PzKpfW Postat Noiembrie 2, 2022 Share Postat Noiembrie 2, 2022 2 hours ago, xt600 said: Pentru ca pe tot ce au pus mana lacustele astea, au distrus. La ce te referi? La Husqvarna, o un brand care avea probleme serioase de producție, fiablitate, continuitate sau distribuție? Sau la GasGas, o firmă care plutește de ani buni la limita falimentului și era cunoscută doar printre avizați? MV Agusta este într-o situație similară cu Husqvarna la vremea achiziției (întâmplător, cu producția tot la Varese) sau poate chiar mai rea. A fost constant jonglată între varii proprietari și acționari: H-D, familia Castaglioni, Mercedes, iar familia Castaglioni, iar de câțiva ani un parvenit oligarh rus. Asta face destul de rău continuității și stabilității financiare. Nu mai vorbesc despre rețea de dealeri sau service. Ai încercat să deții o marcă de motocicletă mai puțin comună pentru care accesul la piese sau specialiști/service este precar? Întreb retoric, pentru că reiese din afirmația puerilă cu "RIP". Singura firmă pe care KTM au "distrus-o" (i.e. au retras-o) a fost Husaberg, și asta pentru că era fix pe aceeași nișă ca Husqvarna (fiind dealtfel fondată la origine de foști ingineri plecați de la Husqvarna) și nu mai avea sens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Noiembrie 2, 2022 Share Postat Noiembrie 2, 2022 Acum 4 ore, PzKpfW a spus: La ce te referi? Ai încercat să deții o marcă de motocicletă mai puțin comună pentru care accesul la piese sau specialiști/service este precar? Întreb retoric, pentru că reiese din afirmația puerilă cu "RIP" Cum spuneam, singurul lucru care te anima, este mania contradictiei, altfel nu explic demonstratiile astea de elocventa si de eruditie motociclistica, fara rost. Esenta discutiei este una simpla si evidenta: pe toate brandurile pe care a pus mana KTM, le-a ingropat, dupa ce a furat tot ce a putut, pe partea de tehnologie. Este irelevant, in discutie, ce probleme de productie si distributie, avea Gas Gas, cat de fiabile sau nu erau Huskvarna (mai proaste calitativ la aspectul asta decat KTM, nu cred ca exista), ideea este ca aceste branduri au devenit niste simple etichete. Cat despre Husaberg, imi aduc aminte ca le-a dat-o prin gura, prin toate competitiile majore de hard si extreme enduro. L-a preluat si l-a desfiintat. Nu conteaza cine au fost cei care au infintat Husaberg, era un brand cunoscut si recunoscut in lumea enduro-ului mondial. Nu, nu am incercat si nici nu as incerca vreodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 2, 2022 Share Postat Noiembrie 2, 2022 Cunoștințele și părerile tale sunt deci complet neavizate și se bazează strict pe fabulații sau afinități personale, fără a fi trecute prin filtrul experienței proprii. Problema aici este că-i induci și pe alții în eroare. Ca exemplu: 48 minutes ago, xt600 said: Cat despre Husaberg, imi aduc aminte ca le-a dat-o prin gura, prin toate competitiile majore de hard si extreme enduro. L-a preluat si l-a desfiintat. Husaberg a fost fondat în 1988, cumpărat de către KTM în 1995 și a fost retras ca brand în 2014, după achiziția Husqvarna. Cu alte cuvinte Husaberg a trăit mult mai mult ca marcă a grupui KTM decât ca brand independent. Timp de 2 decenii au avut modele proprii și chiar o linie de asamblare proprie în fabrica de la Mattighofen. Au avut și o serie de motoare proprii și distinctive, monocilindrul înclinat la 70° de exemplu, care nu a mai fost folosit pe nicio altă marcă. Înainte de a fi preluați de KTM nu aveau practic modele de stradă, motiv pentru care nu puteau supraviețui ca brand pe termen lung. Motivul pentru care au renunțat la marcă a fost faptul că Husqvarna era un nume mai cunoscut pe piață și nu avea sens să păstreze active două mărci atât de similare. Eu am avut Husaberg și știu despre ce vorbesc. Tu din ce surse te exprimi? De la Husqvarna nu au luat absolut nimic în afară de brand, având în vedere că toată platforma tehnică era făcută de BMW, în