Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 341
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pina la urma unde se situeaza modelul asta, SBK, Naked ?, intra pe teritoriu lui zx10 ?

Banuiesc ca va fi SBK.

 

Intrebarea e : Unde va putea fi folosita motocicleta asta daca chiar are acele specificatii ? E cu mult peste celelalte modele din punct de vedere al motorizarii si asta ar cam strica competita. Va fi interesant de vazut evolutia.

Editat de Pepsz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pina la urma unde se situeaza modelul asta, SBK, Naked ?, intra pe teritoriu lui zx10 ?

 

E un fel de... SBK. Dar nu de strada. Si nici de competitie, nu se incadreaza nicaieri. E pentru cei care vor sa dea multi, multi bani pe o motocicleta de "track days". Pentru aceste motive, nu are nicio treaba cu ZX-10R.

Varianta de strada (H2) va fi prezentata la EICMA peste o luna. Va avea faruri si oglinzi, ii vor lipsi carenele de carbon si vreo 80cp fata de H2R.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

unaetnumitsirc, on 30 Sept 2014 - 13:53, said:

Ce teritoriu frate, spulbera tot. Cucereste toate teritoriile.

 

Nu-i chiar asa. Daca are 250 de kg si ampatament de Busa nu se poate folosi decit pe autostrada si/sau in oras cu talonul la vedere pe terase.

 

Poate pe viitor ne vor oferi mai multe informatii: greutate, ampatament, inaltime sa si altele.

» Post actualizat in 30 Sep 2014 11:10

 

E un fel de... SBK. Dar nu de strada. Si nici de competitie, nu se incadreaza nicaieri.

 

Mda, pare ceva in sensul asta. Cum a spus si Niko, un exercitiu ingineresc de care se vor bucura premiantii.

Editat de Denis_sbz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi nu se spune nimic de greutate, carenele alea de carbon si lipsa farurilor ajuta. Totusi, o bascula monobrat este in principiu mai grea, la fel si cadrul trellis. Si blocul motor in sine este probabil ceva mai greu, avand in vedere presiunile la care trebuie sa reziste.

 

E clar ca e facuta pentru topspeed, se vede din poze ca are ampatament mare. Paradoxal pentru aceste nevoi este pneul spate de (doar) 190, si cu balon foarte mare.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Speram ca se va situa la teritoriul legende in inginerie.

Nu ar fi prima oara! Daca in trecut au scos cateva chestii memorabile, piata moto (cel putin pt. mine) a devenit de la o vreme destul de fada. Dar modelul asta ma atrage intr-un mod ciudat! Me likey! Si cel putin din cauza ca e ceva diferit fata de ce ne-a obisnuit piata, sigur se va cumpara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Voi fi hater si voi spune ca cel mai interesant lucru la ea e integrarea turbinei pe un model standard

 

Mai departe, vreau sa ma conving de urmatoarele:

- cum reusesc sa transmita 300cp la asfalt printr-o suprafata de contact de ~100cm²

- unde poti sa mergi cu ea? Freeride pe circuit exclusiv? Ma gandesc la tine, Pagani Zonda R.

- si mai ales, care este fiabilitatea unui motor supercharged in timp si ce garantie ofera Kawasaki. Uzura cutiei si a transmisiei sunt foarte mari. Deja mergem cu mult peste ceea ce se foloseste in MotoGP (unde motoarele dezvolta intre 240 si 250cp). Probabil motoreta va veni limitata, iar daca ii scoti limitarea esti pe barba ta. Vezi ce s-a intamplat si cu Nissan GT-R.

Pai normal ca asta e cel mai interesant lucru,doh :)

Asta si folosirea (finally) a aerodinamicii pt downforce.Cred ca si asta e o premiera pe 2 roti,fie ca vb de racing sau de strada.

 

Daca pot sa-ti raspund la intrebari :

- greu.Dar incearca.Ce e cel mai important e ca va fi fun de mers cu asa ceva.Scarry fun :D

- probabil ei vor face aceasta ca pe track-only.Acuma sunt perfect convins ca multi o vor inscrie si vor mere cu ea pe strada cu niste mici modif pt omologare.Dar pe barba lor.

