Sari la conținut

postare in numele lui Leo Popovici de la Deva


Postări Recomandate

Nu are legatura cu Dementor!

 

Nu stiu daca-i similara, dar ..... cumpar o pompa care in timpul garantiei se strica, nu stau, iau inca una noua pina rezolv - si dupa, incep sa scotocesc in arhiva factura si garantia celei stricate. Stupoare! gasesc doar factura - incepe dansul, ca vezidoamne pe garantie este seria pompei / ca fara ea nu poate face nimic / ca bla,bla,bla . Ma intorc si caut printre actele pompei noi - sa vad si eu cum arata o garantie (macar sa stiu ce caut) ........ gasesc o coala tip necomplectata (la asta n-apucasem sa arunc instructiunile de montare si alte zarzavaturi care le mai dau astia). Cuvinte multe si foarte urite, ca atare fiind acelasi tip de pompa - facut copie la garantia noua, si dus ambele la vinzator - dat cu ele in capul lui - rezolvat garantia cu schimbarea rotorului, acesta fusese ars. Acum, concluzia este ca vechea garantie fusese aruncata o data cu instructiunile, deorece nu avea in ochii mei o alta valoare, fiind necomplectata n-am bagat de seama ca-i garantia, nu mai spun ca n-avea nici o valoare in plus de oricare formular fara seria pompei. Ce figuri in schimb avea vinzatorul - o corectitudine exemplara pe el ..... :kick:

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 81
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@prafrau: felicitari pt intuitie, m-ai nimerit, lucrez la Dementor. Nu sunt nici Gigel (nu avem niciun Gigel la Dementor), nici Dan Tatoiu. Ce am postat ma sus sunt postari in nume propriu. Mai jos urmeaza opinia Dementor:

 

Ca sa lamurim problema bendixului (deci bendix, nu electromotor), de data asta postez in numele Dementor, facand urmatoarele precizari:

- Dementor aduce doar piese si accesorii originale KTM si Husqvarna, deci nici vorba de chinezării . Daca ar fi avut ambalajul si l-ar fi aratat pe forum, s-ar fi vazut acest lucru.

- Bendixul respectiv a fost comandat si livrat in luna decembrie 2014, plangerea a facut-o telefonic in luna iulie 2015. Inca de la inceput a vorbit trivial, a amenintat ca vine la Romaniacs si incendiaza duba Dementor daca nu ii schimbam bendixul. Limbajul folosit in mesajul trasmis pe acest forum este asemanator cu limbajul pe care l-a folosit cand a sunat si a facut plangerea. Dupa care se plange ca Gigi (nu exista niciun Gigi la Dementor) nu i-a mai vorbit la fel de amabil ca atunci cand a cumparat bendixul.
In discuția telefnica avută cu dumnealui am întrebat următoarele:
Unde a montat bendixul, dacă a schimbat și garniturile și de ce a schimbat bendixul vechi?
Răspunsul a fost ca a efectuat operațiunile singur. Dar interesează și faptul ca nu a achiziționat de la noi decât bendixul și nu garnitura si bucsile.
Deși a susținut ca a achiziționat piesa datorita faptului ca prețul a fost foarte competitiv, Dementor fiind într-o politica de discounturi, Domnul respectiv nu cumpăra în mod normal și garnitura si bucsile?
Zice ca a luat garniturile separat de la un dealer KTM dar refuza să-l numească.
În același timp acuza ca după cca 100 de porniri în Offroad și mai ales în apă a cedat bendixul.


- Nu i s-a cerut niciun document in limba germana sau engleza, i s-a cerut factura sau bonul fiscal care sa ateste ca a montat bendixul intr-un service autorizat. Nu exista asa ceva intrucat l-a montat singur. Si cum toata lumea se pricepe la mecanica, cand a schimbat bendixul nu au fost respectate recomandarile KTM, adica ar fi trebuit inlocuite si bucsile si garnitura de la capac. Era ilogic sa cerem documente in germana din moment ce noi nu vorbim germana iar conversatiile pe care le avem cu KTM sunt in engleza. Factura de achizitie nu i-am cerut deoarece avem o contabilitate si o baza de date. Doar a fost intrebat de pe ce nume a facut comanda. Adica Dementor ar fi trebuit sa ii emita un duplicat al facturii pt ca ulterior el sa vina sa arate acel duplicat celor de la Dementor? Ilogic, din nou.

