apriliacluj Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 Eu am curatat / suflat carburatorul la crossul lu' Fi-miu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 m-a chinuit si pe mine talentul zilele astea asa ca m-am apucat sa-mi fac un upgrade la sistemul de frânare. V-stromul de 1000 are niste frâne decente dacă mergi fără pasager și fără bagaje. în schimb dacă mergi încărcat îl oprești mai greu. - pe spate mi-am montat plăcuțe noi (brembo rosii) , am schimbat conducta si pompa de frana. conductele sunt de la melvin.de si arata foarte bine - pe fata am schimbat conductele si am facut un upgrade major la etrieri. adica am trecut de la 2 pistonase la 4 pistonase pe etrier. am cumparat 2 etrieri de GSR600 tokiko si m-am apucat de lustruit noroc cu cheia de impact ca altfel ma chinuiau oleaca suruburile torx care strang etrierul. si pentru ca am avut etrierii scosi de pe motoreta fara sa scot pistonasele la maxim sub presiunea pompei, m-am cam chinuit sa scot pistonasele din etrier. si uite asa mi-am transformat din nou holul in atelier. mai urmeaza sa ii montez adaptorii si etrierii pe motoreta, sa schimb lichidul si gata smecheria costuri: - 150e furtunele (inclusiv conducta de ambreiaj) + suruburi de titan pentru conducte - 300lei etrierii -200lei adaptorii -150 + 260 placutele de frana - 40 lei lichidul (o operatiune destul de costistoare pana la final) toata distractia a durat vreo cateva ore bune. vreo 4 ore de schimbat conductele pe fata, vreo 3 ore pompa si conducta pe spate . cred ca vreo 3 ore de curatat etrierii . nu m-am grabit cu nimic.probabil daca as fi avut un garajel as fi terminat mult mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Costisitor, dar merita. Niciodata nu ai frane suficient de bune, orice upgrade e bine venit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 si pentru ca am vecini de treaba si nu comenteaza nimeni am zis sa ma apuc sa-mi fac si alt suport de gps . asa ca i-am dat si cu flexul vreo 10 minute » Post actualizat in 30 Jun 2016 19:06Costisitor, dar merita. Niciodata nu ai frane suficient de bune, orice upgrade e bine venit pentru frane categoric da! dar la ambreiaj nu cred ca se merita conducte cu insertie metalica. inainte il patinam mai usor acum prinde prea sus ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 mi-e frica sa intreb , ca e posibil sa ma bagi la cheltuieli:)) dar de unde ti-ai luat adaptorii pentru etrieri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 spalat luna si bec, curatat, pieptanat, parfumat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 (editat) Am poponetat lantul de "molia lichida" pe care am folosit-o ultimii 3000km si de care nu am fost multumit, am imbaiat toata mobra cu spuma activa safe de la MaFra, am sters si suflat cu aer lantul dupa care l-am spray-at cu PDL. Deja cand am impins-o in garaj rula mai smooth si nu mai zornaia ca inainte. Probabil daca n-as fi ars-o prin cartier doar cu braincap n-as fi auzit zgomotele lantului si as fi folosit in continuare spray-ul Liqui Moly... Editat Iulie 1, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 mi-e frica sa intreb , ca e posibil sa ma bagi la cheltuieli:)) dar de unde ti-ai luat adaptorii pentru etrieri? de la nenea asta : http://www.svracingparts.com/store/#!