un_aiurit Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Sunt curios pe ce moto faceai scoala,si cat era traseul de lung la Bratovici de reuseai sa ii dai si viteza a 4-a,eu cand am facut scoala ,soala la care am facut avea motoare ,supermoto,tourin,vitezana,si choper ,toate nu depaseau 250 cm3,si incer cand am bagat un pic mana in gaz in viteza a 3-a eara sa ies din poligon,acum dupa ani stiu sa controlez motorul sa mer cu el subturat ,dar in scoala sa dau viteza a 4-a? pai in viteza a 4-a la un motor de 400 de cm3 si cam 3000 de turatii ai cam 60km/h(mea culpa daca gresesc)Si apropo de instructor mie mi-au dat chitanta de cate ori plateam ceva,si chiar m-a sfatuit ce motor sa imi iau,avand in vedere ca am facut scoala pe toate tipurile de motoare sa vad cam fiecare tip cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Ce motor "tourin" e ala de maxim 250? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Sunt curios pe ce moto faceai scoala,si cat era traseul de lung la Bratovici de reuseai sa ii dai si viteza a 4-a, Uite, iti raspund eu, pentru ca am fost in aceeasi situatie . Am facut scoala pe un Yamaha Fazer de 600 , deci o motocicleta de 4 cilindri si 95 cai, pe care am dat si examen . Si cred ca i-am dat mai mult de a 4-a pentru ca in Ilioara este destul loc pentru un traseu lung de vreo 2- 2,5 km cred , care simuleaza conditiile traficului de oras . Ba are si o linie dreapta destul de lunga in care e NORMAL sa dai a 4-a , macar . Si nu vad nici un motiv sa mergi subturat . Fiecare viteza de deplasare are treapta si turatia ei optima, in functie de motocicleta si ce are de carat acea motocicleta in sa . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emiandgabi Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Si eu am facut la Bratovici (pe vremea aia 1000ron). Nu pot sa zic ca am aruncat in vant cu banii dar nici ca i-am cheltuit cu folos pentru faptul ca nu am avut cu ce sa fac comparatie (alte scoli). Eu m-am descurcat si am mers pe toate mombrele de le avea atunci si mici si mari iar poligonul l-am facut in ultima sedinta. In general relatia cu instructorul a fost una ok insa ca peste tot consider ca ar fi fost loc de mai bine. In consecinta acum dupa niste ani de vazut, analizat si mers pe motorisca pot spune ca nu exista scoala la noi care sa te pregateasca pentru ceea ce va urma in trafic (ulei, baligi, tarani cu patru roti, gropi, nisip, in anumite momente prostia din propriul cap, etc. etc) totul depinzand de tine intr-un final. Scoala moto oricat de buna ar fi ea si de scumpa, daca ar fi sa fac o comparatie, este un fel de bastonase si liniute, cel mult tabla inmultirii de la scoala. Soseaua e un fel de analiza matematica, iar circuitul (de oricare fel) un fel de matematici superioare. Daca ar fi sa repet experienta as face in felul urmator: -o scoala oricare ar fi ea (dupa posibilitati) in asa fel incat sa-mi iau permisul (durata: - atat cat dureaza in mod normal) -as cumpara moto cu care sa exersez in poligon unde sa ne cunoastem reciproc cat mai bine si pentru inceput as cere si cauta informatii de la prieteni, cunoscuti, internet cu ce se mananca motociclismul si as adapta propriei mele personalitati cunostintele dobandite (durata: -1luna) -as acumula experienta pe sosea, poligon,circuit, nu neaparat in ordinea expusa (durata - zi de zi toata viata) Pentru initiatorul topicului: - daca esti pasionat de moto o sa treci si peste aceasta problema si o sa-ti vezi de viata ta mai departe cu permis si motor. - daca esti antitalent o sa treci si peste aceasta problema si o sa-ti vezi de viata ta mai departe fara permis si motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 @ RobertAmbrozie Imi zici ziua, respectiv ora, cand esti disponibil sa mergem in poligonul din Ilioara sa imi demonstrezi efectiv cum mergi in treapta a 4-a. Si nu subturat, ca daca e vorba de stilul asta de mers, o accelerez si eu pana la 50 km/h, apoi schimb pana in a 6-a si