- nu va fi limitata,cel putin nu asta,care e track-only.Nu mi se pare totusi o asa mare forta incat sa-ti rupa tot.E o forta f mare pt ce eram noi obisnuiti,nu e o forta f mare in general.Adica na.Deci industria auto stie cum sa lucre cu 300 de cai si undeva in jur de 200Nm cuplu (desi daca e sa ma iau dupa ce scriu cei de pe mcn,ei estimeaza un 155,ceea ce e chiar ok dpdv al fiab).Nu vad a fi mari probleme dpdv al fiab,bineinteles,pastrand proportiile.Adica sunt convins ca nu au luat cutia de pe zx10 si au aruncat-o pe asta,poate doar asa ar avea probleme de fiab.

 

 

Oricum, faptul ca au scos modelul asta in sine este un pas foarte important pentru industria moto japoneza, care n-a mai scos nimic interesant de ani intregi. Si culmea, producatorul cel mai mic** din grupul de 4 straluceste. Bravo lor. Ce face baetii de la 'onda?

Exact.Asta spuneam si eu.Bai nene,se misca tehnica,se vede un progres.Adica daca iar vedeam "noul zx10,acum cu un nou sasiu cu 3 suduri mai putine si cu un airbox cu 1.3L mai mare" sau ce alta vrajeala mai scoteau japonezii de 5-6 ani incoace,innebuneam.

De prin 2008-2009 astia o freaca cu gratie.Bai,dar acum baietii astia nebuni de la Kawa au dat cu restu de pamant.Acum sa vezi ce iuresh o sa iasa,pt ca restul o sa trebuiasca sa raspunda la asa ceva.

E un game changer,trebuie sa-mi dai dreptate :P

 

P.S.

Va iesi noul R1 la inceputul lui oct.Deja mi-e mila de el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta si folosirea (finally) a aerodinamicii pt downforce.

 

Nu e ca la 4-roti. Unde vor impinge acele eleroane aerul cand motocicleta e inclinata?

Nu stiu daca favorizeaza grip-ul sau va favoriza subvirarea.

Ar fi fost interesant ceva gen DRS, dar folosit invers fata de F1, downforce pe drept, lipsa downforce pentru viraje...

Plus ca odata trantita, eleroanele ar trebui puse perfect paralel, nu de nea' Gigi specialist in chituit.ro . O mica deviatie de cateva grade pe unul din eleroane deja poate insemna cu totul alt efect aerodinamic.

Este intradevar o 'nava spatiala'. As vrea sa vad un comparison review ceva :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kawasaki e cea mai activa uzina dintre cele 4 japoneze. Mai ales dupa 2011. Au scos acel ZX10R, care rupe orice alta japoneza, au mai castigat si in WSBK cu ea (adica s-au imiplicat serios in dezvoltarea acelei motociclete), apoi in 2013 au scos acel 636 cu TC si ABS, care mi se pare cea mai buna alegere pentru strada la clasa 600, plus ca arata foarte bine. Au lansat si modelul Ninja 300, un adevarat succes printre motocicletele de incepatori. Iar acum au venit cu OZN-ul asta de 300 de cai. Nota 10 pentru Kawasaki.

 

- Yamaha a tras de motocicletele alea pana in prezent... acelasi R6 din 2006 si pana azi (cu ceva update-uri pe parcurs), R1 din 2009, care oricum n-a impresionat decat prin motorul crossplane. Au abandonat WSBK-ul, iar in MotoGP Honda ii rupe pe genunchi. Nu stiu ce au de gand sa faca. S-au concentrat nitel insa pe piata naked-urilor, cu acele modele in 3 cilindri.

- Suzuki iarasi nu impresioneaza... au scos acele modele de 600 si 750 in 2011 care par invechite (mai ales in fata, de la departare zici ca e un K1-K3). Miarul arata bine, dar n-are nicio sansa contra celor de la Kawa, BMW, Aprilia, Ducati, etc. Electronica zero, deci nimic nou.

