bogdan_harea Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 (editat) Bine bine, dar iti era clar faptul ca cele 320 kg clamate de Slash28 erau cu mobra full deci nu poti compara cu 990-ul wet dar gol pusca !Da,XT1200Z-ul e cea mai grea din segment, aici ai dreptate daca excluzi Crosstourerul (275kg-280kg sau pe aproape). GS-Adv este chiar mai greu, la fel si Stelvio. Parerea mea, nu se justifica investitia in suspensii, cel putin pt XT 1200, poate doar o mai buna informare si realizarea reglajelor cu rabdare si corect. Editat Octombrie 16, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 un bonus pt cautarile tale - ideea e ca pt mastodonti treaba cu suspensia e mai simpla... variatia de greutate intre mobra doar cu calaret si fara bagaje si mobra cu calaret, pasager, bagaje, catel si purcel e mai mica decat la mobre mai usoare. deci plaja pe care arcul tre sa se potriveasca e procentual mai mica. aveai mai multa bataie de cap cu o mobra sub 200kg la plin sa gasesti suspensia perfecta si de golaneala si de touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 GS-Adv este chiar mai greu, la fel si Stelvio. Parerea mea, nu se justifica investitia in suspensii, cel putin pt XT 1200, poate doar o mai buna informare si realizarea reglajelor cu rabdare si corect. http://www.bmwmotorcycles.com/us/en/index.html?content=http://www.bmwmotorcycles.com/us/en/bike/enduro/r1200gsa/r1200gsa_data.html&prm_action=¬rack=1 = 256kg http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-reviews/moto-guzzi/2014-moto-guzzi-stelvio-1200-ntx-ar162815.html = 272kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Parerea mea, nu se justifica investitia in suspensii, cel putin pt XT 1200, poate doar o mai buna informare si realizarea reglajelor cu rabdare si corect. a enuntat-o deja eru mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 10% reducere pe wilbers-shop.de pana in 31.10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 16, 2014 Admin Share Postat Octombrie 16, 2014 un bonus pt cautarile tale - ideea e ca pt mastodonti treaba cu suspensia e mai simpla... variatia de greutate intre mobra doar cu calaret si fara bagaje si mobra cu calaret, pasager, bagaje, catel si purcel e mai mica decat la mobre mai usoare. deci plaja pe care arcul tre sa se potriveasca e procentual mai mica. aveai mai multa bataie de cap cu o mobra sub 200kg la plin sa gasesti suspensia perfecta si de golaneala si de touring. Asta-i chiar un mare adevar si se vede si in consum, mie imi consuma la fel (sau cu o diferenta total nesemnificativa) indiferent ca merg singur sau cu nevasta+catel si purcel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 GS-Adv este chiar mai greu, la fel si Stelvio. mai greu decat cine?? 256kg cel vechi (dohc) si 260kg cel nou (LC). Si asta cu plinurile facute iar la un rezervor de 30L chiar conteaza! Si nu ma punem cele cateva kg (poate vreo 10?) cate are setul complet de crshbaruri care e standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Toate sunt cu plinurile facute, dar centrul de greutate la cel vechi este in gat, iar la LC amigdale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Toate sunt cu plinurile facute, dar centrul de greutate la cel vechi este in gat, iar la LC amigdale. Asa e! Daca esti lilliputan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Noiembrie 30, 2014 Share Postat Noiembrie 30, 2014 Eram interesat de discutia de aici si, daca tot am cumparat piesa pentru upgrade, am zis sa va arat niste poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 30, 2014 Share Postat Noiembrie 30, 2014 Arata hi-tech piesa . O investitie care merita fiecare banut . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Noiembrie 30, 2014 Share Postat Noiembrie 30, 2014 (editat) Sunt foarte curios cum se simte. De aratat, arata minunat, mi-e si mila sa-l pun pe sasiu. Editat Noiembrie 30, 2014 de George M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Noiembrie 30, 2014 Share Postat Noiembrie 30, 2014 pret si magazin ? daca tot te lauzi, sa stim si noi detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 30, 2014 Share Postat Noiembrie 30, 2014 Sunt foarte curios cum se simte. De aratat, arata minunat, mi-e si mila sa-l pun pe sasiu. pune-o in vitrina atunci. pune-i si pretu si lasa-ti musafirii s-o admire. nu inteleg ce legatura are honda cu super tenere. in afara ca-i un amortizor, ce treaba mai are? inteleg ca ai dat 600 euro pe un amortizor si simti nevoia sa te lauzi cuiva, dar nu exista topic pentru posesorii de deauville? hai sa facem varza tot forumu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Decembrie 1, 2014 Share Postat Decembrie 1, 2014 Magazinul este acesta, momentan e inchis pentur mentenanta. http://www.wilbers-shop.