GAMO Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 As schimba Crossrunner cu una din cele doua enumerate: BMW 1200 GS sau KTM 1190 Adventure. Nu GSA, nu R. Pentru off-road de placere exista Tenere. Crosstourer e cam greu. De-aia am renuntat la Varadero, mi-am adus aminte... Cine stie motoarele astea, pe cat posibil nu de pe net? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 porno ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Noiembrie 23, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2014 porno ... Nu m-am prins, cinstit sa fiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Io le stiu de pe net si votez KTM 1190 Adv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Benveistii o sa-ti spuna "ia-ti benve" si catemistii "ia-ti cateem". Oricum nu cred ca-s multi cei care le-au avut p-ambele si ti-ar putea spune din propria experienta. Sugestia mea e sa te duci la teste cu amandoua. Ia-o p-aia de-ti face mai dulce cu ochiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Benveistii o sa-ti spuna "ia-ti benve" si catemistii "ia-ti cateem". Oricum nu cred ca-s multi cei care le-au avut p-ambele si ti-ar putea spune din propria experienta. Sugestia mea e sa te duci la teste cu amandoua. Ia-o p-aia de-ti face mai dulce cu ochiul. Fix asa, din pacate... Nu stiu cati pot sa-ti ofere o parere obiectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Dupa parerea mea,Ktmu tinde mai mult spre off road(are jante cu spite si o suspensie pentru asa ceva),iar bmw spre sosea.Daca vrei sa faci ture lungi alege Bmwu in primul rand pentru ca are cardan.Cam atat as putea sa dau cu "parerea"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 KTM 1190 R [si cica sunt BMW-ist] DC pai simplu face tot ce face si modelul non R, dar face si multe in plus. Si la ce suspensie are, cu un pic de skill, lasi Tenerele in praf. In final, orice ti-ai lua, vei iesi in câstig. [si o sa se odineasca in pace si topicul ala] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Noiembrie 23, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2014 Am citit tot netul pe tema asta, de pe siturile mari de moto. Da, va trebui sa fac o tura cu KTM. Pe BMW GS l-am gasit minunat, cu ani in urma, cand l-am testat, inainte sa iau Honda (pentru a III-a oara). Inteleg ca acum e oleaca mai iute. Ma tem de nevoia de service, pentru amandoua. Cu Honda n-am stiut ce-i aia, in afara de consumabile. In trupa nu avem nici beemvisti, nici catemisti... » Post actualizat in 23 Nov 2014 21:45 KTM 1190 R [si cica sunt BMW-ist] DC pai simplu face tot ce face si modelul non R, dar face si multe in plus. Si la ce suspensie are, cu un pic de skill, lasi Tenerele in praf. In final, orice ti-ai lua, vei iesi in câstig. [si o sa se odineasca in pace si topicul ala] Ai dreptate cu ce zici, doar ca roata de 21 schimba comportamentul pe viraje, ma gandesc eu. Posibil ca nu e relevant. Nu stiu. Oricum, pastrez un monocilindru pentru ture in natura. Motorul din topic va fi pentru ture de macar 250 km pe zi, de obicei pe asfalt. In plus, voi implini 2 ani pe sport-touring sau ce-o fi Crossrunner. Asa am judecat cand am zis "nu GSA, nu R". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Acuma curbele din film nu sunt foarte stranse (chiar deloc), dar eu zic ca se comporta foarte bine pe curbe R-ul. Daca nu eram asa scurt de picioare (si de bani, momentan) imi luam R-ul fara sa clipesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 (editat) Posesor de 800 GS de 3 ani si 40k km +. Incantat maxim de motoreta. Am facut si test drive cu noul 1200 GS. Daca mi-ar da cineva banii corecti pe ea maine mi-as lua 1190. Simplu, fara R. Desi doar am stat pe ea calare fara sa misc roata. Editat Noiembrie 23, 2014 de steph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Am avut aceeasi dilema acum ceva vreme Depinde ce vrei mai exact de la motor, cum te simti pe el etc. Cum ziceau si cei de mai sus, trebuie sa le incaleci. Eu am preferat GS-ul. Pt confort, cardan, feeling general (aici includ si tinuta la drum, cum m-am simtit pe el etc) si look. As fi ales insa Ktm-ul daca as fi facut mai mult off si mai serios (mi-am luat altceva mai mic pt asta). Sunt simpatici si acei ceva caluti in plus pe care ii are, dar faptul ca are lant m-a facut sa uit de ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 tinand cont de alegerea cu Crossrunnerul, te vad cu BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Ţinând cont că ai un Tenere, te văd cu KTM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Nu vreau sa ma bag si sa-ti schimb "gandirea", dar eu sunt de alta parere, tinand cont de faptul ca te si cunosc si ca am facut cativa km. buni cu/langa tine. Iata cum vad eu treaba asta: ai deja un motor pe care-l vei pastra (Tenere), numai bun pt. mers SOLO si pt. plimbari scurte de 1-2 zile, in afara asfaltului, deci pt. natura si libertate, intr-un cuvant STRICT NUMAI PT. TINE. Asadar (dupa parerea mea) nu ai nevoie de un alt Enduro-Tourer, sau mai bine zis de un alt Tourer-Enduro, ci mai bine ti-ai lua numai un Tourer 100 % (FJR, RT, etc) pt. mersul cu PASAGER + BAGAJE, pt. drumuri asfaltate si pt. un confort de 500 km + pe zi. In acest mod ai o combinatie ideala de motoare, cu care poti "ataca" orice tura moto, indiferent de specificul ei. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Adica ramai cu Crossrunner-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 BMW 1200 GS sau KTM 1190 Adventure. Nu GSA, nu R. Pentru off-road de placere exista Tenere. Pai daca vorbesti de off, GSA este din punctul meu de vedere mai slab decat GS. Adv-ul are intr-adevar cursa suspensiilor ceva mai lunga dar nu asta este problema mea cand fac off cu GS-ul, ci gabaritul, greutatea... care la Adv sunt binisor mai mari, deci e si mai rau. Basca, fiind mai inalt, e mai greu de manuit de catre destule persoane. La R sunt de acord cu tine... nu vad rostul unei roti de 21", cu atat mai mult avand in vedere ca ai pomenit deja de Tenere. Eu cand m-am dat cu F800GS pe curbe rapide si mai ales stranse, am simtit roata de 21" clar ca dezavantaj. » Post actualizat in 24 Nov 2014 10:00 Pe BMW GS l-am gasit minunat, cu ani in urma, cand l-am testat, inainte sa iau Honda (pentru a III-a oara). Inteleg ca acum e oleaca mai iute. Ma tem de nevoia de service, pentru amandoua. Cu Honda n-am stiut ce-i aia, in afara de consumabile. Daca vechiul GS ti s-a parut minunat, LC-ul fiind imbunatatit sensibil cam peste tot o sa ti se para de vis! Insa nici 1190 nu este rau deloc. Am stat minute bune pe langa 1190, m-am urcat pe el dar nu am fost curos sa fac un testride, nu m-a tentat deloc;.n-am niciun dubiu ca pt. mine GS-ul e cel mai tare, mi l-am luat si gata. Din start, cardanul face diferenta. Ce-mi mai place mult la GS si KTM-ul nu stiu sa aiba: comanda navigatorului de pe ghidon si integrarea in sistemul motocicletei - de vis, farul cu led, asistentul de schimbat treaptele, parbrizul reglabil usor din mers etc. In plus, mai pot fi luate in calcul densitatea service-urilor in caz de ceva, valoarea re