Italia. Au vândut tot ce era la Varese și au rebrand-uit practic producția de motociclete Husaberg de la Mattighofen în "Husqvarna". Documentează-te înainte să tragi concluzii demne de titlu de tabloid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Noiembrie 2, 2022 Share Postat Noiembrie 2, 2022 Acum 55 minute, PzKpfW a spus: Cunoștințele și părerile tale sunt deci complet neavizate Colegu' vorbesti mult si fara rost. Pierzi esenta discutiei, nu intereseaza pe nimeni istoria brandului Husaberg, aici discutam strict despre desfiintarea unui brand. Atat! Iar daca vreau sa ma documentez asupra istoriei unei firme, o fac din surse sigure si credibile, nu de la tine. Tu esti informatia la a n-spea mana, preluata fara spirit critic si partinitor. Nu esti altceva decat un purtator de stiri de presa. Lasa-i pe altii mai avizati sa faca istorie, fie ca este vorba despre Vlad Tepes, fie Husaberg. PS. Faptul ca ai avut un Husaberg, nu te face si expert in aspectele de detaliu si dedesupturile istoriei brandului, ci doar posesorul unor experiente pe un anumit model al marcii. Aaa.. ca ai mai citit prin presa informatii oficiale sau scrise la comanda, este alta poveste.. Pe alea le gaseste oricine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 2, 2022 Share Postat Noiembrie 2, 2022 (editat) Bine, e cum zici tu. On 10/31/2022 at 11:09 PM, PzKpfW said: ... Dacă se concretizează achiziția, este o veste foarte bună pentru MV. Pe lângă stabilitate financiară și expertiză tehnică, ar putea să profite de rețeaua de distribuitori, importatori și dealeri a celor de la KTM. Ar putea să facă marca asta mai accesibilă. Editat Noiembrie 2, 2022 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Noiembrie 3, 2022 Share Postat Noiembrie 3, 2022 https://www.motorcyclesports.net/articles/latest-rumour-jorge-martin-could-move-to-yamaha-franco-morbidelli-jumps-to-wsbk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 3, 2022 Share Postat Noiembrie 3, 2022 deci 2023 ar fi ultimul an pt Morbido cat Yamaha mai are rabdare cu el eu inca sper (desi cam degeaba) ca isi va aduce cel putin forma din 2020.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 3, 2022 Share Postat Noiembrie 3, 2022 Acum 1 oră, danypop a spus: https://www.motorcyclesports.net/articles/latest-rumour-jorge-martin-could-move-to-yamaha-franco-morbidelli-jumps-to-wsbk S a supărat George... Totuși a avut sezon mai slab. Dar na,oameni suntem. intereseaza pe cineva sau numa hateri pe acilea? sau asta? dati pm. si cand am chef timp va trimit link. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Noiembrie 3, 2022 Share Postat Noiembrie 3, 2022 https://www.crash.net/motogp/news/1016185/1/jarvis-says-yamaha-should-have-signed-razgatlioglu-motogp-last-season Lui javrais ii pare rau Acum 12 ore, frigider a spus: numa hateri pe acilea? Aproape că da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 3, 2022 Share Postat Noiembrie 3, 2022 1 oră în urmă, danypop a spus: Aproape că da ma uit acum si omu in 2017 cand se batea cu dovi a zis clar ca trebuie sa termine ultimele 2 curse, sa nu cada. nu era nici atunci doar pe mod ON-OFF cum cred unii hateri pe aici dar hei. haha si infamul "Mapping 8" cand ii ziceau aia "dati-i measjul din nou" :)) apoi cica "poate nu se uita in bord" - " puneti-l pe pit board sau cum ii zice" ca sa puna -1 pozitie.. frate muream si nu aflam. bine Jlo a venit si i-a zis ca a vrut sa il ajute sa il traga in fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Noiembrie 4, 2022 Share Postat Noiembrie 4, 2022 MotoGP, o afacere Italo-Spaniola https://www.gpone.com/en/2022/11/03/motogp/2023-entry-lists-motogp-only-speaks-spanish-and-italian.