Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 9 ore, PzKpfW a spus:

Este o mișcare rațională: sunt prezenți practic pe toate categoriile moto, mai puțin cea de motociclete sport carenate - adică fix segmentul principal al celor de la MV.

Dacă cumpărau ducati aveau șansă reala sa ia campionatul 😆 (anul asta chiar)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, apriliacluj a spus:

Agusta..., fara U :)

Da, mea culpa. 

Acum 21 ore, PzKpfW a spus:

 

Nu înțeleg de ce.

Pentru ca pe tot ce au pus mana lacustele astea, au distrus. Bine, nu mor eu de grija italienilor. 

La 31.10.2022 la 12:40, ioio_viola a spus:

Foarte tare articolul!!! Interesant argumentat, doar ca uita un lucru esential: ca majoritatea pilotilor sunt foarte talentati, dar altii (rarisimi) sunt geniali. Iar cei geniali au dovedit, de-a lungul istoriei competitiei, ca sunt monstruos de constanti. Daca Marquez nu s-ar fi accidentat, articolul asta nu ar mai fi fost scris. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e ca oul si gaina. daca nu apareau tinerii astia super sportivi/talentati, MM nu trebuia sa forteze peste limita (nebuna) care o avea constanta si nu se accidenta :) 

 

putem zice ca inainte aveam piloti mediocrii care stateau cu anii in MotoGP. acum daca nu ai confirmat sau nu ai avut macar cateva rezultate bune in primii doi ani esti zburat imediat ca vin altii cu acelasi potential. 

Editat de ioio_viola
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, ioio_viola a spus:

daca nu apareau tinerii astia super sportivi/talentati, MM nu trebuia sa forteze peste limita (nebuna) care o avea constanta si nu se accidenta :) 

Asta este doar perceptia unora de aici, care nu l-au vazut pe MM inca de cand era la Moto3. MM a fortat mereu, indiferent cu cine a concurat. Este felul lui de a face lucrurile, pur si simplu merge la limita sau, de multe ori, peste limite. In cazul lui, sa spui ca a fortat si a cazut, pentru ca au aparut niste tinerei (care, iata, sunt foarte inconstanti), este nonsens total. Judecand dupa ce am vazut sezonul asta, Marc, in deplinatatea conditiei fizice, cu o motocicleta cat de cat pusa la punct, se joaca cu astia. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai asta am zis si eu. avea o limita nebuna mult peste ceilalti care a mers o lunga perioada de timp. cand a trebuit sa treaca de ea a facut buba.

de acum putem da vina pe orice: ba ca Honda nu (mai) e ce trebuie, ba ca MM a fost accidentat si nu mai e la potentialul maxim, ba ca nu se aliniaza stelele...

Oricum o sa fie acolo in fata, iar daca cei din noua generatie nu stiu sa ramana constanti s-ar putea sa mai ia si un campionat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, xt600 said:

Pentru ca pe tot ce au pus mana lacustele astea, au distrus.

 

La ce te referi? La Husqvarna, o un brand care avea probleme serioase de producție, fiablitate, continuitate sau distribuție? Sau la GasGas, o firmă care plutește de ani buni la limita falimentului și era cunoscută doar printre avizați? MV Agusta este într-o situație similară cu Husqvarna la vremea achiziției (întâmplător, cu producția tot la Varese) sau poate chiar mai rea. A fost constant jonglată între varii proprietari și acționari: H-D, familia Castaglioni, Mercedes, iar familia Castaglioni, iar de câțiva ani un parvenit oligarh rus. Asta face destul de rău continuității și stabilității financiare. Nu mai vorbesc despre rețea de dealeri sau service. Ai încercat să deții o marcă de motocicletă mai puțin comună pentru care accesul la piese sau specialiști/service este precar? Întreb retoric, pentru că reiese din afirmația puerilă cu "RIP".

 

Singura firmă pe care KTM au "distrus-o" (i.e. au retras-o) a fost Husaberg, și asta pentru că era fix pe aceeași nișă ca Husqvarna (fiind dealtfel fondată la origine de foști ingineri plecați de la Husqvarna) și nu mai avea sens.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

 

La ce te referi?

 

 Ai încercat să deții o marcă de motocicletă mai puțin comună pentru care accesul la piese sau specialiști/service este precar? Întreb retoric, pentru că reiese din afirmația puerilă cu "RIP"

Cum spuneam, singurul lucru care te anima, este mania contradictiei, altfel nu explic demonstratiile astea de elocventa si de eruditie motociclistica, fara rost. Esenta discutiei este una simpla si evidenta: pe toate brandurile pe care a pus mana KTM, le-a ingropat, dupa ce a furat tot ce a putut, pe partea de tehnologie. Este irelevant, in discutie, ce probleme de productie si distributie, avea Gas Gas, cat de fiabile sau nu erau Huskvarna (mai proaste calitativ la aspectul asta decat KTM, nu cred ca exista), ideea este ca aceste branduri au devenit niste simple etichete. Cat despre Husaberg, imi aduc aminte ca le-a dat-o prin gura, prin toate competitiile majore de hard si extreme enduro. L-a preluat si l-a desfiintat. Nu conteaza cine au fost cei care au infintat Husaberg, era un brand cunoscut si recunoscut in lumea enduro-ului mondial. 

