frigider Postat Septembrie 15, 2023 Share Postat Septembrie 15, 2023 Acum 35 minute, PzKpfW a spus: Márquez nu este "terminat" și cel mai probabil va mai câștiga unul sau mai multe titluri. asta e doar pt cine are ochi sa vada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Septembrie 17, 2023 Share Postat Septembrie 17, 2023 Asta da felie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 18, 2023 Share Postat Septembrie 18, 2023 Au început să se așeze cărțile. Singura alternativă pentru Márquez în 2024 rămâne Gresini (dacă pleacă anticipat de la HRC). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Septembrie 18, 2023 Share Postat Septembrie 18, 2023 Excelenta veste. Ma bucur mult pentru FM21. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 18, 2023 Share Postat Septembrie 18, 2023 Problema e că dacă acum nu livrează, adio MotoGP. Eu cred totuși că o va face. Și încă una: vecinii unguri fac eforturi pentru o etapă de MotoGP. În România avem doar Adâncata - care după aproape 10 ani nu are încă nici cale de acces asfaltată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Septembrie 18, 2023 Share Postat Septembrie 18, 2023 Eu zic ca oricum e pe plus. Si daca nu prindea ghidonul de la Pramac si iesea direct din MotoGP cred ca era greu de gasit vreun motiv in favoarea sa cat timp FQ20 a iesit CM pe cotetul ala de Yamaha, iar el nu termina in top 10. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 18, 2023 Share Postat Septembrie 18, 2023 Porțile de la Aruba.it Racing Ducati sunt oricând deschise pentru următorul retrogradat din MotoGP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Septembrie 18, 2023 Share Postat Septembrie 18, 2023 Deci Marcel mai merge un an cu Honda si apoi il lasa pe Miller sa fie tatic prin WSBK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 18, 2023 Share Postat Septembrie 18, 2023 (editat) În 2025 (cel târziu), Binder și Acosta vor fi la echipa oficială KTM. Chiar și fără Miller, nu are loc acolo deocamdată. Editat Septembrie 18, 2023 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Septembrie 18, 2023 Share Postat Septembrie 18, 2023 Daca Acosta livreaza rezultate bune in primul an clar nu mai are loc MM la KTM. Totusi si Binder e cazul sa mai castige curse. Altfel s-ar putea sa nu mai aibe rabdare cu el prea mult si sa incerce cartea MM cei de la KTM pentru titlu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 18, 2023 Share Postat Septembrie 18, 2023 Binder tocmai a semnnat luna trecută o prelungire de contract pe 2 ani, deci va rămâne la KTM până în 2026 inclusiv. Beirer ar fi vrut încă o echipă oficială KTM (brand-uită MV Agusta sau Husqvarna) pentru a-i oferi lui Márquez un loc la o echipă de uzină. Dar se pare că nu se va întâmpla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 18, 2023 Share Postat Septembrie 18, 2023 1 oră în urmă, PzKpfW a spus: Au început să se așeze cărțile. Singura alternativă pentru Márquez în 2024 rămâne Gresini (dacă pleacă anticipat de la HRC). un loc in - pt mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 19, 2023 Share Postat Septembrie 19, 2023 Acum 11 ore, PzKpfW a spus: În România avem doar Adâncata - care după aproape 10 ani nu are încă nici cale de acces asfaltată. si Mures Ring https://transilvaniamotorring.com/despre-tmr/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 19, 2023 Share Postat Septembrie 19, 2023 2 hours ago, apriliacluj said: si Mures Ring Nu este utilizabil pentru moto (siguranță). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 19, 2023 Share Postat Septembrie 19, 2023 adevarul e, ca nu stiu despre nici unul ce omologari FIA ar avea (asta daca ar avea asa ceva...) sau daca macar sunt in curs de omologare sau asa ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Septembrie 19, 2023 Share Postat Septembrie 19, 2023 pare ca in fiecare an orice circuit e reomologat daca se fac orice modificari la nivelul pistei: https://www.gpone.com/en/2023/09/19/motogp/capirossi-the-buddh-circuit-is-ok-no-problems-with-homologation.