revanzare. » Post actualizat in 24 Nov 2014 10:12 Asadar (dupa parerea mea) nu ai nevoie de un alt Enduro-Tourer, sau mai bine zis de un alt Tourer-Enduro, ci mai bine ti-ai lua numai un Tourer 100 % (FJR, RT, etc) pt. mersul cu PASAGER + BAGAJE, pt. drumuri asfaltate si pt. un confort de 500 km + pe zi. In acest mod ai o combinatie ideala de motoare, cu care poti "ataca" orice tura moto, indiferent de specificul ei. Asta, in functie de gusturi/experiente/asteptari poate fi o idee gresita. Faptul ca te ascunzi dupa carene si parbrize mari nu inseamna neaparat confort sau nu este neaparat ceva pozitiv. Iar pana la urma un parbriz mare poti pune si la enduto-touring. Insa suspensia unui enduro-touring este net superioara ca si confort (chiar si ca siguranta) si stim bine ca nu toate drumurile sunt ca in palma. Cu atat mai mult in Ro. Si pe un enduro-touring poti sta foarte confortabil (inclusiv cu pasager) insa de exemplu nu de putine ori, ca sa ai acces in anumite locuri sau obiective turistice, ajungi la ceva off. Unde drumul cu tourerul s-a cam terminat sau stai cu morcovul in fund, atingi la orice denivelare etc. Mi s-a intamplat si in Alpi, si in Croatia, si in Thassos... se poate oriunde. Iar drumuri cu asfalt prost sunt in orice tara. Dupa ce te bucuri de avantajele unui ET e cam greu sa nu le mai ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Noiembrie 24, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2014 Nu vreau sa ma bag si sa-ti schimb "gandirea", dar eu sunt de alta parere, tinand cont de faptul ca te si cunosc si ca am facut cativa km. buni cu/langa tine. Iata cum vad eu treaba asta: ai deja un motor pe care-l vei pastra (Tenere), numai bun pt. mers SOLO si pt. plimbari scurte de 1-2 zile, in afara asfaltului, deci pt. natura si libertate, intr-un cuvant STRICT NUMAI PT. TINE. Asadar (dupa parerea mea) nu ai nevoie de un alt Enduro-Tourer, sau mai bine zis de un alt Tourer-Enduro, ci mai bine ti-ai lua numai un Tourer 100 % (FJR, RT, etc) pt. mersul cu PASAGER + BAGAJE, pt. drumuri asfaltate si pt. un confort de 500 km + pe zi. In acest mod ai o combinatie ideala de motoare, cu care poti "ataca" orice tura moto, indiferent de specificul ei. Bafta! Tu nu zici rau, dar drumurile nu sunt numai in Ungaria, Austria, Italia si Elvetia. Viata e facuta din detalii. E destul sa mergi de la Agnita la Sighisoara si le gasesti intre vertebre. Vezi L5-S1, mai sus de noada... Plus ca astia cu V-Strom mai vor sa iasa de pe drum, sa o ia pe la tara... Eu ce fac? Ma intorc acasa, cu RT-ul meu? Eu sunt plin de admiratie pentru cei care se dau cu astfel de "autobuze" fara sa le rupa oglinzile, sparga carenele... Nu ma vad in stare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Nu vreau sa ma bag si sa-ti schimb "gandirea", dar eu sunt de alta parere, tinand cont de faptul ca te si cunosc si ca am facut cativa km. buni cu/langa tine. Iata cum vad eu treaba asta: ai deja un motor pe care-l vei pastra (Tenere), numai bun pt. mers SOLO si pt. plimbari scurte de 1-2 zile, in afara asfaltului, deci pt. natura si libertate, intr-un cuvant STRICT NUMAI PT. TINE. Asadar (dupa parerea mea) nu ai nevoie de un alt Enduro-Tourer, sau mai bine zis de un alt Tourer-Enduro, ci mai bine ti-ai lua numai un Tourer 100 % (FJR, RT, etc) pt. mersul cu PASAGER + BAGAJE, pt. drumuri asfaltate si pt. un confort de 500 km + pe zi. In acest mod ai o combinatie ideala de motoare, cu care poti "ataca" orice tura moto, indiferent de specificul ei. Bafta! am mers 1200 km intr-o zi cu 1150 