damager Postat 15 ore în urmă Share Postat 15 ore în urmă Pentru cei care se intrebau de ce vine yamaha cu v4 acuma. The boss of Yamaha revealed that the moment they read the upcoming 2027 rules, they immediately understood their current engine setup wouldn’t cut it — pushing them to develop a V4 for the future. The V4 isn’t just about power — it’s a strategic move to adapt to upcoming regulations and stay competitive in a changing championship. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 13 ore în urmă Share Postat 13 ore în urmă (editat) 1 oră în urmă, damager a spus: Pentru cei care se intrebau de ce vine yamaha cu v4 acuma. The boss of Yamaha revealed that the moment they read the upcoming 2027 rules, they immediately understood their current engine setup wouldn’t cut it — pushing them to develop a V4 for the future. The V4 isn’t just about power — it’s a strategic move to adapt to upcoming regulations and stay competitive in a changing championship. Nu este o noutate, ce spune boss-ul de la Yamaha. S-a spus si aici pe forum, inclusiv eu am spus in mai multe randuri, care ar fi ratiunile pentru care este logic ca Yamaha sa vina, inca din 2026, cu un V4. Dar oare @Method intelege ce spune omul ala? Pentru el, strategia boss-ului Yamaha nu are nici o directie. Editat 13 ore în urmă de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat 12 ore în urmă Share Postat 12 ore în urmă Fără supărare, dar ar fi făcut mai bine dacă se aplecau direct cu cercetarea și dezvoltarea asupra motorului de 850. Pe ăsta de 1000 l-au testat de câteva ori și nu știu cât și cum au înțeles despre el - sau cât și cum vor înțelege anul viitor - rezultatele par că îi contrazic, la fel și declarațiile piloților (evident, afară de Augusto, care a participat direct la proiect și nu putea să își dea singur cu Tesla în ouă). Odată cu trecerea la 850, în afara capacității cilindrice se vor schimba obligatoriu și alte variabile - s-a mai discutat despre asta. Dacă se apucau serios de cel de 850 cum a făcut competiția (mai ales Ducati), cred că aveau ceva șanse începând cu 2027. Așa, dacă pleacă și Fabio, parcă văd că vor fi din nou Cenușăreasa competiției. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 10 ore în urmă Share Postat 10 ore în urmă v4-le asta inca era limitat binisor. poate in testul privat de marti sa fi dat drumu la niste mai multi caluti. si timpii aia nu ni-i spune nimeni, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat 7 ore în urmă Share Postat 7 ore în urmă Acum 4 ore, Kagemusha a spus: Fără supărare, dar ar fi făcut mai bine dacă se aplecau direct cu cercetarea și dezvoltarea asupra motorului de 850. Pe ăsta de 1000 l-au testat de câteva ori și nu știu cât și cum au înțeles despre el - sau cât și cum vor înțelege anul viitor - rezultatele par că îi contrazic, la fel și declarațiile piloților (evident, afară de Augusto, care a participat direct la proiect și nu putea să își dea singur cu Tesla în ouă). Odată cu trecerea la 850, în afara capacității cilindrice se vor schimba obligatoriu și alte variabile - s-a mai discutat despre asta. Dacă se apucau serios de cel de 850 cum a făcut competiția (mai ales Ducati), cred că aveau ceva șanse începând cu 2027. Așa, dacă pleacă și Fabio, parcă văd că vor fi din nou Cenușăreasa competiției. pai si cum testau 850 in conditii de cursa? Parerea mea este ca s-au grabit cu V4 ca sa acumuleze know-how. Le-a fost clar ca nu mai puteau sa mearga cu L4 in 2027, motivele probabil ca le stiu ei mai bine, deci aveau nevoie de know-how pe V4 pentru a putea sa mearga cu el din 2027. Poate chiar e de 850 si doar pretind ca e de 1000 xa sa poata sa faca teste oficiale si wildcard in curse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat 7 ore în urmă Share Postat 7 ore în urmă 4 minutes ago, damager said: Poate chiar e de 850 si doar pretind ca e de 1000 xa sa poata sa faca teste oficiale si wildcard in curse. Crezi serios că așa funcționează lucrurile în MotoGP? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 5 ore în urmă Share Postat 5 ore în urmă Acum 1 oră, damager a spus: Poate chiar e de 850 si doar pretind ca e de 1000 xa sa poata sa faca teste oficiale si wildcard in curse. He he he... interesant scenariu... Si aici intervine urmatoarea intrebare: regulamentul actual ar permite ca un constructor sa concureze cu un motor cu cilindree mai mica decat cea de 1000cmc? Cum este formulat articolul care stabileste capacitatea cilindrica a motocicletelor? Ofera vreo portita, in acest sens? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 5 ore în urmă Share Postat 5 ore în urmă (editat) Acum 11 minute, xt600 a spus: He he he... interesant scenariu... Si aici intervine urmatoarea intrebare: regulamentul actual ar permite ca un constructor sa concureze cu un motor cu cilindree mai mica decat cea de 1000cmc? Cum este formulat articolul care stabileste capacitatea cilindrica a motocicletelor? Ofera vreo portita, in acest sens? daca nu ma insel ai niste dimensiuni impuse la cotele cilindrilor sau cursa pistoanelor asta zice AI-ul Current Rules (Pre-2027) Displacement: Maximum 1000cc. Cylinders: Four-cylinder configuration. Bore: Maximum 81mm. Gears: 6-speed gearbox. New Rules (From 2027 Season) Displacement: Reduced to 850cc. Bore: Maximum 75mm. Fuel: Mandated 100% sustainable fuel. Aerodynamics: Stricter limits on fairing design. Editat 5 ore în urmă de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 4 ore în urmă Share Postat 4 ore în urmă Acum 41 minute, Cavaleru a spus: asta zice AI-ul Current Rules (Pre-2027) Displacement: Maximum 1000cc. Bore: Maximum 81mm. New Rules (From 2027 Season) Displacement: Reduced to 850cc. Bore: Maximum 75mm. Pai daca regulamentul zice "maximum 1000cmc" si "maximum" bore, in teorie, Yamaha ar putea concura la anul cu un motor 850, pentru ca ambii parametrii nu ar depasi acel maximum de 1000cmc, respectiv 81 mm. Desigur ar fi mai lenti decat un SBK, spre disperarea si nemasurata frustrare a lui Q, dar ar aduna date pretioase cu o motoreta de 850.. . Este un scenariu putin probabil dar teoretic este posibil. Si atunci, graba lor de a veni cu un V4, in 2026, ar capata si mai mult sens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.