X-eL Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 (editat) Nu are turbo lag, pentru ca nu e turbo(charger); e supercharger. Exista o oarecare diferenta, de unde si lipsa lag-ului aferent: supercharger-ul e actionat prin transmisie directa de la motor, nu de gazele de pe evacuare. Dezavantajul e o foarte mica pierdere de putere, fata de echivalentul turbo. Editat Septembrie 26, 2014 de X-eL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 La roata, bineinteles . Se vrea detronarea bmw`ului, e clar ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 (editat) BMW-ul a fost detronat dupa mai putin de un an pe piata, de ZX-10R. Ce vor sa faca acum e mai mult asa, doar ca sa arate ca au skill-ul tehnic necesar si pot. Editat Septembrie 26, 2014 de X-eL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Nu are turbo lag, pentru ca nu e turbocharger; e supercharger. Exista o oarecare diferenta, de unde si lipsa lag-ului aferent: supercharger-ul e actionat prin transmisie directa de la motor, nu de gazele de pe evacuare. Dezavantajul e o foarte mica pierdere de putere, fata de echivalentul turbo. Ai dreptate. Am vazut confirmarea ca e vorba despre un supercharger. M-a indus in eroare clipul, mai precis animatia . Parca se vede fluxul de gaz de evacuare venind din stanga. Cert e ca nu e un tip conventional de supercharger, in industria auto se foloseste aproape exclusiv cel de tip Roots, care are o forma si un mod de functionare specifice. La roata, bineinteles . Se vrea detronarea bmw`ului, e clar ! Tu trolezi, sau...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Cum ti-ai dat seama ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 BMW-ul a fost detronat dupa mai putin de un an pe piata, de ZX-10R. Ce vor sa faca acum e mai mult asa, doar ca sa arate ca au skill-ul tehnic necesar si pot. N-au detronat nimic. S1000RR este in continuare cel mai puternic superbike. Sunt o multime de fise dyno pe net cat si clipuri pe youtube, cu ZX10R avand 170-174 de cai, in timp ce S1000RR are 180+ . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 S1000RR este in continuare cel mai puternic superbike. Hummmm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Sa vedeti voi pret pentru H2 de vreo 50.000$... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Hummmm... Pune si tu varianta de serie, Panigale R. Ala se apropie de 180 de cai. Ducati Superleggera asta, e o editie limitata (care costa peste 60.000 dolari), facuta doar asa, ca sa nu se plictiseasca inginerii. Deci nu prea l-as incadra la categoria superbike. Sau e un superbike deja modificat din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Care Panigale R? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Numai surprize d-astea ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 iti dai seama sa intre cu dinastea la moto gp sa le ia mau, macar pe linie dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 (editat) N-au detronat nimic. S1000RR este in continuare cel mai puternic superbike. Sunt o multime de fise dyno pe net cat si clipuri pe youtube, cu ZX10R avand 170-174 de cai, in timp ce S1000RR are 180+ . Asta se intampla la varianta AMERICANA! The BMW S1000RR is officially rated at 193bhp (as all other official power numbers, that’s at the crank, dyno measurements are at the rear wheel), making it the current king of the liter bike hill. Weighing 204kg/450lbs fully fueled, that gives it a power to weight ratio (bhp/kg) of .95:1. As we saw in our 2011 liter bike numbers comparison, the un-restricted ’11 ZX-10R makes 197bhp and weighs 198kg (wet), giving it a staggering .99:1 ratio. In restricted American form, that number falls to .89:1, putting it behind the Suzuki GSX-R1000 and 2010 MV Agusta F4 too, on par with the Aprilia RSV4 and slightly ahead of the Yamaha R1 and Honda CBR1000RR. uite aici motor EUROPEAN! Nu vad cei (presupusi) 15-20 de cai in plus! Editat Septembrie 28, 2014 de Sergiu 28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danysan2002 Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 http://www.pemotoare.ro/kawasaki-h2r-300-de-cai-putere-supra-alimentati/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 http://www.pemotoare.ro/kawasaki-h2r-300-de-cai-putere-supra-alimentati/ "Deocamdată, atât am aflat..." - tipic romanesc. Senzationalist. Surse nu dau pentru ca nu au. Dorinta ardenta de clicuri si vizualizari la pagina. Visordown au auzit de 225cp si nu dau crezare, dar 300cp pare ceva plauzibil pentru baetii de la pemotoare. PS: astia-s aceeasi baeti care ziceau acum vre-un an ca Ducati Monster 1200 este primul Monster racit pe apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 Mai bine punem direct poza: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robertzian Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 (editat) OMG: Leaked Hi-Res Photos of the Kawasaki Ninja H2R (<- Click) Editat Septembrie 30, 2014 de Robertzian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Niiiiiice! Kawa rules...as always! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 vai de capul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Si varianta de strada? Sper sa aibe mai putine plastice 'ruptabile' de catre vecini de la bloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Observ ca "si-au tras" sigla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 (editat) Sunt sigur ca o sa si vezi vreuna din asta parcata in fata scarii in Drumul Taberei Editat Septembrie 30, 2014 de X-eL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Ce plm e uratenia asta???? )))) Si in sfarsit s-a anuntat kawasakiul ce il astept inca din 2005! Pacat ca asta pare a fi doar o platforma tehnologica nicidecum ceva pt productie in masa. Cred ca Duc si BMW s-au pus grav pe carti si CADuri sa fie pregatiti cu ceva gata de lansare ca in 2 ani maxim sigur apare o varianta de productie la asta. Eu sunt tare curios in primul rand cum ar trebui sa functioneze aripioarele dat fiind ca motoarele se cam inclina pe curbe. In al doilea rand, ce este cu pompa brembo de langa motor? Are servo la frane? e brake by wire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Ce plm e uratenia asta???? )))) Si in sfarsit s-a anuntat kawasakiul ce il astept inca din 2005! Pacat ca asta pare a fi doar o platforma tehnologica nicidecum ceva pt productie in masa. Cred ca Duc si BMW s-au pus grav pe carti si CADuri sa fie pregatiti cu ceva gata de lansare ca in 2 ani maxim sigur apare o varianta de productie la asta. Eu sunt tare curios in primul rand cum ar trebui sa functioneze aripioarele dat fiind ca motoarele se cam inclina pe curbe. In al doilea rand, ce este cu pompa brembo de langa motor? Are servo la frane? e brake by wire? De ambreiaj hidraulic ai auzit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 @ mistery asta e varianta H2R. Este si o varianta H2 normala, ai rabdare cateva ore sa apara si aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.