Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

mi-e frica sa intreb , ca e posibil sa ma bagi la cheltuieli:)) dar de unde ti-ai luat adaptorii pentru etrieri?

de la nenea asta :

http://www.svracingparts.com/store/#!/DL1000-Brake-Caliper-Adapter-Brackets/p/1632836/category=472406

 

eu am avut noroc sa ii iau de la cineva care i-a cumparat si n-a mai apucat sa-i monteze ca a vandut mobra si i-am luat cu 200lei daca imi mai aduc aminte :) . pretul lor intreg dupa cum vezi pe site e de 75$ + transportul!

asa ar trebui sa arate pe motoreta. maine sper sa apuc sa-i montez :D

 

4182864.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I-am pus la loc proiectorul dreapta, la vaca, care mi-a cazut in mers :)) Stiam ca e saiba prea mica, dar am zis ca tine... n-a tinut, am mers cu el cativa km atarnand de fir :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am montat un bec H4 cu LED-uri de putere (30W/3600LM) pe un far de CBR F4.

Spre deosebire de HID-urile sau LED-urile chinezesti de 2 lei, asta e gandit foarte bine si respecta fotometria farului.

N-am apucat sa fac poze cum lumineaza pe sosea; nu era inca intuneric cand terminasem.

 

20160620_174612.jpg 20160620_174629.jpg 20160620_174639.jpg 20160620_175105.jpg 20160620_180446.jpg 20160620_182407.jpg 20160620_182414.jpg 20160620_191047.jpg 20160620_191130.jpg HTB1_Gcrm_HXXXXXci_XVXXq6x_XFXXXi.jpg HTB1j_Fk1_JXXXXXcg_XXXXq6x_XFXXXH.jpg HTB1rl_Yl_HXXXXXb9_XVXXq6x_XFXXXY.jpg HTB1we_Pw_HXXXXXa_UXXXXq6x_XFXXXb.jpg

 

 


» Post actualizat in 02 Jul 2016 21:41
P.S.
Am spalat lantul + pinioanele; se adunase mult jeg, mai ales la cel din fata.
IMG_20160629_194850.jpg IMG_20160629_194727.jpg IMG_20160629_194920.jpg Editat de high_voltage_tm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat becul la Raptor. Nu mai mergea pe faza lunga.

Cumparat o mufa H4 din ceramica, scos farul, taiat firele de langa picioarele becului vechi (erau cositorite direct pe fasung), facut legaturile cu mufa, probat bec nou - faza lunga: PLUA!

Draci, nervi, 2 tigari, calmat...iau traseul "la pas" si gasesc o mufa SUB far care nu facea contact bine, curat contactele...tot nu. Ok...stramb unpic lamele din interiorul mufei,reusesc sa-mi infig sula de la briceag in deget dar reusesc pana la urma.

Dau sa montez farul...nu mai avea loc in carcasa, din cauza mufei H4. Nu stiu ce fel de mufa avea original, dar asta standard (alt format mai mic nu am gasit) nu are loc. Draci, nervi, 2 tigari...calmat. Sparg mufa ceramica sa pastrez macar papucii de intra pe lamele becului, dar tot nu au loc, se inoldoiau si ieseau cand incercam sa pun farul in carcasa.

Asa ca am legat firele direct de fasung, de gaurile fiecarei lamela, am izolat cu bandizoler si deocamdata ramane asa. Macar am faza lunga, cat o merge. Offf electrica italiana...love it! 8-|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Asa ca am legat firele direct de fasung, de gaurile fiecarei lamela, am izolat cu bandizoler si deocamdata ramane asa.

Sunt unii papuci mai mici, gen aia din suportii de sigurante, care iti incap sigur. Si banda izoler de la soare/caldura se va dezlipi, ia-ti niste tub termocontractic si rezolvi problema mai finut :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tubul termocontractant e bun, dar și mai bun - pentru că nu e definitiv - este izolierband de pînză. Se mai găsește...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am montat un bec H4 cu LED-uri de putere (30W/3600LM) pe un far de CBR F4.

Spre deosebire de HID-urile sau LED-urile chinezesti de 2 lei, asta e gandit foarte bine si respecta fotometria farului.

 

un link?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@andriu

Cred ca gasesti si la noi, pe olx. Eu le am de la cineva care le luase de pe ebay, din UK. Probabil ca sunt tot made in China, dar sunt peste ce am mai vazut pana acum.

Ca si pret, 50 euro sau lire, nu mai tin minte. Pret pe set, 2 bucati; ele in mod normal sunt pentru auto, dar merg si pe moto. Pe mine m-a incurcat doar mufa, dar am rezolvat dand o gaura de 8 in cadrul de bord (se observa intr-o poza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Azi am montat un bec H4 cu LED-uri de putere (30W/3600LM) pe un far de CBR F4.

Spre deosebire de HID-urile sau LED-urile chinezesti de 2 lei, asta e gandit foarte bine si respecta fotometria farului.

N-am apucat sa fac poze cum lumineaza pe sosea; nu era inca intuneric cand terminasem.

 

20160620_174612.jpg 20160620_174629.jpg 20160620_174639.jpg 20160620_175105.jpg 20160620_180446.jpg 20160620_182407.jpg 20160620_182414.jpg 20160620_191047.jpg 20160620_191130.jpg HTB1_Gcrm_HXXXXXci_XVXXq6x_XFXXXi.jpg HTB1j_Fk1_JXXXXXcg_XXXXq6x_XFXXXH.jpg HTB1rl_Yl_HXXXXXb9_XVXXq6x_XFXXXY.jpg HTB1we_Pw_HXXXXXa_UXXXXq6x_XFXXXb.jpg

 

 

» Post actualizat in 02 Jul 2016 21:41

P.S.