- Honda a ales varianta cea mai simpla... sa vina cu schimbari minore si sa spuna ca au lansat modele noi. Fireblade-ul e acelasi din 2008, cu alte faruri, bord si alte chestii estetice, la fel si CBR-ul 600. Vechea motocicleta, cu haine noi. Sigur, au adus imbunatatiri la suspensii, nu stiu daca si la frane, dar asta nu inseamna un nou model. Macar astia si-au indreptat atenitia catre MotoGP, si acolo rezultatele se vad (in mare parte si datorita lui Marquez :D ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NR750, Desmosedici RR si acum a venit randul lui Kawasaki cu H2R.

Si eu sustin ideea ca aceasta va fi doar o minune inginereasca scoasa pe piata la un pret exorbitant si intr-o editie limitata. Daca din OZN-ul asta vor scoate o motocicleta performanta de strada, atunci H2R devine si mai interesant in urmatoarea perioada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar prima oara

 

aripioarele de pe Desmosedici si ZX12R, nu aveau rol de apasare aerodinamica, ci de deviere a fluxului de aer.

» Post actualizat in 30 Sep 2014 15:20

Citisem undeva chestia asta, dar nu mai gasesc acum articolul respectiv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu va fi limitata,cel putin nu asta,care e track-only.Nu mi se pare totusi o asa mare forta incat sa-ti rupa tot.E o forta f mare pt ce eram noi obisnuiti,nu e o forta f mare in general.Adica na.Deci industria auto stie cum sa lucre cu 300 de cai si undeva in jur de 200Nm cuplu (desi daca e sa ma iau dupa ce scriu cei de pe mcn,ei estimeaza un 155,ceea ce e chiar ok dpdv al fiab).Nu vad a fi mari probleme dpdv al fiab,bineinteles,pastrand proportiile.Adica sunt convins ca nu au luat cutia de pe zx10 si au aruncat-o pe asta,poate doar asa ar avea probleme de fiab.

Cand am spus "limitata", ma gandesc la faptul ca este totusi o tehnologie noua si nu poti niciodata sa fi la adapost de gherlani. De-asta am si dat exemplul GT-R-ului, care cu conform argumentelor de vanzare cu launch control face 0-100km/h in vreo 3s. Problema e ca daca folosesti acel launch control, iti pierzi garantia pe masina. Nu-i vad pe japonezi sa riste.

E un game changer,trebuie sa-mi dai dreptate :P

Sunt hater-ul de servici azi, asa ca nu-s convins inca. S-o vedem in mers si testata intai. Apoi (cel mai important) daca tehnologia prinde. Daca este prezentata asa cum zici tu (si cum se faleste Kawasaki) ceea ce avem noi aici este viitorul motorului cu combustie interna pe motoreta. Adica peste vreo 10 ani, sa vedem cum toate SBK-urile au motor supercharged. Deci nu, nu-s convins. Inca.

Va iesi noul R1 la inceputul lui oct.Deja mi-e mila de el...

N-ai de ce. Asta nu se bate in niciun caz cu SBK-urile actuale, road-legal. Este un moft, un produs al carui unic scop este sa mareasca prestigiul marcii Kawasaki. O vitrina tehnologica prin care arata ca pot. Nu se bate cu R1 (sau cu S1000RR, Panigale sau RSV4). Poate ca H2-ul de strada sa faca asta, desi nu cred: asta ar insemna ca cei de la Kawasaki sa-l plaseze periculos de aproape de ZX-10R ca pret , adica sa-si fure caciula singuri. Vad H2 peste limita de 30.000€, iar H2R... in alta liga.

Nu e ca la 4-roti. Unde vor impinge acele eleroane aerul cand motocicleta e inclinata?

Nu stiu daca favorizeaza grip-ul sau va favoriza subvirarea.

Ar fi fost interesant ceva gen DRS, dar folosit invers fata de F1, downforce pe drept, lipsa downforce pentru viraje...

Plus ca odata trantita, eleroanele ar trebui puse perfect paralel, nu de nea' Gigi specialist in chituit.ro . O mica deviatie de cateva grade pe unul din eleroane deja poate insemna cu totul alt efect aerodinamic.

