VasileGrigore Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 954 cu toate carenele de strada + carene de curse, evacuare full Akra, PC3, filtru de aer BMC, ghidoane de curse (+ ghidoanele stoc), scarite gilles cu schimbator inversabil, furtunuri de frana race, pompa de frana radiala, placute CL SBK5, etrieri servisati acum doua saptamani, lichid de frana RBF660, lant 520 RXO, calcatura -1/+1 (15/43), pinion spate din aliaj, roti si discuri centrate, amortizor de ghidon Bitubo, arcuri Ohlins de 1 pe furca fata, protectie e carbon/kevlar la capacul de alternator, crash pads RG, inca un rezervor + galeria originala cu exup si cabluri in cutie si... cam atat. Acte - inmatriculata, fara asigurare. Iti pot face fiscalul pe loc. Asa arata in versiunea de strada cu mentiunea ca la momentul respectiv avea o toba Arrow si evacuarea stoc. Semnalele sunt leduri omologate cu releu dedicat care clipesc la frecventa normala. Ce ne faci tu Cesar aici, un vis frumos . Am dreptul sa zic ca nu-mi place culoarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tony11_32 Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 Seara buna. Se vinde din motive personale (foarte mare nevoie de bani, pretul este negociabil) http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-cbr929rr-din-2001-524930.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 salutari ! as avea nevoie de un pic de ajutari. vreau sa setez suspensia la motocicleta.e vorba de un cbr 929. la reglajele de la telescoape care este pentru compresie si care pentru revenire? cel din sus e care? sau cel din jos?sau la telescopul din fata e invers setarile fata de spate? am 65 de kg. e de ajuns sa reglez la setarile de fabrica sau sa reglez mai moale? nu sunt prea usor pe vaca aceasta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 eu zic sa nu umbli si sa mergi la cineva care se pricepe ..poti sa dai peste cap tot ce e acolo si atunci e destul de periculos sa mergi cu ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 salutari ! as avea nevoie de un pic de ajutari. vreau sa setez suspensia la motocicleta.e vorba de un cbr 929. la reglajele de la telescoape care este pentru compresie si care pentru revenire? cel din sus e care? sau cel din jos?sau la telescopul din fata e invers setarile fata de spate? am 65 de kg. e de ajuns sa reglez la setarile de fabrica sau sa reglez mai moale? nu sunt prea usor pe vaca aceasta? In 2 sec pana ai scris acest mesaj tastai pe google :motorcycles suspension setings si ai fi avut tot ce te intereseaza.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 (editat) salutari ! as avea nevoie de un pic de ajutari. vreau sa setez suspensia la motocicleta.e vorba de un cbr 929. la reglajele de la telescoape care este pentru compresie si care pentru revenire? cel din sus e care? sau cel din jos?sau la telescopul din fata e invers setarile fata de spate? am 65 de kg. e de ajuns sa reglez la setarile de fabrica sau sa reglez mai moale? nu sunt prea usor pe vaca aceasta? Momentan, daca suspensia nu a fost servisata de la zero, reglaje din fabrica nu mai sunt relevante pentru un set-up corect al suspensiei. Cea mai buna alegere pentru arcuri este sa pui arcuri liniare insa e destul de greu sa gasesti niste arcuri pentru greutatea ta. Ti-ar fi bune arcuri de maxim 8N/mm pe fata. Arcurile stoc sunt bune pt tine doar ca sunt biliniare si e greu de reglat o suspensie cu ele. Arcul spate pune-l pa reloadul minim. Pentru spate ar trebui sa mai ai presiunea de azot in compensator. Fara asta, vei avea un amortizor spate inconsistent. Asta inseamna ca dupa cativa km, uleiul va face cavitatie si amortizarea va fi slaba. Primul pas ar fi sa-i faci sag-urile si abia apoi, dupa ce mergi sa reglezi si amortizarea. nu e un proces simplu sau usor de inteles. Ar fi recomandat sa te ajute cineva cu experienta. Editat Iulie 5, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 eu zic sa nu umbli si sa mergi la cineva care se pricepe ..poti sa dai peste cap tot ce e acolo si atunci e destul de periculos sa mergi cu ea... deja am dat peste cap... In 2 sec pana ai scris acest mesaj tastai pe google :motorcycles suspension setings si ai fi avut tot ce te intereseaza.. am tastat, dar nuprea ma pricel la limba engleza din pacate Momentan, daca suspensia nu a fost servisata de la zero, reglaje din fabrica nu mai sunt relevante pentru un set-up corect al suspensiei. Cea mai buna alegere pentru arcuri este sa pui arcuri liniare insa e destul de greu sa gasesti niste arcuri pentru greutatea ta. Ti-ar fi bune arcuri de maxim 8N/mm pe fata. Arcurile stoc sunt bune pt tine doar ca sunt biliniare si e greu de reglat o suspensie cu ele. Arcul spate pune-l pa reloadul minim. Pentru spate ar trebui sa mai ai presiunea de azot in compensator. Fara asta, vei avea un amortizor spate inconsistent. Asta inseamna ca dupa cativa km, uleiul va face cavitatie si amortizarea va fi slaba. Primul pas ar fi sa-i faci sag-urile si abia apoi, dupa ce mergi sa reglezi si amortizarea. nu e un proces simplu sau usor de inteles. Ar fi recomandat sa te ajute cineva cu experienta. furca a fost servisata anul aceasta.cel din spate e ok .a fost reglat suspensia la parametri de fabrica. ok. totul bine si frumos pana cand eu BOUL am mai reglat sa fie mai tari ca urma sa parcurg o distanta mai lunga pe asfalt ok si sa fie mai sportiv. eu prostu am reglat prea tare ,dupa acela am mai slabit sa fie mai moale.si amu am dat totul peste cap.am dereglat tot si nu mai tin minte cum a fost. setarile de fabrica le stiu pentru ca am ceva manual de reparatie pe calculator. doar ca nu stiu reglajul de jos de la furca care este.pt comresie sau revenire.sau cel de sus. ca mi se pare ca nu se regleaza la fel cel de jos cu cel de sus. tot asa la telescopul din spate.cine mia reglat suspensia, nu pot lua cu el legatura de acela mam gandit ca intreb pe aicea. sper ca ma intelegeti ce vreau sa zic. nu sunt roman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 6, 2013 Share Postat Iulie 6, 2013 (editat) SUSPENSIA FATA Reglajul de sus este revenirea Reglajul de jos este compresia SUSPENSIA SPATE. sus ai compresia si jos ai revenirea. SI PIULITA ADICA ACEL HEXAGON ESTE INCARCAREA ARCULUI http://www.gostar-racing.com/information/motorcycle_suspension_set-up.htm Editat Iulie 6, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Iulie 6, 2013 Share Postat Iulie 6, 2013 SUSPENSIA FATA Reglajul de sus este revenirea Reglajul de jos este compresia SUSPENSIA SPATE. sus ai compresia si jos ai revenirea. SI PIULITA ADICA ACEL HEXAGON ESTE INCARCAREA ARCULUI http://www.gostar-racing.com/information/motorcycle_suspension_set-up.htm multumesc foarte frumos !!!! amu ma apuc de el ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costi97 Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 (editat) Salutare Am si eu o intrebare. Mi-a spus cineva cum ca bascula de 900rr ar fi un pic diferita ca design si iti permite sa lasi motocicleta un pic mai jos decat cea de 919. E adevarat ? Si daca da, se poate monta pe un 919 fara probleme/modificari ? Sunt nedumerit pentru ca din ce am vazut pe net inaltimea ar fi identica intre cele doua modele, adica 810mm. Insa din ce-mi aduc aminte am stat pe un 900 acum vreo doi ani si parca sa zic ca ajungeam mult mai bine cu picioarele jos, aproape toata talpa, asa pe al meu stau cu varfurile. Acum nu stiu daca acel 900 o fi fost modificat sa fie asa jos sau asa sunt ele toate, de aia va intreb Editat Iulie 7, 2013 de Costi97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 8, 2013 Share Postat Iulie 8, 2013 Caut amortizor de ghidon pentru 954, cu tot cu suporti. Tel: 0744424818 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 ajut un prieten... ocazie buna pt achizitionarea unui produs aproape nou, la pret de nimic /index.php?