Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

m-a chinuit si pe mine talentul zilele astea asa ca m-am apucat sa-mi fac un upgrade la sistemul de frânare. V-stromul de 1000 are niste frâne decente dacă mergi fără pasager și fără bagaje. în schimb dacă mergi încărcat îl oprești mai greu.

- pe spate mi-am montat plăcuțe noi (brembo rosii) , am schimbat conducta si pompa de frana. conductele sunt de la melvin.de si arata foarte bine

- pe fata am schimbat conductele si am facut un upgrade major la etrieri. adica am trecut de la 2 pistonase la 4 pistonase pe etrier. am cumparat 2 etrieri de GSR600 tokiko si m-am apucat de lustruit :)

noroc cu cheia de impact ca altfel ma chinuiau oleaca suruburile torx care strang etrierul.

si pentru ca am avut etrierii scosi de pe motoreta fara sa scot pistonasele la maxim sub presiunea pompei, m-am cam chinuit sa scot pistonasele din etrier.

si uite asa mi-am transformat din nou holul in atelier.

mai urmeaza sa ii montez adaptorii si etrierii pe motoreta, sa schimb lichidul si gata smecheria

costuri:

- 150e furtunele (inclusiv conducta de ambreiaj) + suruburi de titan pentru conducte

- 300lei etrierii

-200lei adaptorii

-150 + 260 placutele de frana

- 40 lei lichidul

(o operatiune destul de costistoare pana la final)

toata distractia a durat vreo cateva ore bune. vreo 4 ore de schimbat conductele pe fata, vreo 3 ore pompa si conducta pe spate . cred ca vreo 3 ore de curatat etrierii . nu m-am grabit cu nimic.probabil daca as fi avut un garajel as fi terminat mult mai repede.

 

post-746-0-18436900-1467303334_thumb.jpgpost-746-0-18436900-1467303334_thumb.jpgpost-746-0-15905100-1467303874_thumb.jpg

post-746-0-46270900-1467303350_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si pentru ca am vecini de treaba si nu comenteaza nimeni am zis sa ma apuc sa-mi fac si alt suport de gps . asa ca i-am dat si cu flexul vreo 10 minute :D


» Post actualizat in 30 Jun 2016 19:06

Costisitor, dar merita. Niciodata nu ai frane suficient de bune, orice upgrade e bine venit :)

 

pentru frane categoric da! dar la ambreiaj nu cred ca se merita conducte cu insertie metalica. inainte il patinam mai usor acum prinde prea sus :))

post-746-0-95284200-1467313384_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am poponetat lantul de "molia lichida" pe care am folosit-o ultimii 3000km si de care nu am fost multumit, am imbaiat toata mobra cu spuma activa safe de la MaFra, am sters si suflat cu aer lantul dupa care l-am spray-at cu PDL. Deja cand am impins-o in garaj rula mai smooth si nu mai zornaia ca inainte. Probabil daca n-as fi ars-o prin cartier doar cu braincap n-as fi auzit zgomotele lantului si as fi folosit in continuare spray-ul Liqui Moly...

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-e frica sa intreb , ca e posibil sa ma bagi la cheltuieli:)) dar de unde ti-ai luat adaptorii pentru etrieri?

de la nenea asta :

http://www.svracingparts.com/store/#!/DL1000-Brake-Caliper-Adapter-Brackets/p/1632836/category=472406

 

eu am avut noroc sa ii iau de la cineva care i-a cumparat si n-a mai apucat sa-i monteze ca a vandut mobra si i-am luat cu 200lei daca imi mai aduc aminte :) . pretul lor intreg dupa cum vezi pe site e de 75$ + transportul!

asa ar trebui sa arate pe motoreta. maine sper sa apuc sa-i montez :D

 

4182864.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am pus la loc proiectorul dreapta, la vaca, care mi-a cazut in mers :)) Stiam ca e saiba prea mica, dar am zis ca tine... n-a tinut, am mers cu el cativa km atarnand de fir :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am montat un bec H4 cu LED-uri de putere (30W/3600LM) pe un far de CBR F4.