- In conditiile date, Dementor nu are nicio obligatie sa ii schimbe bendixul. Poate am fi gasit o rezolvare, insa am fost impiedicati de atitudinea lui.


Mai mult, a cerut sa declarăm către Fabricantul KTM ca operația de schimbare a bendixului fost făcută de noi ceea ce este o ilegalitate.

 

Cum el nu are cont pe motociclism, as vrea sa il intreb de ce a cumparat un bendix nou si l-a si montat daca cel vechi functiona si inca functioneaza impecabil? De ce cumpara piese KTM tocmai de la Bucuresti cand exista dealeri KTM in zona in care traieste? Pt ca din cauza caracterului, toti evita sa lucreze cu el.
Din punctul nostru de vedere este o calomnie la adresa Dementor și vom lua toate masurile legale pentru a aduce acest personaj în fața justiției.
Greșeala a fost a noastră pentru ca nu am sunat la Politie când a început cu amenințări și totuși am încercat să-l ajutăm.
Evident ca nu o vom mai repeta cu asemenea personaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

E ceva cusut cu atat alba,sincer daca o piesa nu e stricata de ce sa o schimbi?poate i-a spus cineva "priceput" ca nu ii porneste de la bendix,si omu a cumparat bendixul si stupoare nu era de la bendix.Asta cu schimbat in service autorizat imi pare un pic aiurea,,cati din service-uri moto au stand de frane(e obligatoriu cand schimbi ceva la frane,chiar si placute).Normal era sa sune si sa dea detaliile,operatiunii de schimbare si ce a facut gresit,sunt sigur ca daca facea montajul corect si era defect de fabricatie,rezolvau cumva cei de la dementor.Asta cu ti-ai luat mobra din austria du-te in austria nu e corecta,am un prieten care si-a luat un suzuki din austria si reprezentanta din romania nu vroia sa ii faca garantia,dupa un mail dat la reprezentanta suzuki din austria ,s-a rezolvat imediat.Daca esti reprezentant al unei marci din Romania,pai fi reprezentant,chiar daca lucrul ala e cumparat din alta tara(si producataorul isi doreste feed-back in legatura cu produsele lui,ca sa nu exite un lot,mai bine depisteaza problema la timp).Atitudinea normala e cea de discutii pe mail,ca pe vorbe oricine poate sa zica ce vrea,mailul ramane.

Am comandat si eu piese de la dementor pentru husqvarna si pentru ktm,,chiar si piese de 2,5 ron ,si nu au avut nimic de obiectat.O ingura data am primit alrceva decat vroiam,dar am dat eu gresit codul(greseala se plateste).

Cu ce nu m-au rezolvat INCA e hartia prin care se atesta ca pe ktm 525 2004 se pot pune si roti de supermoto(necesara la rar,sa imi trec si rostile de supermoto in carte).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bună seara tuturor !

În mod normal nu ar trebui sa răspund la o scrisoare trimisă printr-un intermediar și mai ales care conține un limbaj nepotrivit dar trebuie sa ne lămurim exact cum este situația.

Colegul de la Dementor a explicat deja câteva amănunte dar sa precizez pe scurt :

 

1 Discuția cu Domnul Popovici a început cu amenințări de incendiere de la bun început pa a sa înțelegem de fapt ce vrea.

2 Nu a reușit sa explice clar cum a schimbat bendixul , ba a avut garnituri, ba a cumpărat de la cineva, deși afirmă că Dementor a avut cea mai buna ofertă.

Mai departe după ce personal îi explic ca nu avem șanse sa cerem fabricii înlocuirea piesei pe garanție fără sa avem toate procedurile clare ma invita sa scriu eu ca am schimbat noi piesa ca SA SE REZOLVE. Evident ca am refuzat și de aceea sunt arogant.

Mai departe și foarte important : cu toții știm ca utilizatorii de motociclete Offroad cat și cei care aleargă în curse pe circuit nu pot beneficia de garanție extinsă similară cu motocicletele de stradă clasice.

În manualul motocicletei veți găsi o lista foarte completă cu toate operațiunile de întreținere necesare.