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 4, 2022 Share Postat Noiembrie 4, 2022 Acum 14 minute, ioio_viola a spus: MotoGP, o afacere Italo-Spaniola https://www.gpone.com/en/2022/11/03/motogp/2023-entry-lists-motogp-only-speaks-spanish-and-italian.html e 16 din 22 man din restul de 6 doar Q conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Noiembrie 4, 2022 Share Postat Noiembrie 4, 2022 Acum 29 minute, ioio_viola a spus: MotoGP, o afacere Italo-Spaniola https://www.gpone.com/en/2022/11/03/motogp/2023-entry-lists-motogp-only-speaks-spanish-and-italian.html E o consecinta directa a faptului ca sunt singurele tari care investesc constant in competitiile moto de circuit. Au campionat regional moto3/moto2 in ambele de zeci de ani, campionate de minimoto, scoli de pilotaj etc. In restul europei bate vantul la tot ce inseamna pregatirea si sponsorizarea tinerilor. Nu ii impiedica nimeni sa investeasca in mod similar cu Spania si Italia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Noiembrie 4, 2022 Share Postat Noiembrie 4, 2022 Britanicii mai misca ceva in plus fata de restul Europei. Dar tot foarte putin, comparativ cu It si Esp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 4, 2022 Share Postat Noiembrie 4, 2022 nu urati jucatorii, urati jocul mie nu-mi pasa, puteau sa fie toti aceeasi natie, show sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 4, 2022 Share Postat Noiembrie 4, 2022 Acum 35 minute, TETEA. a spus: Britanicii mai misca ceva in plus fata de restul Europei. pe vremuri ei erau crema!! si hai, o leaca si americanii..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Noiembrie 4, 2022 Share Postat Noiembrie 4, 2022 Acum 10 ore, frigider a spus: e 16 din 22 man din restul de 6 doar Q conteaza. Si Q care locuieste in Andorra pe strada cu alti 5 spanioli. Frantuz si asta get-beget Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Noiembrie 6, 2022 Share Postat Noiembrie 6, 2022 https://m.gpone.com/en/2022/11/05/motogp/alzamora-ducati-no-longer-needs-marquez-but-there-is-always-interest-in-him.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 7, 2022 Share Postat Noiembrie 7, 2022 lume lume soro lume, tot am primit de la forumul asta zic sa mai si dau, am gasit niste "filme" documentare sa le zicem asa: deci care vreti dati un PM is maricele, 1h si 10-20min, ala cu lorenzo e mic. Chiar acum, frigider a spus: ala cu lorenzo e mic sa fie coincidenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Noiembrie 7, 2022 Share Postat Noiembrie 7, 2022 https://mediaflux.ro/exclusiv-premiera-in-romania-cryptodata-tech-devine-actionar-majoritar-al-echipei-rnf-motogp-team-pentru-o-expunere-de-50-de-milioane-de-euro-in-patru-ani/?fbclid=IwAR1QoZndq7if1yIyDrzfT1pYtxxDc4aN0axuc7h8inTtoyN_hvQBR7s1c9c O adevărată premieră de business a avut loc recent în România, după ce compania autohtonă CryptoDATA Tech a devenit de curând acționar majoritar și strategic al echipei RNF MotoGP Team, pentru o expunere de aproximativ 50 de milioane de euro în patru ani a brandului de IT românesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 7, 2022 Share Postat Noiembrie 7, 2022 Acum 23 minute, damager a spus: https://mediaflux.ro/exclusiv-premiera-in-romania-cryptodata-tech-devine-actionar-majoritar-al-echipei-rnf-motogp-team-pentru-o-expunere-de-50-de-milioane-de-euro-in-patru-ani/?fbclid=IwAR1QoZndq7if1yIyDrzfT1pYtxxDc4aN0axuc7h8inTtoyN_hvQBR7s1c9c O adevărată premieră de business a avut loc recent în România, după ce compania autohtonă CryptoDATA Tech a devenit de curând acționar majoritar și strategic al echipei RNF MotoGP Team, pentru o expunere de aproximativ 50 de milioane de euro în patru ani a brandului de IT românesc. incredibil. o sa aiba niste piloti tari si o moto decenta... dar yama si honda vor veni cu upgradeuri majore.. de ducati nu mai zic. sper sa fie cel putin la fel de buna aprilia sa aiba sanse la victorii. ma tem ca se vor ridica mult ceilalti concurenti si aprilia iar va ramane underdog. nu pot sa nu ma intreb: fiind actionari majoritari oare au voie sa o arda si ei putin pe circuit cu aprilia lor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 7, 2022 Share Postat Noiembrie 7, 2022 Acum 