uite, ma plimb in ultima treapta de viteza. Suprafata de rulare din incinta poligonului Ilioara nu iti permite viteze foarte mari, care corespund unui raport de viteze superior, 4 in cazul de fata. Daca te afli in treapta a 4-a trebuie sa ai un minim de 100 km/h, bine, accept faptul ca intervin si alti factori, stilul de mers, capacitatea mobrei si altele, oricum, nu mergi cu 30 km/h in a 4-a. La ce gropi sunt in Ilioara, la ce pietris este acolo, nu stiu unde o calci atat de tare, cu atat mai mult cu cat cel care manuieste ghidonul este un incepator, sa fim seriosi. Nu e cazul sa aberam pe un forum public fara sa cunostem niste lucruri de baza. Te rog sa nu intelegi ca un atac la persoana cele afirmate mai sus, nu este, atrag insa atentia despre faptul ca o dai in balarii iar altii poate iau de bune treburile astea, cum ca tu ii dai chiar mai mult de a 4-a intr-un poligon, in conditiile in care nu mergi subturat ci respecti regimul de turatie corespunzator mobrei pe care o calaresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Am ajuns sa schimb a 4-a cu un Diversion 600 in Sema, pe vremea cand am facut scoala. In Ilioara probabil ca n-as fi reusit. Bine, pe vremea aia in unele scoli nu invatai nici macar sa treci in a doua pana la jumatatea cursurilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Asa cum am scris si mai devreme, poti schimba inclusiv in ultima treapta de viteza, dar, pentru ca exista un dar, ce va afiseaza vitezometrul? Va afiseaza viteza curenta, raspuns corect. Bun, dar care e aia? Ce viteza aveti in treapta a 4-a? Se schimba datele problemei cand se merge subturat, evident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 (editat) Ce viteza aveti in treapta a 4-a? Cam 40/45km/h, evident subturat, dar Yamaha XT600 nu smucea prea rau transmisia; in Sema era loc destul sa ii dai si 4 pe citiva metri daca ieseai bine din 8-uri (mi se pare ca cu XT600 le faceam cu 1), schimbai repede in 2, cam in dreptul rulotei dadeai 3, dupa jumatatea liniei drepte 4 si imediat frina si retrogradare in spatiul ramas, daca nu erau tiruri parcate. Pentru un incepator era misto ca putea sa mestece in schimbator mai multisor si oricum la Bratovici (pe vremea cind am facut eu cu el era angajat la scoala Moto TT) se mergea in poligon mult mai taricel decit la alte scoli (spatiu, suprafata de rulare, sistemul de invatare permiteau asta). Eu cred ca Bratovici furniza (si n-am nici un motiv sa cred ca nu furnizeaza in continuare) in primul rind incredere ca poti si trebuie sa domini motocicleta si functie de cum raspundea elevul la traseele facute de-a lungul sedintelor de pregatire te trecea la motorete mai mari (poveste veche, din 2006, cind marea majoritate a scolilor aveau o singura motoreta si aia vai de ea si examenul era doar in poligon). Eu am trecut repede de YBR-125, ca eram prea mare si greu pentru bicicleta aia, apoi am facut citeva sedinte consistente cu XT125, apoi cu GN250 am facut doar citeva zeci de metri, ca avea pana de cauciuc si hop! pe XT600. A fost misto. Nici cu mine nu vorbea prea mult prin statie, eu presupun ca ma descurcam bine si nu avea ce sa comunice, cel mai des auzeam in casca "mai jos gazul!" si mic corectii de abordare a traseului si motocicletei. Pina la urma, probabil ca in cazul colegului care isi descrie experientele aici a fost o distanta prea mare intre asteptarile lui si realitatea din teren. Si mai e vorba aia "copilul care nu plinge, nu primeste de mincare". Editat Octombrie 23, 2014 de FLEX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Asa cum am scris si mai devreme, poti schimba inclusiv in ultima treapta de viteza, dar, pentru ca exista un dar, ce va afiseaza vitezometrul? Va afiseaza viteza curenta, raspuns corect. Bun, dar care e aia? Ce viteza aveti in treapta a 4-a? Se schimba datele problemei cand se merge subturat, evident. Nu stiu pe ce mobre ai mers tu, dar cu a mea intr-a patra la 5000 rpm am cam 60 km/h.Din cate