Evident ca pentru o folosire mai dura a motocicletelor trebuie o întreținere pe măsură.

Sigur ca unii dintre noi sunt mai pricepuți la mecanica și se îngrijesc singuri de motociclete, ceea ce nu este rău.

Dar de aici și până la a cere înlocuirea unei piese montate fără accesoriile corect te, care nu a cedat de fapt decât după repetate porniri în apă și cu amenințări, limbaj nepotrivit, indemnari la fals și minciuni e cale lunga.

Ma bucur ca cel care a postat articolul a făcut un disclaimer legal, evident știa ca este exagerat.

Am discutat și azi cu Domnul Popovici și am întrebat cum a putut sa scrie asemenea enormități și a spus ca dacă ii dau un bendix nou va șterge.

Deasemenea Domnul Popovici nu știe cat are garanție motocicleta dumnealui cumpărată în Austria , nu-l interesează.

Si ca sa închei, Dementor este importator unic al brandului KTM, aduce doar piese originale KTM, chiar dacă există ca la orice fabricant câteodată probleme, suntem alături de clienți și eu personal mă implic pentru a rezolva orice problema în măsura posibilităților și cu acordul fabricii.

 

Va mulțumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Explicația necesității service-ului autorizat este că acel service trebuie sa fie garantul ca piesa cumpărată și reclamată ca defectă este CHIAR ACEA piesă și nu alta.

Altfel există riscul, evident în cazul rău voitorilor de a schimba piese noi cu altele vechi în motociclete și apoi sa ceară schimbarea acestora pe garanție.

Mai pe Romaneste de unde știm concret ca după 7 luni discutam de aceeași piesă ?

» Post actualizat in 23 Sep 2015 19:10

În ceea ce privește ANPC, evident ca este dreptul dânsului sa facă pașii legali necesari așa cum atât eu cat și Dementor vom face demersurile legale potrivite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

serviceul autoriza KTM nu ii schimba probabil doar bendixul si ii cerea sa schimbe si garnitura de la capac. stiti cu totii foarte bine ca la schimbul de ulei producatorul recomanda inlocuirea saibei de cupru de la buson, sau aluminiu dupa caz.

 

cand am avut probleme cu motorul in grecia, tot din cauza electromotorului am avut, iar la serviceul unde mi s-a demontat electromotorul si l-au curatat, pt ca se depusese praful de carbuni pe arcuri si ramasesere blocate si nu mai faceau contact, mi-au schimbat toate cele 3 garnituri ale acestuia. si era un service de la un centru de inchirat scutere.

 

mecanicul de acolo stia ce face si stia o procedura simpla. mecanicul dlui Popovici, sau chiar el insusi n-a stiut nimic, un habarnist cu gura mare pus pe scandal. Pe clientii de acest tip intotdeauna am o jena in a ii ajuta sa-si rezolve problemele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare urata treaba asta cu garantia...

In ziua de azi toata lumea stie ca daca nu ai factura, certif de garantie, uneori si ambalajul original, montaj in service autorizat si agreat, nu faci nimic!

Eu unul m-am resemnat. Am ajuns sa ma rog sa fie totul ok cand cumpar ceva. Sunt patit de n ori, dar de cele mai multe ori, piesa/obiectul cumparat crapa in ziua urmatoare expirarii garantiei. Ca de ex. am schimbat la masina rulmentii de sarcina in service, cu piesele lor. Garantie 6 luni. La inceputul lunii a 7-a au crapat.

Nu mai zic de baterie. Originala a tinut aproape 8 ani. Cea noua, 2 ani si 2 luni.

Telecomanda la tv-ul nou a mers 6 luni..... mult peste garantia acordata, separat fata de tv....

Si cea mai tare... am luat o tableta Vonino... era la oferta. In primul an de garantie a fost la reparat de 7 ori. M-a costat transportul ei mai mult decat am dat pe ea. In plus, in doua dintre transporturile de retur, mi-au trimis-o in alta localitate, desi le scrisesem cu majuscule bolduite localitatea.

Iar ultima data mi-au returnat-o cu alta defectiune, care nu o avea. In final am aruncat-o la gunoi si le-am zis ca-s o firma de cacao.