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Decembrie 1, 2014 Share Postat Decembrie 1, 2014 pune-o in vitrina atunci. pune-i si pretu si lasa-ti musafirii s-o admire. nu inteleg ce legatura are honda cu super tenere. in afara ca-i un amortizor, ce treaba mai are? inteleg ca ai dat 600 euro pe un amortizor si simti nevoia sa te lauzi cuiva, dar nu exista topic pentru posesorii de deauville? hai sa facem varza tot forumu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Slash28 Postat Decembrie 13, 2014 Autor Share Postat Decembrie 13, 2014 Salut ! George daca ai putea sa ne dai niste detalii si impresii. Cat a costat, ce moto ai, ai vorbit cu ei pentru setari inainte sa o cumperi ?, ai montat si simti diferente ? etc. Astept detalii, mersi ! Eram interesat de discutia de aici si, daca tot am cumparat piesa pentru upgrade, am zis sa va arat niste poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Decembrie 14, 2014 Share Postat Decembrie 14, 2014 Salut, Slash (imi pare rau ca nu-ti stiu numele), L-am cumparat direct de la producator, desi exista distribuitor in Romania: http://www.wilbers-shop.de/ Pretul a fost 600 de euro in urmatoarele conditii: - 630 de euro pretul intreg din care s-a scazut 10% (rabat cu ocazia Oktoberfest) - facturat au fost 545 de euro, la care s-a adaugat diferenta pana la 600, constand in comisionul privind transferul interbancar international. Mentionez ca accepta plata doar prin transfer bancar sau iti retrag ei din cont. Pay Pal sau ramburs nu accepta in Romania. Deci, ce-am luat pe mere am dat pe pere, folosind reducerea de 10% pentru plata comisionului. Comanda se face pe sait, selectand motocicleta ta, functie de marca, model si an de fabricatie. Iti alegi tipul amortizorului: street/ sport, cu/ fara preload hidraulic, cu/ fara kit de inaltare-coborare, culoare standard (negru sau albastru) sau preferentiala. Parcurgand acesti pasi, mergi mai departe si introduci datele legate de greutatea ta (echipat), a pasagerului, a bagajelor, cat de des mergi cu pasager, cat de des mergi cu bagaje (ultimele doua sunt exprimate in procente), stilul de condus si suprafata de rulare parca, ei cunoscand deja greutatea motocicletei tale. Motocicleta mea este un Deauville 700 si inca nu am apucat sa montez amortizorul. Daca nu te grabesti, iti pot oferi detalii despre functionarea lui la primavara. Examinand produsul, sunt foarte multumit de modul in care este conceput si realizat. Revizia lui se face odata la 2 ani, recomandat, insa functionarea lui este garantata de producator 5 ani, cu sau fara reviziile periodice. Termenul de executie este de 14 zile lucratoare, iar transportul dureaza 4-5 zile. Deci, l-am avut acasa in termen de o luna de la incasarea platii. Comunicarea cu ei am facut-o prin email. Raspund relativ repede, de pe o zi pe alta, dar obiectiv. Am incercat sa cer detalii si la tefefon cu ei, dar abia se descurca cu engleza, asa ca am preferat varianta in scris. Pentru detaliile de ordin tehnic am apelat la Wilbers America, care mi-au raspuns mura-n gura la orice intrebare le-am pus. Un amanunt care m-a interesat foarte mult, si ti-l spun, ca poate te intereseaza si pe tine, a fost cum arata montura robinetului de reglare a preload-ului hidraulic. Acesta are o forma standard, insa ei iti trimit o montura particularizata pentru fiecare model de motocicleta in parte, astfel incat nu este necesar sa faci vreo modificare la instalarea amortizorului. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 14, 2014 Admin Share Postat Decembrie 14, 2014 Adica firma profi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Slash28 Postat Mai 21, 2015 Autor Share Postat Mai 21, 2015 (editat) updatez umpic acest topic, nu pentru suspensie ci pentru Touratech (furnizor care era pus pe lista pentru suspensie) Am dat o comanda cam de 420 de euro pe siteul Touratech. (suport de GPS, niste switchuri de lumini, risere, o baterie portabila jumpstarter, protectori senzor abs, si protector de senzor cric) Dupa 3 saptamani, imi pica fisa si imi dau seama ca ceva nu e in regula. Sun in Germania (din zona de unde sunam, costa 2 euro/minutul). Ma identific prin numarul comenzii, si mi se spune sa astept, dar dupa 3:50 minute asteptate am inchis. Trimit un email apoi, la care nu mi se raspunde. Astept 2 zile. Apoi sun, si