Este intradevar o 'nava spatiala'. As vrea sa vad un comparison review ceva :)

 

Am inteles ca apendicele aerodinamice laterale ar fi pentru stabilizarea partii din fata la viteze mari. Avand in vedere ca se lauda cu 200mph (325km/h+) ca viteza de varf, probabil ca are nevoie. Motocicleta pare sa fie dedicata top-speed-ului, dar nu inteleg de ce nu are un cauciuc mai lat pe spate. Un 190 care are de pus 296cp la sol suna... interesant?

Noi rachete pe sosele. Insa probabil va fi asa scumpa incat cativa ani o sa le vedem doar la terase pe Dorobanti :)

Nici acolo. Astept o serie foarte limitata pentru H2R. 1000-2000 bucati.

(...) in 2013 au scos acel 636 cu TC si ABS, care mi se pare cea mai buna alegere pentru strada la clasa 600, plus ca arata foarte bine. Au lansat si modelul Ninja 300, un adevarat succes printre motocicletele de incepatori.

O fi 636-le ala cel mai bun, dar uite ca tot R6 si 600RR se vand cel mai bine. Iar cu Ninja 300 au cam dat-o-n bara sincer. E mai prost echipat si mai scump decat CBR300R si KTM 390R. Dar oricum nu conteaza. Nu fac ei bani din motoretele astea. Profitul gras, atat la ei cat si la ceilalti 3 japonezi vine din alte domenii.

» Post actualizat in 30 Sep 2014 16:19

Dar daca tot am pomenit de R1 2015, avem deocamdata un etrier mare cu doua pistoane si (parca) o furca Öhlins:

 

r1_2015_teaser_4.jpg

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca mai e mult pana departe,sa vedem cum mere in teste.Dar partea haioasa e,cu cine faci test comparativ?Ca doar nu o pui cu miarele actuale,ca le mananca pe paine !

 

Dupa cum zice colegul mai sus,nu se va vedea never pe Dorobanti asa ceva,vor fi foarte rare si f scumpe,Dorobanti (ca sa fiu putin rau) e taramul Ducati :)

Kawasaki nu e o firma de suferinte,iar H2 asta nu e o moto chiar frumoasa dupa tiparele clasice,e mai mult musculoasa.Deci nu e in pericol cred de a fi calarita de baieti in suferintze.

 

Nu e ca la 4-roti. Unde vor impinge acele eleroane aerul cand motocicleta e inclinata?

Nu stiu daca favorizeaza grip-ul sau va favoriza subvirarea.

Ar fi fost interesant ceva gen DRS, dar folosit invers fata de F1, downforce pe drept, lipsa downforce pentru viraje...

Plus ca odata trantita, eleroanele ar trebui puse perfect paralel, nu de nea' Gigi specialist in chituit.ro . O mica deviatie de cateva grade pe unul din eleroane deja poate insemna cu totul alt efect aerodinamic.

Este intradevar o 'nava spatiala'. As vrea sa vad un comparison review ceva :)

Motocicleta va avea apasare mai mare pe roata fata,asta e scopul acelor aripioare.Pe viraje trebuie acea apasare,pt ca acolo se ajunge la limita aderentei (bine,pt motoreta actuala si pe linia dreapta va avea nevoie de downforce ca sa nu ridice botul,din cauza cuplului nesimtit)

DRS creeaza o mare instabilitate si la masinile de F1,la asa ceva te-ar imprastia instant.Si cum adica,la intrarea pe viraj,sa nu ai apasare?Cred ca ca ai vrut sa scrii invers...

 

Vis-a-vis de ce ziceau colegii,Ducati-ul ala de Gp cu alea 2 lindice nu prea pot sa-l cataloghez ca downforce.

Kawa ZX12 am servit,e o moto f avansata pt vremea ei.Avea airbox integrat in sasiu exact ca Panigale,rezervor sub sa,etc multe artificii tehnice care de abia acum le re-descopera inginerii,dar alea 2 aripioare,sa fim seriosi.