Asta e cu garantia. Daca nu respecti clauzele contractuale si nu prezinti documentele originale, n-ai nicio sansa. Iar daca le ai pe toate, ti-o repara de te tin3 max. pana la iesirea din garantie...

Nu trebuie sa pui la suflet, doar daca isi bat joc de tine in mod evident. Si nici atunci nu tre sa le zici de dulce, ca atunci nu mai ai nicio sansa sa iti recuperezi pierderea. Cel mult te racoresti pe moment.

Acum ma multumesc sa zic prietenilor doar ca firma/marca X e de cacao si sa se fereasca de ea.... Si atat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,facand aceeasi precizare ca prietenul Leo nu are cont pe acest site si intr-adevar foloseste un intermediar*de aceea am pus si nr lui de telefon ptr eventuale lamuriri si exonerandu-ma din nou de toata aceasta problema va postez mai jos feedback-ul lui Leo vis-a-vis de aceste discutii.

 

 

Ca sa lamurim lucrurile mai bine.1 nu am primit nici un fel de certificat de conformitate sau calitate pt. chinezaria de bendix(aste sunt doar visele celor de la dementor.ro) 2 am primit doar factura.3 am primit piesa doar intr-o cutie originala KTM,fara ca aceasta sa fie sigilata intr-o punga!!!! 4 in fiecare discutie telefonica care am avut-o cu Dan Tatoiu i-am propus sa-i trimit chinezaria de bendix pt.expertiza,iar el de fiecare data s-a facut ca ploua si mi-a spus...citez'' pai tu crezi ca aia de la ktm austria au vreme de un amarat de bendix?Aia vand mii de motociclete.''5 Cum puteam eu sa-mi fac montajul unui bendix la ei in service pt.a beneficia de garantie,cand ne desparte 400km???

Am observat ca toata lumea s-a canalizat pe discutii legale,technice...RAR,certificate de conformitate,expertize...etc.Ce-a ce am vrut eu sa scot eu in evidenta este moralitatea indoielnica a acestei haite conduse de Dan Tatoiu,care cand mi-au luat bani pe bendix nu m-au si avertizat ca trebuie sa-mi fac montajul la ei pt.a avea garantie,in ciuda faptului ca baiatul ala cu care vorbesti la telefon rosteste cinci cuvinte pe secunda,iar lui Dan Tatoiu daca ar fi un om cinstit si ar fi inconjurat de o echipa de vanzari amabila nu ar trebui sa-i pese prea mult de ce-a ce am scris eu,pt.ca lumea cu siguranta ar comanda de la el in continuare.In schimb stiti ce a facut Dan Tatoiu? Ma sunat si m-a amenintat 30min.incontinuu ca ma da in judecata daca nu sterg recenzia si pt cei care nu a-ti stiut,el si-a facut un obicei din asta.Toti mici dealeri din tara au probleme cu el...pe toti ii haituie si ii ameninta cu procese...Probabil vrea sa detina monopol absolut pe tot ce inseamna KTM in Romania pt.a face ce vrea numai el.Pt.cei care nu cred ii rog sa faca un mic studiu de cercetare...Cam asta-i Dan Tatoiu...un om pe care il injura si il uraste totata lumea...

Heeeeii!!! Dan Tatoiu,traim in democratie...micule CEAUSESC!!!

Acuma fiecare trage o concluzi,despre ce am relatat eu si la fel fiecare comanda piese si motociclete de unde doreste.Celor care lucreaza la Dementor si au ceva de comentat asupra recenziei mele ii sfatuiesc sa se abtina...lumea oricum isi da seama ca intoxica spatiu degeaba.Stiu ca sunteti multi care a-ti patit o situatie similara cu cei de la Dementor.ro ...sau ce-i care inca nu a-ti patit, mai aveti rabdare...veti pati!!!

Sunt in continuare deacord cu expertizare bendixului(o piesa OEM toata lumea stie ca ar fi trebuit sa tina mai mult).Am cumparat piesa in ianuarie,febuarie...am montat-o in aprilie o data cu electromotor nou+batrie noua.A tinut trei iesiri,iar bendixul original al motocicletei functioneaza si acuma.Tot de mine montat si demontat.Oare de ce Dan Tatoiu incearca sa ocoleasca chestia asta si tot o tine cu service autorizat?400km...Deva-Bucuresti!! O fi chinezarie sau defect de fabricare?

