Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu are turbo lag, pentru ca nu e turbo(charger); e supercharger. Exista o oarecare diferenta, de unde si lipsa lag-ului aferent: supercharger-ul e actionat prin transmisie directa de la motor, nu de gazele de pe evacuare. Dezavantajul e o foarte mica pierdere de putere, fata de echivalentul turbo.

Editat de X-eL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 341
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

BMW-ul a fost detronat dupa mai putin de un an pe piata, de ZX-10R. Ce vor sa faca acum e mai mult asa, doar ca sa arate ca au skill-ul tehnic necesar si pot.

Editat de X-eL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are turbo lag, pentru ca nu e turbocharger; e supercharger. Exista o oarecare diferenta, de unde si lipsa lag-ului aferent: supercharger-ul e actionat prin transmisie directa de la motor, nu de gazele de pe evacuare. Dezavantajul e o foarte mica pierdere de putere, fata de echivalentul turbo.

 

Ai dreptate. Am vazut confirmarea ca e vorba despre un supercharger. M-a indus in eroare clipul, mai precis animatia

. Parca se vede fluxul de gaz de evacuare venind din stanga. Cert e ca nu e un tip conventional de supercharger, in industria auto se foloseste aproape exclusiv cel de tip Roots, care are o forma si un mod de functionare specifice.

 

La roata, bineinteles . Se vrea detronarea bmw`ului, e clar !

 

Tu trolezi, sau...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW-ul a fost detronat dupa mai putin de un an pe piata, de ZX-10R. Ce vor sa faca acum e mai mult asa, doar ca sa arate ca au skill-ul tehnic necesar si pot.

 

N-au detronat nimic. S1000RR este in continuare cel mai puternic superbike. Sunt o multime de fise dyno pe net cat si clipuri pe youtube, cu ZX10R avand 170-174 de cai, in timp ce S1000RR are 180+ .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pune si tu varianta de serie, Panigale R. Ala se apropie de 180 de cai. Ducati Superleggera asta, e o editie limitata (care costa peste 60.000 dolari), facuta doar asa, ca sa nu se plictiseasca inginerii. Deci nu prea l-as incadra la categoria superbike. Sau e un superbike deja modificat din fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-au detronat nimic. S1000RR este in continuare cel mai puternic superbike. Sunt o multime de fise dyno pe net cat si clipuri pe youtube, cu ZX10R avand 170-174 de cai, in timp ce S1000RR are 180+ .

Asta se intampla la varianta AMERICANA!

The BMW S1000RR is officially rated at 193bhp (as all other official power numbers, that’s at the crank, dyno measurements are at the rear wheel), making it the current king of the liter bike hill. Weighing 204kg/450lbs fully fueled, that gives it a power to weight ratio (bhp/kg) of .95:1. As we saw in our 2011 liter bike numbers comparison, the un-restricted ’11 ZX-10R makes 197bhp and weighs 198kg (wet), giving it a staggering .99:1 ratio. In restricted American form, that number falls to .89:1, putting it behind the Suzuki GSX-R1000 and 2010 MV Agusta F4 too, on par with the Aprilia RSV4 and slightly ahead of the Yamaha R1 and Honda CBR1000RR.

 

 

uite aici motor EUROPEAN!

Nu vad cei (presupusi) 15-20 de cai in plus!

Editat de Sergiu 28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

"Deocamdată, atât am aflat..." - tipic romanesc. Senzationalist. Surse nu dau pentru ca nu au. Dorinta ardenta de clicuri si vizualizari la pagina. Visordown au auzit de 225cp si nu dau crezare, dar 300cp pare ceva plauzibil pentru baetii de la pemotoare.

 

PS: astia-s aceeasi baeti care ziceau acum vre-un an ca Ducati Monster 1200 este primul Monster racit pe apa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce plm e uratenia asta???? :)))))

 

 

 

Si in sfarsit s-a anuntat kawasakiul ce il astept inca din 2005! Pacat ca asta pare a fi doar o platforma tehnologica nicidecum ceva pt productie in masa. Cred ca Duc si BMW s-au pus grav pe carti si CADuri sa fie pregatiti cu ceva gata de lansare ca in 2 ani maxim sigur apare o varianta de productie la asta.

 

Eu sunt tare curios in primul rand cum ar trebui sa functioneze aripioarele dat fiind ca motoarele se cam inclina pe curbe. In al doilea rand, ce este cu pompa brembo de langa motor? Are servo la frane? e brake by wire?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce plm e uratenia asta???? :)))))

 

 

 

Si in sfarsit s-a anuntat kawasakiul ce il astept inca din 2005! Pacat ca asta pare a fi doar o platforma tehnologica nicidecum ceva pt productie in masa. Cred ca Duc si BMW s-au pus grav pe carti si CADuri sa fie pregatiti cu ceva gata de lansare ca in 2 ani maxim sigur apare o varianta de productie la asta.

 

Eu sunt tare curios in primul rand cum ar trebui sa functioneze aripioarele dat fiind ca motoarele se cam inclina pe curbe. In al doilea rand, ce este cu pompa brembo de langa motor? Are servo la frane? e brake by wire?

 

De ambreiaj hidraulic ai auzit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...