Spre deosebire de HID-urile sau LED-urile chinezesti de 2 lei, asta e gandit foarte bine si respecta fotometria farului.

N-am apucat sa fac poze cum lumineaza pe sosea; nu era inca intuneric cand terminasem.

 

20160620_174612.jpg 20160620_174629.jpg 20160620_174639.jpg 20160620_175105.jpg 20160620_180446.jpg 20160620_182407.jpg 20160620_182414.jpg 20160620_191047.jpg 20160620_191130.jpg HTB1_Gcrm_HXXXXXci_XVXXq6x_XFXXXi.jpg HTB1j_Fk1_JXXXXXcg_XXXXq6x_XFXXXH.jpg HTB1rl_Yl_HXXXXXb9_XVXXq6x_XFXXXY.jpg HTB1we_Pw_HXXXXXa_UXXXXq6x_XFXXXb.jpg

 

 


» Post actualizat in 02 Jul 2016 21:41
P.S.
Am spalat lantul + pinioanele; se adunase mult jeg, mai ales la cel din fata.
IMG_20160629_194850.jpg IMG_20160629_194727.jpg IMG_20160629_194920.jpg Editat de high_voltage_tm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat becul la Raptor. Nu mai mergea pe faza lunga.

Cumparat o mufa H4 din ceramica, scos farul, taiat firele de langa picioarele becului vechi (erau cositorite direct pe fasung), facut legaturile cu mufa, probat bec nou - faza lunga: PLUA!

Draci, nervi, 2 tigari, calmat...iau traseul "la pas" si gasesc o mufa SUB far care nu facea contact bine, curat contactele...tot nu. Ok...stramb unpic lamele din interiorul mufei,reusesc sa-mi infig sula de la briceag in deget dar reusesc pana la urma.

Dau sa montez farul...nu mai avea loc in carcasa, din cauza mufei H4. Nu stiu ce fel de mufa avea original, dar asta standard (alt format mai mic nu am gasit) nu are loc. Draci, nervi, 2 tigari...calmat. Sparg mufa ceramica sa pastrez macar papucii de intra pe lamele becului, dar tot nu au loc, se inoldoiau si ieseau cand incercam sa pun farul in carcasa.

Asa ca am legat firele direct de fasung, de gaurile fiecarei lamela, am izolat cu bandizoler si deocamdata ramane asa. Macar am faza lunga, cat o merge. Offf electrica italiana...love it! 8-|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Asa ca am legat firele direct de fasung, de gaurile fiecarei lamela, am izolat cu bandizoler si deocamdata ramane asa.

Sunt unii papuci mai mici, gen aia din suportii de sigurante, care iti incap sigur. Si banda izoler de la soare/caldura se va dezlipi, ia-ti niste tub termocontractic si rezolvi problema mai finut :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tubul termocontractant e bun, dar și mai bun - pentru că nu e definitiv - este izolierband de pînză. Se mai găsește...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am montat un bec H4 cu LED-uri de putere (30W/3600LM) pe un far de CBR F4.

Spre deosebire de HID-urile sau LED-urile chinezesti de 2 lei, asta e gandit foarte bine si respecta fotometria farului.

 

un link?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@andriu

Cred ca gasesti si la noi, pe olx. Eu le am de la cineva care le luase de pe ebay, din UK. Probabil ca sunt tot made in China, dar sunt peste ce am mai vazut pana acum.

Ca si pret, 50 euro sau lire, nu mai tin minte. Pret pe set, 2 bucati; ele in mod normal sunt pentru auto, dar merg si pe moto. Pe mine m-a incurcat doar mufa, dar am rezolvat dand o gaura de 8 in cadrul de bord (se observa intr-o poza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Azi am montat un bec H4 cu LED-uri de putere (30W/3600LM) pe un far de CBR F4.