Dan Tatoiu esti prea bogat si prea arogant sa vezi ca gresesti in atitudinea pe care o ai fata de apoximativ toata lumea care te cunoaste!!!!!


» Post actualizat in 24 Sep 2015 05:09

pentru eventuale discutii, repet,aveti nr de telefon al lui Leo, personal m-a rugat sa pun si pe facebook aceste recenzii (nu are cont nici acolo)dar totusi am ales sa le pastram in gradina moto..nu am nici o legatura cu aceste probleme si este ultima postare in acest topic.Faptul ca Leo nu a postat personal este datorata timpului lung de asteptare pentru crearea unui cont pe site din cate am inteles.Sper ca va reusi sa isi creeze contul si discutiile vor continua in linie directa cu el..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator foxbat

ce nu inteleg eu - acest site s-a cam dus in jos. asta cu timpul lung de asteptare, cu lipsa totala a administrarii, lipsa oricarui raspuns de la conducere, permanentele raspunsuri de genu' " adminu face ce vrea si e forumul lui " - si Leo al tau iti foloseste contul ? :)

 

come on, facebook all the way daca vrea sa fie vizibil, aici e un forum de " iarna". pari vechiut prin zona si nu trebuie sa iti explic eu :)

 

eu inca mai astept raspunsuri la solicitari de ani de zile ( ca sa nu spun luni de zile ) . ma rog , vorba vine ca nu mai astept. lumnea moto e mica si daca vrei sa intelegi ce se intampla, cine e tatoiu, dobrescu, mobrescu si altii dureaza fix 10 minute. bine ca nu e ca n politica ca altfel era plina Jilava de " arest preventiv" . ma refer strict la oameni, seriozitate, consecventa, bun simt, etc. in rest numai de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Răspuns pentru Popovici

Bați câmpii Domnule Popovici

Nu trebuia sa montezi bendixul la București ci într-un service agreat.

Ai unul la Alba Iulia, Sibiu, Arad.

Deci minți cu nerușinare și întreb din nou..... Dacă ai o problema financiară de ce schimbi o piesă pe motocicleta dacă nu era nevoie ?

De ce acuzi Dementor pentru bendixul stricat dar nu și pe cel de la care ai luat și celelalte piese cum ar fi garnitura ?

Mai departe te anunț ca nu știi nimic despre KTM în România , dacă ai știi sau ai citi măcar ai fi observat ca Dementor este Importator general exclusiv pentru România. Deci dealerii sunt partenerii și nu concurenții noștri.

În rest minți și-mi atribui cuvinte sau fapte din imaginația dumitale.

Faptul ca te-ai oferit sa ștergi postarea contra unui bendix nou te face și șantajist.

Dezgustător într-un cuvânt

» Post actualizat in 24 Sep 2015 06:57

Problema principala aici este atitudinea,

Noi chiar încercăm sa avem o relație de prietenie cu toți clienții și ne mândrim cu asta.

Ca sa fiu sincer, asa cum am ajutat foarte mulți oameni în lumea moto, nu as avea o problema din a ajuta în mod personal și pe Popovici. Spun personal pentru ca este clar ca fabrica nu rambursează pe garanție piesa asta.

Dar repet , atitudinea este problema. Nu poți sa te duci sa dai foc, sa înjuri și sa minți cu nerușinare despre mailuri în germana, etc și să te declari nedreptățit.

Aici sunt 2 variante, ori te ajut din bunătate și pentru faptul ca ești coleg motociclist și-ți trimit o piesa din BANII MEI , ori vedem ce scrie la lege și rezultatul este clar.

Din ciclul vorba bună mult aduce, poate mai înveți ceva din asta Domnule Popovici și-ți schimbi atitudinea și tonul.

Eu aștept și minunea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi pare rau de situatia creata de ambele parti, vad ca spiritele sau incins foarte mult,ma abtin de la orice comentariu cum spuneam, nu mai intereseaza si ma dezic de toate aceste lucruri,am facut doar un serviciu unui prieten,oricum acest post l-ar fi pus Leo cateva zile mai tarziu cand primea permisiunea de a fi membru pe acest site.

