulei... cred ca am depistat problema, dar am nevoie de putin ajutor de la cei cu 650 classic. Dupa cum cedeti in pozele alaturate, sub capacul de ulei, se vede un filet in care banuiesc ca a fost un surub cu garnitura. Cred ca a fost slabit si usor usor l-am pierdut deoarece am gasit din nou ulei dedesupt, chiar in dreptul acelui filet si dupa cum se vede e bleasca si acolo. Ma ajuta cineva sa-mi spuna unde-l gasesc, sau ce fel de surub era acolo? ( daca era ) Ahoi! Din cate deduc eu ai nevoie de o saiba de diametru mai mare, un surub cu cap imbus si o garnitura de cauciuc pe care poti tu sa o faci dintr-o camera de bicicleta. (eu vad filet in poza) In principiu gasesti la magazine cu specific de suruburi. Acolo unde ai pus sageata rosie in poza, partea dreapta a sagetii e un surub cu saiba si garnitura asemanator. Ma gandesc ca e un surub de 6 cu cap imbus de 5. Daca gresesc pot sa fiu corectat fara probleme! Editat Noiembrie 30, 2015 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciuchi Postat Decembrie 1, 2015 Share Postat Decembrie 1, 2015 (editat) Se pare ca am depistat pe unde da ulei... In primul rand, acel filet de care am pomenit mai sus e gol intr-adevar, nu este niciun surub acolo. Am verificat si capacul acela alb de care ziceati voi mai sus... e ok si acolo. Asta dupa ce am degresat si curatat bine peste tot. Apoi am luat-o la o tura si am gasit buba. Am atsat si o imagine... sunt niste fire/o mufa care intra in capacul acela crom pe unde se baga si ulei... pe acolo imi da... prin mufa aia... da in sus si se prelinge p-acolo. Ramane sa ma uit in carte si sa vad ce e acea mufa si ce garnitur sunt p-acolo. Trebuie dat jos cric, schimbator, apoi capacul sa pot avea acces. Editat Decembrie 1, 2015 de Ciuchi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Decembrie 1, 2015 Share Postat Decembrie 1, 2015 Cred ca pe acolo mi-a curs si mie. Mi-au schimbat-o cei de la Yamaha, a costat 70RON parca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_Star Postat Decembrie 1, 2015 Share Postat Decembrie 1, 2015 Cu motorul nu am facut nimic deocamdata, este desfacut complet, in asteptarea viitorului buget. Momentan banii se duc pe Drag Star-ul sotiei (a intrat pe mana mecanicului), pe VX-ul meu,si pe inca vreo 3 proiecte neterminate. Spune-mi ce piese te intereseaza sa le vezi si le fac niste poze, nu-i greu, in limita timpului meu liber. Salut DKW-Motorul desfacut, cam cati km crezi ca are? O estimare daca se poate. Daca poti pune si niste poze ar fi bine, poate observ ceva si astfel pot pune altfel problema. Rulmentii in ce stare sunt? Au fost schimbati? Pinionul de a cincea(5) are rosaturi pe dantura? Rulmentul prin care trece axul ce face legatura cu ansamblul pinion-cruce cardan are joc? Intreb toate acestea deoarece ma gandesc ca acel fluierat-rontait care se aude intr-a cincea(5) sa nu fie de la rulmenti obositi sau de la acel rulment prin care trece axul ce face legatura cu ansamblul pinion-cruce cardan . Nu stiu cum sa explic mai bine pentru ca nu am cunostinte solide de mecanica. Multumesc. IceLord-......Spre exemplu am mers pe sea cu arcuri 650km dintr-un foc anul trecut, am crezut ca raman cu urme dure. Dar lumea se mira si se intreba cum de pot!.. Asta confirma aerul de SUBTIL agresiv, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Decembrie 1, 2015 Share Postat Decembrie 1, 2015 (editat) -Motorul desfacut, cam cati km crezi ca are? O estimare daca se poate. Daca poti pune si niste poze ar fi bine, poate observ ceva si astfel pot