Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca Acosta livreaza rezultate bune in primul an clar nu mai are loc MM la KTM. Totusi si Binder e cazul sa mai castige curse. Altfel s-ar putea sa nu mai aibe rabdare cu el prea mult si sa incerce cartea MM cei de la KTM pentru titlu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Binder tocmai a semnnat luna trecută o prelungire de contract pe 2 ani, deci va rămâne la KTM până în 2026 inclusiv.

 

Beirer ar fi vrut încă o echipă oficială KTM (brand-uită MV Agusta sau Husqvarna) pentru a-i oferi lui Márquez un loc la o echipă de uzină. Dar se pare că nu se va întâmpla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, apriliacluj a spus:

adevarul e, ca nu stiu despre nici unul ce omologari FIA ar avea (asta daca ar avea asa ceva...)

sau daca macar sunt in curs de omologare sau asa ceva...

Niciunul nu are omologare, dar diferenta este ca cel de la Adancata respecta dimeniunile in materie de spatii de degajare, iar cel de la Mures nu. 
singurul care-l stiu ca are omologare pentru karturi este Amkart(daca mai are ca si astea se schimba).

 

la mures e complicat cu obtinutul pt ca in unele zone nu este suficient spatiu pt degajare. Pacat, ca desenul este destul de frumos. Pacat de zonele de degajare si denivelari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

42 minutes ago, damager said:

la mures e complicat cu obtinutul pt ca in unele zone nu este suficient spatiu pt degajare. Pacat, ca desenul este destul de frumos. Pacat de zonele de degajare si denivelari.

 

Exact. De-asta este periculos și la nivel de agrement (cu moto).

 

43 minutes ago, damager said:

singurul care-l stiu ca are omologare pentru karturi este Amkart(daca mai are ca si astea se schimba).

 

Cred că are și cel de la Prejmer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, ENEOS a spus:

Mda, degajare pe câmp! Orice ieșire înseamnă cel puțin 🏍 făcută 💩...


eu zic doar ca e spatiu, adica la omologare se baga cad-ul circuitului si un soft calculeaza cati m tre sa aibe spatiile de degajare.

astea sunt impartite in 3 partie, rosie: unde nu tb sa existe nici un obstacol, galben, unde pot exista obstacole dar nu la un unghi mai mare de 30%( la mures, piciorul podului este la 90%:(, si verde unde pot exista obstacole. Se considera distanta safe.

ca si exemplu, airfence-urile sunt acreditate la o viteza sub 60km/h. Ca tot auzeam ca la Mures se pot pune airfence-uri ca sa fie safe.

la adancata e suficient spatiu, acuma ca nu piatra peste tot, ca pamantul are urme de tractor, etc.....multe pb, dar mai safe ca tg mures. Iar la safety, nu se pune ca poate greseti punctul de franare cu 1m, te gandesti ca ramai fara frane in virajul 4.... cam nasol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calendarul provizoriu pentru anul viitor:

 

10 March Qatar Lusail International Circuit

24 March Portugal* Autódromo Internacional do Algarve

07 April Republica Argentina Termas de Río Hondo

14 April Americas Circuit of The Americas

28 April Spain Circuito de Jerez-Ángel Nieto

12 May France Le Mans

26 May Catalunya Circuit de Barcelona-Catalunya

02 June Italy Autodromo Internazionale del Mugello

16 June Kazakhstan** Sokol International Racetrack (or Hungary-Balaton Park Circuit**)

30 June Netherlands TT Circuit Assen

07 July Germany Sachsenring

04 August Great Britain Silverstone Circuit

18 August Austria Red Bull Ring-Spielberg

01 September Aragon MotorLand

08 September San Marino e della Riviera di Rimini Misano World Circuit Marco Simoncelli

22 September India* Buddh International Circuit

29 September Indonesia Pertamina Mandalika International Circuit

06 October Japan Mobility Resort Motegi

20 October Australia Phillip Island

27 October Thailand Chang International Circuit

03 November Malaysia Sepang International Circuit

17 November Comunitat Valenciana Ricardo Tormo Circuit

 
NOTES:
Reserve Event: Hungary-Balaton Park Circuit**
*Subject to contract
** Subject to contract and homologation

 Detalii aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

22... multe

Kazahstan sau Ungaria (parca ar fi fain sa fie vecinii nostri mai ales ca Kazahstan nu e Europa...)

Interesant ca India e subject of contract. Se pare ca nu au mers tocmai bine anul asta treburile acolo.

Iar 4 etape in Spania...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...