Asa cum v-am anuntat inca din prima postare nu vreau sa am nici o legatura cu aceste discutii. Consider ca interventia mea aici este doar din cauza lipsei de administrare a forumului, am observat ca de ceva vreme fiecare posteaza ce, cat cum si unde vrea, chiar daca are sau nu treaba cu restul discutiilor.

 

@ domnule Tatoiu imi pare rau pentru situatia creata, repet nu am si nu vreau sa am nici un amestec cu acest lucru, respect businessul pe care il faceti prin prisma faptului

ca sunt indragostit iremediabil de marca KTM.

@Leo, pentru eventuale alte posturi asteapta sa ti se dea permisiune de membru pe acest forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce țigăneală! Omul a cumpărat ceva, nu merge, s-a stricat iar nu-i merge motoreta. Te sună să îl rezolvi și tu începi să îl amețești că n-are hârtii de la service autorizat, că s-a dus cu mobra pe coclau că dacă mergea cu ea pe stradă i-o schimbai. Dacă vorbea frumos i-o schimbai din bunătate. Păi ce el a plătit-o cu bunătate sau din portofel? Cum plm să nu vrea să îți dea foc? Cine v-a învățat să faceți biznis, bă capitaliștii lui pește?

Editat de sukhoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bendixu e mamifer sau peste?

 

posted in numele unui investitor interest Sa deschida o crescatorie de bendixi, decat sa creasca porci sa-si deschida o porcarie.

primo bendix va fi dedicatie dn partea lo Tatoioo oo oo pentru Leo o ooo da la Strehaia..un bendix adevarat. Regheton.. OEM ... Regheton

 

acum celebrul bendix ar putea fi vandut ca object de arta, s-o gasi vreun excentric sa- l cumpere Sa fie bine Sa nu fie rau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce țigăneală! Omul a cumpărat ceva, nu merge, s-a stricat iar nu-i merge motoreta. Te sună să îl rezolvi și tu începi să îl amețești că n-are hârtii de la service autorizat, că s-a dus cu mobra pe coclau că dacă mergea cu ea pe stradă i-o schimbai. Dacă vorbea frumos i-o schimbai din bunătate. Păi ce el a plătit-o cu bunătate sau din portofel? Cum plm să nu vrea să îți dea foc? Cine v-a învățat să faceți biznis, bă capitaliștii lui pește?

Din cate pare (poate gresesc) tiganeala a pornit-o dom' Popovici. Dupa atitudinea si limbajul din scrisoare ma indoiesc ca a vorbit din capul locului frumos cu furnizorul. Dar asta este o parere personala.

Indiferent daca domnul Tatoiu este sau nu amabil, el trebuie sa respecte atit regulile impuse de furnizorul KTM cat si regulile proprii. Sunt convins ca firma este certificata conform ISO si atunci nu are voie sa iasa din prevederile procedurilor de lucru.

Mai mult ca sigur ca produsele pe care le livreaza vin cu un Certificat de Conformitate de la producator. Doar ca domnul Popovici, ca orice roman serios, primul lucru pe care l-a facut cand a primit marfa a aruncat hartiile primite cine stie pe unde (factura, garantie, conformitate) fara sa citeasca ce scrie pe ele.

Pentru orice operatiune de service exista o procedura a producatorului in care iti da mura in gura care sunt pasii de urmat, cu ce scule sa face treaba, ce piese se inlocuiesc impreuna cu bendix-ul in cazul de fata, la ce cuplu se string suruburile si cine stie cate alte chestii. Nu procedezi asa nu mai ai garantie. E posibil ca si mecanicul sa nu procedeze asa, dar atunci raspunde service-ul in cauza.

Imi place ca lumea sare la gatul Dementor ca ce tot il iau pe bietul client cu montajul in service, dar tot acesti postaci daca isi cumpara o motocicleta de prin vest vor ca motocilcleta sa aiba musai carnetul de service la zi. Pai de ce? Reparatiile la bordura nu sunt bune?