gsa, cu pasager si bagaje. a doua zi am facut inca 500. fara nici un fel de probleme. nu conteaza cat de rau e drumul, daca e mai spart sau ai autostrada, cu enduro-touring mergi la fel. poti merge si prin tara pe drumuri mai sparte si afara. incearca asta cu un rt. am vrut rt si eu, dar la ce drumuri sunt prin tara, ai ocoli locurile cele mai frumoase. si e vorba si de confort aici, chiar daca-s ture scurte de 1-2 zile. nu zic bmw, sa nu par subiectiv, iti zic doar sa testezi ambele motoare. lasa parerile altora sau testele de pe net, conteaza cum te simti TU pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Noiembrie 24, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2014 Am vazut 1190 azi, m-am urcat pe el, am tras de genti si alte plasticuri, m-am uitat prin lista de accesorii... Hmm... Fain, motorul. Nu m-am dat, ca n-am avut tinuta corespunzatoare. Revin pentru asta, daca nu ninge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Eeeee, mesajul era altul, trebuie putin citit "printre randuri", lucru care nu-l poate face toata lumea..... Daca iti cumperi alt Enduro-Tourer (mai mare, mai puternic, mai greu, mai costisitor) nu faci decat sa-ti dublezi ceea ce ai deja (Tenere). Mai bine le vinzi pe toate si-ti iei noul V-Strom 650 !!! :) A FOST O GLUMA (aviz amatorilor)!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Noiembrie 24, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2014 Eeeee, mesajul era altul, trebuie putin citit "printre randuri", lucru care nu-l poate face toata lumea..... Daca iti cumperi alt Enduro-Tourer (mai mare, mai puternic, mai greu, mai costisitor) nu faci decat sa-ti dublezi ceea ce ai deja (Tenere). Mai bine le vinzi pe toate si-ti iei noul V-Strom 650 !!! :) A FOST O GLUMA (aviz amatorilor)!!!! Aaa... Inteleg acum... Pai, nu m-as indura sa ma duc cu un motor nou pe unde ma duc cu Tenere... In plus, pe Tenere am cauciucuri de mers la stana, care nu tin nici macar 5.000 km, desi pe asfalt merg cu ele ca pe c..ie. Nu... Alta adrenalina, alta poveste. Zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Pai vinde atunci si Tenere si ia-ti noul Triumph 800 XcX si ai de toate !!! E de departe cel mai polivalent dintre toate la ora actuala (inclusiv Elefantii). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei M Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 GAMO, din cate am povestit noi in mai multe randuri, e clar ca visezi la un GS. In ciuda tuturor povestilor, cred ca nu te poti abtine sa nu te imaginezi calarind BMW-ul La fel sunt si eu: cateodata ratiunea, cifrele, parerile, sfaturile nu mai conteaza. Cand mi se pune pata, mi se pune si gata... Deci, daca-ti iei un KTM exista sanse foarte mari sa traiesti cu gandul ´´ce-ar fi fost daca-mi luam GS´´. Si atunci, cand te roade problema de nu mai suporti, o sa vinzi KTM-ul si o sa cumperi GS-ul. Daca,ti iei un GS, iti faci damblaua si gata! Si e foarte probabil sa-ti placa asa incat sa nu te mai gandesti la KTM Dar tu esti cel care ia decizia. Ca alegi cu sufletul sau cu mintea, este hotararea ta. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Noiembrie 24, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2014 Andrei, cand eram mici cu totii am vrut sa ne facem aviatori. Eu chiar am incercat sa ma fac parasutist, ca n-am avut medie destul de mare pentru piloti. Am vazut lumea asta moto asa de tulburata de KTM, ca m-am tulburat si eu. Daca nu era acest 1190 probabil ca finala era intre GS si Crosstourer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.