21 minute, frigider a spus: oare au voie sa o arda si ei putin pe circuit cu aprilia lor? Da. Pe Adâncata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 7, 2022 Share Postat Noiembrie 7, 2022 Acum 6 minute, ENEOS a spus: Da. Pe Adâncata. Cu atât mai românesc. Sau poate o tura pe splai noaptea târziu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Noiembrie 7, 2022 Share Postat Noiembrie 7, 2022 Acum 28 minute, frigider a spus: incredibil. o sa aiba niste piloti tari si o moto decenta... dar yama si honda vor veni cu upgradeuri majore.. de ducati nu mai zic. sper sa fie cel putin la fel de buna aprilia sa aiba sanse la victorii. ma tem ca se vor ridica mult ceilalti concurenti si aprilia iar va ramane underdog. nu pot sa nu ma intreb: fiind actionari majoritari oare au voie sa o arda si ei putin pe circuit cu aprilia lor? . Eu inca astept comunicat oficial. Astia din presa ii fac actionari majoritari si daca au cumparat pachetul premium de sponsor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 8, 2022 Share Postat Noiembrie 8, 2022 (editat) 20 hours ago, damager said: O adevărată premieră de business a avut loc recent în România, după ce compania autohtonă CryptoDATA Tech a devenit de curând acționar majoritar și strategic al echipei RNF MotoGP Team, pentru o expunere de aproximativ 50 de milioane de euro în patru ani a brandului de IT românesc. Cred că Toma este fan MotoGP. Altfel nu prea-mi explic. Oricum, foarte bine. 20 hours ago, damager said: Eu inca astept comunicat oficial. Today marks a historical milestone for the team. I'd like to thank CryptoDATA for putting their trust in me and the team for the future. In a short period of time, discussions have evolved into a long term commitment. We have extended our partnership, and as I previously stated, this is a fantastic collaboration. The union of the two companies will drive the team to not just perform in racing, but also to grow the business aspects of the team, and this is where both parties join forces to share expertise and experience. My main focus is to ensure the team fights for the championship while CryptoDATA’s team consisting of young, smart, innovative, and ambitious individuals will develop strategies to strengthen our position off track. Razlan Razali - Founder and Team Principal, RNF Racing We are delighted to extend our partnership and become the majority shareholder of the RNF MotoGP Team. The MotoGP World Championship is an exclusive and international showcase, a special universe where the starting grid is a stage for heroes in which CryptoDATA has found its space by sharing its values and objectives. We became the first Romanian company to Title Sponsor a Moto Grand Prix at the Red Bull track this year, and we are now more excited and motivated than ever to become the majority shareholder in the RNF Team. This represents not only a historical milestone for CryptoDATA, but also a new beginning and a significant incentive. Ovidiu Toma - CEO and Founder, CryptoDATA Tech The agreement that Razlan Razali has reached with CryptoDATA allows him to maintain the viability and presence of his project in MotoGP. We are delighted to see a new sponsor supporting a team, especially one that Dorna brought to the championship. We were happy with the relationship with CryptoDATA at the Austrian Grand Prix, they have the idea to develop and the idea to put things together with Aprilia next year which is the stability needed for MotoGP, it’s a very warm welcome for CryptoDATA to MotoGP. The fact that they are not just limiting their participation in the sponsorship area but in an entire team shows the importance of Motorsport and of MotoGP in particular. We know that Razlan had many requests, and we believe he has chosen the best option for the future and to consolidate his structure. Carmelo Ezpeleta - CEO, Dorna Sports Editat Noiembrie 8, 2022 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.