/topic/699236-probiker-prx/ Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 caut pt un prieten motor cbr sc 28 sau sc 33 functional .are careva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Devilish Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 Donez un cauciu dunlop sportmax 190/55/17 dot 1809 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costi97 Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 Donez un cauciu dunlop sportmax 190/55/17 dot 1809 Foarte frumos din partea ta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexanducu Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Salutare, am un CBR 929 din 2001 si zilele trecute mi-a aparut aceasta eroare. 3.4 blinks: Faulty EGCV and air intake valve servo motor potentio meter voltage. Oarecum...nu mai am curent in acel motoras. Cautand motoras, am dat peste discutii in care se spunea ca e bine sa elimin aceasta clapeta din evacuare. Sincer nu prea am avut timp sa imi bag si eu nasul sub motocicleta sa vad ce este acolo... Imi poate explica cineva daca stie, ce face mai exact aceasta clapeta...? Influenteaza daca o elimin? Ce se intampla daca o elimin? Multumesc anticipat, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 "air intake valve servo motor" - oare nu e vorba de clapeta din airbox? 954-le are asa ceva inaintea filtrului de aer (la 929 nu stiu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Motorul de exup are si comanda de clapeta din airbox prin cablu. Elimina cablu si clapeta total.o sa fie mult mai bine,la acceleratie airbox-ul va fi deja presurizat de ram-air,si nu sa mai simti mica ezitare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexanducu Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 "air intake valve servo motor" - oare nu e vorba de clapeta din airbox? 954-le are asa ceva inaintea filtrului de aer (la 929 nu stiu) Nici eu nu stiu cum e la 954 dar, exista 2 clapete: una la filtru de aer si una pe evacuare... Amandoua actinate de acelasi motoras. Motorul de exup are si comanda de clapeta din airbox prin cablu. Elimina cablu si clapeta total.o sa fie mult mai bine,la acceleratie airbox-ul va fi deja presurizat de ram-air,si nu sa mai simti mica ezitare. Salut, ai incercat? Am inteles ca motocicleta va da rateuri daca scot clapeta, adica balbaie mult... momentan nu balbaie deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 la mine temorar e scos exupul din cauza unei evacuari sport si se comporta tare ciudat la turatii mici, daca incerci sa pastrezi acceleratia constanta, cum ziceai balbaie mult si parca trage cumva intrerupt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexanducu Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 la mine temorar e scos exupul din cauza unei evacuari sport si se comporta tare ciudat la turatii mici, daca incerci sa pastrezi acceleratia constanta, cum ziceai balbaie mult si parca trage cumva intrerupt... Ai schimbat toata evacuarea sau doar finala ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 cand am cumparat motorul avea de la exup in spate evacuarea schimbata, dar e prea zgomotos si nu-mi place cum trage in ture joase, deci urmeaza sa montez evacuarea originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 caut piesa aceasta nou sau second daca ma poate ajuta cineva. pentru cbr 929 . nu stiu cum se numeste,cceva tija la ambreaj nr meu de telefon 0754614525-Laci de la cbr 954 se potriveste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Am observat ca dupa o perioada de timp (cateva ore - zile, nu stiu exact), LED-ul HISS din bord se opreste din palpait... e normal? Se intampla si la alte 954-uri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 (editat) sa salveze bateria?poate intra Georgica sa-ti spuna el Editat Iulie 24, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.