tin eu minte n-am mers subturat nici cu Diversion, dar dreacu' se uita la kilometraj atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 5000 rpm? In cadrul scolii? Nu-i bai, se trece si peste 5000, dar din greseala, nicidecum sa o tii turata acolo. Ideea este ca aici era vorba de scoala, nicidecum de cum merge fiecare cu mobra proprietate personala. Ca exemplu insa, daca tot ai dat, eu nu scad sub nicio forma sub 100 km/h in treapta a 4-a. Dar, repet, tine de mai multi factori, mobra, stil de condus, greutate s.a.m.d. Daca ai 6 viteze si la 60 km/h esti in treapta 4, la 150 km/h in ce treapta esti? In 9 din 6? Este mobra fiecaruia si merge dupa bunul plac, eu doar am atras atentia ca mersul subturat nu este sanatos, nici pentru motor, nici pentru conducator. Aaaa, ca esti la cursurile unei scoli moto si chiar daca ai 30 de km/h, tu schimbi in fiecare treapta de viteza, ca sa vezi cum e, ca sa te obisnuiesti, e cu totul alta mancare de peste. Dar, si aici exista un dar, este bine sa te obisnuiesti sa schimbi corect de la bun inceput. Daca am o fasie de asfalt dreapta in care, in mod normal, daca merg in regimul de turatie corect ajunge sa ii dau maxim a 3-a dar eu ii dau a 6-a, cum se numeste? Bine, nu pot vorbi de Sema, n-am fost, nu cunosc, nu vorbesc fara sa stiu, dar se inteleg gresit anumite lucruri, cum ca e bine sa schimbi cat mai repede in treptele de viteza superioare, chiar daca viteza cu care ne deplasam este mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 5000 rpm? In cadrul scolii? Nu-i bai, se trece si peste 5000, dar din greseala, nicidecum sa o tii turata acolo. Ideea este ca aici era vorba de scoala, nicidecum de cum merge fiecare cu mobra proprietate personala. Ca exemplu insa, daca tot ai dat, eu nu scad sub nicio forma sub 100 km/h in treapta a 4-a. Dar, repet, tine de mai multi factori, mobra, stil de condus, greutate s.a.m.d. Daca ai 6 viteze si la 60 km/h esti in treapta 4, la 150 km/h in ce treapta esti? In 9 din 6? Este mobra fiecaruia si merge dupa bunul plac, eu doar am atras atentia ca mersul subturat nu este sanatos, nici pentru motor, nici pentru conducator. Aaaa, ca esti la cursurile unei scoli moto si chiar daca ai 30 de km/h, tu schimbi in fiecare treapta de viteza, ca sa vezi cum e, ca sa te obisnuiesti, e cu totul alta mancare de peste. Dar, si aici exista un dar, este bine sa te obisnuiesti sa schimbi corect de la bun inceput. Daca am o fasie de asfalt dreapta in care, in mod normal, daca merg in regimul de turatie corect ajunge sa ii dau maxim a 3-a dar eu ii dau a 6-a, cum se numeste? Bine, nu pot vorbi de Sema, n-am fost, nu cunosc, nu vorbesc fara sa stiu, dar se inteleg gresit anumite lucruri, cum ca e bine sa schimbi cat mai repede in treptele de viteza superioare, chiar daca viteza cu care ne deplasam este mica. Ca sa iti satisfac curiozitatea, la 150 km/h sunt intr-a sasea la aproximativ 8000 rpm. A noua nu pot sa-i dau, pentru ca n-am invatat la scoala. Ce numesti tu un regim de turatie corect (cum nu ti-ai completat profilul, nu stiu ce motocicleta ai)? Pot sa-ti spun ca am facut in doua sedinte exercitii de accelerare, schimbat pana intr-a patra, retrogradare si franare si in Sema aveai loc sa te desfasori. Stiu ca pare incredibil, dar s-a intamplat in 2008. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Si eu am facut la Bratovici (pe vremea aia 1000ron). Nu pot sa zic ca am aruncat in vant cu banii dar nici ca i-am cheltuit cu folos pentru faptul ca nu am avut cu ce sa fac comparatie (alte scoli). Eu m-am descurcat si am mers pe toate mombrele de le avea atunci si mici si mari iar poligonul l-am facut in ultima sedinta. In general relatia cu instructorul a fost una ok insa ca peste tot consider ca ar fi fost loc de mai bine. In consecinta acum dupa niste ani de vazut, analizat si mers pe motorisca pot spune ca nu exista scoala la noi care sa te pregateasca pentru ceea ce va urma in trafic (ulei, baligi, tarani cu patru