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Septembrie 19, 2023 Share Postat Septembrie 19, 2023 Acum 6 ore, apriliacluj a spus: adevarul e, ca nu stiu despre nici unul ce omologari FIA ar avea (asta daca ar avea asa ceva...) sau daca macar sunt in curs de omologare sau asa ceva... Niciunul nu are omologare, dar diferenta este ca cel de la Adancata respecta dimeniunile in materie de spatii de degajare, iar cel de la Mures nu. singurul care-l stiu ca are omologare pentru karturi este Amkart(daca mai are ca si astea se schimba). la mures e complicat cu obtinutul pt ca in unele zone nu este suficient spatiu pt degajare. Pacat, ca desenul este destul de frumos. Pacat de zonele de degajare si denivelari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 19, 2023 Share Postat Septembrie 19, 2023 42 minutes ago, damager said: la mures e complicat cu obtinutul pt ca in unele zone nu este suficient spatiu pt degajare. Pacat, ca desenul este destul de frumos. Pacat de zonele de degajare si denivelari. Exact. De-asta este periculos și la nivel de agrement (cu moto). 43 minutes ago, damager said: singurul care-l stiu ca are omologare pentru karturi este Amkart(daca mai are ca si astea se schimba). Cred că are și cel de la Prejmer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 19, 2023 Share Postat Septembrie 19, 2023 Acum 50 minute, damager a spus: cel de la Adancata respecta dimeniunile in materie de spatii de degajare, Mda, degajare pe câmp! Orice ieșire înseamnă cel puțin 🏍 făcută ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Septembrie 19, 2023 Share Postat Septembrie 19, 2023 Acum 22 minute, ENEOS a spus: Mda, degajare pe câmp! Orice ieșire înseamnă cel puțin 🏍 făcută ... eu zic doar ca e spatiu, adica la omologare se baga cad-ul circuitului si un soft calculeaza cati m tre sa aibe spatiile de degajare. astea sunt impartite in 3 partie, rosie: unde nu tb sa existe nici un obstacol, galben, unde pot exista obstacole dar nu la un unghi mai mare de 30%( la mures, piciorul podului este la 90%:(, si verde unde pot exista obstacole. Se considera distanta safe. ca si exemplu, airfence-urile sunt acreditate la o viteza sub 60km/h. Ca tot auzeam ca la Mures se pot pune airfence-uri ca sa fie safe. la adancata e suficient spatiu, acuma ca nu piatra peste tot, ca pamantul are urme de tractor, etc.....multe pb, dar mai safe ca tg mures. Iar la safety, nu se pune ca poate greseti punctul de franare cu 1m, te gandesti ca ramai fara frane in virajul 4.... cam nasol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Septembrie 19, 2023 Share Postat Septembrie 19, 2023 P-asta oare de ce-l tin in motogp?! Useless de ani de zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 20, 2023 Share Postat Septembrie 20, 2023 Acum 3 ore, nike a spus: P-asta oare de ce-l tin in motogp?! Useless de ani de zile pt ca onda pt ca japonez, pt ca Idemitsu e sponsorul personal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Septembrie 20, 2023 Share Postat Septembrie 20, 2023 Este trist pentru japoneji ca asta sa fie cel mai bun pilot de pe acolo.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Septembrie 27, 2023 Share Postat Septembrie 27, 2023 Calendarul provizoriu pentru anul viitor: 10 March Qatar Lusail International Circuit 24 March Portugal* Autódromo Internacional do Algarve 07 April Republica Argentina Termas de Río Hondo 14 April Americas Circuit of The Americas 28 April Spain Circuito de Jerez-Ángel Nieto 12 May France Le Mans 26 May Catalunya Circuit de Barcelona-Catalunya 02 June Italy Autodromo Internazionale del Mugello 16 June Kazakhstan** Sokol International Racetrack (or Hungary-Balaton Park Circuit**) 30 June Netherlands TT Circuit Assen 07 July Germany Sachsenring 04 August Great Britain Silverstone Circuit 18 August Austria Red Bull Ring-Spielberg 01 September Aragon MotorLand 08 September San Marino e della Riviera di Rimini Misano World Circuit Marco Simoncelli 22 September India* Buddh International Circuit 29 September Indonesia Pertamina Mandalika International Circuit 06 October Japan Mobility Resort Motegi 20 October Australia Phillip Island 27 October Thailand Chang International Circuit 03 November Malaysia Sepang International Circuit 17 November Comunitat Valenciana Ricardo Tormo Circuit NOTES: Reserve Event: Hungary-Balaton Park Circuit** *Subject to contract ** Subject to contract and homologation Detalii aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Septembrie 27, 2023 Share Postat Septembrie 27, 2023 22... multe Kazahstan sau Ungaria (parca ar fi fain sa fie vecinii nostri mai ales ca Kazahstan nu e Europa...) Interesant ca India e subject of contract. Se pare ca nu au mers tocmai bine anul asta treburile acolo. Iar 4 etape in Spania... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.