 

N-ai de ce. Asta nu se bate in niciun caz cu SBK-urile actuale, road-legal. Este un moft, un produs al carui unic scop este sa mareasca prestigiul marcii Kawasaki. O vitrina tehnologica prin care arata ca pot. Nu se bate cu R1 (sau cu S1000RR, Panigale sau RSV4). Poate ca H2-ul de strada sa faca asta, desi nu cred: asta ar insemna ca cei de la Kawasaki sa-l plaseze periculos de aproape de ZX-10R ca pret , adica sa-si fure caciula singuri. Vad H2 peste limita de 30.000€, iar H2R... in alta liga.


Am inteles ca apendicele aerodinamice laterale ar fi pentru stabilizarea partii din fata la viteze mari. Avand in vedere ca se lauda cu 200mph (325km/h+) ca viteza de varf, probabil ca are nevoie. Motocicleta pare sa fie dedicata top-speed-ului, dar nu inteleg de ce nu are un cauciuc mai lat pe spate.

Poti sa-i spui oricum,dar moft nu cred ca este.Este da,o vitrina tehnologica.Dar nu e prototip,sa tinem cont.Deci va fi cal de bataie,nu va fi ceva asa,intangibil din care doar sa se inspire inginerii.

Sunt convins ca va veni undeva la 30.000 si ca multi se vor arunca la ea.Nu vorbesc de descultii care suntem noi romanii,ci de oamenii cu un nivel de trai ok.Adica isi trage omul o rata de cateva sute de euro/luna si aia e,are H2R.Pt pasionati nu e asa un mare efort.Adica nu o vad ca pe Desmosedici,la 70-80.000.

H2 road legal probabil va fi cu vreo 8-10.000 mai scump decat zx10.Sunt convins ca Kawa nu va suferi la pret.Nu are emblema adecvata pt asa ceva si nici nu cred ca asta e strategia lor de vanzari.Strategia o vad a fi ceva de genul "power for the masses" cum a fost Ford cu Mustangul in anii '60.

 

Iarasi,nu mi se pare o moto dedicata topspeed.Nu o arata nimic ca moto de topspeed.Moto de topspeed e Busa.Autobuz.Lunga,grea,stabila.Asta e scurta,si cu toata greutatea pe fata,tipic motoretelor de circuit.E o moto de track,clar.

A,faptul ca va fura cumparatori de la hyperbikes (exact cum a facut si s1000rr),asta e partea a doua.Asta se numeste progres.

Normal ca apendicele aerodinamice sunt pt stabilizarea fetei.Draq,asta inseamna downforce,asa e si la F1.

Pt a pune apasare pe roata fata astfel incat sa permita o negociere cu viteza mai mare a curbelor (si de asemenea,in cazul de fata,spre deosebire de masini,pt a impiedica tendinta de wheelie,care,nu stiu de ce,cred ca se va manifesta din plin pe aceasta motoreta).

 

Un 190 care are de pus 296cp la sol suna... interesant

Da,chiar ca,ai zis bine,interesant :D

 

Dar daca tot am pomenit de R1 2015, avem deocamdata un etrier mare cu doua pistoane si (parca) o furca Öhlins:

Nu stiu de ce,dar repet,mi se pare ca va fi un copil nascut mort.

Adica baietii astia au scos asa ceva,BMW-ul a scos deja evolutia de 200 de cai (care si mai important e considerabil mai usoara decat modelul mai vechi) si care stim ca va fi taticul pe circuit (parerea mea,BMW-ul pt ca e rege inca,e singurul care poate scoate evolutii cosmetizate,restul ar cam trebui sa se apuce sa redeseneze de la 0),si R1 vine cu o poza cu 2 etrieri.

Mi se pare cam patetic.Aici,chiar daca am R1,cred ca sunt eu haterul de serviciu.Pt ca aproape fiecare model de R1 a fost bun,dar asta ultimul le-a stricat pe toate.Sper ca cel nou sa spele rusinea,dar ma indoiesc,stacheta e foarte sus,foate sus.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...