 

@Dan Tatoiu

Ati avut ocazia sa vedeti piesa defecta? Nu am vazut nicaieri sa spuna omul ca v-a adus sau trimis piesa sa o vedeti si dvs i-ati pus-o inapoi in brate. Ceea ce face ca discutia cu dom' Popovici, in lipsa corpului delict, sa fie complet aiurea. Ca de altfel toata agitatia de pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt curios de ce Dementor e importator exclusiv pe Romania... cand am hotarat sa mi cumpar motocicleta noua ... m am uitat la preturile lor si am ramas socat de ce scoruri mari au... de asta am vb in austria si am preferat sa mi o aduca cineva direct de acolo :) ( a iesit cam cu 1600 € mai ieftin

Am un prieten ce si a cumparat un 990 de la ei... a dat toti banii si cand a mers la Buc dupa ea ...mai ca nu vroiau sa o dea din showroom... ca sa nu mai zic ca a asteptat o vesnicie dupa actele de imatriculare .... Parerea mea o sa ramana aceeasi intodeauna cu firmele moto din bucuresti ... nu o sa comand veci de la ei :)) traiasca ardealul si moldova

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt curios de ce Dementor e importator exclusiv pe Romania... cand am hotarat sa mi cumpar motocicleta noua ... m am uitat la preturile lor si am ramas socat de ce scoruri mari au... de asta am vb in austria si am preferat sa mi o aduca cineva direct de acolo :) ( a iesit cam cu 1600 € mai ieftin

Am un prieten ce si a cumparat un 990 de la ei... a dat toti banii si cand a mers la Buc dupa ea ...mai ca nu vroiau sa o dea din showroom... ca sa nu mai zic ca a asteptat o vesnicie dupa actele de imatriculare .... Parerea mea o sa ramana aceeasi intodeauna cu firmele moto din bucuresti ... nu o sa comand veci de la ei :)) traiasca ardealul si moldova

Deci nu ma pot abtine :dddd. Pai ce importanta are de unde e firma, dom' Solo? Ca e din Bucuresti sau Targu Mures, tot omul care o conduce conteaza. Sa ne amintim putin si de Hachi Motors Iasi, daca tot e sa vorbim de tepe in lumea moto, chiar de la tine, din Iasi.

 

Cat despre Dementor, parerile sunt impartite, dar legea e lege: la un produs ce se claseaza ca si piesa de schimb, e necesara montarea ei in service autorizat, altfel garantia se pierde. Ca o fi legea stramba, ca nu, asta e, si de-aia exista si ANPC si tribunale, ca sa reglementeze excesele legilor. Noi aici putem doar sa ne dam cu parerea.

 

De exemplu, in lumea calculatoarelor, daca ceri o piesa de schimb de la HP, iti vine piesa noua cu doar 3 luni garantie. Nu conteaza ca e placa de baza, hard sau altceva, asta e politica HP. Asta inseamna ca HP sunt prosti? Nu, ci doar profita de lacune in lege care definesc garantia produsului finit si garantia piesei de schimb.

 

Deci.....oare bendixul, ca si piesa de schimb, de ce garantie beneficiaza? Ca poate fi catalogat usor ca si consumabil, si atunci adio garantie, indiferent unde a fost montat.

Editat de mircea.cazachevici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci nu ma pot abtine :dddd. Pai ce importanta are de unde e firma, dom' Solo? Ca e din Bucuresti sau Targu Mures, tot omul care o conduce conteaza. Sa ne amintim putin si de Hachi Motors Iasi, daca tot e sa vorbim de tepe in lumea moto, chiar de la tine, din Iasi.

 

Cat despre Dementor, parerile sunt impartite, dar legea e lege: la un produs ce se claseaza ca si piesa de schimb, e necesara montarea ei in service autorizat, altfel garantia se pierde. Ca o fi legea stramba, ca nu, asta e, si de-aia exista si ANPC si tribunale, ca sa reglementeze excesele legilor. Noi aici putem doar sa ne dam cu parerea.

 

De exemplu, in lumea calculatoarelor, daca ceri o piesa de schimb de la HP, iti vine piesa noua cu doar 3 luni garantie. Nu conteaza ca e placa de baza, hard sau altceva, asta e politica HP. Asta inseamna ca HP sunt prosti? Nu, ci doar profita de lacune in lege care definesc garantia produsului finit si garantia piesei de schimb.

 

Deci.....oare bendixul, ca si piesa de schimb, de ce garantie beneficiaza? Ca poate fi catalogat usor ca si consumabil, si atunci adio garantie, indiferent unde a fost montat.

 

care lege? baga si tu aici un link, un citat, ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...