Jump to content
Sign in to follow this  
Metal Heart

Accident Dristor - Aprilia RSV4 BR93TUN

Recommended Posts

jinx, e randul meu sa-ti zic sa nu-ti mai bati gura. Intelege ca daca motociclistul era satanist violator de babe si reguli de circulatie, e vinovat de orice. Nu conteaza ce a facut idiotul din masina. Motociclistii ceilalti vor dormi mai bine la noapte daca stiu in sinea lor ca ei nu sunt violatori de babe si nu merg repede prin oras. Prin urmare n-au nimic de invatat din accidentul asta. Ba chiar lor niciodata n-o sa li se intample asa ceva, pentru ca ei nu... Si ala da... Intelegi? Ei sunt in siguranta daca ala mergea repede. Pricepi?

 

Pentru ca daca ar sta sa contemple la grozavia situatiei, ar trage concluzia logica ca oricand se pot trezi cu un idiot in fata care sa le curme bashitu-n sha. Vezi, eu am luxul sa stiu ca situatia asta e foarte probabila chiar daca imi iau toate masurile de precautie. Sa intelegi chestia asta iti trebuie ceva glagore. E mult mai usor sa zici "Ala-i de vina, ca a fost prost, mergea repede. Eu nu merg repede, mi nu mi se poate intampla".

Edited by bigFatAss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avand in vedere starea motocicletei nu cred ca putem vorbi despre o viteza prea mare de deplasare. In cazul de fata cred ca vorbim de foarte mult ghinion pentru baiat care probabil a nimerit cea mai nefericita concuzie a acestui accident. "Smecherul" cu Audi a vrut sa faca respectiva manevra, care probabil in cele mai multe cazuri decurge fara probleme (sau asa gandea el) ... probabil ca masina de pe banda 1 a dat semne ca-l lasa sa se bage iar el a sarit in fata tare fara sa se gandeasca ca poate mai vine ceva si pe banda 2. Cel mai probabil vederea i-a fost obstructionata fix de cel care-l lasa sa treaca.

 

Ceva asemanator am patit si eu acum vreo 10 ani cu masina cand am vrut sa fac stanga pe o straduta (legal) dar trebuia sa tai 3 benzi. Cel de pe banda 3 mi-a facut loc, duba de pe banda doi mi-a facut semn asa ca am calcat-o cu gandul sa nu-i incurc prea tare. Pe banda 1 a venit un Matiz blana care s-a oprit fix in roata mea din spate. Daca era un motociclist ajungeam la stiri ... mai ales daca venea cu 100+ ora ...

Toata faza a durat 3 secunde iar neatentia ... doar un moment ... Astfel de greseli se fac zilnic in trafic dar experienta dobandita m-a invatat sa fiu cu ochii in 14 in astfel de situatii sa nu cumva sa vina alt prost ca mine fara sa se asigure cum trebuie ...

 

Sunt curios cati "reisari de Bucuresti" conduc si conserva din dotare in acest minunat oras. Poate atunci si-ar da seama de fapt cat de repede te poate surprinde o motocicleta si s-ar gandi la ce pericole se expun ...

 

Ce-a fost a fost, nimeni nu mai poate da timpul inapoi acum. Sper ca toata lumea sa poata invata ceva din aceasta tragedie si, pe viitor sa vedem cat mai putina activitate la rubrica de Accidente.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am spus de prima data ca exista cazuri in care viteza excesiva duce la imposibilitatea sau improbabilitatea de a ti se acorda prioritate.

Da, nu sta nimeni sa se uite cu binoclul in zare.

Da, daca apari cu 100 de dupa coloana cu 50 ti-o cauti.

Daca ai baut pana la 4 dimineata la 8 inca ai alcool gramada in sange.

Daca mergi pe anvelope din 2001 te mananca in cwr grav.

Si asa mai departe.

 

Doar ca toate astea nu au nici o legatura cu cazul de fata.

Din toate datele prezentate rezulta ca omul mergea normal si a avut foarte mult ghinion.

 

A incepe discutii cu "da' daca avea 200 tot de sofer ziceati ca-I vinovat?" pe topicul asta e din aceeasi familie cu "toti motociclistii e satanisti si merge cu 200".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rinichii,splina si ficatul zdrobite...La scurt timp dupa ce a ajuns un UPU sangele se acumulase deja in plamani. Sanse 0...