roti, gropi, nisip, in anumite momente prostia din propriul cap, etc. etc) totul depinzand de tine intr-un final. Scoala moto oricat de buna ar fi ea si de scumpa, daca ar fi sa fac o comparatie, este un fel de bastonase si liniute, cel mult tabla inmultirii de la scoala. Soseaua e un fel de analiza matematica, iar circuitul (de oricare fel) un fel de matematici superioare. Daca ar fi sa repet experienta as face in felul urmator: -o scoala oricare ar fi ea (dupa posibilitati) in asa fel incat sa-mi iau permisul (durata: - atat cat dureaza in mod normal) -as cumpara moto cu care sa exersez in poligon unde sa ne cunoastem reciproc cat mai bine si pentru inceput as cere si cauta informatii de la prieteni, cunoscuti, internet cu ce se mananca motociclismul si as adapta propriei mele personalitati cunostintele dobandite (durata: -1luna) -as acumula experienta pe sosea, poligon,circuit, nu neaparat in ordinea expusa (durata - zi de zi toata viata) Pentru initiatorul topicului: - daca esti pasionat de moto o sa treci si peste aceasta problema si o sa-ti vezi de viata ta mai departe cu permis si motor. - daca esti antitalent o sa treci si peste aceasta problema si o sa-ti vezi de viata ta mai departe fara permis si motor. Din pacate, la noi cel putin, pe strada trebuie sa fii cu ochii in 10 parti, pe circuit, dupa prima tura, vei gasi aceeasi pista. Strada e imprevizibila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Din pacate, la noi cel putin, pe strada trebuie sa fii cu ochii in 10 parti, pe circuit, dupa prima tura, vei gasi aceeasi pista. Strada e imprevizibila. Nu chiar. Aceleași pericole zilnic Parcă zicea careva pe aici că era să îl lovească o tipă de 3 ori în 5 zile în aceeași intersecție. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 E si asta o metoda de agatat (filat) )))))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 (editat) @ DoctorX In prezent detin o Honda Cbr-F4i si un Suzuki Gsx-r, miarul l-am vandut dupa ce am calatorit cu el cca 2 ani. Idee este in felul urmator, eu schimb sus, acolo unde trebuie de fapt. Sunt motoare sport, care iti furnizeaza cuplul maxim la o turatie ridicata. La masina spre exemplu (am un Opel Vectra C, 140 cp, diesel, cutie manuala) schimb peste 3000 rpm. Daca trec pe masina surorii (un audi a4, 177 cp, benzina, cutie manuala), nu schimb sub nicio forma sub 5000. Ce ar insemna sa schimb ca la Opel? E cu totul alta masina. Tatal meu spre exemplu, merge subturat, schimba pana in 2000 rpm, daca trece peste aceasta cifra i se pare ca se aude motorul prea tare, lucru care, in mintea lui, inseamna ca o sa se strice. Putem sa discutam pana poimaine, la urma urmei fiecare isi utilizeaza bunul asa cum doreste. Daca tu mergi cu mobra in treapta a 4-a la 60 km/h, ce sa zic, este treaba ta. Faptul ca nu este treapta corecta evident ca nu are vreo importanta pentru tine. Prin urmare n-are rost sa intram intr-o polemica inutila. Singurul motiv pentru care am postat de la bun inceput, a fost faptul ca ma deranjeaza cand vad ca se promoveaza niste lucruri care nu sunt corecte. Evident, in opinia unora sunt corecte, mai ales daca asa li s-a zis ca e ok inca de la cursurile din cadrul scolii. Nu-i bai, noi sa fim sanatosi, fierul se strica si apoi se repara, ori schimba. Editat Octombrie 24, 2014 de SONYC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 (editat) Cand vine vorba de a nu face scoala cu x sau y, eu ma gandesc.. cu cine sa faci, ce aternative ai? Cel putin la vremea la care am facut eu scoala, era cam praf. Era doar poligon pe stilul "tu fa-ti turele acolo, sa iei examenul, si vezi pe urma". In concluzie am ajuns pe strada fara sa stiu sa franez si sa iau curbe, la fel ca 90% din incepatori ( 10% fiind cei care au condus in prealabil pe coclauri sau provin din familii cu traditie ca sa zic asa, au invatat pe cont propriu - de altfel poveste generalizabila in Romania - scoala nu prea te invata nimic, inveti acasa, conteaza mediul