imi raspunde o fata, care abia stia engleza si nu era in stare sa imi dea un raspuns clar si nici sa formuleze(Am avut foarte multa rabdare, minutele curgeau, ....). Am inteles ca cei 420 de euro sunt blocati de banca mea, pentru ca a expirat autorizatia de charge (adica ei nu mai erau autorizati sa ia banii de pe cardul meu). De ce ? pentru ca nu au avut unele produse pe stoc si a durat mult asteptatul. Usor iritat, am intrebat daca ar fi fost normal si in interesul lor sa ma anunte ca nu pot lua banii si sa lanseze comanda. Intrebare retorica, cu raspuns retoric de inca 5 euro ( 2minute jumatate de aberatii pe care nu le-am inteles nici eu). Mi-a zis sa ii trimit pe email detaliile de card. Destul de iritant, nu am dat niciodata si nici nu se dau detaliile cardului, numarul, beneficiarul si codul de pe spate. Am refuzat si am rugat-o sa gaseasca o solutie prin care eu sa platesc cumparaturile. (la faza asta inca 10 euro) Mi-a spus ca o sa-mi trimita un link prin care voi plati prin paypal. OK. Platesc in aceeasi zi, o sun dupa 2 ore, si imi spune ca vede plata prin PayPal. (securizat, ma intelegeti ?, adica oficial, nu sa ii dau detaliile de card). Handicapat de locul de unde sun, coletul meu costa cu 30 de euro mai mult. Sa nu te enervezi ? Au trecut 2 zile si nici acum nu am primit confirmarea de expediere a coletului. Sunt constient ca Touratech face unele produse bune, si este o companie de profil pentru aceasta pasiune o avem, dar la faza asta m-au dezamagit complet. Nu ma asteptam din cauza promptitudinii nemtesti, si serviciilor de calitate. O sa fiu un roman autentic prin urmatoarea fraza : "Ma 4U][ in el de Touratech!" (dar Hey! asa ar zice si un britanic, sau finlandez daca cineva se fute cu 840 de euro blocati si aruncati degeaba, si trece o luna si cateva zile fara sa vada nimic) plus ca mai am si jumatate din valoarea motocicletei numai accesorii de la ei A mai patit cineva ceva asemanator cu Touratech ? sau sunt caz izolat... Editat Mai 21, 2015 de Slash28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Nu esti chiar un caz izolat. Citind mesajul tau ma gandeam daca seriozitatea germanilor este doar mit sau adevar. Si eu am avut probleme cu Wilbers Germania, probleme cu plata, probleme cu mailurile, probleme cu vorbitul la telefon, fiindca ori nu stiu engleza ori nu vor sa vorbeasca, ca ungurii, apoi coletul a intarziat 2-3 saptamani parca. Am stat si eu cu inima purice, ca facusem plata in avans, treijda meleoane... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Cu plata si comenzile de la ei nu am avut probleme, deaorece le-am facut prin dealeri in RO, insă calitatea produselor lor este doar un mit. Adică in acest moment prefer orice alt furnizor de piese aftermarket, desi in anumite domenii [parbrizul Desierto sunt greu de egalat, au acces la tunel aerodinamic sau poate e chiar al lor] in schimb crashbar-urile pe care le-am luat de la ei pt F650GS mono au fost o stupiditate dpdv al proiectării. Iar la servicii post vânzare, am spart o parte din parbriz sunt execrabili, m-am simtit futut astfel incât nu mai cumpăr de la ei decât dacă n-am alternativă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 in cazul in care tu ti-ai luat, poti sa te uiti si la cei de la Bi-tubo care fac suspensii, nu stiu daca si pt modelul tau. dealear local: http://www.goracing.ro/contact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 De la Touratech n-am luat nimic inca dar cu Wilbers am avut si eu o experienta similara. Imi cereau pe mail detaliile cardului inclusiv codul cvc mai ceva ca niste printi nigerieni )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laurentiu Dan Postat Octombrie 9, 2022 Share Postat Octombrie 9, 2022 (editat) Buna seara Incazul in care as avea niste intrebari legate de o Yamaha ST120Z unde as putea sa le pun? Habar nu am cum se procedeaz pe astfel de forumuri... Ideea e ca motocicleta mea e din 2010 are peste 100000 de km din care 11 000 facuti de mine. Dupa o tura mai lunga 1500 km de curand a inceput sa apara o intrerupere cand motorul e sub 2500 de ture. Atat in mers cat si la relanti. In plus la prima porbire se aude un zgomot metalic in partea din fata a motorului pret de cateva secunde, dupa care dispare. Am verificat si nu e nimic de strans. Legat de intrerupere am schimbat bujiile.....si tot asa face.... Daca e careva care a mai patit sau stie despre ce e vorba va rog sa imi scrieti sau sa ma sunati la 0745696792 Editat Octombrie 9, 2022 de ivan pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.