 

Nu e cazul sa mai cautan scuze. Mai bine am face campanii si marsuri de constientizare a motociclistilor. O buna parte a celor ce participa la cele 10 marsuri pe an nu sunt in stare sa tina motocicleta pe strada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeule, invata-ne tu... Plamanii ti se umplu de sange daca-ti rupi o coasta si ai oleac de ghinion. Splina ti se rupe daca dai cu poponeata de asfalt cazand de la 2 metri. Rinichii si ficatul capata leziuni la impacturi mai puternice cu un zid.

Edited by bigFatAss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rinichii,splina si ficatul zdrobite...La scurt timp dupa ce a ajuns un UPU sangele se acumulase deja in plamani. Sanse 0...

 

Nu e cazul sa mai cautan scuze. Mai bine am face campanii si marsuri de constientizare a motociclistilor. O buna parte a celor ce participa la cele 10 marsuri pe an nu sunt in stare sa tina motocicleta pe strada.

 

sa intelegem ca el a fost prins intre masina si motor in accident? splina se rupe ea usor, dar rinichii, ficatul ceva mai greu

vad ca are senzori de viteza la roata, aia sunt doar pentru tc si nu are abs? ca nu inteleg cum a pierdut controlul de a ajuns intre masina si motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cate ori e nevoie sa se scrie ca discutia purtata aici era la modul general si nu strict referitoare la acest caz ? Eu nu vad nici un post in care cineva sa acuze viteza acestui biet suflet si totusi exista "x" aparatori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lasati topicul pentru giani...

 

sunt atat de multe topicuri pe care sa discutam despre viteza, legislatie, evitarea accidentelor...

 

chiar nu se vede esenta:

 

1 a plecat constient cu smurdul dupa care cei de la spital au tratat cu superficialitate

2 soferita s-a transformat intr-un sofer

etc...

 

 

aberam ca ba avea viteza, ba nu avea dar judecam alte cazuri care au... ce rost mai au toate astea???

post-65693-0-71273800-1439421239_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand, faci o acuzatie foarte grava in privinta soferitei devenita sofer. Imi vine greu sa cred ca imediat dupa accident, cineva a schimbat locul si isi asuma un dosar penal dar daca sunt dovezi in sensul asta.....

In cazul traumelor, din pacate, lucrurile pot degenera extrem de repede din prost in foarte prost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cei de la spital au tratat cu superficialitate

 

sincer, ma indoiesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

cine nu stie ca la noi regulile de circulatie sunt doar asa informative nicidecum obligatorii sa stea jos au 2.

in fiecare zi vad descurcareti mergand pe sens interzis, sau pe contrasens cu tupeu, intoarceri oriunde, stationari oriunde, poate in orasele mici se mai respecta regulile, insa in Bucuresti fiecare face cum il taie capul.

si atunci daca stiu toate astea, eu unul nu pot sa merg fara sa am frana si ambreiajul acoperite in permanenta.

daca stiu cum se merge in orasul asta, eu unul nu pot sa trag de gaz decat in cateva situatii foarte rar intalnite, avand in vedere ca ma deplasez in majoritatea timpului la orele de naveta.

daca stiu ca sunt vulnerabil si pot sa o patesc, eu nu pot decat sa merg precaut, sa incetinesc in intersectii si in zonele aglomerate, in zonele fara vizibilitate, pe stradutele cu masini parcate, nu de putine ori am vazut cum rotile masinii din fata mea isi schimba directia spre banda mea, si am franat, nu conteaza ca am eu prioritate, conteaza ca am observat intentia si franez sa ma protejez.

sunt incepator, am doar 6.000km, nu am experienta la mersul cu viteza, dar sper sa fac cat mai multa experienta la anticipat manevre in trafic.

nu vreau sa fac km repede, vreau sa fac km multi.

 

nimeni nu pleaca de acasa cu ganduri negative sau de vanatoare, dar indiferente cine esti (sofer sau rider) pleci de acasa linistit, dai de unu lent in fata ta, care nu pleaca imediat din fata ta la verde, sau la un cedeaza, il injuri pentru ca se asigura de 2 ori (desi cand esti pe drumul principal tocmai asta vrei, ala sa stea acolo sa se asigure temeinic, nu sa intre peste tine), ai vrea sa se grabeasca, ti-a facut nervi, mergi in continuare, altul schimba banda peste tine, te enervezi iar, si tot asa cresc nervii, stilul de condus se transforma intr-unul agresiv, si asta nu e tocmai bine.

 

cu cat esti mai calm si mai atent, cu atat esti mai in siguranta.