Am spalat lantul + pinioanele; se adunase mult jeg, mai ales la cel din fata.

IMG_20160629_194850.jpg IMG_20160629_194727.jpg IMG_20160629_194920.jpg

Nu uita să îi pui puțina ,,vaselina,, așa cum e în poze arată bine dar trebuie și uns

Editat de mircica99
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur ca apoi l-am uns. In poza se observa si picaturile de apa, era facuta dupa spalare. L-am lasat sa se usuce pana a 2-a zi, apoi l-am dat cu spray ;)

 

Azi am mesterit umpic la partea electrica; montat intercom, alimentare pentru telefon, cablu audio intre telefon si intercom. Astept sa-mi ajunga si suportul pt tel; sper ca o sa se potriveasca bine pe ghidon, asa cum as vrea sa-l pun.

Editat de high_voltage_tm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu. Am pus motocicleta cu fata la un perete, la vreo 10m distanta. Fascicolul de lumina e bine delimitat si seamana cu cel de la becul cu halogen.

Privit din fata pe faza scurta, nu e deranjant. Din punctul asta de vedere e clar superior "Xenoanelor".

Ramane de vazut cat de bine penetreaza lumina de LED comparativ cu halogen si cat e de fiabil. Partea din spate unde e radiatorul si partea electronica se incalzeste cam la 60 grade (fierbinte, dar suportabil de tinut mana).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are 3 LED-uri; 2 in partea de sus, 1 in cea de jos.

Pe faza scurta lumineaza 1 LED din cele doua de sus; la fel cum la un bec normal se aprinde filamentul de sus si reflectorul (oglinda) din far disperseaza lumina spre in jos, astfel incat fascicolul de lumina sa intersecteze soseaua la aprox 30m.

Pe faza lunga se stinge LED-ul care era aprins pe faza scurta si se aprinde celalalt; cum spuneam, sunt 2 LED-uri sus, care merg separat pentru fiabilitate. De asemenea, se aprinde si LED-ul din partea de jos asa cum la un bec normal se aprinde filamentul de jos (cel care se afla sub acea tablita convexa si care imprastie lumina in tot farul.

Deci, pe faza lunga o sa fie practic fascicolul de la faza scurta plus cel de la faza lunga; cu becul H4 normal cand comuti pe faza lunga se stinge filamentul de faza scurta; doar daca esti pe faza scurta si apesi butonul de flash o sa ai ambele filamente active. Ca sa intelegi diferenta de luminozitate, fa asa: mergand cu faza scurta, apasa si mentine butonul de flash (observa cum farul lumineaza din apropiera rotii pana in departare), apoi actioneaza comutatorul care trece de pe faza scurta pe lunga - vei observa ca o sa ai o zona mai putin luminata in primii metri din fata motocicletei, pentru ca faza scurta este stinsa.

 

De aia am zis ca becul asta e umpic mai destept decat restul.

 

P.S. De obicei, becurile cu un singur filament de pe moto sunt H7 si ai far dublu sau doua faruri.

Editat de high_voltage_tm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Modelele cu racire activa mi se par din start niste fail-uri. Ventilatoarele alea duc cel mult 1000 de ore, mai ales pe moto.

Variantele pasive, corect dimensionte, mi se par mult mai OK. Sigur,sunt de 2-3 ori mai voluminoase si nu arata la fel de cool; dar nu cred ca asta conteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-40717-0-25069000-1469525322_thumb.jpgpost-40717-0-82460100-1469525333_thumb.jpgpost-40717-0-91297600-1469525353_thumb.jpgpost-40717-0-45757000-1469525382_thumb.jpgpost-40717-0-16738600-1469525402_thumb.jpg


» Post actualizat in 26 Jul 2016 09:33

post-40717-0-55307800-1469525556_thumb.jpgpost-40717-0-20764400-1469525587_thumb.jpg


» Post actualizat in 26 Jul 2016 09:43

post-40717-0-03151400-1469525654_thumb.jpg

Operatiuni:

- engine flush inainte de schimbul de ulei

- efectuat schimbul de ulei si filtru de ulei

- curatat etrierii

- schimbat lichidul de frana( cu ocazia asta am reusit sa rup aerisitrul la etrierul spate)

- curatat si gresat cablurile de ambreaiaj si acceleratie

- schimbat amortizorul spate cu unul model 2010

- curatat si gresat toate componentele amortizorului spate, gresat rulmentii tijelor

- inlocuit toate furtunele de la sistemul de racire cu unele din silicon rosii

- inlocuit lichidul de racire

- curatat si gresat lantul

- aditiv pentru curatarea injectoarelor si pistoanelor Liqui moli

- montat brizbrizuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu arata rau. Ai reusit sa scoti bucatica rupta din aerisitor? Incearca cu un torx batut usor in gaurica ramasa daca nu. Piesa de schimb gasesti si la magazinele de auto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu arata rau. Ai reusit sa scoti bucatica rupta din aerisitor? Incearca cu un torx batut usor in gaurica ramasa daca nu. Piesa de schimb gasesti si la magazinele de auto.

Am incercat cu extractor dar nu am reusit. M-am lasat pagubas si am schimbat lichidul si aerisit sistemul prin surubul de la furtun. Am lasat aceasta remediere pentru un service la toamna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai idee cat le-am cautat.... am luat kitul (sh) pentru honda cred si am facut partea metalica la strungar cu aluminiu


» Post actualizat in 26 Jul 2016 10:57

sunt marca ER (euroracing)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- inlocuit toate furtunele de la sistemul de racire cu unele din silicon rosii

Furtunele sint dedicate pentru modelul tau sau sint ceva "universal", cumperi la metru si le pui la agregat? cu ce fel de coliere le-ai fixat pe stuturi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...