Spre deosebire de HID-urile sau LED-urile chinezesti de 2 lei, asta e gandit foarte bine si respecta fotometria farului.

N-am apucat sa fac poze cum lumineaza pe sosea; nu era inca intuneric cand terminasem.

 

20160620_174612.jpg 20160620_174629.jpg 20160620_174639.jpg 20160620_175105.jpg 20160620_180446.jpg 20160620_182407.jpg 20160620_182414.jpg 20160620_191047.jpg 20160620_191130.jpg HTB1_Gcrm_HXXXXXci_XVXXq6x_XFXXXi.jpg HTB1j_Fk1_JXXXXXcg_XXXXq6x_XFXXXH.jpg HTB1rl_Yl_HXXXXXb9_XVXXq6x_XFXXXY.jpg HTB1we_Pw_HXXXXXa_UXXXXq6x_XFXXXb.jpg

 

 

» Post actualizat in 02 Jul 2016 21:41

P.S.

Am spalat lantul + pinioanele; se adunase mult jeg, mai ales la cel din fata.

IMG_20160629_194850.jpg IMG_20160629_194727.jpg IMG_20160629_194920.jpg

Nu uita să îi pui puțina ,,vaselina,, așa cum e în poze arată bine dar trebuie și uns

Editat de mircica99
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur ca apoi l-am uns. In poza se observa si picaturile de apa, era facuta dupa spalare. L-am lasat sa se usuce pana a 2-a zi, apoi l-am dat cu spray ;)

 

Azi am mesterit umpic la partea electrica; montat intercom, alimentare pentru telefon, cablu audio intre telefon si intercom. Astept sa-mi ajunga si suportul pt tel; sper ca o sa se potriveasca bine pe ghidon, asa cum as vrea sa-l pun.

Editat de high_voltage_tm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu. Am pus motocicleta cu fata la un perete, la vreo 10m distanta. Fascicolul de lumina e bine delimitat si seamana cu cel de la becul cu halogen.

Privit din fata pe faza scurta, nu e deranjant. Din punctul asta de vedere e clar superior "Xenoanelor".

Ramane de vazut cat de bine penetreaza lumina de LED comparativ cu halogen si cat e de fiabil. Partea din spate unde e radiatorul si partea electronica se incalzeste cam la 60 grade (fierbinte, dar suportabil de tinut mana).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are 3 LED-uri; 2 in partea de sus, 1 in cea de jos.

Pe faza scurta lumineaza 1 LED din cele doua de sus; la fel cum la un bec normal se aprinde filamentul de sus si reflectorul (oglinda) din far disperseaza lumina spre in jos, astfel incat fascicolul de lumina sa intersecteze soseaua la aprox 30m.

Pe faza lunga se stinge LED-ul care era aprins pe faza scurta si se aprinde celalalt; cum spuneam, sunt 2 LED-uri sus, care merg separat pentru fiabilitate. De asemenea, se aprinde si LED-ul din partea de jos asa cum la un bec normal se aprinde filamentul de jos (cel care se afla sub acea tablita convexa si care imprastie lumina in tot farul.

Deci, pe faza lunga o sa fie practic fascicolul de la faza scurta plus cel de la faza lunga; cu becul H4 normal cand comuti pe faza lunga se stinge filamentul de faza scurta; doar daca esti pe faza scurta si apesi butonul de flash o sa ai ambele filamente active. Ca sa intelegi diferenta de luminozitate, fa asa: mergand cu faza scurta, apasa si mentine butonul de flash (observa cum farul lumineaza din apropiera rotii pana in departare), apoi actioneaza comutatorul care trece de pe faza scurta pe lunga - vei observa ca o sa ai o zona mai putin luminata in primii metri din fata motocicletei, pentru ca faza scurta este stinsa.

 

De aia am zis ca becul asta e umpic mai destept decat restul.

 

P.S. De obicei, becurile cu un singur filament de pe moto sunt H7 si ai far dublu sau doua faruri.

Editat de high_voltage_tm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...