 

nu zic ca e ok sa faci stanga cand ai obligatoriu dreapta, sau ca e ok sa incalci regulile, doar ca se intampla, si trebuie ca toti sa fim constienti de treaba asta.

daca muti toti motociclistii dintr-o tara mai educata aici pe strzile noastre, o sa creasa numarul de accidente considerabil, tocmai pentru ca ei nu stiu sa fie atenti la toate astea, ei se bazeaza ca toti respecta legile, ei nu sunt pregatiti sa conduca prin jungla asta.

la noi este o scoala grea de soferie care da soferi buni ce in afara se descurca cu brio, doar ca duritatea isi cere tributul, la fel ca un munte.

 

putem invata si din accidente, dar haideti mai intai sa invatam din ce se intampla in jurul nostru.

Edited by robert23mg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prietenul meu incepator. Soferii te vad, stiu ca fac tampenii, stiu ca te pot omora sau schilodi. Dar nu le pasa. Unii chiar ies pe sosea cu gand sa faca rau. Prin nesimtire.

 

Oricat de atent ai merge, crede-ma ca tot se gaseste unul sa-ti vina de hac. Si atunci colegii tai de motociclism or sa spuna despre tine, cum spun despre omul care a murit, ca erai incepator. Neatent. Pe mobra prea puternica. Veneai cu viteza. Nu stiai sa franezi. Nu aveai cauciucuri bune. Nu aveai atentie distributiva.

 

Orice, numai sa se minta pe ei insisi ca lor nu li se poate intampla. Ca ei nu-s ca tine. Sunt mai destepti. Mai buni.

Orice numai sa nu accepte ideea ca-s carne de tun in trafic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prietenul meu incepator. Soferii te vad, stiu ca fac tampenii, stiu ca te pot omora sau schilodi. Dar nu le pasa. Unii chiar ies pe sosea cu gand sa faca rau. Prin nesimtire.

 

Oricat de atent ai merge, crede-ma ca tot se gaseste unul sa-ti vina de hac. Si atunci colegii tai de motociclism or sa spuna despre tine, cum spun despre omul care a murit, ca erai incepator. Neatent. Pe mobra prea puternica. Veneai cu viteza. Nu stiai sa franezi. Nu aveai cauciucuri bune. Nu aveai atentie distributiva.

 

Orice, numai sa se minta pe ei insisi ca lor nu li se poate intampla. Ca ei nu-s ca tine. Sunt mai destepti. Mai buni.

Orice numai sa nu accepte ideea ca-s carne de tun in trafic.

 

asta fiindca unii sunt mai buni, altii sunt carne de tun

daca esti pe sectiunea asta sa injuri conservari esti carne de tun

daca esti pe sectiunea asta sa inveti din greselile motociclistilor nu esti

e simplu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana acum nu am dat de nici unul sa vina sa ma vaneze intentionat, sper sa nici nu dau.

Toti suntem carne de tun, si pe motor si cu masina si pe jos. Acum depinde de fiecare cum se protejeaza si cum se expune.

Pe 2 roti cred ca suntem de acord ca esti mai expus decat daca ai fi intr-o masina.

Cand trebuie sa te protejezi mai mult si sa ai mai multa grija? Cand esti mai expus da?

 

Eu merg si cu masina si cu motorul, si iti zic ca pe motor am o vizibilitate mult mai buna decat din masina -> pot sa vad mai multe chestii, sa anticipez mai bine.

Din masina vezi mai greu, mai ales, ca sunt masini parcate pe fiecare colt care impedica vizibilitatea, mai ales la distanga mare, asa ca din masina te asiguri pe o zona mai restransa, ceea ce inseamna ca exista sanse sa nu ii vezi pe vitezomanii cu masina sau motor. Pe unii ii duce capul sa nu mearga tare unde e vizibilitatea scazuta, pe altii nu. La schimbarea benzii la fel. Nu vad chiar rar motociclisti sau soferi care croseteaza de zici ca fac jaloanele in poligon pentru examen. 2 secunde esti pe stanga, 2 secunde esti pe dreapta. Daca mergi asa nu te astepta sa fii vazut. In trafic trebuie sa iei multe decizii, in diferite situatii. Fiecare ia deciziile cum crede de cuviinta, unele sunt bune, altele mai neinspirate, fie ca esti cu masina sau cu motorul, recapitulam unde esti mai expus?

 

Daca tu iti iei deciziile cum trebuie, eu cred ca nu ai probleme. Sansa sa dai peste un psihopat cred ca e aceeasi, fie ca scoate mitraliera in mall, sau la metrou, fie ca vrea sa intre cu masina in tine intentionat.

 

Ieri intr-o coloana tot facea o blonda cu un suv manevre sa imi faca loc, si era 3 masini mai in fata. In fiecare zi dau peste soferi politicosi. Stii vorba aia vrei respect, ofera respect.