pune altfel problema. Rulmentii in ce stare sunt? Au fost schimbati? Pinionul de a cincea(5) are rosaturi pe dantura? Rulmentul prin care trece axul ce face legatura cu ansamblul pinion-cruce cardan are joc? Intreb toate acestea deoarece ma gandesc ca acel fluierat-rontait care se aude intr-a cincea(5) sa nu fie de la rulmenti obositi sau de la acel rulment prin care trece axul ce face legatura cu ansamblul pinion-cruce cardan . Piesele din el sunt la service, dar din spusele mecanicului internele erau bune, numarul de km doar fostul proprietar il poate sti. In cazul motorului tau as recomanda desfacerea lui, cel mai probabil pinionul de a 5-a nu calca cum trebuie sau una din furcile de la selector nu lucreaza corect. Editat Decembrie 1, 2015 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 3, 2015 Share Postat Decembrie 3, 2015 Asta confirma aerul de SUBTIL agresiv, Ahoi! Pur si simplu am vrut sa vad daca pot sa o fac si am facut-o , in anul 2014 am facut 13.000km pe sea cu arcuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_Star Postat Decembrie 3, 2015 Share Postat Decembrie 3, 2015 Piesele din el sunt la service, dar din spusele mecanicului internele erau bune, numarul de km doar fostul proprietar il poate sti. In cazul motorului tau as recomanda desfacerea lui, cel mai probabil pinionul de a 5-a nu calca cum trebuie sau una din furcile de la selector nu lucreaza corect. Salut DKW-Ideea e ca nu vreau inca sa-l duc la sevice. Poate mai trebuie cercetat, rasucit. Sa nu fie de la ansamblul ax, arc elicoidal,pinion, disc cu rulment si garnitura, cruce cardan, Daca furcile de la selector nu lucreaza bine, ar mai intra in viteza? A mea intra in viteza si nu sare de acolo decat daca vreau eu. Acel "middle gear", cum am vazut pe ebay. Acolo daca-s rulmentii dusi cred ca se aude ceva, nu-i asa? Sotia ta a scris un intrg articol referitor la metoda de abordare a reparatiilor vis-a-vis de motor. Motorul ei cum se prezinta? Din ce scria ea pe la pagina 186, daca nu ma insel, se apropie de ceea ce as vrea si eu sa fac. Revigorarea motorului si de ce nu o estetizare, dar in pasi marunti. Poate nu este nevoie sa desfac motorul. IceLord- Din cate am citit ai mai desfacut pe la motor. Rulmentii din cutie functioneaza in ulei, crezi ca pot capata joc? Ala de la "middle gear" este afara, poate ar trebui uns sau schimbat. S-aveti o zi buna » Post actualizat in 03 Dec 2015 09:25 Ahoi! Pur si simplu am vrut sa vad daca pot sa o fac si am facut-o , in anul 2014 am facut 13.000km pe sea cu arcuri. Nu stiu cum ar fi sa calaresti pe sa cu arcuri. S-ar putea sa fie comod, dar daca spui ca te-a batut la fund.... Mi-aduc aminte ca avea tata o bicicleta cu asa arcuri la sa. Am incalecat-o si la prima groapa m-a aruncat. Cand iei vreo gropita nu te salta din sa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 4, 2015 Share Postat Decembrie 4, 2015 Ahoi @Black_Star L-am desfăcut, dar n-am avut treabă cu cutia de viteză. După logica mea având uleiul motorului care ii face ungerea nu ar trebui sa fie probleme cu ungerea, deteriorarea rulmenților se întâmplă datorită proastei folosiri. Dar nu-s în măsură să îmi dau cu părerea despre cutia de viteză pentru că nu am desfăcut-o, pentru că a funcționat normal. » Post actualizat in 04 Dec 2015 08:42 Eu am optat pentru a fii mai "old school" e confortabilă dacă știi cum să fie setată și chiar arată bine eu vreau să-mi pun șea cu arcuri și la HD. Dar bugetul momentan nu îmi permite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.