si familia din care provii si ce educatie ti-au dat si ce te-au invatat, si nu profesori semi-comunisti mini-dictatori ). Asadar daca as fi incepator iar, ok, nu fac scoala cu cristi xovici, dar cu cine? ) Mai bine faci scoala vieti ( cu un singur i ) Editat Octombrie 24, 2014 de adrian_mirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 eu nu pot decat sa-i multumesc lui cristi bratovici ca i-a infrant temerile, normale pt o fata de 9 ani, de a conduce motocicleta. mie mi-a fost frica sa o pun fii-mea pe motor, si am cautat un instructor cu experienta. nu a facut decat 2 sedinte, intierea, restul de atunci le facem impreuna eu si fii-mea in poligon sau coclauri. oricum din primavara abia asteptam sa ne dam pe noul circuit de langa bucuresti oricum, ma felicit pt decizia luata atunci si nu pot decat sa-i multumesc lui cristi bratovici. in alta ordine de idei: imediat dupa revolutie cand am dat de A, am fost la scoala de soferi, mi-a facut dosarul si in aceasi zi l-a depus la politie. asta se intampla martea. vineri am dat examenul si a fost ok. intr-adevar, aveam experienta de cativa ani buni pe coclaurii din jurul locuintei parintilor, dar cum nu am facut eu 1 minut de scoala, asa nu au facut nici altii care dadeau examen in acea perioada si totusi luau examenul. concluzia: fiecare invata si se pregatea in particular, daca nu aveau inca moto, rugau un prieten cu moto sa vina in poligon. dar azi se asteapta mura-n gura ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Sa le luam pe rind Spuneai ca tombola este facatura si ca dau teapa. Eu cred că ai o impresie mult mult mult prea bună despre tine și mult mult milt prea proastă despre ceilalți Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 . dar azi se asteapta mura-n gura ... Azi nu te mai primeste nimeni la examen fara fisa de scolarizare cu orele facute, ce s-a facut la ore, etc. Semnata de instructor si de cursant la fiecare rubricuta. In haosul din '90 se intimplau multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
estroe Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 @SpiritofMotions: te rog compara si modul de a circula (numarul de masini, proportia soferilor cu "prioritate de smecher", etc) de atunci cu cea de astazi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Cam prin martie 2013 am facut un curs de perfectionare moto cu Cristi Bratovici, luasem A-ul in noiembrie 2012 iar moto mi-o cumparasem in ianuarie 2013 si nu ma simteam prea pregatit sa merg pe strada chiar daca aveam B-ul din '98. E adevarat ca prezentarea care ti se face cand bati palma nu se regaseste ulterior in totalitate, cum are veni practica ne omoara un pic Insa nu pot compara sub nici o forma cursul (de fapt jumatate) facut cu Bratovici cu ceea ce (n-)am facut pe timpul scolii. Un mic comparativ: Scoala moto: intrucat n-am intentionat sa devin motociclist, ci doar am vrut sa vad si eu cum e pe motoreta, am cumparat un cupon deoarece eu vroiam doar orele respective de dat cu moto prin poligon. Si uite asa am facut scoala cu 300 lei + 200 lei medicalele + 100 lei (cred) moto de examen. Binenteles ca mi-a placut, am dat de si am luat A-ul, motocicleta echipament etc. Nu m-au invatat nimic cei de la scoala, in afara de opturi, S-uri si jaloane, atunci nu se punea problema de iesit in trafic oricum. Am facut scoala cu avansul marit si da-i bataie de capul meu prin poligon pe la Ilioara, 1 cazatura si 1 data trantit doar motorul, ca motorete am mers 90% pe gn de 125 si de 250, ocazional un eliminator de 250 si o cagiva de 250 nu retin modelul. Clar nu recomand nimanui care doreste sa devina motociclist. Nu mai mentionez ca eram mai multi cursanti la o ora decat motociclete functionale si echipamente disponibile. Pe scurt, cat am dat, atat a facut. Bratovici: costa 800 lei cursul respectiv (cred ca a mentionat ca pentru scoala normala lua 1200 lei) insa facand doar jumatate s-a terminat socoteala pentru mine la 400 lei (prima rata