Mai dau si peste soferi neatenti, dar pana acum "am avut noroc", sper sa am si in continuare.

 

Va urez si voua sa aveti parte de acelasi "noroc" pe care il am eu.

Edited by robert23mg

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca mergi prin Bucuresti, mergi incet si inevitabilul va fi mai usor de suportant si mai important nu va fi ultimul....

usor de zis, greu de facut pentru multi dintre noi

Edited by xtrblack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Comforting-lies.jpg

 

Pe un alt topic a aparut o statistica din care reiese ca soferii romani sunt mai atenti cu motociclistii decat cei germani. A pleasant truth.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe un alt topic a aparut o statistica din care reiese ca soferii romani sunt mai atenti cu motociclistii decat cei germani. A pleasant truth.

Este perfect adevarat . Daca nu isi iau una in mufa , sunt foarte atenti cu tine pana vine salvarea si politia .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe un alt topic a aparut o statistica din care reiese ca soferii romani sunt mai atenti cu motociclistii decat cei germani. A pleasant truth.

 

pe dracu ! poate noi soferii motociclisti, da, de asta sunt sigur, nu trebuie statistica

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa intelegem ca el a fost prins intre masina si motor in accident? splina se rupe ea usor, dar rinichii, ficatul ceva mai greu

La cum arata ambele vehicule si ranile omului e cel mai plauzibil.

vad ca are senzori de viteza la roata, aia sunt doar pentru tc si nu are abs?

Nu cred ca exista mobre cu TC si fara ABS. Invers sigur da.

 

ca nu inteleg cum a pierdut controlul de a ajuns intre masina si motor

Stoppie la 1 metru de masina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum n-aruncați cu pietre, dar sunt curios ce s-a întâmplat cu mobra. Știe careva?

 

...Nu, nimic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Giani a stat o bucata buna de timp la mine in zona.Il cunosteam din vedere si chiar am schimbat cateva vorbe ce-i drept in mediul online.Era un baiat de nota 10,mereu glumet si ajuta cu sfaturi pe oricine era mai posomorat.Tin minte si acum cand isi cumparase M5-ul facuse furori in oras fiind si ramanand singurul si la ora actuala.Ironia sortii face ca acum 2-3 ani a mai avut un accident si tot din vina altui conducator.Atunci insa a supravietuit,acum din pacate s-a intamplat inevabilul.Plus ca baiatul stia ce inseamna pasiunea pentru motoare si masini,avusese si un Cupra de 400+ cp, M5-ul care avea cam 740hp(tunat la G-Power),un Pathfinder preparat de off road,deci era cunoscator,nu ca altii care isi cumpara masini adauga o evacuare si nici macar nu stiu din ce este compus un motor.

Din pacate la noi infrastructura este foarte inapoiata pentru a putea circula cu motoare + soferi care nu au asimilat termenul de "prioritate".Curios este ca nu s-a mai auzit nimic de acel sofer care a provocat tragedia.Oricum,pacat de tineretea lui si de copilul ce urmeaza sa se nasca ca nu isi va cunoaste tatal :( Dumnezeu sa il odihneasca in pace pe Giani.

Edited by motospeed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stoppie la 1m de masina poate parea ceva stupid dar nu e. Reactia este de a trage de frana la max, iar daca nu ai abs faci stoppie. Din pacate am fost martorul unui accident similar, cu deznodamant "fericit" daca pot sa spun asa, in sensul ca motociclistul, chiar daca s-a suit pe masina si motorul peste spatele lui, a suferit rani care l-au tinut in spital "doar" 3 zile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sincer nici acum nu am inteles cum s-a intamplat accidentul asta....ba ca l-a acrosat aia cu masina si motorul s-a intors izbind masina,ba ca a franat prea tare si s-a dat cu motorul peste cap,ori s-a dezechilibrat si s-a izbit cu trupul de portiera masinii ori a sarit peste masina?!La tv nu am inteles prea bine iar aici in oras nu cunosc pe cineva sa fi fost acolo.Oricum imaginea din ziua inmormantarii a fost mai mult decat devastatoare,sunetul motoarelor turate,M5-ul lui exact in spatele masinii mortuare.

Sa speram ca vor fi din ce in ce mai putine aceste tragedii si ca soferii de autoturisme vor fi mai atenti.In zona aceea parca a mai fost un accident acum ceva timp.

Sunt curios daca soferul vinovat va fi sanctionat,ca sunt destule cazuri care au luat cu suspendare.

Edited by motospeed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,va fi sanctionat, va lua cu suspendare. Asta e sanctiunea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...