 

Nu, nu am incercat si nici nu as incerca vreodata. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cunoștințele și părerile tale sunt deci complet neavizate și se bazează strict pe fabulații sau afinități personale, fără a fi trecute prin filtrul experienței proprii. Problema aici este că-i induci și pe alții în eroare. Ca exemplu:

 

48 minutes ago, xt600 said:

Cat despre Husaberg, imi aduc aminte ca le-a dat-o prin gura, prin toate competitiile majore de hard si extreme enduro. L-a preluat si l-a desfiintat.

 

Husaberg a fost fondat în 1988, cumpărat de către KTM în 1995 și a fost retras ca brand în 2014, după achiziția Husqvarna. Cu alte cuvinte Husaberg a trăit mult mai mult ca marcă a grupui KTM decât ca brand independent. Timp de 2 decenii au avut modele proprii și chiar o linie de asamblare proprie în fabrica de la Mattighofen. Au avut și o serie de motoare proprii și distinctive, monocilindrul înclinat la 70° de exemplu, care nu a mai fost folosit pe nicio altă marcă. Înainte de a fi preluați de KTM nu aveau practic modele de stradă, motiv pentru care nu puteau supraviețui ca brand pe termen lung. Motivul pentru care au renunțat la marcă a fost faptul că Husqvarna era un nume mai cunoscut pe piață și nu avea sens să păstreze active două mărci atât de similare. Eu am avut Husaberg și știu despre ce vorbesc. Tu din ce surse te exprimi?

 

De la Husqvarna nu au luat absolut nimic în afară de brand, având în vedere că toată platforma tehnică era făcută de BMW, în Italia. Au vândut tot ce era la Varese și au rebrand-uit practic producția de motociclete Husaberg de la Mattighofen în "Husqvarna".

 

Documentează-te înainte să tragi concluzii demne de titlu de tabloid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 55 minute, PzKpfW a spus:

Cunoștințele și părerile tale sunt deci complet neavizate 

Colegu' vorbesti mult si fara rost. Pierzi esenta discutiei, nu intereseaza pe nimeni istoria brandului Husaberg, aici discutam strict despre desfiintarea unui brand. Atat! Iar daca vreau sa ma documentez asupra istoriei unei firme, o fac din surse sigure si credibile, nu de la tine. Tu esti informatia la a n-spea mana, preluata fara spirit critic si partinitor. Nu esti altceva decat un purtator de stiri de presa. Lasa-i pe altii mai avizati sa faca istorie, fie ca este vorba despre Vlad Tepes, fie Husaberg. 

PS. Faptul ca ai avut un Husaberg, nu te face si expert in aspectele de detaliu si dedesupturile istoriei brandului, ci doar posesorul unor experiente pe un anumit model al marcii. Aaa.. ca ai mai citit  prin presa informatii oficiale sau scrise la comanda, este alta poveste.. Pe alea le gaseste oricine. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

image.thumb.png.d24128bdf7dcaacdcb4dcd92e98862ca.png

 

Bine, e cum zici tu.

 

On 10/31/2022 at 11:09 PM, PzKpfW said:
...

 

Dacă se concretizează achiziția, este o veste foarte bună pentru MV. Pe lângă stabilitate financiară și expertiză tehnică, ar putea să profite de rețeaua de distribuitori, importatori și dealeri a celor de la KTM. Ar putea să facă marca asta mai accesibilă.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, danypop a spus:

S a supărat George...

Totuși a avut sezon mai slab.

Dar na,oameni suntem.

intereseaza pe cineva sau numa hateri pe acilea? :grinbandit:

 

image.thumb.png.89e051c8c06121ea7d76ce87756325e0.png

sau

asta?

image.thumb.png.50c42137d5ef4ad8dfbb07baab0ba5e0.png

dati pm.

si cand am chef timp va trimit link. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, danypop a spus:

Aproape că da😅🤣🤣

ma uit acum si omu in 2017 cand se batea cu dovi a zis clar ca trebuie sa termine ultimele 2 curse, sa nu cada.

nu era nici atunci doar pe mod ON-OFF cum cred unii hateri pe aici :)  dar hei. 

 

 

haha si infamul "Mapping 8" cand ii ziceau aia "dati-i measjul din nou" :)) 

apoi cica "poate nu se uita in bord"

- " puneti-l pe pit board sau cum ii zice" :) 

ca sa puna -1 pozitie.. frate muream si nu aflam.

bine Jlo a venit si i-a zis ca a vrut sa il ajute sa il traga in fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, ioio_viola a spus:

 

E o consecinta directa a faptului ca sunt singurele tari care investesc constant in competitiile moto de circuit. Au campionat regional moto3/moto2 in ambele de zeci de ani, campionate de minimoto, scoli de pilotaj etc.

 

In restul europei bate vantul la tot ce inseamna pregatirea si sponsorizarea tinerilor. Nu ii impiedica nimeni sa investeasca in mod similar cu Spania si Italia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...