cum ar veni). Lucurile pe care le-am facut cu el: franare de urgenta, urcari/coborari rampe/pante, franat spatele pe nisip, mers un pic pe coclauri cu xt-ul sau ybr-ul lui de 125, plus altele in poligon au fost cu mult peste ceea ce facusem la scoala moto propriu-zisa. Ne-am despartit prematur deoarece pe mine ma manca sa fac ore cat mai multe si cat mai des (ore care nu erau chiar fara numar cum suna prezentarea) iar el nu prea era disponibil din diverse motive, situatie in care, eu avand deja permis si motoreta, n-am mai suportat si mi-am vazut de drumul meu. Urma sa mai fac mersul cu pasager si, cred, o iesire in trafic, dar pe astea le-am facut singur ulterior. Singurul motor disponibil de la el era 125-ul ala, as mai fi mers si pe altele sincer sa fiu dar nu aveau revizia facuta. A mai fost o mica neintelegere privind includerea sau nu in cursul respectiv a unui drum in exterior (giurgiu), insa inclin sa cred ca aici eu am inteles gresit deoarece ma uitasem si pe site si e posibil sa fi incurcat borcanele. Am vazut ca avea in rulota multe echipamente gen veste, genunchere, casti dar eu le aveam pe ale mele, statia cred ca a folosit-o un pic la prima maxim la a doua ora, in total cred ca am facut vreo 7-8 ore de aia 400 de lei. M-a ajutat Cristi Bratovici si cu parcarea motocicletei mele langa rulota lui pe perioada cursului (cca o luna). In concluzie nu cred ca acest topic ii face dreptate, una peste alta eu l-as recomanda altora pe Cristi Bratovici, spre deosebire de scoala unde mi-am luat permisul. As mai recomanda si AdiMoto pe baza experientelor a 2 buni prieteni care au facut acolo anul trecut in vara. Referitor la preturile de acum nu comentez deoarece nu mai sunt la curent cu tarifele care se practica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Ca idee, franari de urgenta, urcari/coborari, toate pe pamant si iarba, le-am facut in scoala (alta scoala, nu o mai bag in discutie aici), era inclus in pachet. Si jaloane pe iarba (singura ocazie cu care am cazut in scoala, ca am vrut eu sa mai accelerez in curba, inclinat), mers cu pasager, depasiri, sarituri usoare si aterizari... foarte utile si distractive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Noiembrie 1, 2014 Share Postat Noiembrie 1, 2014 Ca idee, franari de urgenta, urcari/coborari, toate pe pamant si iarba, le-am facut in scoala (alta scoala, nu o mai bag in discutie aici), era inclus in pachet. Si jaloane pe iarba (singura ocazie cu care am cazut in scoala, ca am vrut eu sa mai accelerez in curba, inclinat), mers cu pasager, depasiri, sarituri usoare si aterizari... foarte utile si distractive. Plusez cu mersul prin baltoacă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alin87 Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Subscriu la problema semnalata de Tudor.De doi ani ma stresez sa fac scoala moto cu acest om care nu raspunde la telefon decat cand are nevoie de bani. Am platit de doua ori medicalul la negru(pentru ca asa recomanda dansul,mai exact 250 lei). Pe vremuri poate se tinea de treaba dar in cazul meu a fost un maxim stres.Ba ma reprograma,ba se imbolnavea,ba ploua. Tinand cont ca a trebuit sa alerg dupa actele necesare intocmirii dosarului prin Prahova,pe urma flotant in Bucuresti si sa nu mai spun cate drumuri am facut la nenorocita aia de rulota ca sa ii reimprospatez memoria. Si uite asa s-au dus dracu banii,timpul meu si o parte din pasiunea pentru motoare. In concluzie semnati contract! Eu am fost fraier si am crezut ca e om de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu2015 Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Si ti-ai facut cont numai ca sa dai cu rahat in Cristi?De doi ani de cand ai pasiunea pentru motoare?Da-mi voie sa-ti spun ca e dubioasa treaba .Imi mirosi a clona.Asa pute la mine.Am ultimul ragnet in materie de calculatoare.Nunumai ca poti sa vezi si sa auzi da poti sa si mirosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.