/DL1000-Brake-Caliper-Adapter-Brackets/p/1632836/category=472406 eu am avut noroc sa ii iau de la cineva care i-a cumparat si n-a mai apucat sa-i monteze ca a vandut mobra si i-am luat cu 200lei daca imi mai aduc aminte . pretul lor intreg dupa cum vezi pe site e de 75$ + transportul! asa ar trebui sa arate pe motoreta. maine sper sa apuc sa-i montez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Iulie 2, 2016 Share Postat Iulie 2, 2016 Eu i-am pus parbriz si spatar la saua mea. Sa stau si eu ca in sufragerie la televizor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Iulie 2, 2016 Share Postat Iulie 2, 2016 Uns lantul,motorul tipla,totul straluceste si e pregatita de drum peste~ o ora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 2, 2016 Share Postat Iulie 2, 2016 I-am pus la loc proiectorul dreapta, la vaca, care mi-a cazut in mers ) Stiam ca e saiba prea mica, dar am zis ca tine... n-a tinut, am mers cu el cativa km atarnand de fir ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Iulie 2, 2016 Share Postat Iulie 2, 2016 (editat) Azi am montat un bec H4 cu LED-uri de putere (30W/3600LM) pe un far de CBR F4. Spre deosebire de HID-urile sau LED-urile chinezesti de 2 lei, asta e gandit foarte bine si respecta fotometria farului. N-am apucat sa fac poze cum lumineaza pe sosea; nu era inca intuneric cand terminasem. » Post actualizat in 02 Jul 2016 21:41P.S.Am spalat lantul + pinioanele; se adunase mult jeg, mai ales la cel din fata. Editat Iulie 2, 2016 de high_voltage_tm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 Am schimbat becul la Raptor. Nu mai mergea pe faza lunga. Cumparat o mufa H4 din ceramica, scos farul, taiat firele de langa picioarele becului vechi (erau cositorite direct pe fasung), facut legaturile cu mufa, probat bec nou - faza lunga: PLUA! Draci, nervi, 2 tigari, calmat...iau traseul "la pas" si gasesc o mufa SUB far care nu facea contact bine, curat contactele...tot nu. Ok...stramb unpic lamele din interiorul mufei,reusesc sa-mi infig sula de la briceag in deget dar reusesc pana la urma. Dau sa montez farul...nu mai avea loc in carcasa, din cauza mufei H4. Nu stiu ce fel de mufa avea original, dar asta standard (alt format mai mic nu am gasit) nu are loc. Draci, nervi, 2 tigari...calmat. Sparg mufa ceramica sa pastrez macar papucii de intra pe lamele becului, dar tot nu au loc, se inoldoiau si ieseau cand incercam sa pun farul in carcasa. Asa ca am legat firele direct de fasung, de gaurile fiecarei lamela, am izolat cu bandizoler si deocamdata ramane asa. Macar am faza lunga, cat o merge. Offf electrica italiana...love it! 8-| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 Asa ca am legat firele direct de fasung, de gaurile fiecarei lamela, am izolat cu bandizoler si deocamdata ramane asa. Sunt unii papuci mai mici, gen aia din suportii de sigurante, care iti incap sigur. Si banda izoler de la soare/caldura se va dezlipi, ia-ti niste tub termocontractic si rezolvi problema mai finut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 Tubul termocontractant e bun, dar și mai bun - pentru că nu e definitiv - este izolierband de pînză. Se mai găsește... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 Azi am montat un bec H4 cu LED-uri de putere (30W/3600LM) pe un far de CBR F4. Spre deosebire de HID-urile sau LED-urile chinezesti de 2 lei, asta e gandit foarte bine si respecta fotometria farului. un link? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 Am schimbat uleiul ,simeringurile si cuzinetii la furcă el de pe ktm,nu curgea dar am zis sa le schimb daca aveam deja kit-ul de service.Uleiul vechi era de culoare cacao cu lapte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 @andriu Cred ca gasesti si la noi, pe olx. Eu le am de la cineva care le luase de pe ebay, din UK. Probabil ca sunt tot made in China, dar sunt peste ce am mai vazut pana acum. Ca si pret, 50 euro sau lire, nu mai tin minte. Pret pe set, 2 bucati; ele in mod normal sunt pentru auto, dar merg si pe moto. Pe mine m-a incurcat doar mufa, dar am rezolvat dand o gaura de 8 in cadrul de bord (se observa intr-o poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircica99 Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 (editat) Azi am montat un bec H4 cu LED-uri de putere (30W/3600LM) pe un far de CBR F4. Spre deosebire de HID-urile sau LED-urile chinezesti de 2 lei, asta e gandit foarte bine si respecta fotometria farului. N-am apucat sa fac poze cum lumineaza pe sosea; nu era inca intuneric cand terminasem. » Post actualizat in 02 Jul 2016 21:41P.S. Am spalat lantul + pinioanele; se adunase mult jeg, mai ales la cel din fata. Nu uita să îi pui puțina ,,vaselina,, așa cum e în poze arată bine dar trebuie și uns Editat Iulie 3, 2016 de mircica99 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 (editat) Sigur ca apoi l-am uns. In poza se observa si picaturile de apa, era facuta dupa spalare. L-am lasat sa se usuce pana a 2-a zi, apoi l-am dat cu spray Azi am mesterit umpic la partea electrica; montat intercom, alimentare pentru telefon, cablu audio intre telefon si intercom. Astept sa-mi ajunga si suportul pt tel; sper ca o sa se potriveasca bine pe ghidon, asa cum as vrea sa-l pun. Editat Iulie 3, 2016 de high_voltage_tm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Te rog sa povestesti cum ilumineaza farul asta noapte, sunt curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Am fost aseara prin oras; mie mi se pare ca bate mai bine. Dar ca sa nu fiu subiectiv, vreau sa ies in afara orasului impreuna cu altcineva care are tot F4 dar cu bec normal si sa vedem exact diferentele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Si lumina nu se imprastie (glare)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Nu. Am pus motocicleta cu fata la un perete, la vreo 10m distanta. Fascicolul de lumina e bine delimitat si seamana cu cel de la becul cu halogen. Privit din fata pe faza scurta, nu e deranjant. Din punctul asta de vedere e clar superior "Xenoanelor". Ramane de vazut cat de bine penetreaza lumina de LED comparativ cu halogen si cat e de fiabil. Partea din spate unde e radiatorul si partea electronica se incalzeste cam la 60 grade (fierbinte, dar suportabil de tinut mana). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 (editat) Are 3 LED-uri; 2 in partea de sus, 1 in cea de jos. Pe faza scurta lumineaza 1 LED din cele doua de sus; la fel cum la un bec normal se aprinde filamentul de sus si reflectorul (oglinda) din far disperseaza lumina spre in jos, astfel incat fascicolul de lumina sa intersecteze soseaua la aprox 30m. Pe faza lunga se stinge LED-ul care era aprins pe faza scurta si se aprinde celalalt; cum spuneam, sunt 2 LED-uri sus, care merg separat pentru fiabilitate. De asemenea, se aprinde si LED-ul din partea de jos asa cum la un bec normal se aprinde filamentul de jos (cel care se afla sub acea tablita convexa si care imprastie lumina in tot farul. Deci, pe faza lunga o sa fie practic fascicolul de la faza scurta plus cel de la faza lunga; cu becul H4 normal cand comuti pe faza lunga se stinge filamentul de faza scurta; doar daca esti pe faza scurta si apesi butonul de flash o sa ai ambele filamente active. Ca sa intelegi diferenta de luminozitate, fa asa: mergand cu faza scurta, apasa si mentine butonul de flash (observa cum farul lumineaza din apropiera rotii pana in departare), apoi actioneaza comutatorul care trece de pe faza scurta pe lunga - vei observa ca o sa ai o zona mai putin luminata in primii metri din fata motocicletei, pentru ca faza scurta este stinsa. De aia am zis ca becul asta e umpic mai destept decat restul. P.S. De obicei, becurile cu un singur filament de pe moto sunt H7 si ai far dublu sau doua faruri. Editat Iulie 4, 2016 de high_voltage_tm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.